Baal je er van dat de bv niet is gelukt? OF heb je er vrede mee? Je hebt natuurlijk een andere start gehad, doordat Mart in het zkh heeft gelegen enzo.quote:
Kijk maar ff in het kinderfototopic.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim! Welkom! En gefeliciteerd met Morris! Doe es een fotootje
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
nog een opmerking dan...
Minke was bij de vorige keer cb (23 feb, dus bijna 3 weken geleden) 4540 gram... beetje onder de maat, maar sinds een dag daarvoor zijn we overgegaan van 150 naar 180. en daarvoor zat ze al een hele tijd op 5 flessen ipv 6... had ze zelf zo bedacht.Ik merkte per ongeluk dat het in eens een fles minder was geworden en zij vond het best, dus lekker zo gelaten.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef Troel het volgende:
Welkom Webkim en ymme.
Ymme, wat naar dat Mart zo allergisch is!
dat heb ik even gemist?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef Troel het volgende:
Welkom Webkim en ymme.
Ymme, wat naar dat Mart zo allergisch is!
Zie F&F, ze doet de hond weg, omdat ze na een dag al weet dat Mart allergisch is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist?
maar dan is het toch juist heel verstandig om BV te proberen? (of in elk geval afgekolfde melk te geven?)...
Wat is dat nou weer voor vraag? Zou je die vraag ook stellen als het antwoord BV was geweest? Sorry hoor, maar ik vind dit weer typisch zo'n dozig en bemoeierig OUD-ding.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Ymme; ik ben ook benieuwd met welke reden Mart FV krijgt? bewust voor gekozen?
Ze had zelf in Z&G aangegeven BV te willen gaan geven, dan is het toch niet zo'n rare vraag?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vraag? Zou je die vraag ook stellen als het antwoord BV was geweest? Sorry hoor, maar ik vind dit weer typisch zo'n dozig en bemoeierig OUD-ding.
Kennelijk geeft ze nu dus FV. De reden is toch verder niet belangrijk. Maar goed, ik begeef me alweer te lang op babygebiedquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze had zelf in Z&G aangegeven BV te willen gaan geven, dan is het toch niet zo'n rare vraag?
proppen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit me sowieso af te vragen hoe lang hij nog in de maxicosi kan, ik heb echt het idee dat hij amper nog past, maar een kinderstoel kan pas vanaf 9 kilo en dat durf ik eerlijkgezegd ook nog weer niet. Iemand een idee?
Dan ga ik nu maar even douchen en een nieuw potje infacol halen
idd...baby's zijn tenslotte niet jouw dingquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Kennelijk geeft ze nu dus FV. De reden is toch verder niet belangrijk. Maar goed, ik begeef me alweer te lang op babygebied![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |