Van der Vorst had het zo over haar accent, maar dat maakt haar juist andersquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:28 schreef Mylene het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)et_Sterren_s2_a6.xml
16:49 begint het item met Cheryl
Ze is 26.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
jonge drink 2 kratten bier ga uit en dan is iedereen met bruin haar cheryl cole
bronquote:Cheryl Cole 'will never forgive Lily Allen'
Cheryl Cole has declared that she will never forgive Lily Allen for her previous public jibes.
The Girls Aloud singer - who has previously had several wars of words with the singer in recent years - said she is not prepared to forgive and forget after the outspoken popstar made a series of "awful" remarks.
Allen has blasted Cole's footballer husband Ashley, and branded her bandmate Nicola Roberts "the ugly one" in the Girls Aloud.
Cole said to Q: "She called my husband 'horrendous'. Then she called Nicola 'ugly'. For another female artist to call you ugly is so awful. Nicola's been called 'ginger' all her life, then she makes something of herself and everyone calls her the 'ugly one'."
The '3 Words' star, who retaliated by calling Allen a "chick with a d**k", also admitted that she is not sorry about what she has said in the past: "I feel very protective of Nicola and if that means I'm going to call Lily 'whatever', then I don't care."
Alsof Lilly Allen moeders mooiste is met haar vierkante bouwvakkerskopquote:Op zondag 14 maart 2010 00:09 schreef Mylene het volgende:
Overigens heeft Cheryl Cole ruzie met Lily Allen omdat die haar bandlid van Girls Aloud en grote steun en toeverlaat Nicola Roberts de lelijkste van de meidenband noemde.
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat:
nogal lijkt op
Mag ook wel met die extra's in de clip.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sharon tilt het geheel wel naar een hoger niveau moet ik zeggen.
Deze klassieker dan ook maar gelijk even.quote:
Dat doet aan alles afbreuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:30 schreef Smart_ass het volgende:
Die tatoeages zijn wel vreselijk goedkoop. Vooral dat prikkeldraadachtige ding.
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:32 schreef Blistering het volgende:
Tis gewoon weer Cheryl Tweedy hoor! Mevrouw wil niet langer geassocieerd worden met die lul.
Die man is gekquote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de 4 vrouwen waar Ashley mee is vreemd gegaan.
Hier Ashely met Cheryl.
[ afbeelding ]
quote:
ik snap het niet, cheryl is veel knapper dan die 4 lelijke hoeren.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de 4 vrouwen waar Ashley mee is vreemd gegaan.
Hier Ashely met Cheryl.
[ afbeelding ]
Lilly Allen vindt het wel vaker nodig zich negatief over anderen uit te laten. Beter houdt ze gewoon haar kop en gaat ze muziek maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:09 schreef Mylene het volgende:
Overigens heeft Cheryl Cole ruzie met Lily Allen omdat die haar bandlid van Girls Aloud en grote steun en toeverlaat Nicola Roberts de lelijkste van de meidenband noemde.
Lekker boeiend wat zij zegt. Sowieso wat een onzin:quote:Op maandag 15 maart 2010 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lilly Allen vindt het wel vaker nodig zich negatief over anderen uit te laten. Beter houdt ze gewoon haar kop en gaat ze muziek maken.
Ze heeft misschien een te "gewoon" uiterlijk. Maar lelijk is ze inderdaad echt niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat zij zegt. Sowieso wat een onzin:
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom ze er überhaupt op in gaat. Waarschijnlijk gewoon om weer in het nieuws te komen.
Beter maakt ze geen muziek.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lilly Allen vindt het wel vaker nodig zich negatief over anderen uit te laten. Beter houdt ze gewoon haar kop en gaat ze muziek maken.
Dat nummer komt om de 5 minuten op de radio.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:22 schreef SteveBudin het volgende:
Fight for this love kwam net weer voorbij op de radio![]()
Das toch mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat nummer komt om de 5 minuten op de radio.
Goed tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat nummer komt om de 5 minuten op de radio.
Ik vind het meer kattengejank.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef BobbyB het volgende:
Ja, maar zo bijzonder is het dan als je hem hoort. Dat was mijn punt eigenlijk.
Haten is verlaten viespeukquote:
Nee, dat is Yolanthe! Maar die verdient een eigen topic. Echter:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:57 schreef NoahsKwark het volgende:
Cheryl
Mooiste (ex)voetbalvrouw wat mij betreft
Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:00 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Nee, dat is Yolanthe! Maar die verdient een eigen topic. Echter:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.
Pics?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:02 schreef NoahsKwark het volgende:
Yolanthega spelen
Ik moet mezelf eigenlijk corrigeren, Cheryl is de op 1 na mooiste
Dat meisje van Sweinsteiger overtreft haar
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:16 schreef NoahsKwark het volgende:
the fuck?hoe kan je haar nou lelijk vinden
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:02 schreef NoahsKwark het volgende:
Ik moet mezelf eigenlijk corrigeren, Cheryl is de op 1 na mooiste
Dat meisje van Sweinsteiger overtreft haar
Wat zou jij er van vinden als Yolanthe in NS-tenue ten tonele zou verschijnen. Zo wulps als ze door de VIRM paradeert, zo geil knipt ze je kaartje. Nog steeds een rood sein?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.
Ik maak gekkere en betere dingen mee dan Yolanthe die mijn kaartjes komt controleren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat zou jij er van vinden als Yolanthe in NS-tenue ten tonele zou verschijnen. Zo wulps als ze door de VIRM paradeert, zo geil knipt ze je kaartje. Nog steeds een rood sein?
Ach, zolang Laura Jansen nog haar uhoh de ether in slingert valt het nog best wel mee.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:05 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
http://germany.worldcupblog.org/files/2008/06/perfectcombo.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:47 schreef De_Vink het volgende:
Toch jammer van al die trampstamps....Dat geeft wel aan dat ze daar open voor staat, dus ben er blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal al wel gepost zijn:
With my pack on my back, down the road I will stray.
Laura Jansen is ook een verschrikking, maar die zal a.s. donderdag 'toevallig' een 3FM-award in de wacht slepen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, zolang Laura Jansen nog haar uhoh de ether in slingert valt het nog best wel mee.
Amen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Crank het volgende:
Wat zag ze er weer geil uit net bij X-Factor
Dit posten zonder picsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Crank het volgende:
Wat zag ze er weer geil uit net bij X-Factor
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Hetiszover het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)l_cole.avi_plain.xml
Ben het eindelijk eens eens met Bioquote:
Baas!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Hetiszover het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)l_cole.avi_plain.xml
Nope beter dan dit is er niet, alles is perfect maar onbereikbaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef Hetiszover het volgende:
Haar accent
Kan een vrouw nog perfecter?
joepiequote:Op maandag 15 maart 2010 10:22 schreef SteveBudin het volgende:
Fight for this love kwam net weer voorbij op de radio![]()
gevenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.
[ afbeelding ]
Daar zou ik wel een trucje op kunnenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.
[ afbeelding ]
Ik zou haar geven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |