Ik moet inloggen hiervoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28299
Gebruik die bij elke game die ik start !
Deze gebruik ik ook, erg goed!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28299
Gebruik die bij elke game die ik start !
nogal logisch! Maar geloof me, bijna iedereen die FM in nederland speelt, is wel eens op die site geweestquote:
Haha dat is vrij apartquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz AzulWon met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
TVP
Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
Die steam aanbieding van 25 euro was tot en met 8 maartquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat is vrij apart!
[..]
hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
Overigens naast mijn aanvallende tactiek bij America, lijkt mijn verdedigende tactiek bij Weston-Super-Mare nu ook te gaan lopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz AzulWon met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Ik heb idd een patch van ManU gedownload maar eentje met alle competities in de wereld en daarvan heb ik alles verwijderd behalve Nederland.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?
Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
Omdat anders het spel vastloopt vanwege teveel competitiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verwijder je dan alle andere competities?!
Voordat je de game aanmaakt in fm, kun je competities deselecterenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verwijder je dan alle andere competities?!
Oh dat is dan niet anders dan anders.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voordat je de game aanmaakt in fm, kun je competities deselecteren!
Als je er teveel pakt, dan klapt FM eruit
Nee daarvoor! Als je die databases kan kiezen! Kun je ook competities laden! Bv van nederland : de amateursquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dat is dan niet anders dan anders.
Je selecteert gewoon een competitie of 8 (bijv) waar je dan een small/medium of grote database bij upload.
Maar wanneer je dus een patch met data-updates van Managers United download en installeert, dan is de NL competitie automatisch aangepast?
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel als je die huge competitie pack hebt! Dan heb je er 86+!
Lijkt me niet erg speelbaar als die allemaal actief zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel als je die huge competitie pack hebt! Dan heb je er 86+!
Jup, dan geen problemen hoor als ik dan 16 competities kies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=30170
Heb je die ja?
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup, dan geen problemen hoor als ik dan 16 competities kies.![]()
Of we begrijpen elkaar verkeerd.
10.3.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik! Want als je die pack hebt, dan heb je er in totaal 86, en die moet je van te voren selecteren bij het kieze van de database
En welke versie van FM 10 heb jij? 10.2 of 10.3?
uhm en als je dan game start, kan jij dan wel noorwegen, rusland en wit-rusland als land pakken?! Want merk net dat ik canada en usa deselecteer ( bij die extra packs) en als ik dan de game start, kan ik noorwegen niet meer selecteren :/!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
10.3.![]()
Speel nu trouwens met Quick Boys, heb m'n beruchte Michael Thé weer vast kunnen leggen en Ibrahim Babangida.![]()
Onyeike ook nog eens in de spits, maar die zat er al.
Dus als ik die download kan ik degraderen uit JL?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=30170
Heb je die ja?
Ja die heb ik ook wel 1tje, maar dan moet ik ff thuis kijken welke he is !quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus als ik die download kan ik degraderen uit JL?
Heb jij toevallig ook nog een goed logopack voor me wat je gebruikt?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef VatosLoco het volgende:
Eerste seizoen met Fortuna Sittard, 1e geworden, twee transfervrije aankopen gedaan, Simons en Putter beiden aanvallers, samen topscoorders van de JPL, in de halve finale van de Amstelcup uitgeschakeld door PSV, in een eerder stadium Feyenoord eruit gegooid. Tweede seizoen 11e plek in de Eredivisie met Fortuna. Nu een aanbieding van Liverpool aangenomen om het seizoen te starten met Liverpool, na 12 wedstrijden fier aan kop met alles gewonnen.
Ik denk dat laatste. Ik ben met Feyenoord ook best lekker bezig, al zeg ik het zelf. Ik heb alleen een aanbieding gehad van Bilbao.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig, aanbiedingen?
Of heb je een hoge reputatie ingesteld?
Ik kreeg deze foto doorgestuurd van een vriend van me. Schijnt een foutje geweest te zijn in een data update ofzo.quote:
Bij mij inmiddeld 13 caps en 59 goalsquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze foto doorgestuurd van een vriend van me. Schijnt een foutje geweest te zijn in een data update ofzo.
Ik ben een internationale voetballer hequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig, aanbiedingen?
Of heb je een hoge reputatie ingesteld?
Dan kun je het beste op het eind van de wedstrijd iets anders gaan spelen. Als ik voorsta na 70 minuten dan ga ik ook counter-voetbal spelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Anarkhia het volgende:
Game begonnen met Ajax voor het eerst FM2010, gaat nog niet zo best in de competitie
[ afbeelding ]
Ik begin steeds goed maar geef het aan het einde van de wedstrijden steeds weg.
Hier logopack :quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus als ik die download kan ik degraderen uit JL?
Heb jij toevallig ook nog een goed logopack voor me wat je gebruikt?
Dat zijn de mooiste overwinningenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef icebliss het volgende:
Na lang niet meer gespeeld te hebben begonnen met Ajax. Net tegen Heerenveen geeft Kevin Blom me binnen een kwartier twee keer roodGelukkig veroorzaakt Heerenveen een penalty, dus kon ik na de 1-0 lekker met 9 man voor de goal gaan hangen. In de tweede helft wordt het 1-1, in de slotfase staat hun verdediging zo'n beetje in mijn strafschopgebied dus Suarez kon ongedekt de bal aannemen en het hele veld oversteken om de winnende te maken.
Updates van SI-Games (10.3) zijn toch iets heel anders als databaseupdates van ManU ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb net geupdate naar 10.3 en wil dus een nieuwe game starten, maar hoor veel verhalen over dubbele spelers als je de MU update gebruikt
Als ik nu een game start, en standaard database pak (dan zou de MU update wel werken) speel je dan nog met de bugs van 10.0?? Of heb je dan gewoon de bugfixes van 10.3??
In dat kader, mijn overwinning op NACquote:
Idd. Zo heeft Makaay bij mij in 33 wedstrijden 29 gescoord, blijkt Jack Tuyp een prima aanwinst te zijn voor Feyenoord (weliswaar als pinchhitter) en heb ik de Cler en Slory verkocht aan Arsenal resp. Liverpool.quote:
Kijken jullie alleen naar de highlights van de wedstrijden, of spelen jullie de gehele wedstrijd minuut voor minuut af?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit tegen NEC stond ik 0-2 voor, toen ging ik in de 40e minuut ff MSN'en met iemand, dus FM op de achtergrond gezet. Klik ik FM weer aan, is de ruststand 2-3
Zal wel met patch 10.2.0 te maken hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd. Zo heeft Makaay bij mij in 33 wedstrijden 29 gescoord, blijkt Jack Tuyp een prima aanwinst te zijn voor Feyenoord (weliswaar als pinchhitter) en heb ik de Cler en Slory verkocht aan Arsenal resp. Liverpool.
Maar verder is het een topspel hoor
Klopt! Overigens als je het spel via Steam installeert, zal punt 2 automatisch uitgevoerd worden. Installeer je het los van Steam moet je punt 2 zelf uitvoerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Even een kleine tutorial, kan iemand me zeggen of dit klopt zodat ik vanmiddag meteen kan beginnen
1; Spel installeren via Steam
2; 10.3.0 patch van SI games installeren
3: Managers United Data-Update downloaden
4: Logpack downloaden
5: Game starten en dan de ManU update loaden en klaar is BoWa
Toch?
Punt 5 is iets anders gewordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Even een kleine tutorial, kan iemand me zeggen of dit klopt zodat ik vanmiddag meteen kan beginnen
1; Spel installeren via Steam
2; 10.3.0 patch van SI games installeren
3: Managers United Data-Update downloaden
4: Logpack downloaden
5: Game starten en dan de ManU update loaden en klaar is BoWa
Toch?
Haal je Messi!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Die Luxemburgse competitie is echt raar. Vooral met transfer. Ik kan gewoon halen wie ik wil, alle transfersommen zijn ¤ 0.
Hebben ze niet een amateur contract? Zo ja dan kunnen ze wanneer ze willen gratis weg...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik laat een speler een nieuw contract tekenen omdat een andere club hem hebben wil. En twee later is hij als nog weg naar die club
Alleen maar zelfs.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hebben ze niet een amateur contract? Zo ja dan kunnen ze wanneer ze willen gratis weg...
Whahaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen maar zelfs.
Ik heb wel wraak genomen voor het weghalen van mijn belangrijkste speler. Heb bij die club de 4 spelers met het hoogste gemiddelde weggepakt
Was overigens semi-prof en had net voor het eerst de groepsfase Europa League gehaald... Misschien dat ik later nog een keer in een klein Europees land ga beginnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel klote als dan je pc crasht opnieuw beginnen is dan ook niet altijd leuk.
Profclub worden kan dus wel, daar moet ik dus voor gaan
Wel een mailtje gehad dat het verstuurd is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
GvD BOL heeft het spel niet bezorgd vandaag terwijl ik het voor 21:30 besteld had gisteren
Claim!
Smolarek.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben vandaag begonnen met Feyenoord.
Iemand nog een goedkope of gratis spits die er gelijk staat ?
Ik weet niet of ze goed genoeg voor Feyenoord zijn, maar met lagere teams heb ik wel eens Lucius, vdMeyde, Lauren (ex-Arsenal), Sol Campbell en Wiltord aangeschaft. Weet niet of die goed genoeg zijn voor Feyenoord. In het begin van het spel zijn deze spelers als het goed is nog allemaal transfervrij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben vandaag begonnen met Feyenoord.
Iemand nog een goedkope of gratis spits die er gelijk staat ?
Rochina.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lukaku ook in me arsenal game gekocht! Maar die mag eerst naar het jeugd team en daar ze wedstrijden spelen, en af en toe een beker wedstrijd
Had trouwen 25 mil voor transfers en heb sagna verkocht voor 15,5 aan man city!
Alleen merk wel dat ik het meeste geld heb uitgegeven aan jeugd spelers
Millwall is me dochterclub, en die heeft nu dus de meeste spelers die ik heb gekocht
hmm had nog een spaans talent op de korrel, zag hem in me FM09 game ineens bij vvv zitten en dan ook nog voor niks :/
Daarna had ik game met newcastle en had ik hem ook gehaald, en nu ben ik ze naam vergeten
Uhm nee dat was ie nietquote:
Of met de standaard database spelen, of bij bestanden kiezen geen holland pakkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Verdomme. Nu heb ik alles geselecteerd en geinstalleerd, kan ik om de een of andere vage reden de NL-competitie niet kiezen, omdat er maar 99 ploegen beschikbaar zijn (100 vereist).
Minimaal 12 ploegen vereist voor zondag Hoofdklasse C, maar 11 beschikbaar....
Zelfde probleem heb ik in Rusland en Wit Rusland, waar ik 1 team te kort kom om de competitie te selecteren....
Wie herkent deze bug en kan mij helpen.
Rusland en Wit Rusland is bekend! is ook een fix voor te vinden, maar goed ik doe er niks meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
Het is me gelukt nu, alleen Rusland en Wit Rusland waar ik niks mee gedaan heb zijn niet speelbaar. Verder wel nog een aantal rare zaken terwijl ik er wel patches voor heb gedownload;
Haarlem zit nog in de competitie
Heb een kitpack gedownload en een aantal shirts ontbreken terwijl die er wel in zitten - PSV thuisshirt, RKC thuis en uit etc.
Hoe kan dat?
Dat dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Facepacks daar doe ik niet aan. Soms staat de kop van een speler me niet aan en dan is dat een reden om hem niet te kopen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was met ijsselmeervogels bezig en 1e seizoen op een 4e plaats geeindigt.
2e seizoen ging er goed stond na 12 wedstrijden op een 1e plaats met maar 1 nederlaag.
Beker in de 3e ronde van Ajax gewonnen met 2-1.
Toen kwam Deportivo de la Coruna langs dat op een laatste plek stond en toch besloot ik het om te doen.
4 wedstrijden bezig en ik verloor toen thuis voor de beker met 2-7 tegen een 1e divisie club en toen werd ik ontslagen
Jaar werkloos thuis gezeten en toen kwam Preston North End langs, championship club dat 21e stond.
We zijn nu halverwege en ik sta 8e.
Ik kocht hem met arsenal! Maar Munchen, R. Madrid en nog vele andere zaten achter hem aanquote:Op zondag 14 maart 2010 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
Die Lukaku van Anderlecht wou ik met PSV halen, heeft Madrid hem al gekochtIs dat normaal?
En Ojo wou Manchester City hebben
Een regen zou je een contract moeten kunnen aanbieden. Deze speler heeft niet eens een geschiedenis of zoquote:
http://i41.tinypic.com/2sam13k.jpgquote:Op zondag 14 maart 2010 11:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kocht hem met arsenal! Maar Munchen, R. Madrid en nog vele andere zaten achter hem aan
Ojo word door mijn scouts ook gezien als een topper
ik begrijp wel waarom al die clubs lukaku willen hebben hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://i41.tinypic.com/2sam13k.jpg
Daarom dus.Hij is alleen nog geen wonderkid...
is dat winning trough the middle?! Probeer die anders! En wie weet heeft de keeper van Espanyol een top dag?!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe..
Speelde vriendschappelijk met PSV bij Espanyol. Ik krijg 16 kansen, Espanyol 8. Uitslag; 4-0 Espanyol
Heb die Oranje taktiek van Managers United gepakt.
Nee die niet! Jammer dat ik me tactiek van FM09 niet meer kan vinden! Had toen echt geweldige seizoenen met Newcastlequote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er twee gedownload zal vnvnd eens kijken.
Deze wat ik nu gebruik heeft vleugelspitsen, die wttm niet toch?
gewoon op tactiek drukken tijdens de wedstrijd?!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey is er ook een manier om bij je tactics te komen zonder dat je dat dislay screen gebruikt?
Vroeger kon je bij Footbal manager gewoon altijd tijdens de wedstrijd bij de tactics.
Nu moet je altijd eerst naar dat display screen . Is dit normaal of heb ik het gewoon nog niet goed gevonden ?
Ja maar ik kan alleen op tactiek drukken als je ziet dat er een kans is.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gewoon op tactiek drukken tijdens de wedstrijd?!
Misschien een teken om je training aan te passen?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver, m'n 2 spitsen en m'n centrale verdedigingsduo alle 4 voor een maand geblesseerd
Allemaal in een wedstrijd gebeurdquote:Op zondag 14 maart 2010 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een teken om je training aan te passen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Allemaal in een wedstrijd gebeurd
Ik heb totaal geen zware training eigenlijk. Ik heb sowieso weinig blessures, maar als ik ze heb wel allemaal tegelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je training te zwaar is loop je gewoon meer blessures op.
Preston North End en ik gebruik een soort van 4-1-2-3 systeem.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Welke taktiek gebruik je mac en welke club ben je?
Pics or it didn´t happen. 26 keer in 15 wedstrijden.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
gepromoveerd naar de premier league op de laatste speeldag![]()
Moet alleen wat aan mijn selectie gaan doen.
Had overigens wel een topper gehuurd van Manchester Utd, Josua King, gast had 26x gescoord in 15 wedstrijden
sorry het was 24 uit 13, maar zal morgen ff een foto voor jou speciaal postenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics or it didn´t happen. 26 keer in 15 wedstrijden.
Picsquote:Op maandag 15 maart 2010 10:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is pas clubliefde.
Ach en mijn spits had er ruim 100 inliggen na 38 wedstrijden.
Das wel handig.. een spits die 52 euro betaalt per jaar.. Een van de weinige profvoetballers die contributie betaaltquote:
Welke club ben je?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Jorwol het volgende:
Weet je wat ik wel vaag vind soms? Ik ben op zoek naar een vervanger van m'n spits en kom nu uit bij Seleznyov.. Mijn scouts geven hem maar 2 sterren, maar hij heeft goede stats:
[ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat hij een relatief lage CA en PA heeft, maar dat de belangrijke stats wel hoog zijn..
De tering zeg, die gemiddeldes zijn echt extreem hoog, netjes!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Excuus, beetje het gelul van een visser na z'n vangst maar nog steeds niet misselijk.![]()
[ afbeelding ]
Je bent meer van de LLM he?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Das wel handig.. een spits die 52 euro betaalt per jaar.. Een van de weinige profvoetballers die contributie betaalt
Seizoen 1 in Faroer bijna afgelopen maar ik heb zo geen zin meer in die game
Vanavond maar eens kijken om een nieuwe game te startenIemand nog tips voor een club?
Ik ben meestal meer zo'n nepper die het liefste bij een grote club begint en vanaf het begin succes heeft..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent meer van de LLM he?
Anders een clubje in Canada, Kan maar 1 club promoveren van 4 competities naar een hoger niveau
Is wel het allerlaagste en je speelt maar 10 wedstrijden in de competitie
Of anders een club in Indonesie ?
Of 1tje in Duitsland helemaal in de laagste divisie
ik zal straks even een seizoen simuleren ofzo in de hoogste divisie! Of misschien kan ik het ergens bij de regels zien!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben meestal meer zo'n nepper die het liefste bij een grote club begint en vanaf het begin succes heeft..
Maar kan je in Canada ook continentaal voetbal halen? Want dat is natuurlijk het leukste.. eerst nationaal succes proberen te halen en daarna continentaal
Zal Canada iig in mijn achterhoofd houden..
10 wedstrijden in een seizoen?Gaat het wel lekker snel
In Football Manager bestaat er niet zoiets als clubliefde, in ieder geval niet zoals jij dat zou willen zien. Denk erom dat je het verschil in salariskosten kunt omzetten in transferbudget. Ook zul je echt geld moeten besparen, want je hebt flinke schulden af te lossen. Ik zou, als ik jou was, De Cler, Makaay en evt Landzaat verkopen. Makaay hoogstens één seizoen houden, want hij takelt snel af. De Cler kun je voor een paar miljoen kwijt, zelfde geldt voor Biseswar en Slory. Al die spelers zijn door veel goedkopere spelers prima te vervangen. Succes!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik sta ruim boven aan met Feyenoord dat is het probleem niet.
Maar er is geen geld. En net als in het echt hebben oudere spelers als Makaay Tomasson Landzaat etc veel te hoge contracten. Ik heb ze dus veel lagere contracten aangeboden maar die tekenen ze allemaal niet. Logisch zou je denken. Maar het zou toch moeten kunnen dat je tijdens contract besprekingen vertelt dat je gewoon met minder geld zit en of ze wat water bij de wijn willen doen ?
Maar die optie is er gewoon niet met als gevolg dat bepaalde spelers voor veel minder straks vertrekken dan wat ze waard zijn.
USA misschien dan? Beginnen in de USL division 2?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:46 schreef MMUFC het volgende:
In Canada kan je sowieso niet promoveren... dus misschien dat ik in de hoogste divisie ga spelen, dan moet je 18 duels per jaar spelen..
Riquelme heb ik met Ajax gratis opgehaald.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Best erg eigenlijk !
[ afbeelding ]
1-0 verlies bij Sparta Praag!!!
Simunek van Wolfsburg kun je relatief goedkoop ophalen en wordt een super verdediger. Datzelfde geldt voor Toprak van Freiburg. Verder is Paul Verhaegh een meer dan gemiddelde speler. Hoeveel wil/kun je uitgeven?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb Cristaldo gehaald. Hebben jullie nog meer tips voor goede haalbare spelers? Verdediging centraal is prio
kijk maar bij financien! Daar staat hoeveel procent word gebruikt voor transfersquote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog 2.4 miljoen geloof ik.
Maar het gekke is, ik had veel meer echter lijkt het erop dat het geld wat ik van de transfer van Koevermans heb gekregen niet geinvesteerd kan worden. Vreemd..
Kan je dat trouwens zomaar aanpassen. Of moet je dan bij bestuur gaan bedelen?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kijk maar bij financien! Daar staat hoeveel procent word gebruikt voor transfers!
Dus bv je verkoopt iemand voor 5mil, dan kan het goed zijn dat er maar 15% beschikbaar komt!
Speel eens in de zoveel tijd altijd met PSV. En verder meestal de topclubs uit landen... Maar ik heb inderdaad een game van 5 seizoenen gehad bij Dudelange uit Luxemburg...quote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
MMUFC, ik dacht echt dat van de LLM was! Tenminste jij maakte toch ook zelf je competities voordat je pc kapot was
?
Ik heb hem express niet geselecteerd, want was bang dat ik het dan ook zou hebbenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Cool thanx voor de super hulp hier
Ga morgen eens wat toepassen. Game loopt ook weer heerlijk snel, alleen de simulatie van de EL wedstrijden duurt een paar minuten helaas.
Hopelijk krijg ik geen crashes door de promo/degra uit de JL straks. Las zoiets op ManU dat er mensen last van hadden.
Ja mensen die niet bijtekenen eindigen bij mij ook op de transferlijst .quote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In Football Manager bestaat er niet zoiets als clubliefde, in ieder geval niet zoals jij dat zou willen zien. Denk erom dat je het verschil in salariskosten kunt omzetten in transferbudget. Ook zul je echt geld moeten besparen, want je hebt flinke schulden af te lossen. Ik zou, als ik jou was, De Cler, Makaay en evt Landzaat verkopen. Makaay hoogstens één seizoen houden, want hij takelt snel af. De Cler kun je voor een paar miljoen kwijt, zelfde geldt voor Biseswar en Slory. Al die spelers zijn door veel goedkopere spelers prima te vervangen. Succes!
city uit en dan winnen is niet verkeerdquote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
He, maar even serieus. Geef mij eens credits voor mijn kampioenschap met Gladbach. Prognose is 17e. Ik ben eigenlijk een topmanager. Raar eigenlijk. in real life krijg mijn collega's niet gemanaged. En het plaatselijke 3e elftal heb ik ook niet naar een kampioenschap kunnen leiden.![]()
Ben het nu eens aan het proberen met de Blackburn Rovers. Helemaal geen geld. Heb Hoilet en Salgado verkocht aangezien ik een flink bezette rechterkant had. Heb ik Borges voor terug gekocht. Moet eigenlijk nog een spits hebben. een echte killer. Eerste 3 wedstrijden gewonnen. Man City uit, Sunderland uit en Wolves uit. Krijg nu Chelsea thuis. Ben benieuwd.
Bahia kan je best verpatsen denk ik. Ik heb hem in de winterstop voor 6 miljoen (quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mensen die niet bijtekenen eindigen bij mij ook op de transferlijst .
Makaay is inderdaad nu al aan het afbrokkelen en met twee jeugd spitsen prima te vervangen.
De Cler en Tomasson spelen afwisselend voldoende tot super bij mij dus die kan niet kwijt.
Landzaat voegt ook niets toe staat al op de transferlijst. Enige probleem is de verdediging .
Zowel Vlaar Bahia De Cler en Darley doen het erg goed en nu is het wicken of wegen verkoop ik ze allemaal en schiet ik flink op met mijn schulden of behoud ik er een paar en probeer ik kampioen te worden.
Als je al Engelse spelers wilt halen, dan moet het transfer vrije spelers zijn en daar zit niet vaak een talent tussenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:06 schreef kweek89 het volgende:
Met Luton in de Blue Square Premier begonnen
1ste seizoen kampioen met ruim verschil - heb ook wel een team gebouwd (wel veel Nederlanders, beetje anti LLM, maar ik zou als transfervrije speler voor 4000 euro per maand ook wel in de BSP spelen
toppers voor mij waren Iwan Redan (30 goals) Carl Magney (20k van Chelsea gekocht) Manuel Pascali
2e seizoen nog ongeslagen na 5 wedstrijden, 1x 2-2 gespeeld voor de rest met 3-1, 4-2, 3-0 en 2-0 gewonnen en Coventry uitgeschakeld in de League Cup - away met 3-2 winnen in de 89ste minuut met 10 man is wel zalig tegen een tegenstander die 2 niveaus hoger speelt
momenteel Bas Roorda op goal,
verdediging is Maurice Ross, Jelle de Bock, Carl Magney, Fernando Derveld
DMC is Seyfo Soley
MC's zijn Nacer Barazite (geleend van Arsenal) en Oliver Norwood (geleend van Man U(
aanvallers zijn Iwan Redan, Lukas Jutkiewicz (ook loan van Everton) en Thomas Dossevi (aanrader!)
subs: Tom Elliot, Filip Mentel(GK) Marcel Pronk, Rodney Sneijder, Berry Hoogeveen, Daniel Sousa Campos en Tom Craddock
verwacht persoonlijk directe promotie.
weinig Engels vind ik wel jammer en probeer ook wel Engelse talentjes te halen
2.4 hierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij vinden de meesten daar die Cristaldo juist wel goed. Kost toch ook maar een miljoentje ofzo?
In een vorige PSV game had ik hem ook naar PSV gehaald.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik las op ManU forum dat Cristaldo een miskoop was
Maar volgens mij snapt het merendeel er echt geen klote van. Die halen een 19 jarige gast op uit Argentinie en verwachten dan meteen een basisspeler.
Ik laat hem lekker een seizoen of 1/2 meehobbelen bij het eerste, af en toe wat invalbeurten, maar ik verwacht niet meteen dat hij er 30 inlegt in seizoen 1.
Wow PSV kampioen.. ik heb in FM2010 PSV nog nooit kampioen zien worden in het 1e seizoen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet beker gewonnen en 4e geworden in seizoen 1 met Feyenoord. Heb lang hoger gestaan, maar uiteindelijk 9 punten achter PSV, 5 achter AZ en 4 achter Ajax geëindigd. Al met al best tevreden over het seizoen met die prijs erbij. Voor volgend seizoen al een doel: meer toppers winnen, want dit jaar heb ik tegen de 3 clubs boven mij maar 3 punten gepakt (PSV thuis gelijk, en beiden tegen Ajax gelijk. Van AZ 2 keer verloren en PSV uit ook).
Nu op naar het WK met Kameroen
Lekker vooruizicht voor mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wow PSV kampioen.. ik heb in FM2010 PSV nog nooit kampioen zien worden in het 1e seizoen..Zelfs niet toen ik er zat
Haha tot vandaag wist ik dat ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wist niet dat je ook manager kon worden van -21?
Dat heb ik dus ook met Prestonquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik met Feyenoord door de bekerwinst en eindklassering een paar miljoen binnen gehaald waardoor de balans weer positief is (wel maar heel weinig), besluit het bestuur 5750 plaatsen bij te bouwen in het stadion voor een bedrag van 8.75M
Heerlijk zoiets toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik met Feyenoord door de bekerwinst en eindklassering een paar miljoen binnen gehaald waardoor de balans weer positief is (wel maar heel weinig), besluit het bestuur 5750 plaatsen bij te bouwen in het stadion voor een bedrag van 8.75M
en je wou hem zeker er net uit halenquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:51 schreef MMUFC het volgende:
Sta je 0-0 tegen Wolves.... ga je naar je tactiek om te wisselen aangezien je toch wilt winnen... scoort Afellay de 1-0 terwijl je in dat scherm zit
Nee wilde Berbatov eruit halen voor Muniain.. uiteindelijk Macheda maar de kans gegeven op de plaats van Berbatov.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en je wou hem zeker er net uit halen! Hoe doet ie het eigenlijk bij ManU?
Ik ben gisternacht kampioen geworden met feyenoord en had precies hezelfde maar dan voor 13Mquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
De AL noem je die. Die bestaat niet in FM. Da's de gewone spits.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef Roeni3 het volgende:
Als ik op zoek ga naar een goede 'winger', dan moet ik zoeken op linkeraanvallende middenvelders en rechteraanvallende middenvelders, correct? Beetje vreemd... ik bedoel, raar dat FM geen 'winger'positie kent bij de Positions van spelers.Alle wingers zijn AMR of AML's...
Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat iemand me begrijpt.
Bedoel je dat als je echte wingers wilt hebben, je naar Strikers moet zoeken? Met bijvoorbeeld bijbehorende favoriete moves die goed toepasbaar zijn op een wingerpositie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De AL noem je die. Die bestaat niet in FM. Da's de gewone spits.Difederico is een goeie trouwens voor die plek.
zeiden ze dat niet bij wijnaldum? En laat jij al je scouts kijken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Scouts zeiden dat hij uit kon groeien tot een excellente speler in de Eredivisie... dus
Mooi he, dat FM zo "echt" is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is Sekou Cisse trouwens verschrikkelijk slecht zegIn m'n eerste seizoen heeft ie in 25 wedstrijden 0 goals en 1 assist
Wel 3M gevangen nog
Zit in seizoen 5 en dat gaat nog best lastig met Preston.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveelste seizoen zit je? Nog wat namen aangetrokken?
Aanbiedingen af en toe.. maar in verband met een club gebracht vaker..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
Krijgen jullie trouwens snel aanbiedingen van andere clubs om trainer te worden ?
Zou iemand mij hier nog antwoord op kunnen/willen geven?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bedoel je dat als je echte wingers wilt hebben, je naar Strikers moet zoeken? Met bijvoorbeeld bijbehorende favoriete moves die goed toepasbaar zijn op een wingerpositie?
Eerste seizoen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef Buitendam het volgende:
Kampioen geworden met PSV. 9 punten voor op de nummer 2: Groningen.
Halve finale Europa League gehaald, dus ik hoop op een beetje aanbiedingen van de grotere clubs.
Knap.quote:
Je moet goed gebruik maken van de ervaring (Ooijer, Simons en Koevermans) en de talenten (Marcellis, Dzudszak, Afellay) in je verdediging, middenveld en aanval. Het is echt een goeie counterploeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Knap.
Want zo goed is die PSV selectie niet.
Ik werd uitgeschakeld in een poule met Stuttgart en Fullhamen zit in een titelrace met Feyenoord en Ajax.
Ooijer en Simons zijn me veel te sloom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet goed gebruik maken van de ervaring (Ooijer, Simons en Koevermans) en de talenten (Marcellis, Dzudszak, Afellay) in je verdediging, middenveld en aanval. Het is echt een goeie counterploeg.
Dorsin als linksback is ook een echte toevoeging als je snel voetbal wilt spelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooijer en Simons zijn me veel te sloom.
Koevermans verkocht. En Marcellis maakt me toch een partij fouten... fucking hell.
Gelukkig Jorgensen voor achterin weten te halen, is al een hele verbetering.
Hij is super constant, idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Weer verloren van PSV terwijl ik beter wasDie Isaksson houdt veel tegen dat is niet normaal zeg
Ja. Als je zo wil spelen wel ja. Sulejmani heeft daar bijvoorbeeld goede stats voor. Maar er is geen enkele speler die de positie AL / AR heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bedoel je dat als je echte wingers wilt hebben, je naar Strikers moet zoeken? Met bijvoorbeeld bijbehorende favoriete moves die goed toepasbaar zijn op een wingerpositie?
datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een AML en AMR inzetten en hun instellen als vleugelspelers. In de voorste linie een speler helemaal aan de buitenkant neerzetten doe ik nooit. Ik speel altijd met 3 spitsen of 1 spits en een AML en AMR.
Aah, check.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Als je zo wil spelen wel ja. Sulejmani heeft daar bijvoorbeeld goede stats voor. Maar er is geen enkele speler die de positie AL / AR heeft.
Die laatste optie spreekt mij - gezien mijn ietwat tegenvallende resultatenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een AML en AMR inzetten en hun instellen als vleugelspelers. In de voorste linie een speler helemaal aan de buitenkant neerzetten doe ik nooit. Ik speel altijd met 3 spitsen of 1 spits en een AML en AMR.
Ach ik verloor met ManU met 7-1 van Arsenalquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef Lastpost het volgende:
Mijn goedlopende tactiek ten spijt, net met 9-2 op m'n bek gegaan in de Europa League met m'n Engelse 2e klasser Heads&Yeading die via de FA Cup winst in Europa belandde en dat was in een thuiswedstrijd.
Stond nog wel 1-0 voor trouwens na 28 seconden.![]()
Michael Thé doet het nog steeds prima trouwens, scoorde nu weer 2 maal.
Tegenstander was trouwens Juventus.
Had m'n instellingen ook niet aangepast trouwens, gewoon vol op de aanval met buitenspelers en slechts 6 aanvallend ingestelde spelers, dacht als het werkt tegen Aston Villa, Liverpool en Chelsea dan moet het tegen Juve toch ook kunnen .. niet dus.
En ondertussen met m'n Quick Boys toch maar mooi Willem II uitgeschakeld in de beker, 2-1 overwinning, op naar de 4e ronde dus.![]()
Hier hebben ze enkele goede aankopen gedaan. Ribery, Maicon, Akinfeev, Modric, Gareth Bale.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |