kut, TS, je hebt gewoon een uitnodiging tot een gezellige avond gemistquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef Jerruh het volgende:
misschien vonden ze je een raclette-type? lekker met zijn drietjes gourmetten?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
My bad, geen lemming, hieronder een muziekje om het goed te maken
of misschien was TS ongesteld en had ze een puntige rode onderkant met kleurverloop tot geel naar boven en noemden ze dat een raketje...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut, TS, je hebt gewoon een uitnodiging tot een gezellige avond gemist
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef spermanent het volgende:
En ja ik ben een man en kijk ook naar vrouwen. Maar ik kijk 1 keertje kort als ik een mooie dame zie tot dat ze me 1 keer aankijkt. Dan heeft ze het gezien. Dan is het aan de vrouw om terug te staren.
gatverdammequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
of misschien was TS ongesteld en had ze een puntige rode onderkant met kleurverloop tot geel naar boven en noemden ze dat een raketje...
Wat is daar raar aan? De vrouw kijkt de man aan en 'nodigt' hem uit als ze hem heeft goedgekeurd.quote:
Welcome to 2010 dudequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef spermanent het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? De vrouw kijkt de man aan en 'nodigt' hem uit als ze hem heeft goedgekeurd.
Dan maakt de man de eerste move door een gesprek aan te knopen of er mee te gaan dansen.
Simpele dansvloer psychologie.
Als het andersom zou zijn, dan zouden de vrouwen door de bomen het bos niet meer zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef spermanent het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? De vrouw kijkt de man aan en 'nodigt' hem uit als ze hem heeft goedgekeurd.
Dan maakt de man de eerste move door een gesprek aan te knopen of er mee te gaan dansen.
Simpele dansvloer psychologie.
Als het andersom zou zijn, dan zouden de vrouwen door de bomen het bos niet meer zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welcome to 2010 dude
Ik zou even ergens een follow-up voor je flirtcurus uit 1976 proberen te volgen
Ok misschien kwam het er verkeerd uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welcome to 2010 dude
Ik zou even ergens een follow-up voor je flirtcurus uit 1976 proberen te volgen
Echt hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat kom jij nou biggie doenZe mag aankijken en negeren (whihi ik zei neger
) wie ze wil
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan krijgen ze van mij juist eenof een
maar ga die boys niet negeren als het duidelijk is dat ze tegen je praten...
Heel echtquote:
Tik um aan Gquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Lundegaard het volgende:
Ruik `t, ruik `t!
Hij liet een vette scheet naast jou.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |