als iemand vanaf het begin roept fv te willen geven, is dat anders. als ze niks had gezegd, en nu zegt fv te geven, zou er volgens mij niemand naar kraaien waarom ze fv geeft.
 als iemand vanaf het begin roept fv te willen geven, is dat anders. als ze niks had gezegd, en nu zegt fv te geven, zou er volgens mij niemand naar kraaien waarom ze fv geeft.

Dat heb ik inmiddels voor mezelf wat meer genuanceerd. De baby's zijn misschien wel okay maar het vreselijke getrut wat er vaak bij komt kijken nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
idd...baby's zijn tenslotte niet jouw ding

ik zag haar nog langsflitsen in het fototopic.
 ik zag haar nog langsflitsen in het fototopic. 

Dankje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:54 schreef DaviniaHR het volgende:
thx, nweser. trouwens, mooi kindje is isa!ik zag haar nog langsflitsen in het fototopic.
oh, dit is echt erg! 3 posts in 5 minuten
verslaafd en zo...
en dat terwijl ik me voornam om wat te gaan minderen...

Kan het niet bijhouden zo hoor
 Kan het niet bijhouden zo hoor 
 Je gaat infacol (ofzo
 Je gaat infacol (ofzo  ) halen? Werkt dat direct en vanaf wanneer mag je dat gebruiken?
 ) halen? Werkt dat direct en vanaf wanneer mag je dat gebruiken? Kan ik dat spul al halen of moet ik eerst kijken of het vanzelf over gaat aangezien ze anders vrij weinig last heeft van krampjes..
 Kan ik dat spul al halen of moet ik eerst kijken of het vanzelf over gaat aangezien ze anders vrij weinig last heeft van krampjes.. Voor de werkende mama's
 Voor de werkende mama's Voor de slechtslapende mama's
 Voor de slechtslapende mama's Voor de rest
 Voor de rest  

Je mag het vanaf dag 1 gebruiken, kan druppeltjes door de fles doen of geven met een lepeltje, voor elke voeding. Het helpt wel vrij snel, een dagje denk ik? Kan je halen bij de apotheek, miss ook de drogist, dat weet ik niet. Succesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef mama_papa het volgende:
Wat gaan jullie snelKan het niet bijhouden zo hoor
Ik las dat er een kindje weer krampjes heeftJe gaat infacol (ofzo
) halen? Werkt dat direct en vanaf wanneer mag je dat gebruiken?
Tessa heeft sinds gisterenochtend enorm veel last van krampjes, heel zielig! Nu is ze in slaap gevallen door te huilenKan ik dat spul al halen of moet ik eerst kijken of het vanzelf over gaat aangezien ze anders vrij weinig last heeft van krampjes..
Voor de werkende mama's
Voor de slechtslapende mama's
Voor de rest

, maar mag ik het nu al geven of moet ik wachten tot ze er vaker (meerdere dagen) last van heeft aangezien ze 'pas' sinds gisterenochtend enorm veel pijn heeft.
, maar mag ik het nu al geven of moet ik wachten tot ze er vaker (meerdere dagen) last van heeft aangezien ze 'pas' sinds gisterenochtend enorm veel pijn heeft.

Je kan proberen haar buikje te masseren, lekker warm te maken met warme lappen enz... Krampjes horen er ook wel gewoon bij... Ja het is heel zielig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef mama_papa het volgende:
Dankje voor je antwoord, maar mag ik het nu al geven of moet ik wachten tot ze er vaker (meerdere dagen) last van heeft aangezien ze 'pas' sinds gisterenochtend enorm veel pijn heeft.

Wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef NieuweUser het volgende:
M_P, het kan geen 'kwaad' dus je kunt het altijd proberen. Zielig dat je meisje er zoveel last van heeft!

quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef freecell het volgende:
Aorak, goed nieuwsFijn dat het beter lijkt te gaan!
Hier alles goed. De langste krijsbuien zijn nu ongeveer 10 minuten (en 3x pr dag oid) en hebben als ik naar de scheten luister veel te maken met krampjesDat kunnen we wel aan, wat een verbetering zeg!
's nachts weet ik niet zo goed. Ik aai hem heel vaak even weer in slaap en doe ook redelijk vaak de speen er even weer in, maar aangezien hij in de co-sleeper slaapt, word ik er niet echt wakker van. Steek gewoon een hand uit. Al probeer ik wel eens een speen in zijn oor te stoppen als hij weer gedraaid is

Wat fijn zo'n topic waar je met je vragen terecht kunt
 Wat fijn zo'n topic waar je met je vragen terecht kunt 

Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufsquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef freecell het volgende:
Aorak, goed nieuwsFijn dat het beter lijkt te gaan!
Hier alles goed. De langste krijsbuien zijn nu ongeveer 10 minuten (en 3x pr dag oid) en hebben als ik naar de scheten luister veel te maken met krampjesDat kunnen we wel aan, wat een verbetering zeg!
's nachts weet ik niet zo goed. Ik aai hem heel vaak even weer in slaap en doe ook redelijk vaak de speen er even weer in, maar aangezien hij in de co-sleeper slaapt, word ik er niet echt wakker van. Steek gewoon een hand uit. Al probeer ik wel eens een speen in zijn oor te stoppen als hij weer gedraaid is

Dikke lol.
  Dikke lol.

Whehquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufs
Dikke lol.

) heeft mijn manneke nog geen krampen gehad. Hij slaapt 's nachts door. Het is gewoon een ontzettend lief en makkelijk kind.
 ) heeft mijn manneke nog geen krampen gehad. Hij slaapt 's nachts door. Het is gewoon een ontzettend lief en makkelijk kind.

Dus ik heb even gauw bijgelezen.
 Dus ik heb even gauw bijgelezen. Ik hoop dat Ivan gauw weer doorheeft dat slapen tof is, want het is voor jullie niet tof..
 Ik hoop dat Ivan gauw weer doorheeft dat slapen tof is, want het is voor jullie niet tof..   
  Lijkt me vreselijk. Gelukkig heeft Rienk er geen last van.. En Isabeautje die wel goed doorsliep en verder krijgt iedereen een kusje!
 Lijkt me vreselijk. Gelukkig heeft Rienk er geen last van.. En Isabeautje die wel goed doorsliep en verder krijgt iedereen een kusje!   

Aaah, dankdankdank! Ik zit me dat al een tijd af te vragen, omdat Stef zo enorm hard groeit enzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:51 schreef DaviniaHR het volgende:
trixie, ze mogen in de kleine mc tot de oren aan de bovenkant eruit steken. uitstekende voetjes zijn niet relevant.
 Wat ik me dan wel afvraag is of die gordeltjes dan niet te laag uit de rugleuning komen? Ze zitten nu al ter hoogte van zijn schouderbladen en ik moet mijn kind een beetje kromtrekken om ze vast te kunnen doen.. Of doe ik hem er gewoon verkeerd in? Zou wel iets voor mij zijn hoor
 Wat ik me dan wel afvraag is of die gordeltjes dan niet te laag uit de rugleuning komen? Ze zitten nu al ter hoogte van zijn schouderbladen en ik moet mijn kind een beetje kromtrekken om ze vast te kunnen doen.. Of doe ik hem er gewoon verkeerd in? Zou wel iets voor mij zijn hoor 
 terug
 terug 
 De hele avond met een krijsend kind op de arm gezeten..
 De hele avond met een krijsend kind op de arm gezeten..  
  Gefeliciteerd, u bent een goede moeder!
 Gefeliciteerd, u bent een goede moeder!  
  En meis, wat fijn om te lezen hoe gelukkig je bent
 En meis, wat fijn om te lezen hoe gelukkig je bent 
 ), maar nú moet me er écht even iets van het hart. Over je hond zal ik niks zeggen hoor ik weet uit ervaring dat mensen die huisdieren als wegwerpartikelen zien niet voor rede vatbaar zijn, maar je schrijft dat je niet alleen met een doodzieke Mart thuis kunt zijn omdat je geen rijbewijs hebt en je man vaak lang achtereen weg is. Wat ik me dan afvraag is of je geen enkele andere mogelijkheid hebt om evt. ergens te komen waar hulp kan worden geboden? Geen bekenden die je evt. op kunnen pikken, een taxi die je kunt bellen of een bus die je kunt pakken? Het lijkt me dat je ook in andere situaties kunt komen waarbij je kind plots ziek wordt en dan zou dat alleen kunnen als je man thuis is? Zo van "oh, Mart, even wachten met die koortsstuip, papa is vanavond rond elven pas weer thuis" ? Lijkt me toch handig daar sowieso even naar te kijken nu je een klein kindje in huis hebt, je weet nooit wat voor situaties zich voor kunnen doen. Of bel je dan per defenitie een ambulance?
 ), maar nú moet me er écht even iets van het hart. Over je hond zal ik niks zeggen hoor ik weet uit ervaring dat mensen die huisdieren als wegwerpartikelen zien niet voor rede vatbaar zijn, maar je schrijft dat je niet alleen met een doodzieke Mart thuis kunt zijn omdat je geen rijbewijs hebt en je man vaak lang achtereen weg is. Wat ik me dan afvraag is of je geen enkele andere mogelijkheid hebt om evt. ergens te komen waar hulp kan worden geboden? Geen bekenden die je evt. op kunnen pikken, een taxi die je kunt bellen of een bus die je kunt pakken? Het lijkt me dat je ook in andere situaties kunt komen waarbij je kind plots ziek wordt en dan zou dat alleen kunnen als je man thuis is? Zo van "oh, Mart, even wachten met die koortsstuip, papa is vanavond rond elven pas weer thuis" ? Lijkt me toch handig daar sowieso even naar te kijken nu je een klein kindje in huis hebt, je weet nooit wat voor situaties zich voor kunnen doen. Of bel je dan per defenitie een ambulance?

Ruben snapt die grapjes dus echt niet. Hij kan dan echt heel onbereikbaar boos worden!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hehe dat doe ik vaak om Jen te plagen (niet als ze slaapt dus). Dan stop ik de speen in haar oor -> Nee mama niette ooi-j.... In de neus -> Nee mama niette neufs
Dikke lol.

Succes!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik nu drie dagen lang ga proberen hem zoveel mogelijk wakker te houden overdag. Wie weet werkt het!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |