quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:51 schreef DaviniaHR het volgende:trixie, ze mogen in de kleine mc tot de oren aan de bovenkant eruit steken. uitstekende voetjes zijn niet relevant.
Aaah, dankdankdank! Ik zit me dat al een tijd af te vragen, omdat Stef zo enorm hard groeit enzo

Wat ik me dan wel afvraag is of die gordeltjes dan niet te laag uit de rugleuning komen? Ze zitten nu al ter hoogte van zijn schouderbladen en ik moet mijn kind een beetje kromtrekken om ze vast te kunnen doen.. Of doe ik hem er gewoon verkeerd in? Zou wel iets voor mij zijn hoor

Linda, we hebben een MC cabriofix en de rol is er inderdaad al een tijdje uit (mét die rol lag hij met zijn kin op de borst zeg maar.. En dikke

terug

MP, Infacol mag vanaf het begin al gegeven worden en werkt heel vlot (dat is de reden waarom mij door 3 afzonderlijke partijen infacol werd aangeraden, je hebt ook iets dat Cinebaby heet maar dat schijnt langer de tijd nodig te hebben om z'n werk te doen, een dag of 3 geloof ik). We hadden van het weekend bedacht dat Stef nu wel zonder zou kunnen, maar dat hebben we geweten hoor

De hele avond met een krijsend kind op de arm gezeten..
Asy, haha, ja, tja, ik ken dat hoor.. Maar ik denk dat dat vooral ook je moeder-instinct is dat je in de weg zit op zo'n moment

Gefeliciteerd, u bent een goede moeder!

En meis, wat fijn om te lezen hoe gelukkig je bent

Ymme, ik hou me normaalgesproken verre van de discussies die jou altijd achtervolgen (

), maar nú moet me er écht even iets van het hart. Over je hond zal ik niks zeggen hoor
ik weet uit ervaring dat mensen die huisdieren als wegwerpartikelen zien niet voor rede vatbaar zijn, maar je schrijft dat je niet alleen met een doodzieke Mart thuis kunt zijn omdat je geen rijbewijs hebt en je man vaak lang achtereen weg is. Wat ik me dan afvraag is of je geen enkele andere mogelijkheid hebt om evt. ergens te komen waar hulp kan worden geboden? Geen bekenden die je evt. op kunnen pikken, een taxi die je kunt bellen of een bus die je kunt pakken? Het lijkt me dat je ook in andere situaties kunt komen waarbij je kind plots ziek wordt en dan zou dat alleen kunnen als je man thuis is? Zo van "oh, Mart, even wachten met die koortsstuip, papa is vanavond rond elven pas weer thuis" ? Lijkt me toch handig daar sowieso even naar te kijken nu je een klein kindje in huis hebt, je weet nooit wat voor situaties zich voor kunnen doen. Of bel je dan per defenitie een ambulance?