abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78943171

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 10-03-2010 10:08:31 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:09:36 #2
168255 J.Herrer
pi_78943565
TUG Training idd daarmee schieten die cijfers als raketten omhoog
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_78944821
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28299

Gebruik die bij elke game die ik start !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78945002
Bedankt voor de TUG trainingtip, Citizen_Erased.
pi_78945087
Nick's training ziet er ook apetijtelijk uit, overigens.
pi_78948330
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ik moet inloggen hiervoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_78949923
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

Deze gebruik ik ook, erg goed!
pi_78950385
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik moet inloggen hiervoor
nogal logisch! Maar geloof me, bijna iedereen die FM in nederland speelt, is wel eens op die site geweest !

Oh en roeni, gebruik hem maar eens, dan merk je het vanzelf
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:22:39 #9
231633 Xummon
of toch niet?
pi_78950612
3e seizoen met Fortuna Sittard
1e seizoen 2e geworden in de JPL, in de playoof uitgeschakeld door Zwolle
2e seiz stond ik tot de winterstop 1e met 4pnt voorsprong op de nr 2, thuis was ik zelf nog ongeslagen, alleen via strafschoppen uit de beker geknikkerd door sparta. na de winterstop ging het echter veel minder, en speelde de de ene na de andere wedstrijd gelijk, waardoor ik uiteindelijk 3e werd, in de playoffs was dit keer RKC de ploeg die mij van promotie afhield.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_78950938
Heb nu 6 competitie duels gespeeld met America en heb daarin 4x gewonnen, 1x gelijk(kreeg in 89e minuut de 1-1 tegen ) en 1x verlies. Heb 9 goals en 4 tegen.
Het probleem tegen Tecos was voornamelijk de afronding.. had wel kansen maar maakte er geen af.. en Tecos deed dat wel, waaronder de 1-0 door een blunder van mijn achterste verdediger...
pi_78952817
Mijn eerste seizoen met Celta de Vigo gaat vrij goed. Ik sta na 15 wedstrijden op de 5e plaats. De clubs bovenin verliezen maar weinig punten, zal nog lastig worden om voor het kampioenschap mee te doen. Racing heeft me wel al uit de beker geknikkerd. Eerste wedstrijd thuis met 4-2 gewonnen en uit met 0-2 verloren.

Ik heb Lauren en Wiltord gratis op kunnen pikken, ze zijn wel oud maar voldoen wel op het een na hoogste niveau in Spanje.
pi_78953186
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz Azul Won met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
pi_78953901
TVP

Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
U MAD?
pi_78955369
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz Azul Won met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
Haha dat is vrij apart !
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
TVP

Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
pi_78955979
Anders krijg ik in de 94ste minuut even een pingel tegen waar de gelijkmaker uit valt
pi_78958198
tvp
pi_78958224
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha dat is vrij apart !
[..]

hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
Die steam aanbieding van 25 euro was tot en met 8 maart

Hier trouwens maar 16.95 pond: http://www.zavvi.com/game(...)r-2010/10053714.html
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:28:31 #18
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78958741
En we gaan weer verder. Ik moet bekennen dat ik al sinds eind november niet meer gespeeld heb
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78959081
tvp
pi_78960123
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Overigens naast mijn aanvallende tactiek bij America, lijkt mijn verdedigende tactiek bij Weston-Super-Mare nu ook te gaan lopen

Na 2 punten uit de eerste 5 duels won ik 3 van de 4 duels die daarna op het programma stonden...
De 3 overwinningen waren overigens allemaal thuis overwinningen.. Sta nu op de 17e plaats met 11 punten. De nummer 20(20, 21 en 22 degraderen) staan 5 punten achter me.. maar ik moet nog 33 duels dus ik reken me nog niet rijk! Ik moet iig regelmatig punten blijven pakken
pi_78967972
tvp
pi_78971302
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_78971555
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?

Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
U MAD?
pi_78971787
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?

Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
Ik heb idd een patch van ManU gedownload maar eentje met alle competities in de wereld en daarvan heb ik alles verwijderd behalve Nederland.
Logo's heb ik niet maar dat boeit me ook niet echt.
Maar goed je download die patch en die open je dan in de file database editor en dan gaat alles vanzelf.
Moest wel ff wennen aan het spel omdat ik 2009 nog gewend was maar het is wel allemaal weer een stuk leuker.
pi_78972144
Waarom verwijder je dan alle andere competities?!
U MAD?
pi_78972882
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat anders het spel vastloopt vanwege teveel competities
En wat moet ik nou met de comp. van oeganda?
pi_78973076
Oeganda
U MAD?
pi_78973788
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Voordat je de game aanmaakt in fm, kun je competities deselecteren !

Als je er teveel pakt, dan klapt FM eruit
pi_78973986
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Voordat je de game aanmaakt in fm, kun je competities deselecteren !

Als je er teveel pakt, dan klapt FM eruit
Oh dat is dan niet anders dan anders.
Je selecteert gewoon een competitie of 8 (bijv) waar je dan een small/medium of grote database bij upload.
Maar wanneer je dus een patch met data-updates van Managers United download en installeert, dan is de NL competitie automatisch aangepast?
U MAD?
pi_78977347
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh dat is dan niet anders dan anders.
Je selecteert gewoon een competitie of 8 (bijv) waar je dan een small/medium of grote database bij upload.
Maar wanneer je dus een patch met data-updates van Managers United download en installeert, dan is de NL competitie automatisch aangepast?
Nee daarvoor! Als je die databases kan kiezen! Kun je ook competities laden! Bv van nederland : de amateurs
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:42:26 #31
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78977413
FM die eruit klapt?
Ik speel hier standaard met alle gangbare competities uit Europa (stuk of 16) inclusief grote database en ik heb hier nog nooit problemen gehad met vastlopers hoor.
pi_78978328
Wel als je die huge competitie pack hebt! Dan heb je er 86+ !
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:04:30 #33
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78978438
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die heb ik ook.
pi_78978728
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lijkt me niet erg speelbaar als die allemaal actief zijn
pi_78980791
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Die heb ik ook.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=30170

Heb je die ja?
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:16:00 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78981406
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb je die ja?
Jup, dan geen problemen hoor als ik dan 16 competities kies.
Of we begrijpen elkaar verkeerd.
pi_78981917
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Jup, dan geen problemen hoor als ik dan 16 competities kies.
Of we begrijpen elkaar verkeerd.
Dat laatste denk ik ! Want als je die pack hebt, dan heb je er in totaal 86, en die moet je van te voren selecteren bij het kieze van de database

En welke versie van FM 10 heb jij? 10.2 of 10.3?
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:54:35 #38
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78982768
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ! Want als je die pack hebt, dan heb je er in totaal 86, en die moet je van te voren selecteren bij het kieze van de database

En welke versie van FM 10 heb jij? 10.2 of 10.3?
10.3.
Speel nu trouwens met Quick Boys, heb m'n beruchte Michael Thé weer vast kunnen leggen en Ibrahim Babangida.
Onyeike ook nog eens in de spits, maar die zat er al.
pi_78988757
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

10.3.
Speel nu trouwens met Quick Boys, heb m'n beruchte Michael Thé weer vast kunnen leggen en Ibrahim Babangida.
Onyeike ook nog eens in de spits, maar die zat er al.
uhm en als je dan game start, kan jij dan wel noorwegen, rusland en wit-rusland als land pakken?! Want merk net dat ik canada en usa deselecteer ( bij die extra packs) en als ik dan de game start, kan ik noorwegen niet meer selecteren :/!

Of het komt omdat ik 10.2 heb gepakt of vanwege het deselecteren
pi_78989869
Heb bij Club America maar even van de AMC een (schaduw)spits gemaakt.. krijg namelijk vaak de melding dat mijn aanvallers in de minderheid zijn tegen de verdedigers.. misschien dat met een diepe en schaduw spits dat beter gaat..

Overigens nu 6 verlies punten achter nummer 1 Cruz Azul.. dit na een 3-1 nederlaag tegen Chivas.. kreeg de 3-1 tegen in de 91e minuut nadat ik alles op alles gezet had.. Thuis heb ik nog alle 4 duels gewonnen, maar uit 1 winst, 2 gelijk en 2 verlies..

Met Weston-Super-Mare heb ik nog geen enkel uitduel gewonnen Thuis 3 winst, 1 gelijk en 1 verlies. Uit 2 gelijk en 4 verlies

Kleine edit...
Had dus een veredelde 4-4-2(4 verdedigers op lijn, 2 VMC's een AML en AMR en een diepe en schaduwspits) gemaakt van mijn tactiek.. 1e duel kwam Pumas(prognose: 1e) op bezoek. 4-0 gewonnen met 3 goals van de diepe spits

[ Bericht 17% gewijzigd door MMUFC op 10-03-2010 21:47:07 ]
pi_79001765
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb je die ja?
Dus als ik die download kan ik degraderen uit JL?
Heb jij toevallig ook nog een goed logopack voor me wat je gebruikt?
U MAD?
pi_79001894
Wel jammer dat die aangepaste tactiek ook niet werkt in uit-wedstrijden...
Nu uit 1 winst, 3 gelijk en 3 verlies.. thuis nog steeds zonder punten verlies..
En mijn topspits Salvador Cabanas ligt er voor 4 maanden uit Gescheurde kuitspier...
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:47:08 #43
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79002368
Voorlopig gaat het hier prima met Quick Boys, eerste wedstrijd nog een gelijkspel in de competitie maar de 3 wedstrijden erna nog geen punt verloren en lijstaanvoerder met een prognose voor de 9e plek.
Eerste stuntje staat er ook alweer, thuis in de 2e ronde van de beker (verdiend!) gewonnen van Fortuna Sittard met 2-0 en in de winterstop komen er wat oude bekenden, Henk Vos, Dries Boussata en Fabian de Freitas om wat meer kansen in doelpunten om te zetten ... hopelijk!

Gregory Stadwijk van Heerjansdam maakte beiden goals in de bekerwedstrijd en ook al 2 goals in z'n debuut in de wedstrijd ervoor, die blijft er voorlopig dus nog wel even in staan.
Toevallig gespot met het filter, stond mooi bovenaan met 8 goals uit 4 wedstrijden en 2 assists en gelijk gehaald.
Michael Thé komt in deze game niet echt tot scoren op het middenveld, staat voorlopig op 1 treffer (en destijds na 8 wedstrijden al op 28 bij m'n Engelse onderneming) en word statistisch afgetroefd door Ibrahim Babangida, Lloyd Kammeron en Özcan Sonkaya.

Maar al met al swingt m'n team nu al aardig, verdere transfers acht ik voorlopig ook niet noodzakelijk.
Volgende ronde van de beker mag ik in De Kuip spelen tegen Feyenoord, kansloze onderneming op voorhand, maar als je met Hayes uit de Blue Square de FA cup kunt winnen en Chelsea, Liverpool én Aston Vila uitschakeld, dan is niets onmogelijk.
Buiten dat hadden zij ook penalties nodig om voorbij Kozakken Boys te komen, uit is altijd lastig.
pi_79006903
Zal vanavond eens kijken om van mijn tactieken 2 versies te maken...
De huidige versie voor de thuis duels en dan een meer verdedigende tactiek voor de uitduels..
Sta namelijk qua thuis-duels 1e, maar qua uit-duels 10e.. wat samen dan een 3e plaats overall maakt..
Maar aan de andere kant is het belangrijkste dat ik die kwart finales haal en zo kans maak op de titel.. In principe ben ik 3 punten verwijderd van een plaats in die play-offs
pi_79011949
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook wel 1tje, maar dan moet ik ff thuis kijken welke he is !
pi_79012326
Eerste seizoen met Fortuna Sittard, 1e geworden, twee transfervrije aankopen gedaan, Simons en Putter beiden aanvallers, samen topscoorders van de JPL, in de halve finale van de Amstelcup uitgeschakeld door PSV, in een eerder stadium Feyenoord eruit gegooid. Tweede seizoen 11e plek in de Eredivisie met Fortuna. Nu een aanbieding van Liverpool aangenomen om het seizoen te starten met Liverpool, na 12 wedstrijden fier aan kop met alles gewonnen.
pi_79018448
Speler van mij pakt een totaal onnodige rode kaart. Hij maakte een overtreding, ver op de helft van de tegenstander en kreeg daarvoor rood. Ik geef hem dus een boete van 1 week salaris. Nu is ie boos op me en wil weg, terwijl het toch wel een basisspeler is. Hoe kan ik het weer goed maken?

PS: hij had een paar wedstrijden eerder ook al rood, toen gaf ik hem een waarschuwing en dat accepteerde hij wel.
pi_79018923
Met Kavala de CL voorrondes gehaald in het eerste seizoen . Ben tweedes geworden op een straatlengte van een oppermachtig Panathinaikos. Had een periode van zes wedstrijden waarin het ontzettend slecht ging door blessures en Africa Cup waardoor mijn sterkhouder Wilson Oruma niet mee kon doen. Daarna plee-offs ( ) waarin je gewoon zes wedstrijden speelt in een tijdsbestek van anderhalve week. Niet te doen, mijn spelers hadden ook elke wedstrijd maar 85% - 90% conditie aan het begin van de wedstrijd. Al met al toch gehaald. Mijn beste speler Wilson Oruma wil alleen niet verlengen dus dat is wel jammer. Heb in ieder geval voor volgend seizoen al Boem boem Theo ( ) en een Italiaanse centrale verdediger vastgelegd. Nu met Ghana proberen potten te breken op het WK, al zal dat wel niet zo goed gaan. Ben daar meestal niet zo goed in. Hoop in ieder geval dat ik flink wat geld vang omdat ik Champions League speel zodat ik wat meer loonruimte krijg. Kan nu maar ¤5.750 per week bieden waardoor zo'n beetje al de goede spelers aan mijn neus voorbij gaan.
Met heel mijn hart.
pi_79019648
Mijn -19 heeft daarnet de -19 bekerfinale gewonnen na penalty's
pi_79020565
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef VatosLoco het volgende:
Eerste seizoen met Fortuna Sittard, 1e geworden, twee transfervrije aankopen gedaan, Simons en Putter beiden aanvallers, samen topscoorders van de JPL, in de halve finale van de Amstelcup uitgeschakeld door PSV, in een eerder stadium Feyenoord eruit gegooid. Tweede seizoen 11e plek in de Eredivisie met Fortuna. Nu een aanbieding van Liverpool aangenomen om het seizoen te starten met Liverpool, na 12 wedstrijden fier aan kop met alles gewonnen.
Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig, aanbiedingen?
Of heb je een hoge reputatie ingesteld?
U MAD?
pi_79020697
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik denk dat laatste. Ik ben met Feyenoord ook best lekker bezig, al zeg ik het zelf. Ik heb alleen een aanbieding gehad van Bilbao.
pi_79021016
Ik vond deze :
-
pi_79021076
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vond deze :
[ afbeelding ]
Bij mij heeft ie 11 interlands en 2 goals
pi_79021279
quote:
Ik vond deze :
[ afbeelding ]
Ik kreeg deze foto doorgestuurd van een vriend van me. Schijnt een foutje geweest te zijn in een data update ofzo.
-
pi_79021486
In m'n Feyenoord-game nu ook bondscoach van Kameroen geworden. Geen friendly's meer voor het WK, dus dat pak ik even mee en dan stap ik weer op
Zit in een poule met Japan, Spanje en Rusland.
pi_79021513
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik kreeg deze foto doorgestuurd van een vriend van me. Schijnt een foutje geweest te zijn in een data update ofzo.
Bij mij inmiddeld 13 caps en 59 goals .
pi_79021650
Mijn doelstelling is om uiteindelijk met Celta de Vigo de Champions League en de Wereldbeker te winnen en met Spanje of Nederland het WK. Denk dat het nog een aantal seizoenen gaat duren voordat het zo ver is.

Heb nu na 20 wedstrijden 38 punten en daarmee sta ik op de 5e plaats. Met een beetje geluk kan ik wel promoveren. Wiltord is mijn topscoorder, maar de jaren beginnen voor hem nu wel echt te tellen .
pi_79021817
Bekerfinale gehaald met Feyenoord in seizoen 1
Moet tegen Heerenveen, lijkt me wel haalbaar
pi_79021985
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ben een internationale voetballer he
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:02:47 #60
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_79022797
Game begonnen met Ajax voor het eerst FM2010, gaat nog niet zo best in de competitie

Ik begin steeds goed maar geef het aan het einde van de wedstrijden steeds weg.
You must believe in free will; there is no choice.
pi_79023052
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Anarkhia het volgende:
Game begonnen met Ajax voor het eerst FM2010, gaat nog niet zo best in de competitie

[ afbeelding ]

Ik begin steeds goed maar geef het aan het einde van de wedstrijden steeds weg.
Dan kun je het beste op het eind van de wedstrijd iets anders gaan spelen. Als ik voorsta na 70 minuten dan ga ik ook counter-voetbal spelen.
pi_79028393
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hier logopack :

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29594

Het zijn er goed veel
pi_79028536
Zo spel besteld bij bol.com ¤ 29.99

Bij Dynabite nog ¤49,99
U MAD?
pi_79028545
Thanx Gizmo. Ga er morgen mee aan de slag
U MAD?
pi_79028710
Eigenlijk een vraagje :

Heb net geupdate naar 10.3 en wil dus een nieuwe game starten, maar hoor veel verhalen over dubbele spelers als je de MU update gebruikt

Als ik nu een game start, en standaard database pak (dan zou de MU update wel werken) speel je dan nog met de bugs van 10.0?? Of heb je dan gewoon de bugfixes van 10.3??
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:16:08 #66
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79028794
Na lang niet meer gespeeld te hebben begonnen met Ajax. Net tegen Heerenveen geeft Kevin Blom me binnen een kwartier twee keer rood Gelukkig veroorzaakt Heerenveen een penalty, dus kon ik na de 1-0 lekker met 9 man voor de goal gaan hangen. In de tweede helft wordt het 1-1, in de slotfase staat hun verdediging zo'n beetje in mijn strafschopgebied dus Suarez kon ongedekt de bal aannemen en het hele veld oversteken om de winnende te maken.
Tranquillo
pi_79029141
Grappig!

Gebruik ik de standaard database kan je de competities van Rusland en Wit-Rusland niet meer selecteren, gebruik ik de 10.3 update dan kan je de competies van Noorwegen niet meer selecteren
pi_79032368
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef icebliss het volgende:
Na lang niet meer gespeeld te hebben begonnen met Ajax. Net tegen Heerenveen geeft Kevin Blom me binnen een kwartier twee keer rood Gelukkig veroorzaakt Heerenveen een penalty, dus kon ik na de 1-0 lekker met 9 man voor de goal gaan hangen. In de tweede helft wordt het 1-1, in de slotfase staat hun verdediging zo'n beetje in mijn strafschopgebied dus Suarez kon ongedekt de bal aannemen en het hele veld oversteken om de winnende te maken.
Dat zijn de mooiste overwinningen
Moest net als potentiële nummer 3 tegen de potentiële nummer 2.. stond bij rust 4-0 voor
2e helft hebben we een beetje gelambald en werd het nog 4-2
pi_79038759
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb net geupdate naar 10.3 en wil dus een nieuwe game starten, maar hoor veel verhalen over dubbele spelers als je de MU update gebruikt

Als ik nu een game start, en standaard database pak (dan zou de MU update wel werken) speel je dan nog met de bugs van 10.0?? Of heb je dan gewoon de bugfixes van 10.3??
Updates van SI-Games (10.3) zijn toch iets heel anders als databaseupdates van ManU ?
Snap de vraag niet
U MAD?
pi_79038961
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat zijn de mooiste overwinningen
In dat kader, mijn overwinning op NAC

Op het moment van de blessure van de Guzman had ik al 3 keer gewisseld
Klikbaar
pi_79039566
Uit tegen NEC stond ik 0-2 voor, toen ging ik in de 40e minuut ff MSN'en met iemand, dus FM op de achtergrond gezet. Klik ik FM weer aan, is de ruststand 2-3
pi_79039651
Klinkt niet echt reeel allemaal
U MAD?
pi_79040089
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Klinkt niet echt reeel allemaal
Idd. Zo heeft Makaay bij mij in 33 wedstrijden 29 gescoord, blijkt Jack Tuyp een prima aanwinst te zijn voor Feyenoord (weliswaar als pinchhitter) en heb ik de Cler en Slory verkocht aan Arsenal resp. Liverpool.

Maar verder is het een topspel hoor
pi_79041008
De openingsronde afgesloten als nummer 3. Mocht de kwart finale tegen Pachuca, die gezien werden als potentiele nummer 2. Uit werd met 2-1 verloren, thuis met 6-0 gewonnen Daarna moest ik tegen Cruz Azul. Die hadden de openingsronde als nummer 1 afgesloten. Nadat ik uit verloor, speelde ik thuis gelijk(mijn 1e thuiswedstrijd die ik niet won). Cruz Azul pakte uiteindelijk de titel tegen nummer 2 Santos Laguna.

Maar het komt er dus nog steeds op neer dat ik thuis super ga maar uit geen potten kan breken.. Ik blijf ook de melding krijgen dat mijn aanvaller in de minderheid zijn...
pi_79041279
Zo! Me eerste wedstrijd met Arsenal zit erop, uit gewonnen bij Dundee Utd met 2-0
Is geen grote uitslag, maar heb wel iedereen aan het werk gezien!

8 Spelers gekocht, maar moet eigenlijk nog een leuke spits erbij hebben Gignac ging net voor me neus weg naar Chelsea !
pi_79042725
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit tegen NEC stond ik 0-2 voor, toen ging ik in de 40e minuut ff MSN'en met iemand, dus FM op de achtergrond gezet. Klik ik FM weer aan, is de ruststand 2-3
Kijken jullie alleen naar de highlights van de wedstrijden, of spelen jullie de gehele wedstrijd minuut voor minuut af?
pi_79042914
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Idd. Zo heeft Makaay bij mij in 33 wedstrijden 29 gescoord, blijkt Jack Tuyp een prima aanwinst te zijn voor Feyenoord (weliswaar als pinchhitter) en heb ik de Cler en Slory verkocht aan Arsenal resp. Liverpool.

Maar verder is het een topspel hoor
Zal wel met patch 10.2.0 te maken hebben.

Heel frustrerend

WK met Ghana is niet goed gegaan. Eerste wedstrijd tegen Rusland kwam ik al snel op 1-0 door David Addy. Het werd uiteindelijk 2-1 voor Rusland door Arhsavin en een eigen goal van Vorsah. Met name Akinfeev zorgde ervoor dat ik niet won. Tweede wedstrijd tegen Japan moest gewonnen worden, maar net voor rust pakt John Mensah zijn tweede gele kaart. Daarna vol op de aanval gaan spelen en dat resulteerde in een doelpunt voor Japan. Gegokt en verloren. Aan een punt had ik niets. De laatste wedstrijd tegen Argentinië was voor ons niet meer van belang omdat we al waren uitgeschakeld. Tegen Argentinië werd wel met 3-1 gewonnen. Gyan Asamoah, Matthew Amoah en Samuel Yeboah scoorde.

Eindstand:

1. Rusland
2. Argentinië
3. Ghana
4. Japan
Met heel mijn hart.
pi_79047508
Even een kleine tutorial, kan iemand me zeggen of dit klopt zodat ik vanmiddag meteen kan beginnen

1; Spel installeren via Steam
2; 10.3.0 patch van SI games installeren
3: Managers United Data-Update downloaden
4: Logpack downloaden
5: Game starten en dan de ManU update loaden en klaar is BoWa

Toch?
U MAD?
pi_79047991
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Even een kleine tutorial, kan iemand me zeggen of dit klopt zodat ik vanmiddag meteen kan beginnen

Toch?
Klopt! Overigens als je het spel via Steam installeert, zal punt 2 automatisch uitgevoerd worden. Installeer je het los van Steam moet je punt 2 zelf uitvoeren
pi_79048816
OK Thanx

Kan je me toevallig (of iemand anders) ook nog even zeggen of de aanpassing van de eerste divisie automatisch gaat via de update van SI / Manu, of dat ik daar een apart bestand voor moet downloaden.
Indien ja: Welke adviseer je?
U MAD?
pi_79049355
Je bedoelt de degradatie naar de Hoofdklasse? Dat gaat automatisch met de MU update. Je moet alleen wel zelf selecteren welke databestanden je gebruikt, maar dat wijst zich wel vanzelf. Bovendien moet je - meen ik - aan het begin van het spel selecteren dat je de standaard database wilt gebruiken in plaats van de data update van SI. Maar ook dat wijst zich vanzelf
pi_79049920
Ik ga de game vandaag/morgen prepareren en morgenmiddag eens ff spelen.
Ben benieuwd.
U MAD?
pi_79056640
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef de_boswachter het volgende:

Toch?
Punt 5 is iets anders geworden Je moet met de standaard database spelen en databestanden kiezen
pi_79059035
Ik zal er wel uit komen hopelijk met 10 jaar CM en FM ervaring
Altijd weer even het geheugen opfrissen
U MAD?
pi_79059039
Die Luxemburgse competitie is echt raar. Vooral met transfer. Ik kan gewoon halen wie ik wil, alle transfersommen zijn ¤ 0.
pi_79059166
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Die Luxemburgse competitie is echt raar. Vooral met transfer. Ik kan gewoon halen wie ik wil, alle transfersommen zijn ¤ 0.
Haal je Messi!
U MAD?
pi_79059237
Ik laat een speler een nieuw contract tekenen omdat een andere club hem hebben wil. En twee later is hij als nog weg naar die club
pi_79060516
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik laat een speler een nieuw contract tekenen omdat een andere club hem hebben wil. En twee later is hij als nog weg naar die club
Hebben ze niet een amateur contract? Zo ja dan kunnen ze wanneer ze willen gratis weg...
pi_79060552
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hebben ze niet een amateur contract? Zo ja dan kunnen ze wanneer ze willen gratis weg...
Alleen maar zelfs.

Ik heb wel wraak genomen voor het weghalen van mijn belangrijkste speler. Heb bij die club de 4 spelers met het hoogste gemiddelde weggepakt
pi_79061301
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Alleen maar zelfs.

Ik heb wel wraak genomen voor het weghalen van mijn belangrijkste speler. Heb bij die club de 4 spelers met het hoogste gemiddelde weggepakt
Whaha
Dat had ik ook toen ik bij Dudelange zat Had ik Huss(volgens mij) overgenomen, werd hij weggehaald bij mij, om hem later weer terug te halen

Na een tijdje was ik profclub en de concurenten niet kon ik contracten aanbieden zodat ze niet zo maar gratis weggehaald konden worden.. alleen vlak daarna crashte mijn pc waardoor ik die game kwijt ben
pi_79061423
Das wel heel klote als dan je pc crasht opnieuw beginnen is dan ook niet altijd leuk.

Profclub worden kan dus wel, daar moet ik dus voor gaan
pi_79061816
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel klote als dan je pc crasht opnieuw beginnen is dan ook niet altijd leuk.

Profclub worden kan dus wel, daar moet ik dus voor gaan
Was overigens semi-prof en had net voor het eerst de groepsfase Europa League gehaald... Misschien dat ik later nog een keer in een klein Europees land ga beginnen
Ik ging geloof ik na 5 seizoenen(4 titels, 1x 2e) van Amateur naar Semi-pro...

Dus het kan wel, maar als ik jouw was zou ik dus niet te snel opgeven
pi_79075663
Wtf zullen we nu krijgen

PSV haalt in me FM game ook Andy van de Meyde
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 20:42:09 #94
42184 crew  DaMart
pi_79075725
quote:
Ik vond deze :
[ afbeelding ]
Zo'n spits wil ik ook!
pi_79078068

Best aardig
pi_79081365
Nieuwe game begonnen bij het Faroerse Vikingur Gota. Halverwege het seizoen binnengestapt op het moment dat de club 4e stond. Na 5 duels onder mijn leiding(3 winst, 2 verlies) staan we nog steeds 4e.. maar het gat naar de nummer 3 was voor mijn komst al ruim 10 punten.. en nu nog steeds
pi_79082608
GvD BOL heeft het spel niet bezorgd vandaag terwijl ik het voor 21:30 besteld had gisteren

Claim!
U MAD?
pi_79083018
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
GvD BOL heeft het spel niet bezorgd vandaag terwijl ik het voor 21:30 besteld had gisteren

Claim!
Wel een mailtje gehad dat het verstuurd is?
pi_79083216
Jep
U MAD?
pi_79083355
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Jep
Zal hij morgen wel binnenkomen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 01:14:24 #101
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79086278
Jippie!

Wat is die Lukaku een baas zeg na die update. Nu is ie bij mij zo: 16(!!!) jaar

Heerlijk
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 13 maart 2010 @ 01:37:25 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79086788
Ben vandaag begonnen met Feyenoord.
Iemand nog een goedkope of gratis spits die er gelijk staat ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:56:16 #103
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79087979
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smolarek.
pi_79088985
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet of ze goed genoeg voor Feyenoord zijn, maar met lagere teams heb ik wel eens Lucius, vdMeyde, Lauren (ex-Arsenal), Sol Campbell en Wiltord aangeschaft. Weet niet of die goed genoeg zijn voor Feyenoord. In het begin van het spel zijn deze spelers als het goed is nog allemaal transfervrij.
pi_79089128
Moet je wel heel vlug zijn! Meteen op de eerste dag!

Campbell zit met de laatste update wel bij arsenal
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:38:47 #106
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79089371
Oeh, een FM topic!

Ben zelf al 2,5 seizoen met Everton bezig!

1ste seizoen 2de geworden achter Chelsea (met 4 punten verschil )
2de seizoen kampioen geworden

Opzich is Everton geen hele lastige club om dingen mee te bereiken, tis nochtans al een subtopper in het echt ook. Wel zijn er leuke talentjes aanwezig in de vorm van Rodwell, Garbutt, Gosling en Baxter.

Heb zelf Lennon, Downing, Aguero en Lukaku gekocht. Vooral laatstgenoemde begint echt te bloeien nu, wát een talent zeg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79090271
En binnen
U MAD?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:19:23 #108
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79090974
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
En binnen
pi_79091592
Lukaku ook in me arsenal game gekocht! Maar die mag eerst naar het jeugd team en daar ze wedstrijden spelen, en af en toe een beker wedstrijd

Had trouwen 25 mil voor transfers en heb sagna verkocht voor 15,5 aan man city !
Alleen merk wel dat ik het meeste geld heb uitgegeven aan jeugd spelers
Millwall is me dochterclub , en die heeft nu dus de meeste spelers die ik heb gekocht

hmm had nog een spaans talent op de korrel, zag hem in me FM09 game ineens bij vvv zitten en dan ook nog voor niks :/
Daarna had ik game met newcastle en had ik hem ook gehaald, en nu ben ik ze naam vergeten
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:00:16 #110
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79091932
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lukaku ook in me arsenal game gekocht! Maar die mag eerst naar het jeugd team en daar ze wedstrijden spelen, en af en toe een beker wedstrijd

Had trouwen 25 mil voor transfers en heb sagna verkocht voor 15,5 aan man city !
Alleen merk wel dat ik het meeste geld heb uitgegeven aan jeugd spelers
Millwall is me dochterclub , en die heeft nu dus de meeste spelers die ik heb gekocht

hmm had nog een spaans talent op de korrel, zag hem in me FM09 game ineens bij vvv zitten en dan ook nog voor niks :/
Daarna had ik game met newcastle en had ik hem ook gehaald, en nu ben ik ze naam vergeten
Rochina.
pi_79094055
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:00 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Rochina.
Uhm nee dat was ie niet ! Weet nog dat ie bij een spaans team zat en volgens mij niet eens in het eerste.
Ga dadelijk eens zoeken!
pi_79094205
Daniel Aquino

Dat is hem!
pi_79097097
Verdomme. Nu heb ik alles geselecteerd en geinstalleerd, kan ik om de een of andere vage reden de NL-competitie niet kiezen, omdat er maar 99 ploegen beschikbaar zijn (100 vereist).
Minimaal 12 ploegen vereist voor zondag Hoofdklasse C, maar 11 beschikbaar....
Zelfde probleem heb ik in Rusland en Wit Rusland, waar ik 1 team te kort kom om de competitie te selecteren....

Wie herkent deze bug en kan mij helpen.
U MAD?
pi_79103118
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Verdomme. Nu heb ik alles geselecteerd en geinstalleerd, kan ik om de een of andere vage reden de NL-competitie niet kiezen, omdat er maar 99 ploegen beschikbaar zijn (100 vereist).
Minimaal 12 ploegen vereist voor zondag Hoofdklasse C, maar 11 beschikbaar....
Zelfde probleem heb ik in Rusland en Wit Rusland, waar ik 1 team te kort kom om de competitie te selecteren....

Wie herkent deze bug en kan mij helpen.
Of met de standaard database spelen, of bij bestanden kiezen geen holland pakken (waar al die extra competities staan bedoel ik )
pi_79104968
Het is me gelukt nu, alleen Rusland en Wit Rusland waar ik niks mee gedaan heb zijn niet speelbaar. Verder wel nog een aantal rare zaken terwijl ik er wel patches voor heb gedownload;

Haarlem zit nog in de competitie
Heb een kitpack gedownload en een aantal shirts ontbreken terwijl die er wel in zitten - PSV thuisshirt, RKC thuis en uit etc.

Hoe kan dat?
U MAD?
pi_79105103
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
Het is me gelukt nu, alleen Rusland en Wit Rusland waar ik niks mee gedaan heb zijn niet speelbaar. Verder wel nog een aantal rare zaken terwijl ik er wel patches voor heb gedownload;

Haarlem zit nog in de competitie
Heb een kitpack gedownload en een aantal shirts ontbreken terwijl die er wel in zitten - PSV thuisshirt, RKC thuis en uit etc.

Hoe kan dat?
Rusland en Wit Rusland is bekend! is ook een fix voor te vinden, maar goed ik doe er niks mee

Haarlem zit er idd nog in, volgend mij was de MU patch nog voordat er bekend werd dat Haarlem eruit ging
Shirtjes heb ik het zelfde probleem, komt waarschijn door de .xml die bij de kitpack zit (Die .xml kun je wel aanpassen maar ik zoek dat nooit ) of je kunt het proberen met het uitzetten van de skin cache
pi_79105207
Skin cache staat uit, heb die andere aangevinkt.
Dus dat shirtprobleem is ook bekend? Wel jammer.
Nu zelf bezig met het downloaden van facepacks. Wanneer je een game al hebt gestart en bijv. Marcellis is naar
Monaco toe ( ) en ik zet dan de facepack van NL erin krijgt Marcellis dan toch nog een foto?
U MAD?
pi_79105317
Nja die shirtjes is niet bij iedereen een probleem! Want sommige fixen het zelf of kijken er niet naar om (waaronder ik dus

Facepacks weet ik eigenlijk niet (geef ik ook al geen flikker om ), dacht dat ook via xml ging en dat is dus per persoon gebonden (gaat via unieke nummers)
pi_79105356
OK Thanx.

Wel flink wennen tot nu toe de game.
U MAD?
pi_79105373
Facepacks daar doe ik niet aan. Soms staat de kop van een speler me niet aan en dan is dat een reden om hem niet te kopen.
pi_79105527
U MAD?
pi_79109250
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Facepacks daar doe ik niet aan. Soms staat de kop van een speler me niet aan en dan is dat een reden om hem niet te kopen.
Dat dus

Oh voor mensen met een oude pc helpt gamebooster ook erg goed, defrag je game map of een specifieke game en kan overschakelen naar game modus !

http://www.majorgeeks.com/Game_Booster_d5952.html

Misschien het proberen waard voor sommige
pi_79109763
Godverdomme; had net een mooie winning streak met Ajax te pakken (8 duels achter elkaar ongeslagen), en opeens verlies ik de belangrijke duels tegen Feyenoord en Europese tegenstanders.

Fucking frustrerend, ook omdat ik niet begrijp hoe het opeens kan.
pi_79112591
Zo de voorbereiding zit erop en alle transfers zijn ook gedaan, er is alleen nog kans dat er mensen vertrekken.
Of voor een transfer of voor een uitleenbeurt

Voorbereiding : 8 wedstrijden, 26 goals voor en 1tje tegen

Zal morgen wel ff screens maken van me transfers ( voor 38.5 mil en de meeste zijn voor de jeugd )
Screens van een speler mogen dan ook natuurlijk, moet je het maar even vragen
pi_79112888
Jezus, en ELKE van de afgelopen 4 (!) wedstrijden een penalty tegen gekregen!

Ik word hier een beetje ziek van.
pi_79115677
Die Lukaku van Anderlecht wou ik met PSV halen, heeft Madrid hem al gekocht Is dat normaal?
En Ojo wou Manchester City hebben
U MAD?
pi_79119737
Ik was met ijsselmeervogels bezig en 1e seizoen op een 4e plaats geeindigt.
2e seizoen ging er goed stond na 12 wedstrijden op een 1e plaats met maar 1 nederlaag.
Beker in de 3e ronde van Ajax gewonnen met 2-1.
Toen kwam Deportivo de la Coruna langs dat op een laatste plek stond en toch besloot ik het om te doen.
4 wedstrijden bezig en ik verloor toen thuis voor de beker met 2-7 tegen een 1e divisie club en toen werd ik ontslagen
Jaar werkloos thuis gezeten en toen kwam Preston North End langs, championship club dat 21e stond.
We zijn nu halverwege en ik sta 8e .
  zondag 14 maart 2010 @ 10:59:27 #128
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79120029
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was met ijsselmeervogels bezig en 1e seizoen op een 4e plaats geeindigt.
2e seizoen ging er goed stond na 12 wedstrijden op een 1e plaats met maar 1 nederlaag.
Beker in de 3e ronde van Ajax gewonnen met 2-1.
Toen kwam Deportivo de la Coruna langs dat op een laatste plek stond en toch besloot ik het om te doen.
4 wedstrijden bezig en ik verloor toen thuis voor de beker met 2-7 tegen een 1e divisie club en toen werd ik ontslagen
Jaar werkloos thuis gezeten en toen kwam Preston North End langs, championship club dat 21e stond.
We zijn nu halverwege en ik sta 8e .
pi_79120102
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
Die Lukaku van Anderlecht wou ik met PSV halen, heeft Madrid hem al gekocht Is dat normaal?
En Ojo wou Manchester City hebben
Ik kocht hem met arsenal! Maar Munchen, R. Madrid en nog vele andere zaten achter hem aan

Ojo word door mijn scouts ook gezien als een topper
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 11:07:32 #130
42184 crew  DaMart
pi_79120156
Uhm, waarom heeft het Nederlands elftal bij mij een grijze opvullingsspeler zonder club? .

pi_79120202
Misschien een regen die goed is?
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 11:11:55 #132
42184 crew  DaMart
pi_79120228
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien een regen die goed is?
Een regen zou je een contract moeten kunnen aanbieden. Deze speler heeft niet eens een geschiedenis of zo .

Ik heb ter illustratie nog een screenshot toegevoegd aan mijn vorige post.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:12:53 #133
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79120245
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik kocht hem met arsenal! Maar Munchen, R. Madrid en nog vele andere zaten achter hem aan

Ojo word door mijn scouts ook gezien als een topper
http://i41.tinypic.com/2sam13k.jpg

Daarom dus. Hij is alleen nog geen wonderkid...
pi_79121926
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:12 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

http://i41.tinypic.com/2sam13k.jpg

Daarom dus. Hij is alleen nog geen wonderkid...
ik begrijp wel waarom al die clubs lukaku willen hebben hoor !

Zal straks ook eens screens maken
  zondag 14 maart 2010 @ 14:04:06 #135
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79125138
Kut, uitgeschakeld in Europa.

Met Union (luxemburg) in de tweede voorronde van de EL verloren van Dinamo Zagreb. 1-2 uit en 1-1 thuis.
pi_79125579
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe..
Speelde vriendschappelijk met PSV bij Espanyol. Ik krijg 16 kansen, Espanyol 8. Uitslag; 4-0 Espanyol

Heb die Oranje taktiek van Managers United gepakt.
U MAD?
pi_79125791
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe..
Speelde vriendschappelijk met PSV bij Espanyol. Ik krijg 16 kansen, Espanyol 8. Uitslag; 4-0 Espanyol

Heb die Oranje taktiek van Managers United gepakt.
is dat winning trough the middle?! Probeer die anders! En wie weet heeft de keeper van Espanyol een top dag?!
pi_79126230
Ik heb er twee gedownload zal vnvnd eens kijken.
Deze wat ik nu gebruik heeft vleugelspitsen, die wttm niet toch?
U MAD?
  zondag 14 maart 2010 @ 14:30:58 #139
268260 Dr.Mikey
pi_79126233
Ey is er ook een manier om bij je tactics te komen zonder dat je dat dislay screen gebruikt?
Vroeger kon je bij Footbal manager gewoon altijd tijdens de wedstrijd bij de tactics.
Nu moet je altijd eerst naar dat display screen . Is dit normaal of heb ik het gewoon nog niet goed gevonden ?
R.I.P DTS.
pi_79126494
In mijn eerste seizoen kampioen geworden met M'gladbach. Bradley FTW. 2e Seizoen 4e. Ook niet slecht. Leuk team om mee te spelen.
pi_79126563
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er twee gedownload zal vnvnd eens kijken.
Deze wat ik nu gebruik heeft vleugelspitsen, die wttm niet toch?
Nee die niet! Jammer dat ik me tactiek van FM09 niet meer kan vinden! Had toen echt geweldige seizoenen met Newcastle
pi_79126592
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey is er ook een manier om bij je tactics te komen zonder dat je dat dislay screen gebruikt?
Vroeger kon je bij Footbal manager gewoon altijd tijdens de wedstrijd bij de tactics.
Nu moet je altijd eerst naar dat display screen . Is dit normaal of heb ik het gewoon nog niet goed gevonden ?
gewoon op tactiek drukken tijdens de wedstrijd?!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:30:09 #143
268260 Dr.Mikey
pi_79138807
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

gewoon op tactiek drukken tijdens de wedstrijd?!
Ja maar ik kan alleen op tactiek drukken als je ziet dat er een kans is.
Vroeger kon je altijd overal altijd op tactiek klikken.
R.I.P DTS.
pi_79138924
Ik klik de hele wedstrijd door op me tactiek als dat nodig is !
  zondag 14 maart 2010 @ 20:18:06 #145
268260 Dr.Mikey
pi_79141073
ja ik weet dat dat kan. Maar ik bedoel vroeger zeg maar tot fm09 stond tactiek gewoon in het menu.
Nu moet je eerst naar Display (Het heet geen display maar ik bedoel dat waar je de wedstrijd ziet gebeuren)
En dan kan je alleen daar op tactiek klikken. Dat vind ik een slechte ontwikkeling.
R.I.P DTS.
pi_79144127
Wedstrijdinstellingen-->taktiek

Ben nu bezig met een wedstrijd. 2 spelers al uitgevallen en 3 met zo'n groen kruis Wordt met wat pech een hele rij geblesseerden
pi_79146025
Godver, m'n 2 spitsen en m'n centrale verdedigingsduo alle 4 voor een maand geblesseerd
pi_79146100
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver, m'n 2 spitsen en m'n centrale verdedigingsduo alle 4 voor een maand geblesseerd
Misschien een teken om je training aan te passen?
pi_79146154
Of veel wedstrijden !
pi_79146318
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Misschien een teken om je training aan te passen?
Allemaal in een wedstrijd gebeurd
pi_79150216
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Allemaal in een wedstrijd gebeurd

Als je training te zwaar is loop je gewoon meer blessures op.
U MAD?
pi_79150345
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als je training te zwaar is loop je gewoon meer blessures op.
Ik heb totaal geen zware training eigenlijk. Ik heb sowieso weinig blessures, maar als ik ze heb wel allemaal tegelijk
pi_79150795
gepromoveerd naar de premier league op de laatste speeldag

Moet alleen wat aan mijn selectie gaan doen.
Had overigens wel een topper gehuurd van Manchester Utd, Josua King, gast had 26x gescoord in 15 wedstrijden
pi_79151033
Welke taktiek gebruik je mac en welke club ben je?
U MAD?
pi_79151496
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Welke taktiek gebruik je mac en welke club ben je?
Preston North End en ik gebruik een soort van 4-1-2-3 systeem.
Erg aanvallend en heb dan ook 105 goals gescoord maar ook 70 tegen gekregen.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:27:41 #156
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79153171
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
gepromoveerd naar de premier league op de laatste speeldag

Moet alleen wat aan mijn selectie gaan doen.
Had overigens wel een topper gehuurd van Manchester Utd, Josua King, gast had 26x gescoord in 15 wedstrijden
Pics or it didn´t happen. 26 keer in 15 wedstrijden.
pi_79153298
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Pics or it didn´t happen. 26 keer in 15 wedstrijden.
sorry het was 24 uit 13, maar zal morgen ff een foto voor jou speciaal posten
pi_79159953

Wie biedt minder??
  maandag 15 maart 2010 @ 10:12:12 #159
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79160060
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:08 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]

Wie biedt minder??
Dat is pas clubliefde.
Ach en mijn spits had er ruim 100 inliggen na 38 wedstrijden.
pi_79160548
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:12 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is pas clubliefde.
Ach en mijn spits had er ruim 100 inliggen na 38 wedstrijden.
Pics
pi_79160591
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:08 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]

Wie biedt minder??
Das wel handig.. een spits die 52 euro betaalt per jaar.. Een van de weinige profvoetballers die contributie betaalt

Seizoen 1 in Faroer bijna afgelopen maar ik heb zo geen zin meer in die game
Vanavond maar eens kijken om een nieuwe game te starten Iemand nog tips voor een club?
pi_79160624
Ik moet ook weer eens gaan spelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 15 maart 2010 @ 10:35:27 #163
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79160687
Hmm, League Cup verloren met m'n Everton van City . Kreeg gelijk daarna aanbod van Valencia om daar te gaan trainen, keuzes.. Heb ze net uitgeschakeld in de CL
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79163198
Weet je wat ik wel vaag vind soms? Ik ben op zoek naar een vervanger van m'n spits en kom nu uit bij Seleznyov.. Mijn scouts geven hem maar 2 sterren, maar hij heeft goede stats:

Ik heb het vermoeden dat hij een relatief lage CA en PA heeft, maar dat de belangrijke stats wel hoog zijn..
  maandag 15 maart 2010 @ 11:56:49 #165
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79163251
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Jorwol het volgende:
Weet je wat ik wel vaag vind soms? Ik ben op zoek naar een vervanger van m'n spits en kom nu uit bij Seleznyov.. Mijn scouts geven hem maar 2 sterren, maar hij heeft goede stats:
[ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat hij een relatief lage CA en PA heeft, maar dat de belangrijke stats wel hoog zijn..
Welke club ben je?
pi_79163438
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:56 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Welke club ben je?
Feyenoord
EDIT: Overigens was dat met een 20/20 scout
  maandag 15 maart 2010 @ 12:06:56 #167
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79163614
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Pics
Excuus, beetje het gelul van een visser na z'n vangst maar nog steeds niet misselijk.

pi_79163757
quote:
Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Excuus, beetje het gelul van een visser na z'n vangst maar nog steeds niet misselijk.

[ afbeelding ]
De tering zeg, die gemiddeldes zijn echt extreem hoog, netjes!
pi_79165474
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:32 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Das wel handig.. een spits die 52 euro betaalt per jaar.. Een van de weinige profvoetballers die contributie betaalt

Seizoen 1 in Faroer bijna afgelopen maar ik heb zo geen zin meer in die game
Vanavond maar eens kijken om een nieuwe game te starten Iemand nog tips voor een club?
Je bent meer van de LLM he?

Anders een clubje in Canada, Kan maar 1 club promoveren van 4 competities naar een hoger niveau
Is wel het allerlaagste en je speelt maar 10 wedstrijden in de competitie
Of anders een club in Indonesie ?

Of 1tje in Duitsland helemaal in de laagste divisie
  maandag 15 maart 2010 @ 14:29:24 #170
268260 Dr.Mikey
pi_79168838
Ik zit met een probleem. Ik sta ruim boven aan met Feyenoord dat is het probleem niet.
Maar er is geen geld. En net als in het echt hebben oudere spelers als Makaay Tomasson Landzaat etc veel te hoge contracten. Ik heb ze dus veel lagere contracten aangeboden maar die tekenen ze allemaal niet. Logisch zou je denken. Maar het zou toch moeten kunnen dat je tijdens contract besprekingen vertelt dat je gewoon met minder geld zit en of ze wat water bij de wijn willen doen ?

Maar die optie is er gewoon niet met als gevolg dat bepaalde spelers voor veel minder straks vertrekken dan wat ze waard zijn.
R.I.P DTS.
pi_79169899
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je bent meer van de LLM he?

Anders een clubje in Canada, Kan maar 1 club promoveren van 4 competities naar een hoger niveau
Is wel het allerlaagste en je speelt maar 10 wedstrijden in de competitie
Of anders een club in Indonesie ?

Of 1tje in Duitsland helemaal in de laagste divisie
Ik ben meestal meer zo'n nepper die het liefste bij een grote club begint en vanaf het begin succes heeft..

Maar kan je in Canada ook continentaal voetbal halen? Want dat is natuurlijk het leukste.. eerst nationaal succes proberen te halen en daarna continentaal

Zal Canada iig in mijn achterhoofd houden..
10 wedstrijden in een seizoen? Gaat het wel lekker snel
pi_79171399
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:57 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik ben meestal meer zo'n nepper die het liefste bij een grote club begint en vanaf het begin succes heeft..

Maar kan je in Canada ook continentaal voetbal halen? Want dat is natuurlijk het leukste.. eerst nationaal succes proberen te halen en daarna continentaal

Zal Canada iig in mijn achterhoofd houden..
10 wedstrijden in een seizoen? Gaat het wel lekker snel
ik zal straks even een seizoen simuleren ofzo in de hoogste divisie! Of misschien kan ik het ergens bij de regels zien!
Ja dat van die 10 wedstrijden dat zijn de allerlaagste divisies
pi_79172555
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik sta ruim boven aan met Feyenoord dat is het probleem niet.
Maar er is geen geld. En net als in het echt hebben oudere spelers als Makaay Tomasson Landzaat etc veel te hoge contracten. Ik heb ze dus veel lagere contracten aangeboden maar die tekenen ze allemaal niet. Logisch zou je denken. Maar het zou toch moeten kunnen dat je tijdens contract besprekingen vertelt dat je gewoon met minder geld zit en of ze wat water bij de wijn willen doen ?

Maar die optie is er gewoon niet met als gevolg dat bepaalde spelers voor veel minder straks vertrekken dan wat ze waard zijn.
In Football Manager bestaat er niet zoiets als clubliefde, in ieder geval niet zoals jij dat zou willen zien. Denk erom dat je het verschil in salariskosten kunt omzetten in transferbudget. Ook zul je echt geld moeten besparen, want je hebt flinke schulden af te lossen. Ik zou, als ik jou was, De Cler, Makaay en evt Landzaat verkopen. Makaay hoogstens één seizoen houden, want hij takelt snel af. De Cler kun je voor een paar miljoen kwijt, zelfde geldt voor Biseswar en Slory. Al die spelers zijn door veel goedkopere spelers prima te vervangen. Succes!
pi_79177354
Makaay is geniaal bij mij, loopt 1 op 1
Hij, Tomasson en Gio hebben trouwens allemaal een lager contract getekend bij mij. de Cler, Slory, Biseswar, Landzaat en El Ahmadi heb ik gedumpt, voor 13 miljoen totaal. Voor 7 miljoen aangekocht en die hebben inderdaad allemaal veel lagere salarissen.
pi_79179074
In Canada kan je sowieso niet promoveren... dus misschien dat ik in de hoogste divisie ga spelen, dan moet je 18 duels per jaar spelen..
pi_79179186
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:46 schreef MMUFC het volgende:
In Canada kan je sowieso niet promoveren... dus misschien dat ik in de hoogste divisie ga spelen, dan moet je 18 duels per jaar spelen..
USA misschien dan? Beginnen in de USL division 2?
  maandag 15 maart 2010 @ 18:50:52 #177
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79179216
Usa drafts zijn kudt.
pi_79179278
Ga maar eens verder met me Arsenal game! Zal meteen ff screens maken van me transfers
pi_79179528

Best erg eigenlijk !

1-0 verlies bij Sparta Praag !!!
pi_79184928
Lekker hoor, 020 wreken voor gisteren door in de 94ste minuut de 2-1 binnen te knallen met PSV
U MAD?
  maandag 15 maart 2010 @ 21:00:52 #181
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79185344
Ik ga nu opnieuw beginnen, misschien LLM ofzo. ff kijken nog.

Edit: iemand die een leuke club weet? Beetje west-europa..
pi_79185704
Bielefeld?
U MAD?
pi_79185779
Kaiserslautern!
pi_79186411
3e Seizoen Gladbach 14e. Volgens mij is mijn tactiek gekraakt. Nadat ik het eerste seizoen kampioen ben geworden gaat het een suk minder met inmiddels toch echt veel betere spelers. Heb inmiddels wel een leuke selectie op de been gebracht. Maar krijg er voetballend niets meer uit.

Lieve Mona, wat doe ik mis?
  maandag 15 maart 2010 @ 21:29:49 #185
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79186810
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Best erg eigenlijk !

[ afbeelding ]
1-0 verlies bij Sparta Praag !!!
Riquelme heb ik met Ajax gratis opgehaald.
Ook Suarez verkocht voor 11 miljoen aan Liverpool en voor de plaats van Pantelic heb ik Cardozo van Benfica gehaald voor 18 miljoen ( ). Eerste wedstrijd gelijk een hattrick tegen FC Twente maar drie dagen voor de eerste CL wedstrijd tegen Rubin raakt 'ie natuurlijk voor 3 maanden geblesseerd
Heb nog nooit met zo'n grote club gespeeld trouwens, ik zit nog steeds te zoeken naar exotische vrije spelers die natuurlijk veel te slecht zijn allemaal
Tranquillo
pi_79189594
Bij Manchester United begonnen 1e aankoop: Ibrahim Afellay
pi_79190448
Ik met PSV begonnen, hanteer de WTTM taktiek met eigen aanpassingen. Competitie nu 5 wedstrijden gespeeld, 4 gewonnen (Twente uit en Ajax thuis) en 1 gelijkspel (NAC thuis).
Groepsfase Europa League ook easy bereikt.

Wat me nu opvalt na twee dagen game is dat er rare aankopen gedaan worden. Zo haalt Ajax bijvoorbeeld Calabro en Feyenoord Birgir Maertens.

Ik heb Cristaldo gehaald. Hebben jullie nog meer tips voor goede haalbare spelers? Verdediging centraal is prio
U MAD?
pi_79190873
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb Cristaldo gehaald. Hebben jullie nog meer tips voor goede haalbare spelers? Verdediging centraal is prio
Simunek van Wolfsburg kun je relatief goedkoop ophalen en wordt een super verdediger. Datzelfde geldt voor Toprak van Freiburg. Verder is Paul Verhaegh een meer dan gemiddelde speler. Hoeveel wil/kun je uitgeven?
pi_79190976
Ik heb nog 2.4 miljoen geloof ik.
Maar het gekke is, ik had veel meer echter lijkt het erop dat het geld wat ik van de transfer van Koevermans heb gekregen niet geinvesteerd kan worden. Vreemd..
U MAD?
pi_79191046
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog 2.4 miljoen geloof ik.
Maar het gekke is, ik had veel meer echter lijkt het erop dat het geld wat ik van de transfer van Koevermans heb gekregen niet geinvesteerd kan worden. Vreemd..
kijk maar bij financien! Daar staat hoeveel procent word gebruikt voor transfers !

Dus bv je verkoopt iemand voor 5mil, dan kan het goed zijn dat er maar 15% beschikbaar komt!
pi_79191062
Jij hebt ook geschoven met je budget balkje?

Daarnaast kun je vaak maar een percentage van je transferbudget besteden.
pi_79191187
Otamendi en Ponce zijn natuurlijk ook aanwinsten voor je verdediging. Maar de allergrootste held is Sergiy Kryvtsov. Wat een heerlijke speler.
pi_79191360
Veggard Forren is wel een leuke linksback Bij mij bij PSV begon hij na 1 seizoen alleen al te kutten dat hij weg wilde.. uiteindelijk voor 6m verkocht terwijl ik hem voor 1,5m gekocht had...
pi_79191460
MMUFC, ik dacht echt dat jij van de LLM was ! Tenminste jij maakte toch ook zelf je competities voordat je pc kapot was ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 15-03-2010 23:03:08 ]
pi_79191778
Cool thanx voor de super hulp hier
Ga morgen eens wat toepassen. Game loopt ook weer heerlijk snel, alleen de simulatie van de EL wedstrijden duurt een paar minuten helaas.

Hopelijk krijg ik geen crashes door de promo/degra uit de JL straks. Las zoiets op ManU dat er mensen last van hadden.
U MAD?
pi_79191888
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

kijk maar bij financien! Daar staat hoeveel procent word gebruikt voor transfers !

Dus bv je verkoopt iemand voor 5mil, dan kan het goed zijn dat er maar 15% beschikbaar komt!
Kan je dat trouwens zomaar aanpassen. Of moet je dan bij bestuur gaan bedelen?
Wel een verandering tov 09 dus. Toen kreeg je gewoon het geld te besteden.
U MAD?
pi_79191910
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
MMUFC, ik dacht echt dat van de LLM was ! Tenminste jij maakte toch ook zelf je competities voordat je pc kapot was ?
Speel eens in de zoveel tijd altijd met PSV. En verder meestal de topclubs uit landen... Maar ik heb inderdaad een game van 5 seizoenen gehad bij Dudelange uit Luxemburg...

Probeer ook afentoe wel een LLM game, maar dat houd ik niet super lang uit meestal
Misschien dat ik na deze ManU game eens ga proberen om een club uit een klein land of een lagere divisie club uit een groot land uiteindelijk in de CL te krijgen
pi_79191977
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Cool thanx voor de super hulp hier
Ga morgen eens wat toepassen. Game loopt ook weer heerlijk snel, alleen de simulatie van de EL wedstrijden duurt een paar minuten helaas.

Hopelijk krijg ik geen crashes door de promo/degra uit de JL straks. Las zoiets op ManU dat er mensen last van hadden.
Ik heb hem express niet geselecteerd, want was bang dat ik het dan ook zou hebben

en dat van je geld, volgens mij heeft het er ook mee te maken of je club gezond is
pi_79192090
Gekke is dat ik nadat ik FM afsluit ik een error krijg van FM10.
Dat iets niet meer werkt. Maar kan gewoon FM gebruiken daarna.

Ik meen een .aspx bestand
U MAD?
  maandag 15 maart 2010 @ 23:21:51 #200
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79192668
Uit Spanje kan je Canales, Iker Muniain en Marc Muniesa ophalen voor relatief weinig geld. Allemaal talentjes die je sowieso met winst door kan verkopen.
Tranquillo
pi_79193474
He, maar even serieus. Geef mij eens credits voor mijn kampioenschap met Gladbach. Prognose is 17e. Ik ben eigenlijk een topmanager. Raar eigenlijk. in real life krijg mijn collega's niet gemanaged. En het plaatselijke 3e elftal heb ik ook niet naar een kampioenschap kunnen leiden.

Ben het nu eens aan het proberen met de Blackburn Rovers. Helemaal geen geld. Heb Hoilet en Salgado verkocht aangezien ik een flink bezette rechterkant had. Heb ik Borges voor terug gekocht. Moet eigenlijk nog een spits hebben. een echte killer. Eerste 3 wedstrijden gewonnen. Man City uit, Sunderland uit en Wolves uit. Krijg nu Chelsea thuis. Ben benieuwd.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 00:17:51 #202
268260 Dr.Mikey
pi_79194549
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

In Football Manager bestaat er niet zoiets als clubliefde, in ieder geval niet zoals jij dat zou willen zien. Denk erom dat je het verschil in salariskosten kunt omzetten in transferbudget. Ook zul je echt geld moeten besparen, want je hebt flinke schulden af te lossen. Ik zou, als ik jou was, De Cler, Makaay en evt Landzaat verkopen. Makaay hoogstens één seizoen houden, want hij takelt snel af. De Cler kun je voor een paar miljoen kwijt, zelfde geldt voor Biseswar en Slory. Al die spelers zijn door veel goedkopere spelers prima te vervangen. Succes!
Ja mensen die niet bijtekenen eindigen bij mij ook op de transferlijst .
Makaay is inderdaad nu al aan het afbrokkelen en met twee jeugd spitsen prima te vervangen.
De Cler en Tomasson spelen afwisselend voldoende tot super bij mij dus die kan niet kwijt.
Landzaat voegt ook niets toe staat al op de transferlijst. Enige probleem is de verdediging .
Zowel Vlaar Bahia De Cler en Darley doen het erg goed en nu is het wicken of wegen verkoop ik ze allemaal en schiet ik flink op met mijn schulden of behoud ik er een paar en probeer ik kampioen te worden.
R.I.P DTS.
pi_79195126
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
He, maar even serieus. Geef mij eens credits voor mijn kampioenschap met Gladbach. Prognose is 17e. Ik ben eigenlijk een topmanager. Raar eigenlijk. in real life krijg mijn collega's niet gemanaged. En het plaatselijke 3e elftal heb ik ook niet naar een kampioenschap kunnen leiden.

Ben het nu eens aan het proberen met de Blackburn Rovers. Helemaal geen geld. Heb Hoilet en Salgado verkocht aangezien ik een flink bezette rechterkant had. Heb ik Borges voor terug gekocht. Moet eigenlijk nog een spits hebben. een echte killer. Eerste 3 wedstrijden gewonnen. Man City uit, Sunderland uit en Wolves uit. Krijg nu Chelsea thuis. Ben benieuwd.
city uit en dan winnen is niet verkeerd ! Uhm tja spits, hoeveel kun je uitgeven en moet het een talent zijn of meteen iemand die er staat?!
pi_79198254
De voorbereiding alle duels gewonnen(o.a. tegen Porto) met maar 1 tegengoal(Man Utd B) 27-1 over 7 duels..
1e officiële duel: Man Utd - Chelsea(Charity Shield) 7 schoten, 0 goals :S 0-1 verloren...
pi_79199479
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja mensen die niet bijtekenen eindigen bij mij ook op de transferlijst .
Makaay is inderdaad nu al aan het afbrokkelen en met twee jeugd spitsen prima te vervangen.
De Cler en Tomasson spelen afwisselend voldoende tot super bij mij dus die kan niet kwijt.
Landzaat voegt ook niets toe staat al op de transferlijst. Enige probleem is de verdediging .
Zowel Vlaar Bahia De Cler en Darley doen het erg goed en nu is het wicken of wegen verkoop ik ze allemaal en schiet ik flink op met mijn schulden of behoud ik er een paar en probeer ik kampioen te worden.
Bahia kan je best verpatsen denk ik. Ik heb hem in de winterstop voor 6 miljoen ( ) verkocht aan een of andere Griekse club en Hofland doet het gewoon net zo goed bij mij.
pi_79204233
Met Luton in de Blue Square Premier begonnen

1ste seizoen kampioen met ruim verschil - heb ook wel een team gebouwd (wel veel Nederlanders, beetje anti LLM, maar ik zou als transfervrije speler voor 4000 euro per maand ook wel in de BSP spelen

toppers voor mij waren Iwan Redan (30 goals) Carl Magney (20k van Chelsea gekocht) Manuel Pascali

2e seizoen nog ongeslagen na 5 wedstrijden, 1x 2-2 gespeeld voor de rest met 3-1, 4-2, 3-0 en 2-0 gewonnen en Coventry uitgeschakeld in de League Cup - away met 3-2 winnen in de 89ste minuut met 10 man is wel zalig tegen een tegenstander die 2 niveaus hoger speelt

momenteel Bas Roorda op goal,

verdediging is Maurice Ross, Jelle de Bock, Carl Magney, Fernando Derveld
DMC is Seyfo Soley
MC's zijn Nacer Barazite (geleend van Arsenal) en Oliver Norwood (geleend van Man U(
aanvallers zijn Iwan Redan, Lukas Jutkiewicz (ook loan van Everton) en Thomas Dossevi (aanrader!)
subs: Tom Elliot, Filip Mentel(GK) Marcel Pronk, Rodney Sneijder, Berry Hoogeveen, Daniel Sousa Campos en Tom Craddock

verwacht persoonlijk directe promotie.
weinig Engels vind ik wel jammer en probeer ook wel Engelse talentjes te halen
you might aswell do the white line
pi_79206287
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:06 schreef kweek89 het volgende:
Met Luton in de Blue Square Premier begonnen

1ste seizoen kampioen met ruim verschil - heb ook wel een team gebouwd (wel veel Nederlanders, beetje anti LLM, maar ik zou als transfervrije speler voor 4000 euro per maand ook wel in de BSP spelen

toppers voor mij waren Iwan Redan (30 goals) Carl Magney (20k van Chelsea gekocht) Manuel Pascali

2e seizoen nog ongeslagen na 5 wedstrijden, 1x 2-2 gespeeld voor de rest met 3-1, 4-2, 3-0 en 2-0 gewonnen en Coventry uitgeschakeld in de League Cup - away met 3-2 winnen in de 89ste minuut met 10 man is wel zalig tegen een tegenstander die 2 niveaus hoger speelt

momenteel Bas Roorda op goal,

verdediging is Maurice Ross, Jelle de Bock, Carl Magney, Fernando Derveld
DMC is Seyfo Soley
MC's zijn Nacer Barazite (geleend van Arsenal) en Oliver Norwood (geleend van Man U(
aanvallers zijn Iwan Redan, Lukas Jutkiewicz (ook loan van Everton) en Thomas Dossevi (aanrader!)
subs: Tom Elliot, Filip Mentel(GK) Marcel Pronk, Rodney Sneijder, Berry Hoogeveen, Daniel Sousa Campos en Tom Craddock

verwacht persoonlijk directe promotie.
weinig Engels vind ik wel jammer en probeer ook wel Engelse talentjes te halen
Als je al Engelse spelers wilt halen, dan moet het transfer vrije spelers zijn en daar zit niet vaak een talent tussen
Als ik LLM doe probeer ik vaak Palmiteri te halen, leuke spits. En Soley, tja die kom je bijna bij elke LLM tegen
pi_79207840
Ik las op ManU forum dat Cristaldo een miskoop was

Maar volgens mij snapt het merendeel er echt geen klote van. Die halen een 19 jarige gast op uit Argentinie en verwachten dan meteen een basisspeler.
Ik laat hem lekker een seizoen of 1/2 meehobbelen bij het eerste, af en toe wat invalbeurten, maar ik verwacht niet meteen dat hij er 30 inlegt in seizoen 1.
U MAD?
pi_79208287
Volgens mij vinden de meesten daar die Cristaldo juist wel goed. Kost toch ook maar een miljoentje ofzo?
pi_79208622
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij vinden de meesten daar die Cristaldo juist wel goed. Kost toch ook maar een miljoentje ofzo?
2.4 hier

Staat tig keren vermeld bij het floptopic.

[ Bericht 6% gewijzigd door de_boswachter op 16-03-2010 14:17:19 ]
U MAD?
pi_79208800
Kan ook
Ik heb hem trouwens niet, te duur voor Feyenoord
pi_79208920
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik las op ManU forum dat Cristaldo een miskoop was

Maar volgens mij snapt het merendeel er echt geen klote van. Die halen een 19 jarige gast op uit Argentinie en verwachten dan meteen een basisspeler.
Ik laat hem lekker een seizoen of 1/2 meehobbelen bij het eerste, af en toe wat invalbeurten, maar ik verwacht niet meteen dat hij er 30 inlegt in seizoen 1.
In een vorige PSV game had ik hem ook naar PSV gehaald.
1e seizoen 9x in laten vallen 1 goal
2e seizoen 32 duels in de basis, 30 goals....

Moet er wel bij zeggen dat ik met 3 spitsen speelde(Toivonen en nog 1).. geloof dat Toivonen 20x en die ander 15x scoorden
pi_79209395
Bij mij heeft hij na 5 invalbeurten en 2 basisplekken er 2 inliggen.
Ik laat hem langzaam wennen.
U MAD?
pi_79209445
Ik heb tenminste Jack Tuyp
pi_79209559
U MAD?
pi_79209952
Die Tuyp is nog best te gebruiken als pinchhitter. Voor 6 ton op te halen, vraagt weinig salaris. Heeft bij mij al een aantal keer in de laatste minuten een goaltje binnengekopt en zo de winst gepakt

Stats van Makaay na 32 competitiewedstrijden trouwens:
pi_79214529
Tweede seizoen is begonnen met Kavala. Heb me aardig kunnen versterken, maar het loopt nog niet zoals gewenst. Theo Lucius is mijn nieuwe rechtsback. Davide Zoboli die in de Serie A bij Brescia speelde wordt mijn nieuwe centrale verdediger samen met de van Portsmouth afkomstige Ricardo Rocha. 50-voudig Sloveens international Andrej Komac komt samen met het groeibriljantje van Slovan Liberec, Borek Dockal, het middenveld versterken. Voor de linksbackpositie is ex-PSVer Young-Pyo Lee gehaald. De nieuwe doelman is de Rus Dmitry Komich van Spartak Moskou.

De eerste wedstrijd voor de kwalificaties van de Champions League was tegen Steaua Boekarest, het werd 5-1 in Griekenland en 1-0 in Roemenië. Maar in de volgende wedstrijd bleek AZ toch iets te sterk dus het wordt UEFA Cup dit jaar.

In de competitie werd de eerste wedstrijd van Ergotelis met moeite gewonnen met 3-2, de wedstrijd erna werd er schaamteloos met 2-0 verloren van Panionios.
Met heel mijn hart.
pi_79227307
Na een goede voorbereiding(27 goals, 1 tegen) en de 0-1 nederlaag tegen Chelsea om de Charity Shield ben ik de competitie moeizaam begonnen.

Begon uit tegen Stoke City. Vlak voor tijd 1-0 achter totdat de 21 jarige verdediger Johnny Evans de 1-1 scoorde.
In het uitduel tegen West Ham(dat op de openingsdag met 2-0 van Chelsea won) bracht de 1e helft me geen goals. In de rust liet ik Iker Muniain invallen. In de 47e minuut scoorde hij de 0-1 en in de 81e minuut de 1-2, die uiteindelijk over de streep getrokken werd.
Van Wigan werd redelijk eenvoudig met 3-0 gewonnen
pi_79234721
Hmz vreemd.
Bij de tactics heb ik gewoon de VC op speelstijl normaal staan, en in de wedstrijd stond die ineens op heel aanvallend...

Maak lastige periode met PSV door nu. Uit verliezen bij Ado en Feyenoord, vooral door voorzetten die worden binnengetikt. Heb de backs maar wat minder laten opkomen nu.
U MAD?
pi_79235562
Daarnet beker gewonnen en 4e geworden in seizoen 1 met Feyenoord. Heb lang hoger gestaan, maar uiteindelijk 9 punten achter PSV, 5 achter AZ en 4 achter Ajax geëindigd. Al met al best tevreden over het seizoen met die prijs erbij. Voor volgend seizoen al een doel: meer toppers winnen, want dit jaar heb ik tegen de 3 clubs boven mij maar 3 punten gepakt (PSV thuis gelijk, en beiden tegen Ajax gelijk. Van AZ 2 keer verloren en PSV uit ook).

Nu op naar het WK met Kameroen
pi_79236319
Effe een vraagje;
Wanneer ik die optie Zijlijn gebruik tijdens wedstrijd en ik klik bijvoorbeeld; Meer pressie naar voren aan.
Stelt ie dan de posities van de spelers bij?
Of bijv. feller duels ingaan - Dat alle spelers dan tacklen hard krijgen? Hoe zit dat precies?
U MAD?
pi_79236320
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet beker gewonnen en 4e geworden in seizoen 1 met Feyenoord. Heb lang hoger gestaan, maar uiteindelijk 9 punten achter PSV, 5 achter AZ en 4 achter Ajax geëindigd. Al met al best tevreden over het seizoen met die prijs erbij. Voor volgend seizoen al een doel: meer toppers winnen, want dit jaar heb ik tegen de 3 clubs boven mij maar 3 punten gepakt (PSV thuis gelijk, en beiden tegen Ajax gelijk. Van AZ 2 keer verloren en PSV uit ook).

Nu op naar het WK met Kameroen
Wow PSV kampioen.. ik heb in FM2010 PSV nog nooit kampioen zien worden in het 1e seizoen.. Zelfs niet toen ik er zat
pi_79236357
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wow PSV kampioen.. ik heb in FM2010 PSV nog nooit kampioen zien worden in het 1e seizoen.. Zelfs niet toen ik er zat
Lekker vooruizicht voor mij
Ik krijg Jorgensen er in de winterstop bij
U MAD?
pi_79238691
Kwam er toenstraks achter dat Arsenal al 2 transfers had staan voor dat ik er was, zijn het ook nog eens talentjes !
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:50:49 #225
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79238755

In mijn tweede seizoen met Union kampioen geworden van Luxemburg

Blijf alleen maar moeten zeggen dat ik niet bij club ....... wil gaan werken, ze blijven ermee komen.
pi_79238985
4e seizoen is voorbij en mijn 2e seizoen bij Preston North End waarvan de 1e in de PL.
Ben op een nette 11e plaats geeindigt waar iedereen dacht dat ik zou degraderen.
Heb een stuk of 70 goals voor en 80 tegen dus er moeten wat verdedigers bij

Nu ga in de zomer verder als manager van Ierland onder 21 dat een ek speelt ofzo, heb dit nog nooit eerder gedaan dus zie het allemaal wel en na de zomer weer verder bij PNE.
pi_79239021
Wist niet dat je ook manager kon worden van -21 ?
pi_79239100
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wist niet dat je ook manager kon worden van -21 ?
Haha tot vandaag wist ik dat ook niet.
Ik moet dus gewoon wat kwalificatie wedstrijden voor het ek onder 21 spelen en de 1e wedstrijd heb ik met 5-0 gewonnen van Spanje onder 21.
Goed begin dacht ik zo
pi_79239266
Heb ik met Feyenoord door de bekerwinst en eindklassering een paar miljoen binnen gehaald waardoor de balans weer positief is (wel maar heel weinig), besluit het bestuur 5750 plaatsen bij te bouwen in het stadion voor een bedrag van 8.75M
pi_79239303
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik met Feyenoord door de bekerwinst en eindklassering een paar miljoen binnen gehaald waardoor de balans weer positief is (wel maar heel weinig), besluit het bestuur 5750 plaatsen bij te bouwen in het stadion voor een bedrag van 8.75M
Dat heb ik dus ook met Preston

Weg winst en transfer geld
pi_79240830
quote:
Heerlijk zoiets toch?
pi_79240889
Sta je 0-0 tegen Wolves.... ga je naar je tactiek om te wisselen aangezien je toch wilt winnen... scoort Afellay de 1-0 terwijl je in dat scherm zit
pi_79241936
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:51 schreef MMUFC het volgende:
Sta je 0-0 tegen Wolves.... ga je naar je tactiek om te wisselen aangezien je toch wilt winnen... scoort Afellay de 1-0 terwijl je in dat scherm zit
en je wou hem zeker er net uit halen ! Hoe doet ie het eigenlijk bij ManU?
pi_79243371
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en je wou hem zeker er net uit halen ! Hoe doet ie het eigenlijk bij ManU?
Nee wilde Berbatov eruit halen voor Muniain.. uiteindelijk Macheda maar de kans gegeven op de plaats van Berbatov.

Hij heeft geloof ik 3 goals in 7 duels.. en mogelijk ook nog een paar assists maar dat weet ik niet uit mijn hoofd..
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:50:36 #235
268260 Dr.Mikey
pi_79250478
quote:
Ik ben gisternacht kampioen geworden met feyenoord en had precies hezelfde maar dan voor 13M
Ik heb trouwens een tip voor iedereen haal Nacer Barazite (AM AMR) van Arsenal. Ik had hem het eerste seizoen op huurbassis . Wat een speler in ze eerste seizoen al talent van het jaar en ook nog met topscorer geworden. ! Ze contract loopt nu trouwens af bij Arsenal en hij wil graag bij Feyenoord blijven eens zien hoe dat uitpakt want als ik hem toch moet kopen dan is hij te duur.
R.I.P DTS.
pi_79250801
Ik kreeg juist na 2 maanden bij PSV in seizoen 1 een meevaller van 6.25 miljoen om te investeren in selectie
U MAD?
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:18:26 #237
268260 Dr.Mikey
pi_79251479
Weet iemand trouwens nog een toffe jeugd coach buitenlandse clubs hebben op 1 na al mijn jeugdcoaches weggeplukt
R.I.P DTS.
pi_79253271
Eerste wedstrijd op het WK met Kameroen 1-0 verloren van Spanje

Wat betreft die coach: Bernhard Peters van Hoffenheim (is daar wel assistent) heeft geniale stats en kan op zo'n beetje elk onderdeel uit de voeten met minstens 4 sterren.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:01:40 #239
268260 Dr.Mikey
pi_79260538

Eerste serieus wedstrijd ging om de supercup dus.
scheidsrechter scheidsrechter http://i.fokzine.net/s/bonk.gif
R.I.P DTS.
pi_79271049
Als ik op zoek ga naar een goede 'winger', dan moet ik zoeken op linkeraanvallende middenvelders en rechteraanvallende middenvelders, correct? Beetje vreemd... ik bedoel, raar dat FM geen 'winger'positie kent bij de Positions van spelers. Alle wingers zijn AMR of AML's...

Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat iemand me begrijpt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Roeni3 op 17-03-2010 21:13:20 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:44:35 #241
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79273116
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef Roeni3 het volgende:
Als ik op zoek ga naar een goede 'winger', dan moet ik zoeken op linkeraanvallende middenvelders en rechteraanvallende middenvelders, correct? Beetje vreemd... ik bedoel, raar dat FM geen 'winger'positie kent bij de Positions van spelers. Alle wingers zijn AMR of AML's...

Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat iemand me begrijpt.
De AL noem je die. Die bestaat niet in FM. Da's de gewone spits. Difederico is een goeie trouwens voor die plek.
pi_79275774
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

De AL noem je die. Die bestaat niet in FM. Da's de gewone spits. Difederico is een goeie trouwens voor die plek.
Bedoel je dat als je echte wingers wilt hebben, je naar Strikers moet zoeken? Met bijvoorbeeld bijbehorende favoriete moves die goed toepasbaar zijn op een wingerpositie?
pi_79277443
Zojuist halve finale de beker gehaald met PSV in mijn eerste seizoen. Europa League uitgeschakeld omdat ik in een poule met Fulham en Stuttgart zat. Had 7 punten en dat bleek niet genoeg.

In de competitie strijd ik met Ajax en Feyenoord om de titel. Ligt allemaal dicht bij elkaar en zit nu eind Januari.

Heb Vukovic zijn transferperiode beindigd en Dzudszak verkocht om zo Biseswar te kunnen kopen van Feyenoord. Iemand ervaring met hem? Wou meer NL in de selectie nl.
Nog meer haalbare NL spelers voor PSV die iets toevoegen?
U MAD?
pi_79277556
Maduro is een erg goede VMC en met wat geluk goedkoop op te halen.
pi_79277707
Goeie tip.
En wat denk je van Biseswar als ervaringsdeskundige
U MAD?
pi_79277796
Ik had biseswar niet gekocht, dan was ik voor wijnaldum gegaan
pi_79277982
Scouts zeiden dat hij uit kon groeien tot een excellente speler in de Eredivisie... dus
U MAD?
pi_79278060
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Scouts zeiden dat hij uit kon groeien tot een excellente speler in de Eredivisie... dus
zeiden ze dat niet bij wijnaldum? En laat jij al je scouts kijken?
pi_79278195
Wijnaldum was me te duur
U MAD?
pi_79278282
Biseswar heb ik al aan het begin van m'n eerste seizoen verkocht, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Ik speel zonder buitenspelers.
pi_79318151
Wow zit nu in een lekkere periode met PSV.
5 overwinningen op rij, zojuist 0-4 uit bij Vitesse. De taktiek lijkt langzaam te werken.
Alleen Biseswar nu voor drie weken eruit na drie goede wedstrijden van zijn kant.
U MAD?
pi_79318241
Morgen ben ik vrij en ga ik lekker in de tuin zitten met m'n laptop en verder met m'n Preston North End game
pi_79318279
Bij intratuin hoop ik voor jou dan
U MAD?
pi_79318325
Wordt het morgen kutweer dan?
pi_79318410
Volgens mij 13 graden maar wel bewolkt
U MAD?
pi_79318529
Naja dan ga ik binnenzitten met een biertje en spelen.
1e seizoen in de PL toch nog netjes 11e geworden en wil dit toch wel gaan verbeteren.
pi_79323865
Hoeveelste seizoen zit je? Nog wat namen aangetrokken?
U MAD?
pi_79325371
Wat is Sekou Cisse trouwens verschrikkelijk slecht zeg In m'n eerste seizoen heeft ie in 25 wedstrijden 0 goals en 1 assist
Wel 3M gevangen nog
pi_79325568
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is Sekou Cisse trouwens verschrikkelijk slecht zeg In m'n eerste seizoen heeft ie in 25 wedstrijden 0 goals en 1 assist
Wel 3M gevangen nog
Mooi he, dat FM zo "echt" is.
U MAD?
pi_79325685
Wat betreft z'n rendement zitten ze er inderdaad niet ver naast nee
pi_79326494
Krijgen jullie trouwens snel aanbiedingen van andere clubs om trainer te worden ?
U MAD?
pi_79327194
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveelste seizoen zit je? Nog wat namen aangetrokken?
Zit in seizoen 5 en dat gaat nog best lastig met Preston.
Seizoen 4 heb ik Drogba,Kuryani en Vittek transfervrij kunnen aantrekken omdat ik geen cent te makken heb en seizoen 5 heb ik Upson en Michael Johnson kunnen aantrekken.
De rest wil gewoon niet omdat ik maar t/m 25000 per week kan gaan met salaris
Stadion kunnen ook maar 22000 mensen in en dat gaan ze nu eindelijk uitbreiden maar ik was gewoon te vroeg gepromoveert met die club denk ik.
Overigens krijg ik lang niet zoveel aanbiedingen als in de vorige football managers.
pi_79327240
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
Krijgen jullie trouwens snel aanbiedingen van andere clubs om trainer te worden ?
Aanbiedingen af en toe.. maar in verband met een club gebracht vaker..

Maar het verschilt ook met wie je speelt..
Als je bij PSV zit met alleen NL ingeladen zal je in principe nooit bij een andere club genoemd worden.. heb je ook Engeland ingeladen dan mogelijk wel...

maar zit je bij een Engelse 4e divisionist met Internationale ervaring.. dan zal je eventueel ook genoemd worden bij clubs als WBA en Southampton...

Overigens na 21 duels met Man United op een 3e plaats.. Als ik echter de 2 duels die ik achter sta met 6 goals verschil(verdeeld over 2 duels) win sta ik op doelsaldo 1e Berbatov loopt 1 op 1 in de competitie, heeft echter wel een duel of 6 gemist..

In de Champions League heb ik de groepsfase gewonnen met 4 winst en 2 gelijk. Unirea Urcizeni werd laatste in de poule met 3 punten. Ze speelden 3x met 0-0 gelijk en verloren 3x zonder te scoren.. best knap.. 3 punten maar niet gescoord. Volgende ronde mag ik tegen Bayern en dit terwijl er ook clubs als AZ de groepsfase overleefd hebben..

League Cup halve finale 1e duel 1-1 thuis tegen Arsenal. Als ik uit win moet ik zo goed als zeker tegen Liverpool(wonnen 1e duel met 4-0 van Bristol City).

3e ronde FA Cup uit met 1-6 van Doncaster(championship) gewonnen. Volgende ronde wacht een uitduel tegen Hereford(League One) of Rushden(League Two).

En om terug te komen op Afellay.. Hij heeft nu een duel of 25 gespeeld denk ik... 6 goals en 6 assists. 1x MotM.
pi_79328292
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Bedoel je dat als je echte wingers wilt hebben, je naar Strikers moet zoeken? Met bijvoorbeeld bijbehorende favoriete moves die goed toepasbaar zijn op een wingerpositie?
Zou iemand mij hier nog antwoord op kunnen/willen geven?
pi_79337154
Ik had aan het begin van seizoen 1 Landzaat verkocht aan Sevilla, omdat ie een salaris had van 25k per week. Jaartje later is ie gratis naar ADO (Sevilla heeft z'n contract ontbonden) en heeft ie een contract van 1800 per week
El Ahmadi had ik trouwens voor 3.3M verkocht aan Sevilla en die heeft geen minuut gespeeld
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:55:30 #266
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79337761
Kampioen geworden met PSV. 9 punten voor op de nummer 2: Groningen.
Halve finale Europa League gehaald, dus ik hoop op een beetje aanbiedingen van de grotere clubs.
Dit, dus.
pi_79338150
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef Buitendam het volgende:
Kampioen geworden met PSV. 9 punten voor op de nummer 2: Groningen.
Halve finale Europa League gehaald, dus ik hoop op een beetje aanbiedingen van de grotere clubs.
Eerste seizoen?
U MAD?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:19:41 #268
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79338779
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Eerste seizoen?
Eerste seizoen.
Dit, dus.
pi_79338893
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eerste seizoen.
Knap.
Want zo goed is die PSV selectie niet.
Ik werd uitgeschakeld in een poule met Stuttgart en Fullham en zit in een titelrace met Feyenoord en Ajax.
U MAD?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:29:01 #270
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79339210
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Knap.
Want zo goed is die PSV selectie niet.
Ik werd uitgeschakeld in een poule met Stuttgart en Fullham en zit in een titelrace met Feyenoord en Ajax.
Je moet goed gebruik maken van de ervaring (Ooijer, Simons en Koevermans) en de talenten (Marcellis, Dzudszak, Afellay) in je verdediging, middenveld en aanval. Het is echt een goeie counterploeg.
Dit, dus.
pi_79339338
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je moet goed gebruik maken van de ervaring (Ooijer, Simons en Koevermans) en de talenten (Marcellis, Dzudszak, Afellay) in je verdediging, middenveld en aanval. Het is echt een goeie counterploeg.
Ooijer en Simons zijn me veel te sloom.
Koevermans verkocht. En Marcellis maakt me toch een partij fouten... fucking hell.

Gelukkig Jorgensen voor achterin weten te halen, is al een hele verbetering.
U MAD?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:39:06 #272
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79339634
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ooijer en Simons zijn me veel te sloom.
Koevermans verkocht. En Marcellis maakt me toch een partij fouten... fucking hell.

Gelukkig Jorgensen voor achterin weten te halen, is al een hele verbetering.
Dorsin als linksback is ook een echte toevoeging als je snel voetbal wilt spelen.
Dit, dus.
pi_79340547
PSV heeft inderdaad een goede counterploeg. Met Feyenoord 2 keer tegen ze gespeeld en 2 keer veel beter. Uitslagen: 2-2 en 2-1 nederlaag

Ik ga nu poging 3 wagen: JC schaal begin seizoen 2
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:19:34 #274
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79341339
Ik had thuis met 3-1 verloren van Arsenal in de CL. Stond ik uit na 60 minuten totaal onverwacht met 3-0 voor, dus ik heb alles op verdedigen gegooid en twee extra verdedigers erbij gezet. Scoren die vuilakken in de laatste 10 minuten nog drie keer Bijna een stunt.
Ondertussen ook Vertonghen verpatst, voor 7 miljoen naar Porto. Emanuelson loopt gratis de deur uit en gaat naar Fulham, maar kon hem niet behouden want hij wou een salaris van ruim 40.000 per week
Tranquillo
pi_79341942
Weer verloren van PSV terwijl ik beter was Die Isaksson houdt veel tegen dat is niet normaal zeg
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:37:37 #276
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79342147
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Weer verloren van PSV terwijl ik beter was Die Isaksson houdt veel tegen dat is niet normaal zeg
Hij is super constant, idd.
Dit, dus.
pi_79342233

vrijdag 19 maart 2010 @ 18:20:10 #278
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79346002
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ja. Als je zo wil spelen wel ja. Sulejmani heeft daar bijvoorbeeld goede stats voor. Maar er is geen enkele speler die de positie AL / AR heeft.
pi_79346526
Je kan natuurlijk ook gewoon een AML en AMR inzetten en hun instellen als vleugelspelers. In de voorste linie een speler helemaal aan de buitenkant neerzetten doe ik nooit. Ik speel altijd met 3 spitsen of 1 spits en een AML en AMR.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:56:54 #280
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79347247
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een AML en AMR inzetten en hun instellen als vleugelspelers. In de voorste linie een speler helemaal aan de buitenkant neerzetten doe ik nooit. Ik speel altijd met 3 spitsen of 1 spits en een AML en AMR.
dat
pi_79347555
Dit weekend maar eens verder met arsenal !
pi_79353982
2e halve finale duel voor de League Cup met 7-1 van Arsenal verloren
pi_79359607
iets meer dan halverwege het seizoen met Luton, in mn 1ste seizoen meteen gepromoveerd naar de Coca Cola 2, nu dus seizoen 2 en ik word zo goed als zeker kampioen

net ook Hull thuis verslagen in de FA cup met 4-1 Braafheid en Vennegoor of Hesselink geownt
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:52:53 #284
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79359953
Voor de tweede keer op rij kampioen met Union (lux). Nu eens kijken naar een andere club.

Heb Valencia en Werder Bremen ondertussen wel afgewezen
pi_79360082
PSV krijgt wel aan het begin van seizoen 2 wel een achterlijk goede regen binnen. Moet helaas nu al een opleidingsvergoeding van 3.3M neerleggen, wat kan oplopen tot ruim 8. En dat geld heb ik niet

Er ontbreken trouwens nog 2 stats: vrije trappen (14) en zonder bal (19)

Klikbaar
pi_79360742
Zit nu met PSV ongeveer waar we nu in de echte competitie ook zijn. Kreeg uit bij Ajax met 4-0 op de broek door een fout van mij in het toewijzen van de taktiek.
Gelukkig won ik de week erop thuis met 2-1 van Twente en mocht ik thuis tegen Ajax voor een plaats in de finale van de beker. En ik revancheerde me in OT... 2-1

Nu 3 punten voor op Ajax in de competitie en een bekerfinale tegen ADO
U MAD?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:47:08 #287
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79361642
KUT, ik zit vast in mijn spel

Moet speler inschrijven voor de competitie. En dat kan niet, voldoe niet aan de voorwaarden. Omdat ik nu niet verder kan is het over met deze game
pi_79361741
Dag op vakantie gaan.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:52:04 #289
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79361759
Ik heb ontslag genomen. T was toch tijd voor een andere club, ben benieuwd wat er komt

Oke, club 1 afgeslagen. Of ik niet naar Chelsea wilde komen
pi_79361880
Dat is vrij drastisch
pi_79362219
Ook wel is gehad dat het vast zat, idd 1 dag op vakantie gegaan en probleem opgelost tfijne is dat het altijd kan, zelfs als hij blijft hangen tijdens een wedstrijd
pi_79365472
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja. Als je zo wil spelen wel ja. Sulejmani heeft daar bijvoorbeeld goede stats voor. Maar er is geen enkele speler die de positie AL / AR heeft.
Aah, check.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Die laatste optie spreekt mij - gezien mijn ietwat tegenvallende resultaten - onderhand ook behoorlijk aan ja.

Thanks voor het meedenken, leute.
pi_79368876
Transferperiode seizoen 2 is voorbij:

Dat leidt tot deze selectie:

Eerste seizoen beker gewonnen en 4e geworden. Inmiddels JC schaal verloren, maar wel Young Boys Bern uitgeschakeld in de EL. Zit nu in de poule bij FC Kopenhagen, FC Lorient en Olympiakos
pi_79375224
Kampioen

In alle FM edities nog nooit kampioen geweest met
PSV en nu lukt het me in seizoen 1
Nu de dubbel pakken.
U MAD?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:07:07 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79375354
Hele late tvp.

Al maanden wil ik beginnen, komt er alleen nooit van...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:11:14 #296
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79375457
Mijn goedlopende tactiek ten spijt, net met 9-2 op m'n bek gegaan in de Europa League met m'n Engelse 2e klasser Heads&Yeading die via de FA Cup winst in Europa belandde en dat was in een thuiswedstrijd.
Stond nog wel 1-0 voor trouwens na 28 seconden.
Michael Thé doet het nog steeds prima trouwens, scoorde nu weer 2 maal.

Tegenstander was trouwens Juventus.
Had m'n instellingen ook niet aangepast trouwens, gewoon vol op de aanval met buitenspelers en slechts 6 aanvallend ingestelde spelers, dacht als het werkt tegen Aston Villa, Liverpool en Chelsea dan moet het tegen Juve toch ook kunnen .. niet dus.

En ondertussen met m'n Quick Boys toch maar mooi Willem II uitgeschakeld in de beker, 2-1 overwinning, op naar de 4e ronde dus.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lastpost op 20-03-2010 16:31:53 ]
pi_79377693
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef Lastpost het volgende:
Mijn goedlopende tactiek ten spijt, net met 9-2 op m'n bek gegaan in de Europa League met m'n Engelse 2e klasser Heads&Yeading die via de FA Cup winst in Europa belandde en dat was in een thuiswedstrijd.
Stond nog wel 1-0 voor trouwens na 28 seconden.
Michael Thé doet het nog steeds prima trouwens, scoorde nu weer 2 maal.

Tegenstander was trouwens Juventus.
Had m'n instellingen ook niet aangepast trouwens, gewoon vol op de aanval met buitenspelers en slechts 6 aanvallend ingestelde spelers, dacht als het werkt tegen Aston Villa, Liverpool en Chelsea dan moet het tegen Juve toch ook kunnen .. niet dus.

En ondertussen met m'n Quick Boys toch maar mooi Willem II uitgeschakeld in de beker, 2-1 overwinning, op naar de 4e ronde dus.
Ach ik verloor met ManU met 7-1 van Arsenal

10 duels voor het einde 8 punten achter Chelsea.. Verloor met 1-0 van Liverpool omdat ik mijn kansen niet afmaakte.. en Liverpool wel.. in de 95e minuut
Van Chelsea verloor ik ook met 1-0 door een goal van Luis Suarez.. Liverpool staat nu op doelsaldo voor me, waardoor ik 3e sta..

In de CL 1e duel uit met 2-3 van Bayern gewonnen
pi_79377882
Ik speel zelf met Celta de Vigo nu in de hoogste Spaanse divisie. In Engeland is Man City niet te stoppen. Gezien hun aankopen is dat ook wel logisch . Daar zijn wel wat afdankertjes van te krijgen in de winterstop hoop ik.

Het was wel vrij lastig om goede aankopen te doen die echt een versterking waren. Gaat denk ik een lastig seizoen worden omdat ik veel spelers verkocht heb en mijn selectie niet echt erg breed is. Na 5 wedstrijden op de 10 plaats.
pi_79378022
Bij mij staat Man City onderaan
pi_79379019
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij mij staat Man City onderaan
Hier hebben ze enkele goede aankopen gedaan. Ribery, Maicon, Akinfeev, Modric, Gareth Bale.
Maar daarnaast hebben ze ook Romeo Castelen gekocht

Ik hen nu een aardig programma met onder andere Valencia, Barcelona en Villareal vlak na elkaar. Dan kan ik een paar spelers rust geven want daar verwacht ik niet veel punten te halen.
pi_79379082
Bij mij hebben ze oa Van der Vaart, maar die zit op de tribune

EDIT: volgende topic: Football Manager #44
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')