Dat vind ik geen gek idee! Het heeft waarschijnlijk weinig zin om na te denken over hoe we Ivan kunnen veranderen, dus kunnen we beter onszelf aanpassen aan de situate opdat we het nog trekken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:
Claudia eigenlijk geen tip behalve dan: pak elk moment slaap dat je kunt krijgen. Dus zo geen koffie, maar een kop thee en onder de wol. En verdeel de nacht in 2 delen. Bv de een van 20 tot 1 en de ander van 1 tot 7. Zo krijg je allebei ten minste nog een paar uurtjes slaap. En net als je meestal denkt: dit ga ik dus ECHT niet nog een nacht trekken, dan is het meestal voorbij![]()
Hoe doe je dat trouwens met de laatste voeding? Houd je hem daarna nog even wakker of stop je hem meteen in bed?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, dat bleek hier uiteindelijk de gouden greep. Driekus krijgt zijn laatste voeding ergens rond negen uur en dat werkt stukken beter dan een voeding rond elf uur. Geen idee waarom, maar tis zo.
Ik ga het nu maar gelijk uitproberen. Als we maar niet juist een rommelnacht erdoor gaan krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Meimeltje het volgende:
Mefke: nou wel fijn dat het zo beter werkt hihi. Hier willen we dus ook af en toe eerder naar bed...en dan laten we hm dus maar gewoon slapen. Dan wordt hij dus zelf begin van de nacht wakker. Misschien ook maar eens wat eerder op de avond proberen, ben benieuwd
Nou ik heb hm om 21.30 uur de fles gegeven. Als slapendquote:Op donderdag 11 maart 2010 05:02 schreef NieuweUser het volgende:
Meimeltje, ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Dat is ook een lekker ritme zeg! Hoeveel cc krijgt Minke nu per fles?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:00 schreef Lijnloos het volgende:
Goeiemorgen!
Hier gaat de laatste fles (Van de 5) er ergens tussen 10 en 11 in. Dan slaapt ze door tot ergens tussen 6 en 8. Vannacht was ze wel effe wakker rond 5 uur, maar nam genoegen met haar speentje en sliep lekker verder
Ze zit nu op 5x 180/6 waarbij 3 schepjes Friso comfort (tegen spugen en krampjes) en 3 schepjes Friso extra (voor hongerige baby's en als nachtvoeding)... Die mix hebben we sinds een paar dagen nu voor de laatste en eerste fles, omdat we het idee hadden dat ze nog zoveel trek heeft na een fles... als je haar dan oppakt om te boeren ging ze helemaal over de zeik... huilen, gillen, krijsen maar niet boeren... tot we haar een speen gaven. Dus nu proberen we dit uit, eens kijken of het werkt, want meer in de fles kan niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef NieuweUser het volgende:
Oohh wat balen Claudia!
Hmm Meimeltje, dat klinkt ook wel goed zo! Misschien moeten wij het dan toch ook maar eens proberen!
[..]
Dat is ook een lekker ritme zeg! Hoeveel cc krijgt Minke nu per fles?
Isabeau, wat knap!!!
Ah ok! En hoe zwaar is Minke nu? Isa zit nu namelijk tussen de 5 en 6 flessen in, en ik heb nu het idee dat ik haar te weinig geef als ze 5 flessen krijgt (in totaal 150 cc per fles, dat is misschien te weinig om het daarop te redden).quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ze zit nu op 5x 180/6 waarbij 3 schepjes Friso comfort (tegen spugen en krampjes) en 3 schepjes Friso extra (voor hongerige baby's en als nachtvoeding)... Die mix hebben we sinds een paar dagen nu voor de laatste en eerste fles, omdat we het idee hadden dat ze nog zoveel trek heeft na een fles... als je haar dan oppakt om te boeren ging ze helemaal over de zeik... huilen, gillen, krijsen maar niet boeren... tot we haar een speen gaven. Dus nu proberen we dit uit, eens kijken of het werkt, want meer in de fles kan niet.
Haha ja het schijnt! Maar die van mij deed het nooit!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef Troel het volgende:
Valt wel mee hoe gek dat is hoor Sorbootje, dat doen ze wel vaker
nog een opmerking dan...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ah ok! En hoe zwaar is Minke nu? Isa zit nu namelijk tussen de 5 en 6 flessen in, en ik heb nu het idee dat ik haar te weinig geef als ze 5 flessen krijgt (in totaal 150 cc per fles, dat is misschien te weinig om het daarop te redden).
We gaan eigenlijk wel een beetje offtopic, hoort eigenlijk in het flesvoedingstopic, maargoed.
Geef je afgekolfde melk of flesvoeding?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef ymme het volgende:
Hier een korte nacht gehad. Meneer had geen om te slapen, alleen als papa of mama hem vast had.
Zal vast komen omdat het allemaal nog nieuw is enzo. voeding van 24.00 uur, maar 20ml op en toen slapen, hij wilde niet meer. Toen 03.00 uur 80 ml met klein beetje overgeven. 06.45 80 ml op. En 09.00 uur, 40 ml en weer diepe slaap. Wilde hem tussen door boertje laten doen. Niet meer doen dus!
Verder genieten we vollop van hem. Wel enorm wennen!
Flesvoeding!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geef je afgekolfde melk of flesvoeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |