Mijn inputgokquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef bukgeit het volgende:
Met Peter Gabriel heb ik helemaal niets, maar ik vind dit een prachtige hoes.
Wat is het merk van de afgebeelde auto?
Ja. Heb uitgelogd en ingelogd, cookies weggegooid, Opera gestopt en gestart, pc gereboot en niks hielp. En zo opeens deed het het weer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef bukgeit het volgende:
Was bij jullie de topiclijst ook enige tijd verdwenen?
Volvo natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef cafca het volgende:
Wat voor auto rijdt bukgeit ook alweer?
De nieuwe punten zijn degene die in het vorige topic zijn behaald, toch? Want ik had er 6 goed, wat op 12 punten zou moeten neerkomen in plaats van 6 vanwege de dubbele punten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Oeps! Ik pas hem vanavond aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De nieuwe punten zijn degene die in het vorige topic zijn behaald, toch? Want ik had er 6 goed, wat op 12 punten zou moeten neerkomen in plaats van 6 vanwege de dubbele punten.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat moet dan haast wel Pink Floyd zijn...
Michael Uchebo sowiesoquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry, was even boodschappen doen.
Wie is de komende twee weken uit de roulatie?
Da's een voetballer? De persoon die ik zoek had van mij (en ik weet zeker ook van jullie) héél wat langer uit de running mogen zijn...quote:
Je denkt in de goede richting...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:00 schreef Grobbel het volgende:
Jan Smit of zo?
Die gaat op zoek naar God.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef methodmich het volgende:
Of Gordon?
Oh, Thomas Berge...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, geen Sieneke helaas. De artiest die ik zoek is geboren als Chiel Ottink.
die heeft nooit haar gehadquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:34 schreef cafca het volgende:
Is het de Australische minister van milieuzaken?
Dan moet ik meteen denken aan Basshunter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Nee, iemand die het presteerde om 2 keer met (nagenoeg) dezelfde song een dikke hit te scoren...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En doe mij het origineel maar...
Peaceman +1
Ken alleen zijn frontale aangezicht...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik had verwacht dat die puntige kin en die straffe mond wel herkend zouden worden...
Die versie staat toch ook op de CD-single?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef Burnett het volgende:
Deze versie is nog leuker... (als in "hier rapt ie niet...")
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die versie staat toch ook op de CD-single?
Chips, ik kan Youtube de filmpjes van Youtube hier niet zien (wel de afbeeldingen van de filmpjes) en wist dus niet dat die info er bij stond...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb dat nummer nog nooit in m'n leven gehoord, maar het antwoord staat wel gewoon onder het filmpje bij de comments. Dus voor degenen die een eerlijke gok willen wagen, negeer dat deel maar.
Geheel niet...quote:
quote:richt in de new wave-periode zijn meest succesvolle groep op...
De platen worden door vijf verschillende platenmaatschappijen in ongeveer twintig landen uitgebracht. Ontwerper Peter Corriston (bekend van o.a. hoesontwerpen van de albums Tattoo You en Some Girls van The Rolling Stones) maakt de Amerikaanse albumhoes voor de lp. De plaat wordt besproken in Engelstalige muziekbladen Billboard, Cashbox en New Musical Express waarin het geluid van
wordt vergeleken met dat van The Police. De Britse BBC DJ John Peel zet de single
in zijn Festive Fifty van 1980.
Voor de andere kandidaten:quote:
Vergeleken worden met:quote:Leuk, reviewers die echt geen flauw benul hebben waar ze het over hebben
http://www.soundblab.com/reviews/review/view/id/843
Toto, Crosby, Stlls, Nash & Young en De Dijk, verder kom ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef peaceman het volgende:
Noem tenminste 5 acts die zullen optreden op Bospop.
uitsloverquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef brother52 het volgende:
Status Quo
Heather Nova
Twisted Sister
Toto
Crosby, Stills & Nash
Saybia
Billy Idol
Brother52 + 1quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef brother52 het volgende:
Status Quo
Heather Nova
Twisted Sister
Toto
Crosby, Stills & Nash
Saybia
Billy Idol
[Erg 80's alert]quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef Grobbel het volgende:
Nooit van gehoord, noch van de twee genoemde bands.
Nope, dat is een .wav file.quote:
quote:
quote:
quote:The "Mother of the MP3"
An article in the now defunct magazine Business 2.0 revealed thatwas also used by Karlheinz Brandenburg to develop the audio compression scheme known as MP3 at what is now the Fraunhofer Society. He recalled:
I was ready to fine-tune my compression algorithm...somewhere down the corridor, a radio was playing. I was electrified. I knew it would be nearly impossible to compress this warm a cappella voice.[4]
In a 2009 documentary about the history of the song by Swedish SVT, Brandenburg said:
I was finishing my PhD thesis, and then I was reading some hi-fi magazine and found that they had used this song to test loudspeakers. I said "OK, let's test what this song does to my sound system, to mp3". And the result was at bitrates where everything else sounded quite nice,'s voice sounded horrible.[5]
Brandenburg adopted the song for testing purposes, listening to it again and again each time he refined the scheme, making sure it did not adversely affect the subtlety of's voice. While the MP3 compression format is not specifically tuned to play the song
(an assortment of critically analyzed material was involved in the design of the codec over many years), among audio engineers this anecdote has earned
the informal title "The Mother of the MP3".
Nope.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:22 schreef ranja het volgende:
Loving You van Minnie Ripperton? Hoewel die ouder is dan 1982 volgens mij.
quote:is an a cappella pop song written in 1981 by American singer-songwriter
. It was first released as a track on the January 1984 issue of Fast Folk Musical Magazine[1]. The first time it was featured on any of her own studio albums was as the first track of her own
album in 1987. It was later used as the basis for a popular remix by the British group
in 1990. The 1991 release Tom's Album includes the DNA version as well as cover versions by such artists as After One, Chicago-based band Canasta, and "Bingo Hand Job" (R.E.M. and Billy Bragg). It was also used as the background soundtrack for the opening scene of the 1993 film Untamed Heart.
Oei, 1x DNA vergeten weg te halenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:28 schreef ranja het volgende:
Suzanne Vega - Tom's Diner
dat had ik ook geweten zonder 'Tom's album' en DNA in de quote
niks gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Het nummer wat ik zoek is een jaartje ouder.
Vier keer twee dan zeker...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef bigshadow het volgende:
8!
4 noten maar 8 snaren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef belsen het volgende:
Dat zijn er dacht wel vier, net als een banjo, toch?
Inderdaad. En ik dacht dat een banjo er 5 had?quote:
De wandelclub natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef Gambolputty het volgende:
Uit welk nummer komt de regel
"Jo met de banjo"?
In de categorie "Gefundenes Fressen"quote:
Jasprina de Jong en/of Sugar Lee Hooper, maar dat is niet het origineel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
In de categorie "Gefundenes Fressen"
..en de artiest..?
Mai oui.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:07 schreef methodmich het volgende:
Toon Hermans toch?
Blaudzun? Dat is een enorme wielerfreak.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef cafca het volgende:
Opgezocht, ik moest aan wielrennen denken.......
Namens methodmich:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Blaudzun? Dat is een enorme wielerfreak.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef peaceman het volgende:
R.E.M. is er sowieso 1.
Jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:53 schreef cafca het volgende:
Maar je gaat in de stad wonen, bukgeit?
3x neequote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:21 schreef Berkery het volgende:
Pixies?
Bijna. Voor House of Pain heeft hij alleen remixen gemaakt, hij is geen producer van ze geweest.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:08 schreef WeezerButler het volgende:
Nirvana
Smashing Pumpkins
House of Pain
L7
Garbage
Sonic Youth
Helmet
Gumball (band van Don Fleming producer van Screaming Trees topper Sweet Oblivion )
Soul Asylum
Green Day
Dat zal de remix zijn die Butch voor ze gemaakt heeft.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:29 schreef WeezerButler het volgende:
Zou toch zweren dat de heropgenomen Shamrocks and shenanigans een Butch Vig productie is met die stevige gitaren... zal het thuis is nakijken....
quote:Hole
Love tractor
TAD
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef Grobbel het volgende:
Ik kende die hele knakker niet, dus ik ben uit nieuwsgierigheid maar wat gaan bijlezen op wiki. Maarre, cafca noemde de psychedelic furs. Dat antwoord is toch gewoon goed? Of is dat weer een gevalletje wiki-kolder?
Die is helaas zo jong niet meer:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef belsen het volgende:
Iets zegt mij Suzy Quatro, maar wat weet ik niet. Ik denk het pakje.
2009? Die foto ziet er een aantal decennia ouder uit...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef ranja het volgende:
De foto staat op de cover van haar debuut solo album (2009)
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:40 schreef Grobbel het volgende:
Jemina Pearl, lijkt me.
quote:Sorry zegttegen iedereen die in de war is van de nieuwe single van de band die eigenlijk geen single is maar een gratis voorproefje van het nieuwe album.
vertelde aan Rolling Stone dat het nummer eigenlijk als grap is bedoeld en dat hij zich best kan voorstellen dat mensen er door geïrriteerd raken. Zijn partner in
,
voegde daar aan toe dat ze in een deuk lagen toen ze het nummer hadden opgenomen, maar dat ze langzamerhand aan de track gewend zijn geraakt. Alleen de fluitsolo werkt nog steeds op de lachspieren. Waarvoor dus excuses.
quote:has revealed that he recently recorded a new song with Jay-Z.
"I just did a record with Jay-Z,"told GQ.
"We did a song together a few weeks ago. It was incredible. I played him something that I've been kicking around for a while and he immediately came out with words for it. It's unbelievable sounding."
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:27 schreef ranja het volgende:
Alice Cooper?
Welke band isquote:-- whose autobiography is the basis for
starring Kristen Stewart and Dakota Fanning -- told Billboard.com that working with Fanning, who depicts her, and getting back into the studio with
to work on the soundtrack have rekindled her need to be an artist.
"Oh, absolutely, yeah," said, who followed her
stint with careers in acting, drug counseling and personal training, and who in recent years has become an accomplished chainsaw sculptor.
and
, who was a co-producer on the film, spent considerable time on the set working with their counterparts (Stewart plays
).
"I sat in the vocal booth with Dakota,"said, "and
sat with Kristen. They did a great job. Dakota is quite a singer, and so is Kristen. It was just a blast."
burnett +1quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:38 schreef Burnett het volgende:
the runaways
Nee!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:27 schreef belsen het volgende:
Cars.
Juist! (toen nog met uitroepteken)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef WeezerButler het volgende:
Ultravox
Met John Foxx in het midden
Die had ik doorgestreept omdat er een man in die clip zit van "What's going on up"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:58 schreef WeezerButler het volgende:
4 Non blondes
Ojaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef ranja het volgende:
Girlschool mocht niet
helemaal juist.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef WeezerButler het volgende:
Chicks on speed
Maar die zijn toch echt als all-girl begonnenquote:
Ik ken ze niet op die manier.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef Mark het volgende:
Maar die zijn toch echt als all-girl begonnen
Nooit geweten...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef Mark het volgende:
[..]
4 Non Blondes ook opgericht met alleen damesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef Mark het volgende:
[..]
ja, ben ook maar even snel tussendoor bezigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef cafca het volgende:
cocktail slippers vergeten, ranja!
Mark +1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:10 schreef Mark het volgende:
Heb er 9 en een twijfelgeval (ze kunnen instrumenten spelen, maar doen dat niet altijd):
Hanson
Jonas Brothers
INXS
Titan Force
Osmonds
Toto (een tijdje)
Jackson 5
Beach Boys
Kelly family
Bee Gees
Ik had in mijn hoofd dat die met 3 waren: 2 broers en een neefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef Grobbel het volgende:
Kings of Leon niet te vergeten.
quote:are an English Indie folk band from London. The band is made up of
(vocals, guitar, drums, mandolin), Country Winston (vocals, banjo, dobro), Ben Lovett (vocals, keyboards, organ), Ted Dwane (vocals, double bass).[1] The band formed in late 2007, rising out of London's folk scene with other artists such as Laura Marling, Johnny Flynn, Jay Jay Pistolet and Noah and the Whale.
Was ook niet al te moeilijkquote:
quote:Over on' website, the alt-country vet has a fun little piece of news: "We're going to begin pressing ORION -- my most legit METAL record -- on vinyl next week. Have a listen to the song below and let us at PAXAM know if you'd be interested in purchasing one."
The "legit" qualifier is in there presumably becausehas played around with joke metal before, primarily through his goofy web-only Werewolph side project. But the song streaming at
' site does indeed sound fairly serious, though it probably tilts more toward messy late-80s Pacific Northwest proto-grunge than toward actual metal. There's no soloing, no bottom-heavy riffage, and no lyrics about dragons, but
' scratchy growl/whine is pretty impressive. (The Soundcloud tag seems to indicate that the song is called "Electrosnake", which does push us a little further back into "joke" territory.)
Over on the site, there's also a poll where fans can vote on whether or not they'd buy the record. Whatever our intentions, we should all probably vote "yes," if only because the world's a slightly more interesting place whenis pulling unabashedly ridiculous moves like this one.
ja, en de band waar hij bijhoortquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:14 schreef ranja het volgende:
staat de bewoner ook op de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |