quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:29 schreef Vlindur het volgende:
BJ, Evie ook ziek. Wat naar. Kusje op dr bolletje
Edit- Fijn dat ze opknapt al!
Karin, Mooi dat het eten goed gaat, maar wel raar dat hij 's avonds zo'n huilbui krijgt
Keshet, wat een fijne zelfspot hebben jullie, ik moest lachen om de appelmoesKunnen jullie wel goed slapen trouwens? Hoe verwerken jullie dit toch allemaal?
Rocka, Joekeloekus.. We hadden het allemaal al maanden kunnen weten!![]()
Takkembah, kun je Alexa niet iets verdikkends geven? Die knalbroeken zijn toch niet tof zo?
Lijnloos, hoe kon het dat Minke 's avonds zo overstuur was? Puur wegens de indrukken dat papa er de dag was en niet jij?
Zo. Ik ben weer bij![]()
Rienk ligt in bed. Mocht ie om 12:00 nog slapen dan maak ik hem wakker om te drinken. En kijk dan of ik er een mol in stop.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:38 schreef mefke79 het volgende:
Mijn cb geeft ook gewoon toe dat kindjes ziekig kunnen worden van prikken. En omdat Driekus er vrij extreem op reageert (echt hoge koorts) kreeg ik zelfs de tip om al paracetamol te geven voor de prik. Werkt prima.
Vlindur sterkte met em. En Bj jou meisje ook al ziekjes, hopelijk wordt ze snel beter. Alexa al op de goede weg, mooi zo. En Teigetje doet het helemaal prima, fijn Keshet, nog even geen operatie.
Karin, heeft Lars niet gewoon al last van een aankomend sprongetje? Driekus is ook uit zijn hum de laatste dagen, dus heb de oeiikgroeibijbel er maar eens bijgepakt. En ja hoor, deze sprong kan zich redelijk vroeg aankondigen en Driekus houdt zich daar weer keurig aan. Hij is gewoon aan het zeuren bij tijd en wijlen, ongelofelijk. Vannacht was is er al om kwart over vier voor zijn fles. Ja he, dat is 2 uur te vroeg. Heb em toen water gegeven, maar daar ging de honger niet van over. Uiteindelijk om half zes maar een fles gegeven die er prima inging en daarna ging meneer weer slapen. Mooi, want ik ben zelf nog lang geen 100%
Dat ik van het uitzieken ben is niet echt een principiele keuze, hoor, het is meer een calvinistische gewoonte. Ik vind het dan ook een beetje suf van mezelf dat ik niet eens paracetamol in huis heb, want het gaat vast nog een keer gebeuren dat Ivan koorts krijgt en heel zielig is en ik niets liever wil dan het voor hem wat draaglijker te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:48 schreef mefke79 het volgende:
Op zich was ik de eerste keer ook van uitzieken, maar de koorts liep snel op en werd zo hoog. En Driekus wilde niet meer drinken en heeft er echt nog dagen last van gehad. Dus de tweede keer nam ik het risico niet, toen stopte ik alsnog te vroeg met de paracetamol, liep de koorts weer op (meer dan 24 uur na de prik) en dronk ie weer niet. De laatste keer ging het beste, gewoon minimum dosering paracetamol en na anderhalve dag was het goed. Toen heeft ie alleen verhoging gehad, geen koorts.
GEWELDIG! Alleen het opvouwen van de was, he?quote:
Wahaha! Wat een weelde hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
GEWELDIG! Alleen het opvouwen van de was, he?
Voor mij is zij Lente en ben jij de tuttebel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Lente ook nog steeds geen Lente hoor. Ik noem 'r eigenlijk ook nooit zo. Alleen maar tutje of tuttebel.Ik vind het vooral gek als anderen 'r Lente noemen of vragen: "Hoe is het het met Lente?" Vind het zo onwennig en soms zelfs een beetje genant om dan te horen dat zij haar naam met zoveel vanzelfsprekendheid uitspreken, terwijl ik er zelf nog best wat moeite mee heb.
Beterschap!quote:Tutje hier is weer helemaal beter. Alleen zijn wij hier nu weer wat grieperig. Voor de zóveelste keer.Echt, we waren nóóit ziek, en de laatste maanden (lees: vanaf het moment dat Lente naar de kinderopvang gaat) zeker al drie keer. Ik hoop maar dat we straks alle virussen van het komende jaar achter de rug hebben.
Je kunt het proberen om te rekken, maar mijn ervaring is dat het heel lastig is om oorzaak en gevolg te ontwarren. Wij hebben een paar dagen proefgedraaid met 4 voedingen. In die periode ging Ivan ook weer vaker wakker worden 's nachts. Inmiddels zitten we weer op 5 voedingen en wordt hij nog steeds voortdurend wakker 's nachts. Ik heb geen flauw idee meer waar het door komt en probeer er maar niet meer over na te denken. Het zal ooit wel beter worden.quote:Zou het niet kunnen dat d'r maagje daardoor ook wat minder in één keer kan hebben; wat kleiner is gebleven, zeg maar? En dat het helpt om 'r overdag wat meer te geven zodat d'r maagje wat oprekt en ze 's avonds wat meer kan drinken zodat ze daar 's nachts wat langer op kan slapen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef mefke79 het volgende:
claudia, was kan je ook gewoon ongevouwen weer gebruiken hoor, zo wordt je droger gewoon een extra wasmand voor droge was
Mag ik verlenging? Ik wil niet wegquote:
Ik wel eens natte was gewoon bij de droge was in de droger gegooid en de droge was gewoon nog een rondje mee laten draaien omdat ik te lui was om het op te vouwen. Dat was wel een dieptepuntquote:
sssssst ik ben nog in ontkenningquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Confronterend hè, Karin... en dan heet dat andere topic ook gewoon GROTE babietjes topic. Wat nou GROOT?!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik wel eens natte was gewoon bij de droge was in de droger gegooid en de droge was gewoon nog een rondje mee laten draaien omdat ik te lui was om het op te vouwen. Dat was wel een dieptepunt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |