abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78984793
Hmmm niet fijn Claudia! Toch zou ik hem niet terug verhuizen denk ik, ze wennen daar gauw weer aan denk ik. Maar aan de andere kant snap ik het ook, want zo weinig slaap is ook niet vol te houden.
Wij hebben hier ook wel nachten meegemaakt waarin we om de beurt met Lars rond liepen. ik zelf tot een uurtje of 3, mijn vriend daaarna. Zwaar was dat.
ik ken het van Meike ook wel die had eens in de zoveel tijd ook zo'n actie. Leek toen wel of ze het even weer wilde proberen....we gingen dan checken of er wat aan de hand was, en zo niet, pech voor haar. Dan was het vaak ook zo weer over.

Happy, joepie voor de gehoortest!
Niels heeft nog geen last van de prikjes, mooi! En houden zo!

ik vind zelf Lars nog maar een ukkie, maar hij denkt er zelf anders over:

Tijd om te moven hier....

tot over een tijdje iedereen!
We vinden jullie allemaal heel lief, bedankt voor alle steun van de afgelopen maanden, ik heb er heel veel aan gehad!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78985792
Daaaag, Karin. t Was gezellig.

*Pinkt traantje weg...

Tot straks!
pi_78985805
Jeetje Karin wat lijkt hij daar al groot!! Heb je hem zo neergezet of?
Dag grote vent Lars, tot gauw We zullen je wel missen in dit topic hoor!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:57:03 #154
100412 mefke79
komt goed!
pi_78985844
Karin Trof je dat zo aan op de bank? Hellup! Hier komen we nog niet verder dan een beetje achteruit schuiven op de vloer en een rol (als het meneer uitkomt, want als het niet hoeft, dan niet). Tot over 2 weken!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78986314
Bedankt voor het meeleven. Ik wil eigenlijk niet klagen, want Ivan is zo'n leuke baby. 's Avonds zie ik het geloof ik even niet zo zonnig in. Ik heb gewoon geen zin meer om naar bed te gaan omdat ik erg opkijk tegen de zware nachten. 's Ochtends valt het eigenlijk wel weer mee en het lukt ook nog wel met werken. Ik vind het zelfs lekker om de deur uit te gaan.

Lars, grote jongen! Dag Karin, tot over twee maanden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78986331
Lars wat word je groot!! Veel plezier bij de grote baby's!
pi_78986531
Dag Lars en mama, tot over 10 daagjes
Lotte!
Noah!
pi_78986710
Claudia, wat rot zo'n nacht zeg. Geen idee wat je daar aan zou kunnen doen. Lijkt me toch ook niet dat het helpt om hem weer bij jullie op de kamer te nemen? Ik zou er zelf alleen nog maar slechter door gaan slapen. Hij krijgt nog laat op de avond een voeding?
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:17:31 #159
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78986846
Lars ben je gek geworden! Je bent een baby, een BABY ga liggen! Dit kan je je moeder niet aandoen. Kom op vent gewoon liggen! Daag Karin en vriendje Lars tot over een week ( )

Claudia eigenlijk geen tip behalve dan: pak elk moment slaap dat je kunt krijgen. Dus zo geen koffie, maar een kop thee en onder de wol. En verdeel de nacht in 2 delen. Bv de een van 20 tot 1 en de ander van 1 tot 7. Zo krijg je allebei ten minste nog een paar uurtjes slaap. En net als je meestal denkt: dit ga ik dus ECHT niet nog een nacht trekken, dan is het meestal voorbij

Ymme je ventje is inmiddels thuis neem ik aan! Wat fijn zeg En hoe is het nou met zijn drietjes thuis?

Mefke Esmee heeft ook de Driekus instelling hoor. Zo van:"Joh als ik me nou half in dat boxkleed wurm, rolt dat speeltje wel naar mij in plaats van andersom "

Eigenlijk heb ik zelf niks te vertellen Esmee is zo'n lekker vrolijk meiske. Hapjes gaan nog steeds prut, maar dat is ook omdat ik er zelf helemaal geen zin in heb en het dus steeds vergeet. Ze is nog zo'n lekker klein baby'tje. Van mij mag ze nog lekker lang van de fles genieten hoor
pi_78986965
Hij krijgt ergens tussen 22:15 en 23:00 uur zijn vijfde en laatste voeding. Vandaag trouwens niet, want omdat het toch slecht gaat hebben we hem nu maar laten liggen en krijgt hij zometeen zijn vierde en laatste voeding. In het ergste geval wordt het weer zo'n waardeloze nacht maar hebben we wel net iets meer tijd om zelf te slapen tussendoor.
pi_78987120
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:

Claudia eigenlijk geen tip behalve dan: pak elk moment slaap dat je kunt krijgen. Dus zo geen koffie, maar een kop thee en onder de wol. En verdeel de nacht in 2 delen. Bv de een van 20 tot 1 en de ander van 1 tot 7. Zo krijg je allebei ten minste nog een paar uurtjes slaap. En net als je meestal denkt: dit ga ik dus ECHT niet nog een nacht trekken, dan is het meestal voorbij
Dat vind ik geen gek idee! Het heeft waarschijnlijk weinig zin om na te denken over hoe we Ivan kunnen veranderen, dus kunnen we beter onszelf aanpassen aan de situate opdat we het nog trekken.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:23:08 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_78987122
Claudia, dat bleek hier uiteindelijk de gouden greep. Driekus krijgt zijn laatste voeding ergens rond negen uur en dat werkt stukken beter dan een voeding rond elf uur. Geen idee waarom, maar tis zo.
pi_78987308
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, dat bleek hier uiteindelijk de gouden greep. Driekus krijgt zijn laatste voeding ergens rond negen uur en dat werkt stukken beter dan een voeding rond elf uur. Geen idee waarom, maar tis zo.
Hoe doe je dat trouwens met de laatste voeding? Houd je hem daarna nog even wakker of stop je hem meteen in bed?
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:34:31 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78987763
Esmee maken we als we denken dat het nodig is zo rond 23 uur wakker en dan blijft ze na haar papfles nog eev kwartiertje op ofzo (of langer als er voor ons wat leuks op tv is ) en anders gaat ze wakker de wieg in en gaan wij nog wat in bed lezen onder het genot van een stemverkennende baby
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:36:21 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_78987852
@ claudia, dat ligt eraan. Soms haalt ie het einde van zijn fles al bijna niet van de slaap en soms is ie nog wat wakker. Maar na die fles ligt ie binnen een half uur in zijn bed en meestal is het binnen een kwartier. Vandaag is bijvoorbeeld een kdv dag, dan is ie vermoeider dan een thuisdag. Kan goed zijn dat ie vandaag dan de negen uur niet haalt en dus eerder krijgt en dan het einde van de fles niet eens haalt.
Vanochtend was ie trouwens boos, we moesten em wakker maken om kwart over zes en dat doen we heel voorzichtig (klein lampje aan, deur kamer open, wakker laten worden, meenemen naar onze kamer waar het donker is enz) maar het was toch brullen. Oogjes dicht en brullen. Tot ie met een half oog de fles ziet, dan is het twee handjes uitstrekken, fles erin en oogjes dicht en drinken....
pi_78987926
Bleh Claudia
Ik weet het ook niet, maar wil je wel veel succes wensen
pi_78987931
Mefke: ben wel benieuwd wat bij jullie het verschil maakte sinds je de avondvoeding eerder bent gaan geven?
Hier maken we hem meestal om 23 uur wakker voor zn laatste voeding, hij slaapt vanaf 19 uur . Daarna meldt hij zich meestal weer om 04.00 uur. Als we hem niet wakker maken komt hij rond 01.30 zelf....en daarna weer rond 04.30. De lange avondslaap (+/- 6,5 uur) zou hij dus eigenlijk 's nachts moeten doen, maar geen idee hoe we dat voor elkaar krijgen. Zal misschien ook wel vanzelf komen, mogen ook niet klagen aangezien het ip maar 1x per nacht is dat hij wakker is voor een voeding. Maar wie weet zou het hier ook wel werken om de avondvoeding eerder te geven (alhoewel hij dan misschien weer weinig drinkt aangezien hij rond 18.30 nog een voeding gehad heeft).
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:44:13 #168
100412 mefke79
komt goed!
pi_78988280
Eh, effe nadenken hoe we er zo ook weer op kwamen. Volgens mij kwamen we er per ongeluk achter omdat we zelf te moe waren om 11 uur te halen. Dus dan gingen we zelf al naar bed en moesten zelf de wekker zetten voor die late voeding. Toen ie een keer overdag aan het kloten ging met zijn flessen kwamen we 's avonds uit op negen uur en toen ging ie daarop doorslapen. Dus toen dat schema maar eens aangehouden en dat bleek te werken. Eerst werd ie rond vijf uur wakker, maar dat ging al snel naar zes uur/half zeven en dat werkt perfect voor ons. Ik moet eerlijk toegeven dat het dus meer geluk dan wijsheid was. We hebben daarna nog wel eens gehad dat ie pas rond half elf een fles kreeg, maar dan komt ie dus vroeger in de nacht meestal.
En ik merk dat het kdv echt invloed heeft, na zo'n dag valt ie rond zes uur ook voor een uurtje in slaap en haalt ie dus de negen uur voor de laatste fles ook niet, dat wordt dan eerder half negen.
pi_78988446
Mefke: nou wel fijn dat het zo beter werkt hihi. Hier willen we dus ook af en toe eerder naar bed...en dan laten we hm dus maar gewoon slapen. Dan wordt hij dus zelf begin van de nacht wakker. Misschien ook maar eens wat eerder op de avond proberen, ben benieuwd
pi_78990294
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Meimeltje het volgende:
Mefke: nou wel fijn dat het zo beter werkt hihi. Hier willen we dus ook af en toe eerder naar bed...en dan laten we hm dus maar gewoon slapen. Dan wordt hij dus zelf begin van de nacht wakker. Misschien ook maar eens wat eerder op de avond proberen, ben benieuwd
Ik ga het nu maar gelijk uitproberen. Als we maar niet juist een rommelnacht erdoor gaan krijgen Maar dan hebben we het zelf veroorzaakt he
pi_78992913
Karin en (veel te stoere grote) Lars Tot straks in het volgende topic! Oh en alvast gefeliciteerd met je halfjaardag Lars.

Cluadia, ik heb helaas geen tips voor je, maar vind dat je het knap doet en volhoudt!
pi_79001226
Claudia, hopelijk kun je wat met de tips!

Wel veel herkenning uit de verhalen van Meimeltje en Mefke. We maken Isa nu ook wakker rond 23.00 - 0.00 uur voor de laatste fles. We moeten haar dan soms uit een hele diepe slaap halen. Vervolgens wordt ze bijna altijd rond 4.45 wakker! Nu ook weer, lijkt wel een ingebouwde wekker!! Ze wil nog niet eten, want ze heeft haar oogjes nog dicht maar wil de speen! Ik vraag me ook weleens af wat er zal gebeuren als ze rond 21.00 / 22.00 uur haar laatste fles krijgt, wanneer ze dan wakker zou worden. Nog nooit durven proberen! Wat Meimeltje zegt, het lijkt wel alsof haar avondslaap haar 'lange slaap' is ipv de nacht!

Meimeltje, ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!

Lars, tot het volgende topic!!

[ Bericht 7% gewijzigd door NieuweUser op 11-03-2010 05:07:37 ]
  donderdag 11 maart 2010 @ 06:20:46 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79001398
goedemorgen

Daaaaaaag Lars en Karin *zwaait*. Heel erg veel plezier bij de grote babietjes! en Lars; wat ben jij groot en sterk stoere man

@Ymme; ik ben erg benieuwd hoe het daar gaat? lekker met jullie kleine Mart thuis?

@Claudia en Ssserpente: hoe is het van8 gegaan met jullie nachtbrakertjes? hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik hoop het zo voor jullie!

Evie heeft inmiddels een vrij standaard ritme en mama ook; ik word nu elke keer precies rond zessen wakker en vaak hoor ik dan door de babyfoon ook dat Evie rustig wakker aan het worden is; beetje murmelen en duimzuigen.
(en dan ga ik vast naar beneden om te kolven en wacht tot Evie iets wakkerder is voordat ik haar daadwerkelijk uit haar bedje haal).

Evie knapt elke dag verder op. Geen koorts meer gelukkig. Gisteren nog wel een huilerige dag. Maar gisteravond begon ze ook weer een beter te drinken; dus dat is wel een goed teken.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79001705
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 05:02 schreef NieuweUser het volgende:

Meimeltje, ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Nou ik heb hm om 21.30 uur de fles gegeven. Als slapend maar hij dronk gelukkig wel. Vannacht meldde hij zich om 03.30 uur, dus eigenlijk bijna dezelfde tijd. Denk dat we dan dus voortaan wel eerder op de avond de fles blijven geven, want dan kunnen we dus op tijd naar bed en 6 uur doorslapen
pi_79001748
Goeiemorgen!
Hier gaat de laatste fles (Van de 5) er ergens tussen 10 en 11 in. Dan slaapt ze door tot ergens tussen 6 en 8. Vannacht was ze wel effe wakker rond 5 uur, maar nam genoegen met haar speentje en sliep lekker verder

BJ, fijn dat EVie weer wat beter wordt. Scheelt ook weer een boel zorgen voor jou/jullie.
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:17:00 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79001907
Tot ziens vriendje Lars, we zien je over een paar maanden in het grote baby'tjes topic!
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:21:48 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79001974
Hier was het vannacht 22.45 en toen 4.45 ik heb zowaar een paar uur kunnen slapen!
Helaas ben ik nu nog brakker omdat ik heb getracht te slapen tot 7.00 toen de andere kleine draak wakker werd.
Die doen we binnenkort maar eens een keer uit logeren zodat mama kan slapen
We hebben hem overigens wel wakker gemaakt rond 22.30 (andrs wordt hij zelf tegen 1wakker en dat isniet zo prettig)

Fijn dat Evie weer aan de betere hand is.
pi_79002477
Het is hier weer rampzalig gegaan. Deze keer werd hij gewoon om 00:45 uur wakker en toen begon het riedeltje weer. Nu werken...
pi_79002812
He bluh Claudia, ik hoop dat het een beetje gaat met werken vandaag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79002855
He jeetje wat balen Claudia. Sterkte met werken vandaag.
pi_79003176
[nerdmodus]Niels doet Klonoa na "wha-hoe!"[/nerdmodus]
pi_79003272
Hè bah Claudia! Hoe kan het toch hè?! Heel veel sterkte vandaag. Zo'n werkdag kan zo zwaar zijn als je veel te weinig slaap krijgt.

En ik durf het na de post van Claudia bijna niet te zeggen, maar hier opnieuw het andere uiterste. Ik heb nu twee ononderbroken nachten op rij achter de rug. Wat een onmetelijke luxe is dat zeg. Voel me een ander mens! Isabeau sliep vannacht weer van 20.45u tot 6.00u. Maar de ervaring leert dat ze, zodra ik er op ga rekenen dat ze doorslaapt, weer twee keer een voeding wil 's nachts . Dus ik ga er gewoon niet op rekenen
pi_79003358
Karin, tot over een maand!

Gefeliciteerd met je grote kleine vriendje!

(en isabeau heeft 't rokje vandaag aan.. staat hartstikke leuk! )
pi_79003383
Jeetje claudia, das balen..... * stuur je energie*
Wij hebben dat ook een tijdje gehad met Jamie, het is inderdaad erg slopend. Wij zijn terug gegaan naar 5 flessen en de laaste met rijstebloem. Dat scheelt enorm. En hij had last van een verstopte neus, dus dan zuigen we hem even leeg met het otrivin dingetje. En als hij onrustig is dan leg ik een hand op zn buikje en adem ik heel rustig vlakbij zn oortje zodat hij dat na gaat doen en dan wordt hij een stuk rustiger.

hoe dubbel in deze post
Vanacht een goede nacht gehad, Jamie werd maar 1 keer wakker

Karin tot over een ruime maand.... en een troost Lars is nu de kleinste grote baby
pi_79003417
Oh vergeet ik bijna dit: Isabeau net naar het kdv gebracht. Ik legde haar in de box en zomaar ineens draaide ze zich voor het eerst van haar rug naar haar buik! Gekke baby!
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:06:56 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_79004508
Valt wel mee hoe gek dat is hoor Sorbootje, dat doen ze wel vaker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79004794
Hahaa Isabeau, knappe baby
Ik leg Niels steeds op zijn zij nu en hij lijkt het een beetje door te krijgen dat je ervoor kunt zorgen dat je niet omvalt door je spieren aan te spannen.

Claudia want ik me nog bedacht, krijgt Ivan misschien teveel slaap overdag waardoor zijn dag-nacht ritme omgedraaid is? De laatste week kan Niels iets langer wakker blijven, misschien is dat bij Ivan ook wel zo.
pi_79005138
Oohh wat balen Claudia!

Hmm Meimeltje, dat klinkt ook wel goed zo! Misschien moeten wij het dan toch ook maar eens proberen!
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:00 schreef Lijnloos het volgende:
Goeiemorgen!
Hier gaat de laatste fles (Van de 5) er ergens tussen 10 en 11 in. Dan slaapt ze door tot ergens tussen 6 en 8. Vannacht was ze wel effe wakker rond 5 uur, maar nam genoegen met haar speentje en sliep lekker verder
Dat is ook een lekker ritme zeg! Hoeveel cc krijgt Minke nu per fles?

Isabeau, wat knap!!!
pi_79005383
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef NieuweUser het volgende:
Oohh wat balen Claudia!

Hmm Meimeltje, dat klinkt ook wel goed zo! Misschien moeten wij het dan toch ook maar eens proberen!
[..]

Dat is ook een lekker ritme zeg! Hoeveel cc krijgt Minke nu per fles?

Isabeau, wat knap!!!
Ze zit nu op 5x 180/6 waarbij 3 schepjes Friso comfort (tegen spugen en krampjes) en 3 schepjes Friso extra (voor hongerige baby's en als nachtvoeding)... Die mix hebben we sinds een paar dagen nu voor de laatste en eerste fles, omdat we het idee hadden dat ze nog zoveel trek heeft na een fles... als je haar dan oppakt om te boeren ging ze helemaal over de zeik... huilen, gillen, krijsen maar niet boeren... tot we haar een speen gaven. Dus nu proberen we dit uit, eens kijken of het werkt, want meer in de fles kan niet.

Isabeautje, wat knap! Ineens een beetje gaan rollen.
pi_79005534
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ze zit nu op 5x 180/6 waarbij 3 schepjes Friso comfort (tegen spugen en krampjes) en 3 schepjes Friso extra (voor hongerige baby's en als nachtvoeding)... Die mix hebben we sinds een paar dagen nu voor de laatste en eerste fles, omdat we het idee hadden dat ze nog zoveel trek heeft na een fles... als je haar dan oppakt om te boeren ging ze helemaal over de zeik... huilen, gillen, krijsen maar niet boeren... tot we haar een speen gaven. Dus nu proberen we dit uit, eens kijken of het werkt, want meer in de fles kan niet.
Ah ok! En hoe zwaar is Minke nu? Isa zit nu namelijk tussen de 5 en 6 flessen in, en ik heb nu het idee dat ik haar te weinig geef als ze 5 flessen krijgt (in totaal 150 cc per fles, dat is misschien te weinig om het daarop te redden).

We gaan eigenlijk wel een beetje offtopic, hoort eigenlijk in het flesvoedingstopic, maargoed.
pi_79005994
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef Troel het volgende:
Valt wel mee hoe gek dat is hoor Sorbootje, dat doen ze wel vaker
Haha ja het schijnt! Maar die van mij deed het nooit!
pi_79006028
Hier een korte nacht gehad. Meneer had geen om te slapen, alleen als papa of mama hem vast had.
Zal vast komen omdat het allemaal nog nieuw is enzo. voeding van 24.00 uur, maar 20ml op en toen slapen, hij wilde niet meer. Toen 03.00 uur 80 ml met klein beetje overgeven. 06.45 80 ml op. En 09.00 uur, 40 ml en weer diepe slaap. Wilde hem tussen door boertje laten doen. Niet meer doen dus!

Verder genieten we vollop van hem. Wel enorm wennen!
pi_79006400
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ah ok! En hoe zwaar is Minke nu? Isa zit nu namelijk tussen de 5 en 6 flessen in, en ik heb nu het idee dat ik haar te weinig geef als ze 5 flessen krijgt (in totaal 150 cc per fles, dat is misschien te weinig om het daarop te redden).

We gaan eigenlijk wel een beetje offtopic, hoort eigenlijk in het flesvoedingstopic, maargoed.
nog een opmerking dan...
Minke was bij de vorige keer cb (23 feb, dus bijna 3 weken geleden) 4540 gram... beetje onder de maat, maar sinds een dag daarvoor zijn we overgegaan van 150 naar 180. en daarvoor zat ze al een hele tijd op 5 flessen ipv 6... had ze zelf zo bedacht. Ik merkte per ongeluk dat het in eens een fles minder was geworden en zij vond het best, dus lekker zo gelaten.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:00:45 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79006483
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef ymme het volgende:
Hier een korte nacht gehad. Meneer had geen om te slapen, alleen als papa of mama hem vast had.
Zal vast komen omdat het allemaal nog nieuw is enzo. voeding van 24.00 uur, maar 20ml op en toen slapen, hij wilde niet meer. Toen 03.00 uur 80 ml met klein beetje overgeven. 06.45 80 ml op. En 09.00 uur, 40 ml en weer diepe slaap. Wilde hem tussen door boertje laten doen. Niet meer doen dus!

Verder genieten we vollop van hem. Wel enorm wennen!
Geef je afgekolfde melk of flesvoeding?
pi_79006585
*meldt* met Morris, van 7 maart.

Hij doet het super! Is een intens tevreden kind met blonde paardenbloemenpluishaar, is een ontzettend borsttalent en maakt de allerliefste kleine babypoesjespiepgeluidjes.
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben?
Hardloper.
IG @webkim
pi_79006599
Jeetje flessen van 150-180 cc.....die krijgen we er hier niet in hoor Meestal max 100cc. We zitten dan ook nog wel op 6-7 voedingen per dag.

Mag Dyon ook in het lijstje? Geloof dat het me nu wel lukt om hier af en toe te blijven posten
Hij is van 18 december.
pi_79006657
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Geef je afgekolfde melk of flesvoeding?
Flesvoeding!
pi_79006721
Hier ook nog een keertje: Gefeliciteerd met Morris!! Ik vind het een stoere en lieve naam tegelijk Heb je ook een foto? En wat vindt Thomas van zijn broertje?
pi_79006770
Webkim! Welkom! En gefeliciteerd met Morris! Doe es een fotootje
pi_79006789
Morris en Webkim welkom hier!

Geloof dat ik je al wel gefeliciteerd had, maar zo niet alsnog van harte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')