al zei hij: je bent een aap.. wat boeit het je? je negeerde hem toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meeMaar het is verder gewoon goed afgelopen..
Maar ik ben achteraf gewoon nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gezegd werd..
Mijn vriend gokte op neuken.. Maar waarom zou hij dat 20 keer herhalen.. In een onverstaanbare taal voor mij
Reactie uitlokken. Slotje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meeMaar het is verder gewoon goed afgelopen..
Maar ik ben achteraf gewoon nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gezegd werd..
Mijn vriend gokte op neuken.. Maar waarom zou hij dat 20 keer herhalen.. In een onverstaanbare taal voor mij
Dat zeggen ze toch niet tegen een jongen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
Tetten kan wel.
Baasjes.
Tetten hehehey.
Wat kom jij nou biggie doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.
Maar die boys zijn meer beledigd als je ze negeert
een simpele glimlach en "sorrie, ik versta je niet" werkt soms ook..
Dat negeren zien ze als arrogantie.
en terecht imo
En waarom is dit relevant voor je verhaal?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Met mijn allerdaagse klofje aan. Spijkerbroek, hakjes en alle andere benodigde kleding zoals een shirt en jas.
En jij terug naar de schoolbanken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:24 schreef Fortitude het volgende:
Eens. Autochtonen en Allochtonen moeten voortaan gescheiden leven. Wij met de bus, zij lopen.
Ben toch wel benieuwd wat dat Rekette betekend.
Flinke prestatie van mannelijk fok. 34 posts zonder dat iemand voor pics vraagt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En waarom is dit relevant voor je verhaal?
Verkapt-ik-wil-dat-er-om-pics-gevraagd-wordt-topic
Hoor ik nou een oud wijf dat bijna in midlifecrisis zit op fok zitten om aandacht te vragen aan puberale maagdjes?quote:
WEIJOOOOOquote:
Ze heeft toch gelijk manquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoor ik nou een oud wijf dat bijna in midlifecrisis zit op fok zitten om aandacht te vragen aan puberale maagdjes?
je voelt je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
WEIJOOOOO![]()
DAAR HEB JE ME FLINK TE PAKKEN ZEG
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!! SHIT IK DURF ME NU NOOIT MEER OP FOK TE VERTONEN DENK DAT IK ME MAAR GA UITLOGGEN EN MN WACHTWOORD WEGGOOI
Oh sorry dat ik geen autist benquote:
pics van tsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze heeft toch gelijk man
TS is aandachtshoer die zelfs niet door vadsige bouwvakkers wordt nagefloten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |