abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78943171

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 10-03-2010 10:08:31 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:09:36 #2
168255 J.Herrer
pi_78943565
TUG Training idd daarmee schieten die cijfers als raketten omhoog
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_78944821
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28299

Gebruik die bij elke game die ik start !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78945002
Bedankt voor de TUG trainingtip, Citizen_Erased.
pi_78945087
Nick's training ziet er ook apetijtelijk uit, overigens.
pi_78948330
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ik moet inloggen hiervoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_78949923
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

Deze gebruik ik ook, erg goed!
pi_78950385
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik moet inloggen hiervoor
nogal logisch! Maar geloof me, bijna iedereen die FM in nederland speelt, is wel eens op die site geweest !

Oh en roeni, gebruik hem maar eens, dan merk je het vanzelf
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:22:39 #9
231633 Xummon
of toch niet?
pi_78950612
3e seizoen met Fortuna Sittard
1e seizoen 2e geworden in de JPL, in de playoof uitgeschakeld door Zwolle
2e seiz stond ik tot de winterstop 1e met 4pnt voorsprong op de nr 2, thuis was ik zelf nog ongeslagen, alleen via strafschoppen uit de beker geknikkerd door sparta. na de winterstop ging het echter veel minder, en speelde de de ene na de andere wedstrijd gelijk, waardoor ik uiteindelijk 3e werd, in de playoffs was dit keer RKC de ploeg die mij van promotie afhield.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_78950938
Heb nu 6 competitie duels gespeeld met America en heb daarin 4x gewonnen, 1x gelijk(kreeg in 89e minuut de 1-1 tegen ) en 1x verlies. Heb 9 goals en 4 tegen.
Het probleem tegen Tecos was voornamelijk de afronding.. had wel kansen maar maakte er geen af.. en Tecos deed dat wel, waaronder de 1-0 door een blunder van mijn achterste verdediger...
pi_78952817
Mijn eerste seizoen met Celta de Vigo gaat vrij goed. Ik sta na 15 wedstrijden op de 5e plaats. De clubs bovenin verliezen maar weinig punten, zal nog lastig worden om voor het kampioenschap mee te doen. Racing heeft me wel al uit de beker geknikkerd. Eerste wedstrijd thuis met 4-2 gewonnen en uit met 0-2 verloren.

Ik heb Lauren en Wiltord gratis op kunnen pikken, ze zijn wel oud maar voldoen wel op het een na hoogste niveau in Spanje.
pi_78953186
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz Azul Won met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
pi_78953901
TVP

Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
U MAD?
pi_78955369
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz Azul Won met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
Haha dat is vrij apart !
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
TVP

Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
pi_78955979
Anders krijg ik in de 94ste minuut even een pingel tegen waar de gelijkmaker uit valt
pi_78958198
tvp
pi_78958224
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha dat is vrij apart !
[..]

hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
Die steam aanbieding van 25 euro was tot en met 8 maart

Hier trouwens maar 16.95 pond: http://www.zavvi.com/game(...)r-2010/10053714.html
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:28:31 #18
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78958741
En we gaan weer verder. Ik moet bekennen dat ik al sinds eind november niet meer gespeeld heb
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78959081
tvp
pi_78960123
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Overigens naast mijn aanvallende tactiek bij America, lijkt mijn verdedigende tactiek bij Weston-Super-Mare nu ook te gaan lopen

Na 2 punten uit de eerste 5 duels won ik 3 van de 4 duels die daarna op het programma stonden...
De 3 overwinningen waren overigens allemaal thuis overwinningen.. Sta nu op de 17e plaats met 11 punten. De nummer 20(20, 21 en 22 degraderen) staan 5 punten achter me.. maar ik moet nog 33 duels dus ik reken me nog niet rijk! Ik moet iig regelmatig punten blijven pakken
pi_78967972
tvp
pi_78971302
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_78971555
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?

Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
U MAD?
pi_78971787
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?

Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
Ik heb idd een patch van ManU gedownload maar eentje met alle competities in de wereld en daarvan heb ik alles verwijderd behalve Nederland.
Logo's heb ik niet maar dat boeit me ook niet echt.
Maar goed je download die patch en die open je dan in de file database editor en dan gaat alles vanzelf.
Moest wel ff wennen aan het spel omdat ik 2009 nog gewend was maar het is wel allemaal weer een stuk leuker.
pi_78972144
Waarom verwijder je dan alle andere competities?!
U MAD?
pi_78972882
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat anders het spel vastloopt vanwege teveel competities
En wat moet ik nou met de comp. van oeganda?
pi_78973076
Oeganda
U MAD?
pi_78973788
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Voordat je de game aanmaakt in fm, kun je competities deselecteren !

Als je er teveel pakt, dan klapt FM eruit
pi_78973986
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Voordat je de game aanmaakt in fm, kun je competities deselecteren !

Als je er teveel pakt, dan klapt FM eruit
Oh dat is dan niet anders dan anders.
Je selecteert gewoon een competitie of 8 (bijv) waar je dan een small/medium of grote database bij upload.
Maar wanneer je dus een patch met data-updates van Managers United download en installeert, dan is de NL competitie automatisch aangepast?
U MAD?
pi_78977347
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh dat is dan niet anders dan anders.
Je selecteert gewoon een competitie of 8 (bijv) waar je dan een small/medium of grote database bij upload.
Maar wanneer je dus een patch met data-updates van Managers United download en installeert, dan is de NL competitie automatisch aangepast?
Nee daarvoor! Als je die databases kan kiezen! Kun je ook competities laden! Bv van nederland : de amateurs
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:42:26 #31
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78977413
FM die eruit klapt?
Ik speel hier standaard met alle gangbare competities uit Europa (stuk of 16) inclusief grote database en ik heb hier nog nooit problemen gehad met vastlopers hoor.
pi_78978328
Wel als je die huge competitie pack hebt! Dan heb je er 86+ !
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:04:30 #33
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78978438
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die heb ik ook.
pi_78978728
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lijkt me niet erg speelbaar als die allemaal actief zijn
pi_78980791
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Die heb ik ook.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=30170

Heb je die ja?
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:16:00 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78981406
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb je die ja?
Jup, dan geen problemen hoor als ik dan 16 competities kies.
Of we begrijpen elkaar verkeerd.
pi_78981917
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Jup, dan geen problemen hoor als ik dan 16 competities kies.
Of we begrijpen elkaar verkeerd.
Dat laatste denk ik ! Want als je die pack hebt, dan heb je er in totaal 86, en die moet je van te voren selecteren bij het kieze van de database

En welke versie van FM 10 heb jij? 10.2 of 10.3?
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:54:35 #38
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78982768
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ! Want als je die pack hebt, dan heb je er in totaal 86, en die moet je van te voren selecteren bij het kieze van de database

En welke versie van FM 10 heb jij? 10.2 of 10.3?
10.3.
Speel nu trouwens met Quick Boys, heb m'n beruchte Michael Thé weer vast kunnen leggen en Ibrahim Babangida.
Onyeike ook nog eens in de spits, maar die zat er al.
pi_78988757
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

10.3.
Speel nu trouwens met Quick Boys, heb m'n beruchte Michael Thé weer vast kunnen leggen en Ibrahim Babangida.
Onyeike ook nog eens in de spits, maar die zat er al.
uhm en als je dan game start, kan jij dan wel noorwegen, rusland en wit-rusland als land pakken?! Want merk net dat ik canada en usa deselecteer ( bij die extra packs) en als ik dan de game start, kan ik noorwegen niet meer selecteren :/!

Of het komt omdat ik 10.2 heb gepakt of vanwege het deselecteren
pi_78989869
Heb bij Club America maar even van de AMC een (schaduw)spits gemaakt.. krijg namelijk vaak de melding dat mijn aanvallers in de minderheid zijn tegen de verdedigers.. misschien dat met een diepe en schaduw spits dat beter gaat..

Overigens nu 6 verlies punten achter nummer 1 Cruz Azul.. dit na een 3-1 nederlaag tegen Chivas.. kreeg de 3-1 tegen in de 91e minuut nadat ik alles op alles gezet had.. Thuis heb ik nog alle 4 duels gewonnen, maar uit 1 winst, 2 gelijk en 2 verlies..

Met Weston-Super-Mare heb ik nog geen enkel uitduel gewonnen Thuis 3 winst, 1 gelijk en 1 verlies. Uit 2 gelijk en 4 verlies

Kleine edit...
Had dus een veredelde 4-4-2(4 verdedigers op lijn, 2 VMC's een AML en AMR en een diepe en schaduwspits) gemaakt van mijn tactiek.. 1e duel kwam Pumas(prognose: 1e) op bezoek. 4-0 gewonnen met 3 goals van de diepe spits

[ Bericht 17% gewijzigd door MMUFC op 10-03-2010 21:47:07 ]
pi_79001765
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb je die ja?
Dus als ik die download kan ik degraderen uit JL?
Heb jij toevallig ook nog een goed logopack voor me wat je gebruikt?
U MAD?
pi_79001894
Wel jammer dat die aangepaste tactiek ook niet werkt in uit-wedstrijden...
Nu uit 1 winst, 3 gelijk en 3 verlies.. thuis nog steeds zonder punten verlies..
En mijn topspits Salvador Cabanas ligt er voor 4 maanden uit Gescheurde kuitspier...
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:47:08 #43
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79002368
Voorlopig gaat het hier prima met Quick Boys, eerste wedstrijd nog een gelijkspel in de competitie maar de 3 wedstrijden erna nog geen punt verloren en lijstaanvoerder met een prognose voor de 9e plek.
Eerste stuntje staat er ook alweer, thuis in de 2e ronde van de beker (verdiend!) gewonnen van Fortuna Sittard met 2-0 en in de winterstop komen er wat oude bekenden, Henk Vos, Dries Boussata en Fabian de Freitas om wat meer kansen in doelpunten om te zetten ... hopelijk!

Gregory Stadwijk van Heerjansdam maakte beiden goals in de bekerwedstrijd en ook al 2 goals in z'n debuut in de wedstrijd ervoor, die blijft er voorlopig dus nog wel even in staan.
Toevallig gespot met het filter, stond mooi bovenaan met 8 goals uit 4 wedstrijden en 2 assists en gelijk gehaald.
Michael Thé komt in deze game niet echt tot scoren op het middenveld, staat voorlopig op 1 treffer (en destijds na 8 wedstrijden al op 28 bij m'n Engelse onderneming) en word statistisch afgetroefd door Ibrahim Babangida, Lloyd Kammeron en Özcan Sonkaya.

Maar al met al swingt m'n team nu al aardig, verdere transfers acht ik voorlopig ook niet noodzakelijk.
Volgende ronde van de beker mag ik in De Kuip spelen tegen Feyenoord, kansloze onderneming op voorhand, maar als je met Hayes uit de Blue Square de FA cup kunt winnen en Chelsea, Liverpool én Aston Vila uitschakeld, dan is niets onmogelijk.
Buiten dat hadden zij ook penalties nodig om voorbij Kozakken Boys te komen, uit is altijd lastig.
pi_79006903
Zal vanavond eens kijken om van mijn tactieken 2 versies te maken...
De huidige versie voor de thuis duels en dan een meer verdedigende tactiek voor de uitduels..
Sta namelijk qua thuis-duels 1e, maar qua uit-duels 10e.. wat samen dan een 3e plaats overall maakt..
Maar aan de andere kant is het belangrijkste dat ik die kwart finales haal en zo kans maak op de titel.. In principe ben ik 3 punten verwijderd van een plaats in die play-offs
pi_79011949
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook wel 1tje, maar dan moet ik ff thuis kijken welke he is !
pi_79012326
Eerste seizoen met Fortuna Sittard, 1e geworden, twee transfervrije aankopen gedaan, Simons en Putter beiden aanvallers, samen topscoorders van de JPL, in de halve finale van de Amstelcup uitgeschakeld door PSV, in een eerder stadium Feyenoord eruit gegooid. Tweede seizoen 11e plek in de Eredivisie met Fortuna. Nu een aanbieding van Liverpool aangenomen om het seizoen te starten met Liverpool, na 12 wedstrijden fier aan kop met alles gewonnen.
pi_79018448
Speler van mij pakt een totaal onnodige rode kaart. Hij maakte een overtreding, ver op de helft van de tegenstander en kreeg daarvoor rood. Ik geef hem dus een boete van 1 week salaris. Nu is ie boos op me en wil weg, terwijl het toch wel een basisspeler is. Hoe kan ik het weer goed maken?

PS: hij had een paar wedstrijden eerder ook al rood, toen gaf ik hem een waarschuwing en dat accepteerde hij wel.
pi_79018923
Met Kavala de CL voorrondes gehaald in het eerste seizoen . Ben tweedes geworden op een straatlengte van een oppermachtig Panathinaikos. Had een periode van zes wedstrijden waarin het ontzettend slecht ging door blessures en Africa Cup waardoor mijn sterkhouder Wilson Oruma niet mee kon doen. Daarna plee-offs ( ) waarin je gewoon zes wedstrijden speelt in een tijdsbestek van anderhalve week. Niet te doen, mijn spelers hadden ook elke wedstrijd maar 85% - 90% conditie aan het begin van de wedstrijd. Al met al toch gehaald. Mijn beste speler Wilson Oruma wil alleen niet verlengen dus dat is wel jammer. Heb in ieder geval voor volgend seizoen al Boem boem Theo ( ) en een Italiaanse centrale verdediger vastgelegd. Nu met Ghana proberen potten te breken op het WK, al zal dat wel niet zo goed gaan. Ben daar meestal niet zo goed in. Hoop in ieder geval dat ik flink wat geld vang omdat ik Champions League speel zodat ik wat meer loonruimte krijg. Kan nu maar ¤5.750 per week bieden waardoor zo'n beetje al de goede spelers aan mijn neus voorbij gaan.
Met heel mijn hart.
pi_79019648
Mijn -19 heeft daarnet de -19 bekerfinale gewonnen na penalty's
pi_79020565
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef VatosLoco het volgende:
Eerste seizoen met Fortuna Sittard, 1e geworden, twee transfervrije aankopen gedaan, Simons en Putter beiden aanvallers, samen topscoorders van de JPL, in de halve finale van de Amstelcup uitgeschakeld door PSV, in een eerder stadium Feyenoord eruit gegooid. Tweede seizoen 11e plek in de Eredivisie met Fortuna. Nu een aanbieding van Liverpool aangenomen om het seizoen te starten met Liverpool, na 12 wedstrijden fier aan kop met alles gewonnen.
Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig, aanbiedingen?
Of heb je een hoge reputatie ingesteld?
U MAD?
pi_79020697
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik denk dat laatste. Ik ben met Feyenoord ook best lekker bezig, al zeg ik het zelf. Ik heb alleen een aanbieding gehad van Bilbao.
pi_79021016
Ik vond deze :
-
pi_79021076
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vond deze :
[ afbeelding ]
Bij mij heeft ie 11 interlands en 2 goals
pi_79021279
quote:
Ik vond deze :
[ afbeelding ]
Ik kreeg deze foto doorgestuurd van een vriend van me. Schijnt een foutje geweest te zijn in een data update ofzo.
-
pi_79021486
In m'n Feyenoord-game nu ook bondscoach van Kameroen geworden. Geen friendly's meer voor het WK, dus dat pak ik even mee en dan stap ik weer op
Zit in een poule met Japan, Spanje en Rusland.
pi_79021513
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik kreeg deze foto doorgestuurd van een vriend van me. Schijnt een foutje geweest te zijn in een data update ofzo.
Bij mij inmiddeld 13 caps en 59 goals .
pi_79021650
Mijn doelstelling is om uiteindelijk met Celta de Vigo de Champions League en de Wereldbeker te winnen en met Spanje of Nederland het WK. Denk dat het nog een aantal seizoenen gaat duren voordat het zo ver is.

Heb nu na 20 wedstrijden 38 punten en daarmee sta ik op de 5e plaats. Met een beetje geluk kan ik wel promoveren. Wiltord is mijn topscoorder, maar de jaren beginnen voor hem nu wel echt te tellen .
pi_79021817
Bekerfinale gehaald met Feyenoord in seizoen 1
Moet tegen Heerenveen, lijkt me wel haalbaar
pi_79021985
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ben een internationale voetballer he
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:02:47 #60
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_79022797
Game begonnen met Ajax voor het eerst FM2010, gaat nog niet zo best in de competitie

Ik begin steeds goed maar geef het aan het einde van de wedstrijden steeds weg.
You must believe in free will; there is no choice.
pi_79023052
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Anarkhia het volgende:
Game begonnen met Ajax voor het eerst FM2010, gaat nog niet zo best in de competitie

[ afbeelding ]

Ik begin steeds goed maar geef het aan het einde van de wedstrijden steeds weg.
Dan kun je het beste op het eind van de wedstrijd iets anders gaan spelen. Als ik voorsta na 70 minuten dan ga ik ook counter-voetbal spelen.
pi_79028393
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hier logopack :

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29594

Het zijn er goed veel
pi_79028536
Zo spel besteld bij bol.com ¤ 29.99

Bij Dynabite nog ¤49,99
U MAD?
pi_79028545
Thanx Gizmo. Ga er morgen mee aan de slag
U MAD?
pi_79028710
Eigenlijk een vraagje :

Heb net geupdate naar 10.3 en wil dus een nieuwe game starten, maar hoor veel verhalen over dubbele spelers als je de MU update gebruikt

Als ik nu een game start, en standaard database pak (dan zou de MU update wel werken) speel je dan nog met de bugs van 10.0?? Of heb je dan gewoon de bugfixes van 10.3??
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:16:08 #66
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79028794
Na lang niet meer gespeeld te hebben begonnen met Ajax. Net tegen Heerenveen geeft Kevin Blom me binnen een kwartier twee keer rood Gelukkig veroorzaakt Heerenveen een penalty, dus kon ik na de 1-0 lekker met 9 man voor de goal gaan hangen. In de tweede helft wordt het 1-1, in de slotfase staat hun verdediging zo'n beetje in mijn strafschopgebied dus Suarez kon ongedekt de bal aannemen en het hele veld oversteken om de winnende te maken.
Tranquillo
pi_79029141
Grappig!

Gebruik ik de standaard database kan je de competities van Rusland en Wit-Rusland niet meer selecteren, gebruik ik de 10.3 update dan kan je de competies van Noorwegen niet meer selecteren
pi_79032368
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef icebliss het volgende:
Na lang niet meer gespeeld te hebben begonnen met Ajax. Net tegen Heerenveen geeft Kevin Blom me binnen een kwartier twee keer rood Gelukkig veroorzaakt Heerenveen een penalty, dus kon ik na de 1-0 lekker met 9 man voor de goal gaan hangen. In de tweede helft wordt het 1-1, in de slotfase staat hun verdediging zo'n beetje in mijn strafschopgebied dus Suarez kon ongedekt de bal aannemen en het hele veld oversteken om de winnende te maken.
Dat zijn de mooiste overwinningen
Moest net als potentiële nummer 3 tegen de potentiële nummer 2.. stond bij rust 4-0 voor
2e helft hebben we een beetje gelambald en werd het nog 4-2
pi_79038759
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb net geupdate naar 10.3 en wil dus een nieuwe game starten, maar hoor veel verhalen over dubbele spelers als je de MU update gebruikt

Als ik nu een game start, en standaard database pak (dan zou de MU update wel werken) speel je dan nog met de bugs van 10.0?? Of heb je dan gewoon de bugfixes van 10.3??
Updates van SI-Games (10.3) zijn toch iets heel anders als databaseupdates van ManU ?
Snap de vraag niet
U MAD?
pi_79038961
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat zijn de mooiste overwinningen
In dat kader, mijn overwinning op NAC

Op het moment van de blessure van de Guzman had ik al 3 keer gewisseld
Klikbaar
pi_79039566
Uit tegen NEC stond ik 0-2 voor, toen ging ik in de 40e minuut ff MSN'en met iemand, dus FM op de achtergrond gezet. Klik ik FM weer aan, is de ruststand 2-3
pi_79039651
Klinkt niet echt reeel allemaal
U MAD?
pi_79040089
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Klinkt niet echt reeel allemaal
Idd. Zo heeft Makaay bij mij in 33 wedstrijden 29 gescoord, blijkt Jack Tuyp een prima aanwinst te zijn voor Feyenoord (weliswaar als pinchhitter) en heb ik de Cler en Slory verkocht aan Arsenal resp. Liverpool.

Maar verder is het een topspel hoor
pi_79041008
De openingsronde afgesloten als nummer 3. Mocht de kwart finale tegen Pachuca, die gezien werden als potentiele nummer 2. Uit werd met 2-1 verloren, thuis met 6-0 gewonnen Daarna moest ik tegen Cruz Azul. Die hadden de openingsronde als nummer 1 afgesloten. Nadat ik uit verloor, speelde ik thuis gelijk(mijn 1e thuiswedstrijd die ik niet won). Cruz Azul pakte uiteindelijk de titel tegen nummer 2 Santos Laguna.

Maar het komt er dus nog steeds op neer dat ik thuis super ga maar uit geen potten kan breken.. Ik blijf ook de melding krijgen dat mijn aanvaller in de minderheid zijn...
pi_79041279
Zo! Me eerste wedstrijd met Arsenal zit erop, uit gewonnen bij Dundee Utd met 2-0
Is geen grote uitslag, maar heb wel iedereen aan het werk gezien!

8 Spelers gekocht, maar moet eigenlijk nog een leuke spits erbij hebben Gignac ging net voor me neus weg naar Chelsea !
pi_79042725
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit tegen NEC stond ik 0-2 voor, toen ging ik in de 40e minuut ff MSN'en met iemand, dus FM op de achtergrond gezet. Klik ik FM weer aan, is de ruststand 2-3
Kijken jullie alleen naar de highlights van de wedstrijden, of spelen jullie de gehele wedstrijd minuut voor minuut af?
pi_79042914
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Idd. Zo heeft Makaay bij mij in 33 wedstrijden 29 gescoord, blijkt Jack Tuyp een prima aanwinst te zijn voor Feyenoord (weliswaar als pinchhitter) en heb ik de Cler en Slory verkocht aan Arsenal resp. Liverpool.

Maar verder is het een topspel hoor
Zal wel met patch 10.2.0 te maken hebben.

Heel frustrerend

WK met Ghana is niet goed gegaan. Eerste wedstrijd tegen Rusland kwam ik al snel op 1-0 door David Addy. Het werd uiteindelijk 2-1 voor Rusland door Arhsavin en een eigen goal van Vorsah. Met name Akinfeev zorgde ervoor dat ik niet won. Tweede wedstrijd tegen Japan moest gewonnen worden, maar net voor rust pakt John Mensah zijn tweede gele kaart. Daarna vol op de aanval gaan spelen en dat resulteerde in een doelpunt voor Japan. Gegokt en verloren. Aan een punt had ik niets. De laatste wedstrijd tegen Argentinië was voor ons niet meer van belang omdat we al waren uitgeschakeld. Tegen Argentinië werd wel met 3-1 gewonnen. Gyan Asamoah, Matthew Amoah en Samuel Yeboah scoorde.

Eindstand:

1. Rusland
2. Argentinië
3. Ghana
4. Japan
Met heel mijn hart.
pi_79047508
Even een kleine tutorial, kan iemand me zeggen of dit klopt zodat ik vanmiddag meteen kan beginnen

1; Spel installeren via Steam
2; 10.3.0 patch van SI games installeren
3: Managers United Data-Update downloaden
4: Logpack downloaden
5: Game starten en dan de ManU update loaden en klaar is BoWa

Toch?
U MAD?
pi_79047991
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Even een kleine tutorial, kan iemand me zeggen of dit klopt zodat ik vanmiddag meteen kan beginnen

Toch?
Klopt! Overigens als je het spel via Steam installeert, zal punt 2 automatisch uitgevoerd worden. Installeer je het los van Steam moet je punt 2 zelf uitvoeren
pi_79048816
OK Thanx

Kan je me toevallig (of iemand anders) ook nog even zeggen of de aanpassing van de eerste divisie automatisch gaat via de update van SI / Manu, of dat ik daar een apart bestand voor moet downloaden.
Indien ja: Welke adviseer je?
U MAD?
pi_79049355
Je bedoelt de degradatie naar de Hoofdklasse? Dat gaat automatisch met de MU update. Je moet alleen wel zelf selecteren welke databestanden je gebruikt, maar dat wijst zich wel vanzelf. Bovendien moet je - meen ik - aan het begin van het spel selecteren dat je de standaard database wilt gebruiken in plaats van de data update van SI. Maar ook dat wijst zich vanzelf
pi_79049920
Ik ga de game vandaag/morgen prepareren en morgenmiddag eens ff spelen.
Ben benieuwd.
U MAD?
pi_79056640
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef de_boswachter het volgende:

Toch?
Punt 5 is iets anders geworden Je moet met de standaard database spelen en databestanden kiezen
pi_79059035
Ik zal er wel uit komen hopelijk met 10 jaar CM en FM ervaring
Altijd weer even het geheugen opfrissen
U MAD?
pi_79059039
Die Luxemburgse competitie is echt raar. Vooral met transfer. Ik kan gewoon halen wie ik wil, alle transfersommen zijn ¤ 0.
pi_79059166
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Die Luxemburgse competitie is echt raar. Vooral met transfer. Ik kan gewoon halen wie ik wil, alle transfersommen zijn ¤ 0.
Haal je Messi!
U MAD?
pi_79059237
Ik laat een speler een nieuw contract tekenen omdat een andere club hem hebben wil. En twee later is hij als nog weg naar die club
pi_79060516
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik laat een speler een nieuw contract tekenen omdat een andere club hem hebben wil. En twee later is hij als nog weg naar die club
Hebben ze niet een amateur contract? Zo ja dan kunnen ze wanneer ze willen gratis weg...
pi_79060552
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hebben ze niet een amateur contract? Zo ja dan kunnen ze wanneer ze willen gratis weg...
Alleen maar zelfs.

Ik heb wel wraak genomen voor het weghalen van mijn belangrijkste speler. Heb bij die club de 4 spelers met het hoogste gemiddelde weggepakt
pi_79061301
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Alleen maar zelfs.

Ik heb wel wraak genomen voor het weghalen van mijn belangrijkste speler. Heb bij die club de 4 spelers met het hoogste gemiddelde weggepakt
Whaha
Dat had ik ook toen ik bij Dudelange zat Had ik Huss(volgens mij) overgenomen, werd hij weggehaald bij mij, om hem later weer terug te halen

Na een tijdje was ik profclub en de concurenten niet kon ik contracten aanbieden zodat ze niet zo maar gratis weggehaald konden worden.. alleen vlak daarna crashte mijn pc waardoor ik die game kwijt ben
pi_79061423
Das wel heel klote als dan je pc crasht opnieuw beginnen is dan ook niet altijd leuk.

Profclub worden kan dus wel, daar moet ik dus voor gaan
pi_79061816
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel klote als dan je pc crasht opnieuw beginnen is dan ook niet altijd leuk.

Profclub worden kan dus wel, daar moet ik dus voor gaan
Was overigens semi-prof en had net voor het eerst de groepsfase Europa League gehaald... Misschien dat ik later nog een keer in een klein Europees land ga beginnen
Ik ging geloof ik na 5 seizoenen(4 titels, 1x 2e) van Amateur naar Semi-pro...

Dus het kan wel, maar als ik jouw was zou ik dus niet te snel opgeven
pi_79075663
Wtf zullen we nu krijgen

PSV haalt in me FM game ook Andy van de Meyde
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 20:42:09 #94
42184 crew  DaMart
pi_79075725
quote:
Ik vond deze :
[ afbeelding ]
Zo'n spits wil ik ook!
pi_79078068

Best aardig
pi_79081365
Nieuwe game begonnen bij het Faroerse Vikingur Gota. Halverwege het seizoen binnengestapt op het moment dat de club 4e stond. Na 5 duels onder mijn leiding(3 winst, 2 verlies) staan we nog steeds 4e.. maar het gat naar de nummer 3 was voor mijn komst al ruim 10 punten.. en nu nog steeds
pi_79082608
GvD BOL heeft het spel niet bezorgd vandaag terwijl ik het voor 21:30 besteld had gisteren

Claim!
U MAD?
pi_79083018
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
GvD BOL heeft het spel niet bezorgd vandaag terwijl ik het voor 21:30 besteld had gisteren

Claim!
Wel een mailtje gehad dat het verstuurd is?
pi_79083216
Jep
U MAD?
pi_79083355
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Jep
Zal hij morgen wel binnenkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: