Ik vind het meer kattengejank.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef BobbyB het volgende:
Ja, maar zo bijzonder is het dan als je hem hoort. Dat was mijn punt eigenlijk.
Haten is verlaten viespeukquote:
Nee, dat is Yolanthe! Maar die verdient een eigen topic. Echter:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:57 schreef NoahsKwark het volgende:
Cheryl
Mooiste (ex)voetbalvrouw wat mij betreft
Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:00 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Nee, dat is Yolanthe! Maar die verdient een eigen topic. Echter:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.
Pics?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:02 schreef NoahsKwark het volgende:
Yolanthega spelen
Ik moet mezelf eigenlijk corrigeren, Cheryl is de op 1 na mooiste
Dat meisje van Sweinsteiger overtreft haar
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:16 schreef NoahsKwark het volgende:
the fuck?hoe kan je haar nou lelijk vinden
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:02 schreef NoahsKwark het volgende:
Ik moet mezelf eigenlijk corrigeren, Cheryl is de op 1 na mooiste
Dat meisje van Sweinsteiger overtreft haar
Wat zou jij er van vinden als Yolanthe in NS-tenue ten tonele zou verschijnen. Zo wulps als ze door de VIRM paradeert, zo geil knipt ze je kaartje. Nog steeds een rood sein?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Yolanthe verdient is een welgemeende 'Fuck you' en een welgemeende 'Kust m'n kloten'.
Ik maak gekkere en betere dingen mee dan Yolanthe die mijn kaartjes komt controleren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat zou jij er van vinden als Yolanthe in NS-tenue ten tonele zou verschijnen. Zo wulps als ze door de VIRM paradeert, zo geil knipt ze je kaartje. Nog steeds een rood sein?
Ach, zolang Laura Jansen nog haar uhoh de ether in slingert valt het nog best wel mee.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:05 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
http://germany.worldcupblog.org/files/2008/06/perfectcombo.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:47 schreef De_Vink het volgende:
Toch jammer van al die trampstamps....Dat geeft wel aan dat ze daar open voor staat, dus ben er blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal al wel gepost zijn:
With my pack on my back, down the road I will stray.
Laura Jansen is ook een verschrikking, maar die zal a.s. donderdag 'toevallig' een 3FM-award in de wacht slepen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, zolang Laura Jansen nog haar uhoh de ether in slingert valt het nog best wel mee.
Amen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Crank het volgende:
Wat zag ze er weer geil uit net bij X-Factor
Dit posten zonder picsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Crank het volgende:
Wat zag ze er weer geil uit net bij X-Factor
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Hetiszover het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)l_cole.avi_plain.xml
Ben het eindelijk eens eens met Bioquote:
Baas!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Hetiszover het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)l_cole.avi_plain.xml
Nope beter dan dit is er niet, alles is perfect maar onbereikbaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef Hetiszover het volgende:
Haar accent
Kan een vrouw nog perfecter?
joepiequote:Op maandag 15 maart 2010 10:22 schreef SteveBudin het volgende:
Fight for this love kwam net weer voorbij op de radio![]()
gevenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
Schopje, foto gisteren genomen, zonder make-up.
[ afbeelding ]
Daar zou ik wel een trucje op kunnenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar geven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |