abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:28:44 #101
16715 Mylene
*schatje*
pi_79104760
http://www.rtl.nl/compone(...)et_Sterren_s2_a6.xml

16:49 begint het item met Cheryl
pi_79105860
Cheryl
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_79106313
pi_79106765
Cheryl Cole
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
pi_79107675
Alleen die naam is lleijk want die doet me denken aan een grafkankerhoer die me gedist heeft nadat ik dr geneukt had (ze kon niet hebben dat ik iemand andesr leuk vond ) maar verder is ze
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_79107694
Ze is een slet, dus wie weet.

Ze heeft wel leuke muziek opzich.
pi_79107881
Dat filmpje met Van der Vorst

Je wordt toch spontaan verliefd op dat poppetje

Ik dacht op het eind trouwens even dat Van der Vorst weer hetero zou worden

[ Bericht 24% gewijzigd door Hetiszover op 13-03-2010 21:02:25 ]
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_79108058
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef Ezio het volgende:
Ik las Cherry Coke
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:47:24 #109
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_79109600
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:28 schreef Mylene het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)et_Sterren_s2_a6.xml

16:49 begint het item met Cheryl
Van der Vorst had het zo over haar accent, maar dat maakt haar juist anders .

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:01:23 #110
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_79110080
Fraai meiske, maarre... Jailbait?
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:09:22 #111
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_79110399
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef Demarest het volgende:
Fraai meiske, maarre... Jailbait?
Ze is 26.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_79110772
Jammer van die tattoo.
pi_79113073
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

jonge drink 2 kratten bier ga uit en dan is iedereen met bruin haar cheryl cole
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:36:47 #114
16715 Mylene
*schatje*
  zondag 14 maart 2010 @ 00:09:07 #115
16715 Mylene
*schatje*
pi_79114741
Overigens heeft Cheryl Cole ruzie met Lily Allen omdat die haar bandlid van Girls Aloud en grote steun en toeverlaat Nicola Roberts de lelijkste van de meidenband noemde.
quote:
Cheryl Cole 'will never forgive Lily Allen'

Cheryl Cole has declared that she will never forgive Lily Allen for her previous public jibes.

The Girls Aloud singer - who has previously had several wars of words with the singer in recent years - said she is not prepared to forgive and forget after the outspoken popstar made a series of "awful" remarks.

Allen has blasted Cole's footballer husband Ashley, and branded her bandmate Nicola Roberts "the ugly one" in the Girls Aloud.

Cole said to Q: "She called my husband 'horrendous'. Then she called Nicola 'ugly'. For another female artist to call you ugly is so awful. Nicola's been called 'ginger' all her life, then she makes something of herself and everyone calls her the 'ugly one'."

The '3 Words' star, who retaliated by calling Allen a "chick with a d**k", also admitted that she is not sorry about what she has said in the past: "I feel very protective of Nicola and if that means I'm going to call Lily 'whatever', then I don't care."
bron







  zondag 14 maart 2010 @ 00:37:07 #117
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_79115562
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:09 schreef Mylene het volgende:
Overigens heeft Cheryl Cole ruzie met Lily Allen omdat die haar bandlid van Girls Aloud en grote steun en toeverlaat Nicola Roberts de lelijkste van de meidenband noemde.
[..]
Alsof Lilly Allen moeders mooiste is met haar vierkante bouwvakkerskop .

Dit is trouwens KLB en geen SHO .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_79115660
Cheryl Cole
pi_79116366
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat:



nogal lijkt op



Sharon tilt het geheel wel naar een hoger niveau moet ik zeggen.
pi_79116655
quote:
Op zondag 14 maart 2010 01:11 schreef tho_Omas het volgende:

[..]



Sharon tilt het geheel wel naar een hoger niveau moet ik zeggen.
Mag ook wel met die extra's in de clip.
pi_79116694
Waarom link je degene met crap kwaliteit?



Zullen we het gewoon over Rinus hebben nu?
pi_79117093
quote:
Deze klassieker dan ook maar gelijk even.

pi_79117108
Is dit nog het Cheryl Cole topic?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_79117181
quote:
Op zondag 14 maart 2010 01:49 schreef scanman1 het volgende:
Is dit nog het Cheryl Cole topic?
Nah wij geven de voorkeur aan silverlady.
pi_79117316
quote:
Op zondag 14 maart 2010 01:49 schreef scanman1 het volgende:
Is dit nog het Cheryl Cole topic?
Nee, er staat een spelfout in de TT. Dit gaat over vaderlandsliefde.

  zondag 14 maart 2010 @ 02:50:33 #127
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79117753
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_79119568
Ik las Cherry Coke
  zondag 14 maart 2010 @ 10:32:17 #129
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79119601
Tis gewoon weer Cheryl Tweedy hoor! Mevrouw wil niet langer geassocieerd worden met die lul.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:39:58 #130
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79122498
met love rat cashley cole
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2010 @ 13:01:45 #131
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79123267
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:30 schreef Smart_ass het volgende:
Die tatoeages zijn wel vreselijk goedkoop. Vooral dat prikkeldraadachtige ding.
Dat doet aan alles afbreuk.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 14 maart 2010 @ 13:17:10 #132
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_79123780
Alle toppertjes komen gewoon weer voorbij hoor!
Maar toch weet ik eindelijk het origineel achter de hitsingel Sharon - Hier in de disco!

Cheryl Cole
pi_79125098
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef Maitje het volgende:
Wacht maar als ze geen make-up op het..
  zondag 14 maart 2010 @ 14:04:30 #134
16715 Mylene
*schatje*
pi_79125155
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:32 schreef Blistering het volgende:
Tis gewoon weer Cheryl Tweedy hoor! Mevrouw wil niet langer geassocieerd worden met die lul.




Dit zijn de 4 vrouwen waar Ashley mee is vreemd gegaan.

Hier Ashely met Cheryl.

pi_79125596
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn de 4 vrouwen waar Ashley mee is vreemd gegaan.

Hier Ashely met Cheryl.

[ afbeelding ]
Die man is gek
pi_79128508
Ach je weet het niet he.
Misschien wilde Cheryl wel te weinig neuken, of helemaal niet. Dan kan ze nog zo mooi zijn, maar dan zal zelfs de gemiddelde man of buiten de deur neuken, of van zijn vrouw scheiden.

Laat staan een voetballer. Die pakt simpelweg de eerste groupie.
pi_79128728
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Dat doet aan alles afbreuk.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:36:39 #138
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_79128790
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn de 4 vrouwen waar Ashley mee is vreemd gegaan.

Hier Ashely met Cheryl.

[ afbeelding ]
ik snap het niet, cheryl is veel knapper dan die 4 lelijke hoeren.

ik heb medelijden met haar, beter zoekt ze een vent die qua uiterlijk én innerlijk wel bij haar past
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_79159667
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:09 schreef Mylene het volgende:
Overigens heeft Cheryl Cole ruzie met Lily Allen omdat die haar bandlid van Girls Aloud en grote steun en toeverlaat Nicola Roberts de lelijkste van de meidenband noemde.
Lilly Allen vindt het wel vaker nodig zich negatief over anderen uit te laten. Beter houdt ze gewoon haar kop en gaat ze muziek maken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_79159856
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Lilly Allen vindt het wel vaker nodig zich negatief over anderen uit te laten. Beter houdt ze gewoon haar kop en gaat ze muziek maken.
Lekker boeiend wat zij zegt. Sowieso wat een onzin:



Ik snap niet waarom ze er überhaupt op in gaat. Waarschijnlijk gewoon om weer in het nieuws te komen.
pi_79160000
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:04 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Lekker boeiend wat zij zegt. Sowieso wat een onzin:

[ afbeelding ]

Ik snap niet waarom ze er überhaupt op in gaat. Waarschijnlijk gewoon om weer in het nieuws te komen.
Ze heeft misschien een te "gewoon" uiterlijk. Maar lelijk is ze inderdaad echt niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_79160277
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Lilly Allen vindt het wel vaker nodig zich negatief over anderen uit te laten. Beter houdt ze gewoon haar kop en gaat ze muziek maken.
Beter maakt ze geen muziek.
pi_79160300
Fight for this love kwam net weer voorbij op de radio
Get it and Bet it
  maandag 15 maart 2010 @ 10:23:25 #144
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79160348
wat een lelijke wijven
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79308554
Zaterdag was ze nog op RTL zag ze er ook weer erg lekker uit
pi_79308722
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:22 schreef SteveBudin het volgende:
Fight for this love kwam net weer voorbij op de radio
Dat nummer komt om de 5 minuten op de radio.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:12:07 #147
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_79309076
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat nummer komt om de 5 minuten op de radio.
Das toch mooi
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_79309097
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat nummer komt om de 5 minuten op de radio.
Goed toch
pi_79309155
Ja, maar zo bijzonder is het dan als je hem hoort. Dat was mijn punt eigenlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_79318353
Boh ik bounce helemaal aus dem Straßenverkehr met die plaat.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:11:59 #151
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79320627
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef BobbyB het volgende:
Ja, maar zo bijzonder is het dan als je hem hoort. Dat was mijn punt eigenlijk.
Ik vind het meer kattengejank.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:31:57 #152
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_79321120
Mee-blèren en woest a-ritmisch dansen op dat nummer.

Cheryl Cole
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
pi_79321200
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik vind het meer kattengejank.
Haten is verlaten viespeuk
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:50:52 #154
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79321515
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:35 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Haten is verlaten viespeuk
* Ofyles2 moet hard lachen...
pi_79321636
Cheryl
Mooiste (ex)voetbalvrouw wat mij betreft
Iedereen zegt: kwark kwark kwark mattieeeee
  vrijdag 19 maart 2010 @ 01:00:17 #156
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_79321678
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:57 schreef NoahsKwark het volgende:
Cheryl
Mooiste (ex)voetbalvrouw wat mij betreft
Nee, dat is Yolanthe! Maar die verdient een eigen topic. Echter:



The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
  vrijdag 19 maart 2010 @ 01:01:06 #157
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79321691
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:00 schreef Erwtje het volgende:

[..]

Nee, dat is Yolanthe! Maar die verdient een eigen topic. Echter:

[ afbeelding ]
Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.
pi_79321707
Yolanthe ga spelen

Ik moet mezelf eigenlijk corrigeren, Cheryl is de op 1 na mooiste
Dat meisje van Sweinsteiger overtreft haar
Iedereen zegt: kwark kwark kwark mattieeeee
  vrijdag 19 maart 2010 @ 01:03:06 #159
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_79321714
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
  vrijdag 19 maart 2010 @ 01:03:31 #160
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_79321719
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:02 schreef NoahsKwark het volgende:
Yolanthe ga spelen

Ik moet mezelf eigenlijk corrigeren, Cheryl is de op 1 na mooiste
Dat meisje van Sweinsteiger overtreft haar
Pics?
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
pi_79321738
Iedereen zegt: kwark kwark kwark mattieeeee
  vrijdag 19 maart 2010 @ 01:09:13 #162
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_79321779
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
pi_79321885
the fuck? hoe kan je haar nou lelijk vinden
Iedereen zegt: kwark kwark kwark mattieeeee
  vrijdag 19 maart 2010 @ 01:25:38 #164
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_79321994
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:16 schreef NoahsKwark het volgende:
the fuck? hoe kan je haar nou lelijk vinden
Dat zeg ik ook niet. Was een reactie op:
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:02 schreef NoahsKwark het volgende:
Ik moet mezelf eigenlijk corrigeren, Cheryl is de op 1 na mooiste
Dat meisje van Sweinsteiger overtreft haar
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
pi_79322003
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.
Wat zou jij er van vinden als Yolanthe in NS-tenue ten tonele zou verschijnen. Zo wulps als ze door de VIRM paradeert, zo geil knipt ze je kaartje. Nog steeds een rood sein?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 01:31:42 #166
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79322053
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:26 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Wat zou jij er van vinden als Yolanthe in NS-tenue ten tonele zou verschijnen. Zo wulps als ze door de VIRM paradeert, zo geil knipt ze je kaartje. Nog steeds een rood sein?
Ik maak gekkere en betere dingen mee dan Yolanthe die mijn kaartjes komt controleren.
pi_79322237
Zo'n lelijke Ariër

met zo'n mooie vriendin?




Vriendin is swag?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_79325483
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik vind het meer kattengejank.
Ach, zolang Laura Jansen nog haar uhoh de ether in slingert valt het nog best wel mee.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_79419207
cheryl cole
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_79419300
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  zondag 21 maart 2010 @ 20:45:53 #171
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79419534
ongeloveloos lekker.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 21 maart 2010 @ 20:47:09 #172
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_79419616

Tip: Je maakt haar niet blij met geitenkaas .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:44:48 #173
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79478585
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:47:30 #174
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_79478622
Toch jammer van al die trampstamps....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:48:17 #175
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79478640
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:47 schreef De_Vink het volgende:
Toch jammer van al die trampstamps....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geeft wel aan dat ze daar open voor staat, dus ben er blij mee.

Zal al wel gepost zijn:

With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_80145426
Wat zag ze er weer geil uit net bij X-Factor
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:25:41 #177
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80145486
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ach, zolang Laura Jansen nog haar uhoh de ether in slingert valt het nog best wel mee.
Laura Jansen is ook een verschrikking, maar die zal a.s. donderdag 'toevallig' een 3FM-award in de wacht slepen.
pi_80146400


Cheryl Cole in 720p oh en die andere krijgen jullie er gratis bij
pi_80146586
Ze is gewoon veulste lekker voor deze wereld
pi_80146591
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Crank het volgende:
Wat zag ze er weer geil uit net bij X-Factor
Amen!
It Never Hurts To Help!
pi_80146624
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Crank het volgende:
Wat zag ze er weer geil uit net bij X-Factor
Dit posten zonder pics
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80146740
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Dit posten zonder pics
Zal wel online komen dan zal ik is ff kieken
pi_80146853
Cheryl Cole is echt heaven Misschien net wat te veel tattoo's maar dat maakt niet zo veel uit als je naar de rest kijkt
pi_80146916
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80146993
quote:

Goed bezig
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:05:56 #186
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_80147171
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:43 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ze is keilekker.
Ben het eindelijk eens eens met Bio
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:11:42 #187
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80147595
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_80147662
En haar stem is ook nog is geil daar wel is opgelet!
pi_80147689
Wist niet eens dat die nummers zong. Kende haar alleen als dat chick van de Britse X-factor. (Maar inderdaad goddelijk lekker )
  zaterdag 10 april 2010 @ 01:29:36 #191
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_80149452
Cheryl is lekker.
From feudal serf to spender.
pi_80159153
ik ben strontjaloers op haar alexander wang laarsjes
pi_80159278
Haar accent
Kan een vrouw nog perfecter?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80159308
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef Hetiszover het volgende:
Haar accent
Kan een vrouw nog perfecter?

Nope beter dan dit is er niet, alles is perfect maar onbereikbaar
pi_80159665
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:22 schreef SteveBudin het volgende:
Fight for this love kwam net weer voorbij op de radio
joepie
5caring motherfuckers like stephen king flicks
pi_87432853
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.

pi_87432913
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.

[ afbeelding ]
geven
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87432965
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.

[ afbeelding ]
Daar zou ik wel een trucje op kunnen
Eens met wat hierboven staat
pi_87433005
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.

[ afbeelding ]
Ik zou haar geven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')