quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Hoewel ik prima kan acteren dat mijn figuurlijke neus bloed, deed ik net alsof ik niet doorhad dat ze tegen me spraken en naar me keken.
je bent fucking arrogant en dan ook nog verbaasd dat ze je een kutwijf vonden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
deed ik net alsof ik niet doorhad dat ze tegen me spraken en naar me keken.
Alsof iedereen elkaar aankijkt in de bus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent fucking arrogant en dan ook nog verbaasd dat ze je een kutwijf vonden?
oh echt... sommige wijven verdienen gewoon slaag
dan krijgen ze van mij juist eenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Alsof iedereen elkaar aankijkt in de bus.Zeker niet tegen het "pssssttt meisje" type wat ze waarschijnlijk waren.
Geen idee hoe je met dat soort gasten moet omgaan als vrouw zijnde. Als je een wat dominantere uitstraling hebt dan zie ik een reactie nog wel werken. Maar als je er uitziet als een lief meisje dan zie ik dat eerder averechts werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan krijgen ze van mij juist eenof een
maar ga die boys niet negeren als het duidelijk is dat ze tegen je praten...
dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Sereenie het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig om te weten wat het nou betekend.. Er zal hie toch wel iemand rondlopen die dat weet..
En ze waren inderdaad eng..![]()
En opzich zou het wel tetten kunnen zijn.. Maar waarom zou je zoiets 20 keer herhalen![]()
En het was niet arrogant van me, om net te doen alsof ik ze niet zag. Ik kan wel op schoot springen en in zijn gezicht likken maar daar zou ik ook zo weinig mee opgeschoten zijn..
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meequote:dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.
Maar die boys zijn meer beledigd als je ze negeert
een simpele glimlach en "sorrie, ik versta je niet" werkt soms ook..
Dat negeren zien ze als arrogantie.
en terecht imo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |