Baal je er van dat de bv niet is gelukt? OF heb je er vrede mee? Je hebt natuurlijk een andere start gehad, doordat Mart in het zkh heeft gelegen enzo.quote:
Kijk maar ff in het kinderfototopic.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim! Welkom! En gefeliciteerd met Morris! Doe es een fotootje
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
nog een opmerking dan...
Minke was bij de vorige keer cb (23 feb, dus bijna 3 weken geleden) 4540 gram... beetje onder de maat, maar sinds een dag daarvoor zijn we overgegaan van 150 naar 180. en daarvoor zat ze al een hele tijd op 5 flessen ipv 6... had ze zelf zo bedacht.Ik merkte per ongeluk dat het in eens een fles minder was geworden en zij vond het best, dus lekker zo gelaten.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef Troel het volgende:
Welkom Webkim en ymme.
Ymme, wat naar dat Mart zo allergisch is!
dat heb ik even gemist?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef Troel het volgende:
Welkom Webkim en ymme.
Ymme, wat naar dat Mart zo allergisch is!
Zie F&F, ze doet de hond weg, omdat ze na een dag al weet dat Mart allergisch is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist?
maar dan is het toch juist heel verstandig om BV te proberen? (of in elk geval afgekolfde melk te geven?)...
Wat is dat nou weer voor vraag? Zou je die vraag ook stellen als het antwoord BV was geweest? Sorry hoor, maar ik vind dit weer typisch zo'n dozig en bemoeierig OUD-ding.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Ymme; ik ben ook benieuwd met welke reden Mart FV krijgt? bewust voor gekozen?
Ze had zelf in Z&G aangegeven BV te willen gaan geven, dan is het toch niet zo'n rare vraag?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vraag? Zou je die vraag ook stellen als het antwoord BV was geweest? Sorry hoor, maar ik vind dit weer typisch zo'n dozig en bemoeierig OUD-ding.
Kennelijk geeft ze nu dus FV. De reden is toch verder niet belangrijk. Maar goed, ik begeef me alweer te lang op babygebiedquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze had zelf in Z&G aangegeven BV te willen gaan geven, dan is het toch niet zo'n rare vraag?
proppen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit me sowieso af te vragen hoe lang hij nog in de maxicosi kan, ik heb echt het idee dat hij amper nog past, maar een kinderstoel kan pas vanaf 9 kilo en dat durf ik eerlijkgezegd ook nog weer niet. Iemand een idee?
Dan ga ik nu maar even douchen en een nieuw potje infacol halen
idd...baby's zijn tenslotte niet jouw dingquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Kennelijk geeft ze nu dus FV. De reden is toch verder niet belangrijk. Maar goed, ik begeef me alweer te lang op babygebied![]()
Dat heb ik inmiddels voor mezelf wat meer genuanceerd. De baby's zijn misschien wel okay maar het vreselijke getrut wat er vaak bij komt kijken nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
idd...baby's zijn tenslotte niet jouw ding
Dankje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:54 schreef DaviniaHR het volgende:
thx, nweser. trouwens, mooi kindje is isa!ik zag haar nog langsflitsen in het fototopic.
oh, dit is echt erg! 3 posts in 5 minuten
verslaafd en zo...
en dat terwijl ik me voornam om wat te gaan minderen...
Je mag het vanaf dag 1 gebruiken, kan druppeltjes door de fles doen of geven met een lepeltje, voor elke voeding. Het helpt wel vrij snel, een dagje denk ik? Kan je halen bij de apotheek, miss ook de drogist, dat weet ik niet. Succesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef mama_papa het volgende:
Wat gaan jullie snelKan het niet bijhouden zo hoor
Ik las dat er een kindje weer krampjes heeftJe gaat infacol (ofzo
) halen? Werkt dat direct en vanaf wanneer mag je dat gebruiken?
Tessa heeft sinds gisterenochtend enorm veel last van krampjes, heel zielig! Nu is ze in slaap gevallen door te huilenKan ik dat spul al halen of moet ik eerst kijken of het vanzelf over gaat aangezien ze anders vrij weinig last heeft van krampjes..
Voor de werkende mama's
Voor de slechtslapende mama's
Voor de rest
Je kan proberen haar buikje te masseren, lekker warm te maken met warme lappen enz... Krampjes horen er ook wel gewoon bij... Ja het is heel zielig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef mama_papa het volgende:
Dankje voor je antwoord, maar mag ik het nu al geven of moet ik wachten tot ze er vaker (meerdere dagen) last van heeft aangezien ze 'pas' sinds gisterenochtend enorm veel pijn heeft.
Wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef NieuweUser het volgende:
M_P, het kan geen 'kwaad' dus je kunt het altijd proberen. Zielig dat je meisje er zoveel last van heeft!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef freecell het volgende:
Aorak, goed nieuwsFijn dat het beter lijkt te gaan!
Hier alles goed. De langste krijsbuien zijn nu ongeveer 10 minuten (en 3x pr dag oid) en hebben als ik naar de scheten luister veel te maken met krampjesDat kunnen we wel aan, wat een verbetering zeg!
's nachts weet ik niet zo goed. Ik aai hem heel vaak even weer in slaap en doe ook redelijk vaak de speen er even weer in, maar aangezien hij in de co-sleeper slaapt, word ik er niet echt wakker van. Steek gewoon een hand uit. Al probeer ik wel eens een speen in zijn oor te stoppen als hij weer gedraaid is
Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufsquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef freecell het volgende:
Aorak, goed nieuwsFijn dat het beter lijkt te gaan!
Hier alles goed. De langste krijsbuien zijn nu ongeveer 10 minuten (en 3x pr dag oid) en hebben als ik naar de scheten luister veel te maken met krampjesDat kunnen we wel aan, wat een verbetering zeg!
's nachts weet ik niet zo goed. Ik aai hem heel vaak even weer in slaap en doe ook redelijk vaak de speen er even weer in, maar aangezien hij in de co-sleeper slaapt, word ik er niet echt wakker van. Steek gewoon een hand uit. Al probeer ik wel eens een speen in zijn oor te stoppen als hij weer gedraaid is
Whehquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufs![]()
Dikke lol.
Aaah, dankdankdank! Ik zit me dat al een tijd af te vragen, omdat Stef zo enorm hard groeit enzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:51 schreef DaviniaHR het volgende:
trixie, ze mogen in de kleine mc tot de oren aan de bovenkant eruit steken. uitstekende voetjes zijn niet relevant.
Ruben snapt die grapjes dus echt niet. Hij kan dan echt heel onbereikbaar boos worden!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufs![]()
Dikke lol.
Succes!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik nu drie dagen lang ga proberen hem zoveel mogelijk wakker te houden overdag. Wie weet werkt het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |