Geen idee hoe je met dat soort gasten moet omgaan als vrouw zijnde. Als je een wat dominantere uitstraling hebt dan zie ik een reactie nog wel werken. Maar als je er uitziet als een lief meisje dan zie ik dat eerder averechts werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan krijgen ze van mij juist eenof een
maar ga die boys niet negeren als het duidelijk is dat ze tegen je praten...
dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Sereenie het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig om te weten wat het nou betekend.. Er zal hie toch wel iemand rondlopen die dat weet..
En ze waren inderdaad eng..![]()
En opzich zou het wel tetten kunnen zijn.. Maar waarom zou je zoiets 20 keer herhalen![]()
En het was niet arrogant van me, om net te doen alsof ik ze niet zag. Ik kan wel op schoot springen en in zijn gezicht likken maar daar zou ik ook zo weinig mee opgeschoten zijn..
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meequote:dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.
Maar die boys zijn meer beledigd als je ze negeert
een simpele glimlach en "sorrie, ik versta je niet" werkt soms ook..
Dat negeren zien ze als arrogantie.
en terecht imo
al zei hij: je bent een aap.. wat boeit het je? je negeerde hem toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meeMaar het is verder gewoon goed afgelopen..
Maar ik ben achteraf gewoon nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gezegd werd..
Mijn vriend gokte op neuken.. Maar waarom zou hij dat 20 keer herhalen.. In een onverstaanbare taal voor mij
Reactie uitlokken. Slotje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meeMaar het is verder gewoon goed afgelopen..
Maar ik ben achteraf gewoon nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gezegd werd..
Mijn vriend gokte op neuken.. Maar waarom zou hij dat 20 keer herhalen.. In een onverstaanbare taal voor mij
Dat zeggen ze toch niet tegen een jongen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
Tetten kan wel.
Baasjes.
Tetten hehehey.
Wat kom jij nou biggie doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.
Maar die boys zijn meer beledigd als je ze negeert
een simpele glimlach en "sorrie, ik versta je niet" werkt soms ook..
Dat negeren zien ze als arrogantie.
en terecht imo
En waarom is dit relevant voor je verhaal?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Met mijn allerdaagse klofje aan. Spijkerbroek, hakjes en alle andere benodigde kleding zoals een shirt en jas.
En jij terug naar de schoolbanken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:24 schreef Fortitude het volgende:
Eens. Autochtonen en Allochtonen moeten voortaan gescheiden leven. Wij met de bus, zij lopen.
Ben toch wel benieuwd wat dat Rekette betekend.
Flinke prestatie van mannelijk fok. 34 posts zonder dat iemand voor pics vraagt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En waarom is dit relevant voor je verhaal?
Verkapt-ik-wil-dat-er-om-pics-gevraagd-wordt-topic
Hoor ik nou een oud wijf dat bijna in midlifecrisis zit op fok zitten om aandacht te vragen aan puberale maagdjes?quote:
WEIJOOOOOquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |