abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:17:00 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79001907
Tot ziens vriendje Lars, we zien je over een paar maanden in het grote baby'tjes topic!
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:21:48 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79001974
Hier was het vannacht 22.45 en toen 4.45 ik heb zowaar een paar uur kunnen slapen!
Helaas ben ik nu nog brakker omdat ik heb getracht te slapen tot 7.00 toen de andere kleine draak wakker werd.
Die doen we binnenkort maar eens een keer uit logeren zodat mama kan slapen
We hebben hem overigens wel wakker gemaakt rond 22.30 (andrs wordt hij zelf tegen 1wakker en dat isniet zo prettig)

Fijn dat Evie weer aan de betere hand is.
pi_79002477
Het is hier weer rampzalig gegaan. Deze keer werd hij gewoon om 00:45 uur wakker en toen begon het riedeltje weer. Nu werken...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79002812
He bluh Claudia, ik hoop dat het een beetje gaat met werken vandaag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79002855
He jeetje wat balen Claudia. Sterkte met werken vandaag.
pi_79003176
[nerdmodus]Niels doet Klonoa na "wha-hoe!"[/nerdmodus]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79003272
Hè bah Claudia! Hoe kan het toch hè?! Heel veel sterkte vandaag. Zo'n werkdag kan zo zwaar zijn als je veel te weinig slaap krijgt.

En ik durf het na de post van Claudia bijna niet te zeggen, maar hier opnieuw het andere uiterste. Ik heb nu twee ononderbroken nachten op rij achter de rug. Wat een onmetelijke luxe is dat zeg. Voel me een ander mens! Isabeau sliep vannacht weer van 20.45u tot 6.00u. Maar de ervaring leert dat ze, zodra ik er op ga rekenen dat ze doorslaapt, weer twee keer een voeding wil 's nachts . Dus ik ga er gewoon niet op rekenen
pi_79003358
Karin, tot over een maand!

Gefeliciteerd met je grote kleine vriendje!

(en isabeau heeft 't rokje vandaag aan.. staat hartstikke leuk! )
pi_79003383
Jeetje claudia, das balen..... * stuur je energie*
Wij hebben dat ook een tijdje gehad met Jamie, het is inderdaad erg slopend. Wij zijn terug gegaan naar 5 flessen en de laaste met rijstebloem. Dat scheelt enorm. En hij had last van een verstopte neus, dus dan zuigen we hem even leeg met het otrivin dingetje. En als hij onrustig is dan leg ik een hand op zn buikje en adem ik heel rustig vlakbij zn oortje zodat hij dat na gaat doen en dan wordt hij een stuk rustiger.

hoe dubbel in deze post
Vanacht een goede nacht gehad, Jamie werd maar 1 keer wakker

Karin tot over een ruime maand.... en een troost Lars is nu de kleinste grote baby
pi_79003417
Oh vergeet ik bijna dit: Isabeau net naar het kdv gebracht. Ik legde haar in de box en zomaar ineens draaide ze zich voor het eerst van haar rug naar haar buik! Gekke baby!
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:06:56 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_79004508
Valt wel mee hoe gek dat is hoor Sorbootje, dat doen ze wel vaker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79004794
Hahaa Isabeau, knappe baby
Ik leg Niels steeds op zijn zij nu en hij lijkt het een beetje door te krijgen dat je ervoor kunt zorgen dat je niet omvalt door je spieren aan te spannen.

Claudia want ik me nog bedacht, krijgt Ivan misschien teveel slaap overdag waardoor zijn dag-nacht ritme omgedraaid is? De laatste week kan Niels iets langer wakker blijven, misschien is dat bij Ivan ook wel zo.
pi_79005138
Oohh wat balen Claudia!

Hmm Meimeltje, dat klinkt ook wel goed zo! Misschien moeten wij het dan toch ook maar eens proberen!
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:00 schreef Lijnloos het volgende:
Goeiemorgen!
Hier gaat de laatste fles (Van de 5) er ergens tussen 10 en 11 in. Dan slaapt ze door tot ergens tussen 6 en 8. Vannacht was ze wel effe wakker rond 5 uur, maar nam genoegen met haar speentje en sliep lekker verder
Dat is ook een lekker ritme zeg! Hoeveel cc krijgt Minke nu per fles?

Isabeau, wat knap!!!
pi_79005383
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef NieuweUser het volgende:
Oohh wat balen Claudia!

Hmm Meimeltje, dat klinkt ook wel goed zo! Misschien moeten wij het dan toch ook maar eens proberen!
[..]

Dat is ook een lekker ritme zeg! Hoeveel cc krijgt Minke nu per fles?

Isabeau, wat knap!!!
Ze zit nu op 5x 180/6 waarbij 3 schepjes Friso comfort (tegen spugen en krampjes) en 3 schepjes Friso extra (voor hongerige baby's en als nachtvoeding)... Die mix hebben we sinds een paar dagen nu voor de laatste en eerste fles, omdat we het idee hadden dat ze nog zoveel trek heeft na een fles... als je haar dan oppakt om te boeren ging ze helemaal over de zeik... huilen, gillen, krijsen maar niet boeren... tot we haar een speen gaven. Dus nu proberen we dit uit, eens kijken of het werkt, want meer in de fles kan niet.

Isabeautje, wat knap! Ineens een beetje gaan rollen.
pi_79005534
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ze zit nu op 5x 180/6 waarbij 3 schepjes Friso comfort (tegen spugen en krampjes) en 3 schepjes Friso extra (voor hongerige baby's en als nachtvoeding)... Die mix hebben we sinds een paar dagen nu voor de laatste en eerste fles, omdat we het idee hadden dat ze nog zoveel trek heeft na een fles... als je haar dan oppakt om te boeren ging ze helemaal over de zeik... huilen, gillen, krijsen maar niet boeren... tot we haar een speen gaven. Dus nu proberen we dit uit, eens kijken of het werkt, want meer in de fles kan niet.
Ah ok! En hoe zwaar is Minke nu? Isa zit nu namelijk tussen de 5 en 6 flessen in, en ik heb nu het idee dat ik haar te weinig geef als ze 5 flessen krijgt (in totaal 150 cc per fles, dat is misschien te weinig om het daarop te redden).

We gaan eigenlijk wel een beetje offtopic, hoort eigenlijk in het flesvoedingstopic, maargoed.
pi_79005994
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef Troel het volgende:
Valt wel mee hoe gek dat is hoor Sorbootje, dat doen ze wel vaker
Haha ja het schijnt! Maar die van mij deed het nooit!
pi_79006028
Hier een korte nacht gehad. Meneer had geen om te slapen, alleen als papa of mama hem vast had.
Zal vast komen omdat het allemaal nog nieuw is enzo. voeding van 24.00 uur, maar 20ml op en toen slapen, hij wilde niet meer. Toen 03.00 uur 80 ml met klein beetje overgeven. 06.45 80 ml op. En 09.00 uur, 40 ml en weer diepe slaap. Wilde hem tussen door boertje laten doen. Niet meer doen dus!

Verder genieten we vollop van hem. Wel enorm wennen!
pi_79006400
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ah ok! En hoe zwaar is Minke nu? Isa zit nu namelijk tussen de 5 en 6 flessen in, en ik heb nu het idee dat ik haar te weinig geef als ze 5 flessen krijgt (in totaal 150 cc per fles, dat is misschien te weinig om het daarop te redden).

We gaan eigenlijk wel een beetje offtopic, hoort eigenlijk in het flesvoedingstopic, maargoed.
nog een opmerking dan...
Minke was bij de vorige keer cb (23 feb, dus bijna 3 weken geleden) 4540 gram... beetje onder de maat, maar sinds een dag daarvoor zijn we overgegaan van 150 naar 180. en daarvoor zat ze al een hele tijd op 5 flessen ipv 6... had ze zelf zo bedacht. Ik merkte per ongeluk dat het in eens een fles minder was geworden en zij vond het best, dus lekker zo gelaten.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:00:45 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79006483
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef ymme het volgende:
Hier een korte nacht gehad. Meneer had geen om te slapen, alleen als papa of mama hem vast had.
Zal vast komen omdat het allemaal nog nieuw is enzo. voeding van 24.00 uur, maar 20ml op en toen slapen, hij wilde niet meer. Toen 03.00 uur 80 ml met klein beetje overgeven. 06.45 80 ml op. En 09.00 uur, 40 ml en weer diepe slaap. Wilde hem tussen door boertje laten doen. Niet meer doen dus!

Verder genieten we vollop van hem. Wel enorm wennen!
Geef je afgekolfde melk of flesvoeding?
pi_79006585
*meldt* met Morris, van 7 maart.

Hij doet het super! Is een intens tevreden kind met blonde paardenbloemenpluishaar, is een ontzettend borsttalent en maakt de allerliefste kleine babypoesjespiepgeluidjes.
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben?
Hardloper.
IG @webkim
pi_79006599
Jeetje flessen van 150-180 cc.....die krijgen we er hier niet in hoor Meestal max 100cc. We zitten dan ook nog wel op 6-7 voedingen per dag.

Mag Dyon ook in het lijstje? Geloof dat het me nu wel lukt om hier af en toe te blijven posten
Hij is van 18 december.
pi_79006657
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Geef je afgekolfde melk of flesvoeding?
Flesvoeding!
pi_79006721
Hier ook nog een keertje: Gefeliciteerd met Morris!! Ik vind het een stoere en lieve naam tegelijk Heb je ook een foto? En wat vindt Thomas van zijn broertje?
pi_79006770
Webkim! Welkom! En gefeliciteerd met Morris! Doe es een fotootje
pi_79006789
Morris en Webkim welkom hier!

Geloof dat ik je al wel gefeliciteerd had, maar zo niet alsnog van harte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')