abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:38:54 #301
100412 mefke79
komt goed!
pi_78922338
Mijn cb geeft ook gewoon toe dat kindjes ziekig kunnen worden van prikken. En omdat Driekus er vrij extreem op reageert (echt hoge koorts) kreeg ik zelfs de tip om al paracetamol te geven voor de prik. Werkt prima.
Vlindur sterkte met em. En Bj jou meisje ook al ziekjes, hopelijk wordt ze snel beter. Alexa al op de goede weg, mooi zo. En Teigetje doet het helemaal prima, fijn Keshet, nog even geen operatie.
Karin, heeft Lars niet gewoon al last van een aankomend sprongetje? Driekus is ook uit zijn hum de laatste dagen, dus heb de oeiikgroeibijbel er maar eens bijgepakt. En ja hoor, deze sprong kan zich redelijk vroeg aankondigen en Driekus houdt zich daar weer keurig aan. Hij is gewoon aan het zeuren bij tijd en wijlen, ongelofelijk. Vannacht was is er al om kwart over vier voor zijn fles. Ja he, dat is 2 uur te vroeg. Heb em toen water gegeven, maar daar ging de honger niet van over. Uiteindelijk om half zes maar een fles gegeven die er prima inging en daarna ging meneer weer slapen. Mooi, want ik ben zelf nog lang geen 100%
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')