Jij bent gewoon fucking lelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n hekel aan vrouwtjes die dat doen he!? Maak gewoon eens vriendelijk oogcontact met mannen/mensen, en lach eens vriendelijk naar hun, doe niet zo stom en verwaand alsof jij Miss koningin aarde bent!..
Echt..![]()
De wereld, onze samenleving gaat kapot door vrouwen, gooise golddiggers, verwaande snollen en mensen die denken boven de rest te staan, of mensen die zogenaamd aan tunnelvisie lijden..
Bah, bah, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!..
Hoe asociaal ben jij???..
je kan ook gewoon bij jezelf denken fuck you arrogante kkhoer en naar et volgende meisje kijken die wél lief teruglachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n hekel aan vrouwtjes die dat doen he!? Maak gewoon eens vriendelijk oogcontact met mannen/mensen, en lach eens vriendelijk naar hun, doe niet zo stom en verwaand alsof jij Miss koningin aarde bent!..
Echt..![]()
De wereld, onze samenleving gaat kapot door vrouwen, gooise golddiggers, verwaande snollen en mensen die denken boven de rest te staan, of mensen die zogenaamd aan tunnelvisie lijden..
Waarom zou ik lief lachen en oogcontact maken met een neger of andere nieuwe NL'er? Bij een leuke Hollandse jongen doe ik dat natuurlijk wel :-)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Echt..![]()
Held..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Waarom zou ik lief lachen en oogcontact maken met een neger of andere nieuwe NL'er? Bij een leuke Hollandse jongen doe ik dat natuurlijk wel :-)
Die bestaan nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Acyrus het volgende:
een leuke Hollandse jongen
Triest!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Waarom zou ik lief lachen en oogcontact maken met een neger of andere nieuwe NL'er? Bij een leuke Hollandse jongen doe ik dat natuurlijk wel :-)
Whehe, discriminatie was vandaag nog niet zo duidelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Acyrus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Vergeet het Nederlandse vlaggetje op zijn bomberjack niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Dat denken meisjes altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Hoewel ik prima kan acteren dat mijn figuurlijke neus bloed, deed ik net alsof ik niet doorhad dat ze tegen me spraken en naar me keken.
Waarom MOET ik lachen? Als ik daar nou geen behoefte aan heb. Nee dat zal lekker indruk maken. Als ik naar iedere idioot in de metro ga zitten grijnzijn. Wedden dat ik overmorgen in elkaar geslagen ben?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Echt..![]()
quote:
Lijkt me ook echt vreselijk voor vrouwen. Al die irritante mannen die constant bevestigen dat je er best wel leuk uitziet.quote:
Alsof ik foto's van m'n "rakkete" heb.. En al had ik ze, maar goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef Pulu het volgende:
Wanneer komen die pics nou? Dan kunnen we gelijk zien of dat 'Rekette' of 'Rakutte' ergens op slaat...
Dat weet je niet. Als ze gaan zitten ratelen in een taal die je niet verstaat, kan het bwvs zelfs over het haar van je oma gaan.. You're missing the point here.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt vreselijk voor vrouwen. Al die irritante mannen die constant bevestigen dat je er best wel leuk uitziet.
Jah sorry schat, jij bent wel liev natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(U) (W) (U) (W) (U) (W) (U) (W)
Wat ben jij voor een nep vrouw dat je daar woorden voor nodig hebt. Staren naar je kont / tieten en lachen wanneer je naar hun kijkt lijkt me toch redelijk duidelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Als ze gaan zitten ratelen in een taal die je niet verstaat, kan het bwvs zelfs over het haar van je oma gaan.. You're missing the point here.
Ik zag je ook wel kijken hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Toen ik net in A'dam woonde vond ik het ook irritant, maar je went er wel aan en op sommige dagen is het gewoon leuk. Wij vrouwen loeren ook verlekkerd naar mannen, alleen kunnen we het minder opvallend
hihi gekkiej ik dacht al dushis 4 life tockquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jah sorry schat, jij bent wel liev natuurlijk
Ja jij bent natuurlijk ook heel knapquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag je ook wel kijken hoor.
Ondanks dat ik een echte hollandsche jongen ben.
Dus je weet WEL wat dat woord betekent!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Alsof ik foto's van m'n "rakkete" heb.. En al had ik ze, maar goed.
Oeh ik voel de temperatuur stijgenquote:
Ik wist niet dat jij zo van de mannen was?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oeh ik voel de temperatuur stijgen
Maar zou je niet beter in bed gaan liggen dan met zon verhoging? Zometeen krijg je nog koorts [ afbeelding ]
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja jij bent natuurlijk ook heel knap
hete boyquote:
Ach ik ben gewoon lekker gek whihi xD xDquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo van de mannen was? [ afbeelding ]
Heb je weer teveel eiwitten gegeten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach ik ben gewoon lekker gek whihi xD xD [ afbeelding ]
Van welk topic zou dit dan een lemming zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
My bad, geen lemming, hieronder een muziekje om het goed te maken
Bedankt voor deze muzikale verrijking van mijn levenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef spermanent het volgende:
Het is ook fucking irritant lijkt me als je een niet lelijke vrouw bent. Je hoeft niet eens mooi te zijn, een 6je op de schaal van pracht is al genoeg.
Elke dag weer al die verlekkerde blikken van al die kerels. Zelfs oudere kerels die met die typische achterlijke geil-blik naar je staren.
Keer op keer weer. Nee dat zou me ook verschrikkelijk lijken. Al helemaal als je als vrouw daar dus niet op uit bent.
En dan zijn onze getinte vrienden nog vaak een stukje erger want die houden hun bek niet. Psst meisje, hey lekkertje. En als je niet reageert ben je een kutslet.
![]()
onfatoenlijke knuppels
(ofwel beta-mannetjes die de vrouwelijke psyche niet begrijpen
)
En ja ik ben een man en kijk ook naar vrouwen. Maar ik kijk 1 keertje kort als ik een mooie dame zie tot dat ze me 1 keer aankijkt. Dan heeft ze het gezien. Dan is het aan de vrouw om terug te staren. Snappen jullie niet dat het er walgelijk en triest uitziet als je daar als domme kutneger zit te staren naar zo'n meisje? Ze voelt zich alleen maar bedreigt en ongemakkelijk.
Tenzij de dame in kwestie een hoochie is of een domme blonde aandachtshoer op hoge hakken en diep decolleté. Die vinden het dan weer wel leuk.
kut, TS, je hebt gewoon een uitnodiging tot een gezellige avond gemistquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef Jerruh het volgende:
misschien vonden ze je een raclette-type? lekker met zijn drietjes gourmetten?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
of misschien was TS ongesteld en had ze een puntige rode onderkant met kleurverloop tot geel naar boven en noemden ze dat een raketje...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut, TS, je hebt gewoon een uitnodiging tot een gezellige avond gemist
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef spermanent het volgende:
En ja ik ben een man en kijk ook naar vrouwen. Maar ik kijk 1 keertje kort als ik een mooie dame zie tot dat ze me 1 keer aankijkt. Dan heeft ze het gezien. Dan is het aan de vrouw om terug te staren.
gatverdammequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
of misschien was TS ongesteld en had ze een puntige rode onderkant met kleurverloop tot geel naar boven en noemden ze dat een raketje...
Wat is daar raar aan? De vrouw kijkt de man aan en 'nodigt' hem uit als ze hem heeft goedgekeurd.quote:
Welcome to 2010 dudequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef spermanent het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? De vrouw kijkt de man aan en 'nodigt' hem uit als ze hem heeft goedgekeurd.
Dan maakt de man de eerste move door een gesprek aan te knopen of er mee te gaan dansen.
Simpele dansvloer psychologie.
Als het andersom zou zijn, dan zouden de vrouwen door de bomen het bos niet meer zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef spermanent het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? De vrouw kijkt de man aan en 'nodigt' hem uit als ze hem heeft goedgekeurd.
Dan maakt de man de eerste move door een gesprek aan te knopen of er mee te gaan dansen.
Simpele dansvloer psychologie.
Als het andersom zou zijn, dan zouden de vrouwen door de bomen het bos niet meer zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welcome to 2010 dude
Ik zou even ergens een follow-up voor je flirtcurus uit 1976 proberen te volgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |