abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:19:50 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79007343
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef ymme het volgende:

[..]

Flesvoeding!
Baal je er van dat de bv niet is gelukt? OF heb je er vrede mee? Je hebt natuurlijk een andere start gehad, doordat Mart in het zkh heeft gelegen enzo.

De nachten zullen idd even wennen zijn voor je.

Welkom Kim en MOrris.
pi_79007495
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim! Welkom! En gefeliciteerd met Morris! Doe es een fotootje
Kijk maar ff in het kinderfototopic.
Hardloper.
IG @webkim
pi_79007607
Van harte welkom hier WebKim en Morris...
* Lijnloos klikt meteen richting fototopic om te spieken....
pi_79007779
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

nog een opmerking dan...
Minke was bij de vorige keer cb (23 feb, dus bijna 3 weken geleden) 4540 gram... beetje onder de maat, maar sinds een dag daarvoor zijn we overgegaan van 150 naar 180. en daarvoor zat ze al een hele tijd op 5 flessen ipv 6... had ze zelf zo bedacht. Ik merkte per ongeluk dat het in eens een fles minder was geworden en zij vond het best, dus lekker zo gelaten.

Nog een reactie dan

Isa woog bij de vorige keer (17 feb) 4315 gram. Ik denk dat ik dan ook maar eens ga proberen om Isa meer te geven per fles. Ze kan 150 cc namelijk ook met gemak op, en misschien zit ze dan in een, voor haar, fijner schema met 5 flessen! Alleen als ze 's ochtends al heel vroeg komt (5.00 uur) redt ze het net niet op 5 flessen, dan zit er 's avonds eigenlijk weer teveel tijd tussen.

Welkom Webkim en Morris!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:39:04 #205
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79008059
Welkom Webkim, heb in het fototopic je mooie kindje al gezien
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79008226
Wat een prachtig kind is Morris
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:47:08 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79008376
Evie krijgt nu ook nog 6x 150 ml... en meer in de fles doen heeft geen zin; want ze laat nu ook nog vaak 10-20 ml over. (dat is dan wel afgekolfde moedermelk ipv KV)
Toch groeit ze voldoende. (ze zit precies op de gemiddelde curve, ondanks 4 weken te vroeg geboren).

En jeeejj Isabeau aan het draaien!

Evie is ook weer lekker op het speelkleed aan het gymnastieken; 2 keer op haar buik gelegd en beide keren draaide ze zelf direct weer op haar rug. andersom draaien heeft ze ook al een paar keer gedaan; maar dan blijken de armpjes wat meer in de weg te zitten...

vanavond heb ik terugkomavond van de zwangerschapsgymnastiek. Leuk lijkt me!

@Ymme; ik ben ook benieuwd met welke reden Mart FV krijgt? bewust voor gekozen?

En Evie heeft een comfortabel slaapritme momenteel; slaapt van de laatste fles (0:00) tot ongeveer 7 uur (soms een half uurtje eerder of iets later). Vervolgens na de fles nog even bedje weer in; en dan slaapt ze ook zo weer 2 -3 uur de laatste tijd. wij mogen echt niet klagen.
(helemaal niet doordat ze tussendoor een paar weken niet wilde doorslapen en ik nu weer meer waardeer dat ze zo goed slaapt).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:50:43 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79008500
Welkom webkim! <snel kijken gaat in fototopic>

Claudia, wat rottig dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Ook ik kan alleen maar bedenken: pak wat slaap wanneer je het krijgen kan en wissel inderdaad af met je vriend.
Maar als Ivan wakker is, raakt hij dan ook overstuur? Moet je er per se naar toe of ligt hij alleen maar wat te mopperen? Valt hij echt niet na een paar minuten weer vanzelf in slaap?
Ik kwam er namelijk achter dat ik veel te vroeg naar Harry toe rende. Klein moppertje en mama stond al naast het bedje en haalde hem eruit
Totdat het een keer niet meteen ging en toen kwam mama erachter dat Harry af en toe gewoon even heel kort moppert en dan gewoon verder slaapt. Zolang hij niet hard (overstuur) gaat huilen, probeer ik hem dus te laten liggen (moeilijk! ).

Dag Lars! NIet te snel groot worden hoor!

BJ, fijn dat Evie weer aan het opknappen is!
pi_79009198
Ik ga ons meisje straks voor het eerst naar het kdv brengen.... Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat! Wat zal ik zelf eens gaan doen?
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:09:19 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_79009232
Welkom Webkim en ymme.

Ymme, wat naar dat Mart zo allergisch is!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79009806
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef Troel het volgende:
Welkom Webkim en ymme.

Hou asjeblieft op

Kind is nog geen 24 uur thuis...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:26:56 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_79009899
Sorry, vergat de sarcastische smiley
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:30:32 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79010054
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef Troel het volgende:
Welkom Webkim en ymme.

dat heb ik even gemist?
maar dan is het toch juist heel verstandig om BV te proberen? (of in elk geval afgekolfde melk te geven?)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79010111
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat heb ik even gemist?
maar dan is het toch juist heel verstandig om BV te proberen? (of in elk geval afgekolfde melk te geven?)...

Zie F&F, ze doet de hond weg, omdat ze na een dag al weet dat Mart allergisch is.

Sorry, ik vind het echt zo zielig.
pi_79010136
Dag Lars!!!

Welkom WebKim en Ymme. Bij ons in de nieuwe straat is dit weekend ook een Morris geboren... (zou het?)

Claudia, wat vervelend van die gebroken nachten. Thomas is nu ook onrustiger. Hij begint om 4 uur, dan doe ik zijn speen erin, slaapt hij verder tot 5 dan tot 5.30 etc... Dat is wel veel minder erg dan wat Ivan nu doet. Hopelijk is het een fase.

Hier alles goed, probeer nog zo veel mogelijk mee te lezen, maar het is wat druk met mijn werk en de verbouwing van de woning, die ligt ook nog eens 3 kwartier rijden van onze huidige woning, dus we rijden wat af...
Met Thomas lijkt het weer beter te gaan. Hij is klaar met zijn antibiotica kuur en hij lust gelukkig de dieetvoeding (tegen koemelkallegie). Afgelopen weekend had hij nauwelijks eetlust (door de kuur) nu is dat gelukkig weer bijgetrokken. Ook was hij extreem huilerig en had veel last van krampjes (door de nieuwe voeding). Alles tegelijk dus. Ik hoop dat hij zich nu weer beter voelt, hij is in elk geval al een stuk vrolijker.En ook niet onbelangrijk: geen bloed meer in de ontlasting (we zijn van 5 poepluiers per dag terug naar 1)
Ik heb hem ook afgelopen weekend nauwelijks kunnen knuffelen, vanwege de verbouwing, daarna weer 3 dagen werken en nu mijn vrije dag... Gelukkig! Morgen ook vrij, maar daan moeten we weer klussen... Weer een dagje bij oma
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:35:08 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_79010264
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

@Ymme; ik ben ook benieuwd met welke reden Mart FV krijgt? bewust voor gekozen?

Wat is dat nou weer voor vraag? Zou je die vraag ook stellen als het antwoord BV was geweest? Sorry hoor, maar ik vind dit weer typisch zo'n dozig en bemoeierig OUD-ding.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:40:20 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79010489
Zullen we de F&F discussie hier niet dunnetjes over doen? 1 topic daar voor lijkt me meer dan voldoende!
pi_79010618
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:35 schreef m@x het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor vraag? Zou je die vraag ook stellen als het antwoord BV was geweest? Sorry hoor, maar ik vind dit weer typisch zo'n dozig en bemoeierig OUD-ding.
Ze had zelf in Z&G aangegeven BV te willen gaan geven, dan is het toch niet zo'n rare vraag?
Lotte!
Noah!
pi_79010624
Aorak, goed nieuws Fijn dat het beter lijkt te gaan!

Hier alles goed. De langste krijsbuien zijn nu ongeveer 10 minuten (en 3x pr dag oid) en hebben als ik naar de scheten luister veel te maken met krampjes Dat kunnen we wel aan, wat een verbetering zeg!

's nachts weet ik niet zo goed. Ik aai hem heel vaak even weer in slaap en doe ook redelijk vaak de speen er even weer in, maar aangezien hij in de co-sleeper slaapt, word ik er niet echt wakker van. Steek gewoon een hand uit. Al probeer ik wel eens een speen in zijn oor te stoppen als hij weer gedraaid is
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:44:04 #220
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79010627
Goodmornings lieve mensen!

Karin en Lars, boehoe, ik zal jullie missen! Gelukkig doet Lars het allemaal wel eer aan zeg, die fóto! Wow!

Claudia, pfff, dat klinkt echt ontzéttend zwaar, zeker met je werk erbij Ik kan je niet echt helpen ofzo, maar ik geef je een dikke virtuele knuffel en hoop voor je dat het snel beter zal gaan!

Ymme en Webkim, welkom hier!

Sorbootje, haha, geweldig dat je meissie ineens rolt!

Asy, dat is inderdaad superlastig he? Gelukkig gaat dat wel beter naarmate je je kleine man beter leert kennen hoor Nu we bijna 4 maanden verder zijn weet ik precies of hij verder zal slapen of niet, zelfs als hij even kort huilt (doet hij soms in zijn slaap ofzo, heel vaag ). Komt goed girl!

Stef had gisteren weer een krampjesdag. Niet meer zoals eerst hoor, maar over de dag verspreid een paar momenten dat hij ineens heel hard ging huilen en vervolgens een enórme poepbroek had. Ik baal er wel van hoor, ik had toch echt gedacht dat die stomme krampjes nu wel eens weg zouden zijn.. Gisteren zijn we voor het eerst met de draagdoek naar de supermarkt geweest en hij vond het echt geweldig! Hij is de hele tijd wakker geweest en heeft lekker rondgekeken. Sowieso wel fijn om hem nu wat minder in de wagen te doen, zowel in de wagenbak als in de maxicosi wordt hij loeichagrijnig Ik zit me sowieso af te vragen hoe lang hij nog in de maxicosi kan, ik heb echt het idee dat hij amper nog past, maar een kinderstoel kan pas vanaf 9 kilo en dat durf ik eerlijkgezegd ook nog weer niet. Iemand een idee?

Dan ga ik nu maar even douchen en een nieuw potje infacol halen
3!
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:47:25 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79010747
Zo, weer ff bijgelezen

welkom webkim, morris en blauwe babywolk!

doei lars! veel plezier bij de gote babies, en heel veel succes met bijvoeding verder! verder ben ik het eens met stiemie, je bent een baby, LIGGEN, niet staan!

en weer een teigetje-update! ik zat ook te denken, daar gaan jullie et leuk mee krijgen over een jaartje of 2,5 nu al een eigen willetje en zo sterk... helemaal leuk! naja, eerst maar eens van de IC af zien te komen.

claudia, wat een zware nachten heb jij! Ik hoop echt voor je dat deze fase inmiddels alweer klaar is, dit is geen doen

ymme en mart, ook welkom! en ik was idd ook in de veronderstelling dat je eerst 6 wk bv wilde geven. naja, op fv worden ze ook groot en als je je daar beter bij voelt, is het prima

sorbo, wat fijn dat isabeau het zo goed doet met pap op het kdv! zo is het flessenweigeren toch nog opgelost!

ff denken...
evie weer aan de beterende hand!
rienk was geloof ik ook weer beter, toch? of iig heel lief, en dat is ook een waard
verder weet ik het niet meer...

ben net op het cb geweest om te wegen. aviva is 205g aangekomen in een week! (dat is bijna de helft van teigetjes startgewicht, dacht ik toen meteen... )
vanmiddag mag aviva weer in bad, en zichzelf daarna volledig onderschijten. dat gebeurt me niet s ochtends, dat ze dan weer te weinig is aangekomen. ghehe, ik belazer de grammengestapo waar ze bij staan!
ik heb ook even tegen de cb-mw-in-opleiding gezegd dat ik het vervelend vond dat ze zo half over mn kind hing bij het gesprek. Haha, ik heb tegen het cb gezegd dat ik ze irritant vind! nah, iemand moet het toch zeggen? ze is in opleiding, nu mag het nog. en als het niet mag, doe ik het toch

zo, nu lunch
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:48:14 #222
3142 m@x
pi_79010781
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ze had zelf in Z&G aangegeven BV te willen gaan geven, dan is het toch niet zo'n rare vraag?
Kennelijk geeft ze nu dus FV. De reden is toch verder niet belangrijk. Maar goed, ik begeef me alweer te lang op babygebied
pi_79010788
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit me sowieso af te vragen hoe lang hij nog in de maxicosi kan, ik heb echt het idee dat hij amper nog past, maar een kinderstoel kan pas vanaf 9 kilo en dat durf ik eerlijkgezegd ook nog weer niet. Iemand een idee?

Dan ga ik nu maar even douchen en een nieuw potje infacol halen
proppen... Lotte hangt ook met dr voetjes naar buiten Heb je een echte maxicosi? die rol er al uit?
voor stef en mama..krampjes zijn gemeen
Lotte!
Noah!
pi_79010838
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef m@x het volgende:

[..]

Kennelijk geeft ze nu dus FV. De reden is toch verder niet belangrijk. Maar goed, ik begeef me alweer te lang op babygebied
idd...baby's zijn tenslotte niet jouw ding
Lotte!
Noah!
pi_79010891
Kan toch ook gewoon belangstelling zijn, misschien is er een reden waarom BV niet gelukt is, ik vind het een hele vriendelijke en normale vraag eigenlijk.

Niels heeft net precies in mijn decolleté gespuugd, ik had gewoon een vijvertje in mij bh staan blergh!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:51:14 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79010900
ah, aanvulling!

m@x, ymme had gezegd bv te willen geven, vandaar. als iemand vanaf het begin roept fv te willen geven, is dat anders. als ze niks had gezegd, en nu zegt fv te geven, zou er volgens mij niemand naar kraaien waarom ze fv geeft.

trixie, ze mogen in de kleine mc tot de oren aan de bovenkant eruit steken. uitstekende voetjes zijn niet relevant.

BE, welk F&F-topic is dat dan? kan ik ff lezen

twinkly, heel goed van niels!
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:51:54 #227
3142 m@x
pi_79010935
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

idd...baby's zijn tenslotte niet jouw ding
Dat heb ik inmiddels voor mezelf wat meer genuanceerd. De baby's zijn misschien wel okay maar het vreselijke getrut wat er vaak bij komt kijken niet
pi_79010969
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
Deze Davinia!

Twinkly, knap gericht van Niels!
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:54:18 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79011036
thx, nweser. trouwens, mooi kindje is isa! ik zag haar nog langsflitsen in het fototopic.
oh, dit is echt erg! 3 posts in 5 minuten
verslaafd en zo...
en dat terwijl ik me voornam om wat te gaan minderen...
pi_79011140
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:54 schreef DaviniaHR het volgende:
thx, nweser. trouwens, mooi kindje is isa! ik zag haar nog langsflitsen in het fototopic.
oh, dit is echt erg! 3 posts in 5 minuten
verslaafd en zo...
en dat terwijl ik me voornam om wat te gaan minderen...
Dankje!

Je zou gaan lunchen!
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:58:53 #231
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79011235
Wat gaan jullie snel Kan het niet bijhouden zo hoor

Ik las dat er een kindje weer krampjes heeft Je gaat infacol (ofzo ) halen? Werkt dat direct en vanaf wanneer mag je dat gebruiken?
Tessa heeft sinds gisterenochtend enorm veel last van krampjes, heel zielig! Nu is ze in slaap gevallen door te huilen Kan ik dat spul al halen of moet ik eerst kijken of het vanzelf over gaat aangezien ze anders vrij weinig last heeft van krampjes..

Voor de werkende mama's
Voor de slechtslapende mama's
Voor de rest
pi_79011316
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef mama_papa het volgende:
Wat gaan jullie snel Kan het niet bijhouden zo hoor

Ik las dat er een kindje weer krampjes heeft Je gaat infacol (ofzo ) halen? Werkt dat direct en vanaf wanneer mag je dat gebruiken?
Tessa heeft sinds gisterenochtend enorm veel last van krampjes, heel zielig! Nu is ze in slaap gevallen door te huilen Kan ik dat spul al halen of moet ik eerst kijken of het vanzelf over gaat aangezien ze anders vrij weinig last heeft van krampjes..

Voor de werkende mama's
Voor de slechtslapende mama's
Voor de rest
Je mag het vanaf dag 1 gebruiken, kan druppeltjes door de fles doen of geven met een lepeltje, voor elke voeding. Het helpt wel vrij snel, een dagje denk ik? Kan je halen bij de apotheek, miss ook de drogist, dat weet ik niet. Succes
Lotte!
Noah!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:02:54 #233
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79011392
Dankje voor je antwoord , maar mag ik het nu al geven of moet ik wachten tot ze er vaker (meerdere dagen) last van heeft aangezien ze 'pas' sinds gisterenochtend enorm veel pijn heeft.
pi_79011448
Je kan het even aankijken, ik heb het na een paar daagjes gehaald, toen ze er niet meer van sliep. Desnoods haal je het vast in huis, mocht het ineens heel erg worden, heb je het alvast maar.
Lotte!
Noah!
pi_79011482
M_P, het kan geen 'kwaad' dus je kunt het altijd proberen. Zielig dat je meisje er zoveel last van heeft!
pi_79011509
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef mama_papa het volgende:
Dankje voor je antwoord , maar mag ik het nu al geven of moet ik wachten tot ze er vaker (meerdere dagen) last van heeft aangezien ze 'pas' sinds gisterenochtend enorm veel pijn heeft.
Je kan proberen haar buikje te masseren, lekker warm te maken met warme lappen enz... Krampjes horen er ook wel gewoon bij... Ja het is heel zielig.
pi_79011742
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef NieuweUser het volgende:
M_P, het kan geen 'kwaad' dus je kunt het altijd proberen. Zielig dat je meisje er zoveel last van heeft!
Wilde ik net zeggen
Het wordt niet opgenomen in het lichaam. Gaat er in dezelfde vorm weer uit als het er in kwam zeg maar
Dus het kan echt helemaal geen kwaad
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:12:21 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79011822
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef freecell het volgende:

Hier alles goed. De langste krijsbuien zijn nu ongeveer 10 minuten (en 3x pr dag oid) en hebben als ik naar de scheten luister veel te maken met krampjes Dat kunnen we wel aan, wat een verbetering zeg!

's nachts weet ik niet zo goed. Ik aai hem heel vaak even weer in slaap en doe ook redelijk vaak de speen er even weer in, maar aangezien hij in de co-sleeper slaapt, word ik er niet echt wakker van. Steek gewoon een hand uit. Al probeer ik wel eens een speen in zijn oor te stoppen als hij weer gedraaid is
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:13:27 #239
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79011872
Heel erg bedankt weer Wat fijn zo'n topic waar je met je vragen terecht kunt
Ik ga het alvast in huis halen en als ze er dalijk nog last van heeft, geef ik het gelijk. Hopen dat ze straks geen pijntjes meer heeft
pi_79011932
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef freecell het volgende:

Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufs Dikke lol.
pi_79012118
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufs Dikke lol.
Wheh
Ga ik ook eens proberen met Leander

Wat hier trouwens hèt krampjes-wondermiddel is: Warme pittenzak maken, tegen zijn buik aan en op zijn zij opgerold in bedje leggen
Als hij dan nog huilt tijde met de pittenzak op zijn buik op je arm.
Doet het hier tot nu toe altijd
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:20:06 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79012140
incantrix, ik weet wel dat het goed komt, maar vond het gewoon wat oenig van mezelf
zo ben ik dus onnodig hele nachten wakker geweest

mama_papa, geef je bv? want dan zijn de krampjes misschien eenmalig om iets wat je gegeten hebt...

[zwijmelpost]
Ik prijs me zo gelukkig met mijn zoon. Op 1 nacht na (erwtensoep ) heeft mijn manneke nog geen krampen gehad. Hij slaapt 's nachts door. Het is gewoon een ontzettend lief en makkelijk kind.
Hij is alleen een ontzettend slordige drinker, maar dat mag de pret niet drukken
[/einde zwijmelpost]
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:25:11 #243
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79012360
Freecell: Misschien kan ik dat ook wel eens proberen, wie weet werkt het hier ook wel

Asyniur: Nee ik geef FV, BV wilde helaas niet lukken
pi_79012831
Zo zeg! Hoi!

Dag lieve kleine grote Lars! Tot over 3 maanden! Dag Lieve Karin! Veel plezier in het grote baby topic!

Webkim en paardebloembolletje Morris welkom! Wat issie mooi!

Hier hadden we McLaura op visite met Thijs Dus ik heb even gauw bijgelezen.

Claudia, wat naar dat de nachten zo slecht gaan Ik hoop dat Ivan gauw weer doorheeft dat slapen tof is, want het is voor jullie niet tof..

Verder was er nog iets met krampjes Lijkt me vreselijk. Gelukkig heeft Rienk er geen last van.. En Isabeautje die wel goed doorsliep en verder krijgt iedereen een kusje!

Hier gaat alles zn gangetje. Meneer is officieel uit maat 56 en van 62 moeten we broekjes bijkopen, want ik heb alleen maar setjes. En das niet praktisch blijkt uit ervaring
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:00 #245
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79013063
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:51 schreef DaviniaHR het volgende:
trixie, ze mogen in de kleine mc tot de oren aan de bovenkant eruit steken. uitstekende voetjes zijn niet relevant.
Aaah, dankdankdank! Ik zit me dat al een tijd af te vragen, omdat Stef zo enorm hard groeit enzo Wat ik me dan wel afvraag is of die gordeltjes dan niet te laag uit de rugleuning komen? Ze zitten nu al ter hoogte van zijn schouderbladen en ik moet mijn kind een beetje kromtrekken om ze vast te kunnen doen.. Of doe ik hem er gewoon verkeerd in? Zou wel iets voor mij zijn hoor

Linda, we hebben een MC cabriofix en de rol is er inderdaad al een tijdje uit (mét die rol lag hij met zijn kin op de borst zeg maar.. En dikke terug

MP, Infacol mag vanaf het begin al gegeven worden en werkt heel vlot (dat is de reden waarom mij door 3 afzonderlijke partijen infacol werd aangeraden, je hebt ook iets dat Cinebaby heet maar dat schijnt langer de tijd nodig te hebben om z'n werk te doen, een dag of 3 geloof ik). We hadden van het weekend bedacht dat Stef nu wel zonder zou kunnen, maar dat hebben we geweten hoor De hele avond met een krijsend kind op de arm gezeten..

Asy, haha, ja, tja, ik ken dat hoor.. Maar ik denk dat dat vooral ook je moeder-instinct is dat je in de weg zit op zo'n moment Gefeliciteerd, u bent een goede moeder! En meis, wat fijn om te lezen hoe gelukkig je bent

Ymme, ik hou me normaalgesproken verre van de discussies die jou altijd achtervolgen ( ), maar nú moet me er écht even iets van het hart. Over je hond zal ik niks zeggen hoor ik weet uit ervaring dat mensen die huisdieren als wegwerpartikelen zien niet voor rede vatbaar zijn, maar je schrijft dat je niet alleen met een doodzieke Mart thuis kunt zijn omdat je geen rijbewijs hebt en je man vaak lang achtereen weg is. Wat ik me dan afvraag is of je geen enkele andere mogelijkheid hebt om evt. ergens te komen waar hulp kan worden geboden? Geen bekenden die je evt. op kunnen pikken, een taxi die je kunt bellen of een bus die je kunt pakken? Het lijkt me dat je ook in andere situaties kunt komen waarbij je kind plots ziek wordt en dan zou dat alleen kunnen als je man thuis is? Zo van "oh, Mart, even wachten met die koortsstuip, papa is vanavond rond elven pas weer thuis" ? Lijkt me toch handig daar sowieso even naar te kijken nu je een klein kindje in huis hebt, je weet nooit wat voor situaties zich voor kunnen doen. Of bel je dan per defenitie een ambulance?
3!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:02 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_79013065
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ruben snapt die grapjes dus echt niet. Hij kan dan echt heel onbereikbaar boos worden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79013164
Zo, ben ik weer ff. Moet zeggen dat het me niet lukt om bij te lezen hoor, maar af en toe lurk ik wel even mee hoe het met jullie gaat.
Dag Karin en Lars
NieuweUser: vermaak je je een beetje alleen?
Freecell: ik ga vandaag nog aan de kersenpittenzak...thanks!

Ik lees veel over krampjes. Hier is het drama. Lucas heeft veel krampen en spuugt nu ook vaak. Voornamelijk mondjes, maar wel elke keer....Al heeft hij net zichzelf, zijn moeder en de bank volledig onder gespuugd
Gebruiken Infacol en ABC Dophilus. Maar ik zit uren aan een stuk met hem op schoot, om de paniek te verdrijven.....Ben moe
Hij slaapt nu eindelijk! Gisteren ook bijna hele dag wakker geweest....Zielig manneke!

Verder nog steeds verliefd, hij is zooooooo schattig!

Vandaag 1 maand!
pi_79013336
Welkom Mart en Morris!

Bedankt voor de virtuele knuffels! ik prijs me trouwens ook gelukkig met onze zoon, ookal gaat het nu rot met slapen.

Twinkly, daar heb ik ook over nagedacht, dat hij z'n ritme misschien heeft omgedraaid. Hij slaapt overdag veel. Ik weet alleen niet zo goed hoe we hem meer wakker zouden moeten houden, want hij wordt op een bepaald moment echt chagrijnig. Ik ben er ook een beetje huiverig voor dat we zoveel gaan veranderen dat we helemaal in de war raken. Maarja, het biedt wel weer houvast, om iets te kunnen doen.

Laten huilen heb ik trouwens geprobeerd. Hij moppert namelijk vooral en krijst niet. Alleen ligt hij dan gerust langer dan een half uur te mopperen, liggen wij wakker en wordt hij binnen de kortste keren toch weer wakker. Ik probeer ook overdag te oefenen met zonder speen in slaap laten vallen, en zelfs zonder puckababy omdt hij dan misschien z'n eigen hand kan leren gebruiken. Helaas lukt dat helemaal niet.

Ik denk dat ik nu drie dagen lang ga proberen hem zoveel mogelijk wakker te houden overdag. Wie weet werkt het!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79013468
Lange berichten tikken met de iPhone gaat zo te zien niet helemaal foutloos. Ik ben alweer op weg naar huis. Zometeen thuis nog even wat werk doen en dan is voor mij het weekeinde alweer aangebroken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79013528
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:

Ik denk dat ik nu drie dagen lang ga proberen hem zoveel mogelijk wakker te houden overdag. Wie weet werkt het!
Succes!

DJ, is Lucas al weer een maand!? Wat gaat het snel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')