abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78926292
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Tism het volgende:

[..]

Ik heb altijd zo'n hekel aan vrouwtjes die dat doen he!? Maak gewoon eens vriendelijk oogcontact met mannen/mensen, en lach eens vriendelijk naar hun, doe niet zo stom en verwaand alsof jij Miss koningin aarde bent!..

Echt..

De wereld, onze samenleving gaat kapot door vrouwen, gooise golddiggers, verwaande snollen en mensen die denken boven de rest te staan, of mensen die zogenaamd aan tunnelvisie lijden..

Bah, bah, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!..

Hoe asociaal ben jij???..
Jij bent gewoon fucking lelijk.
pi_78926300
quote:

[..]

Ik heb altijd zo'n hekel aan vrouwtjes die dat doen he!? Maak gewoon eens vriendelijk oogcontact met mannen/mensen, en lach eens vriendelijk naar hun, doe niet zo stom en verwaand alsof jij Miss koningin aarde bent!..

Echt..

De wereld, onze samenleving gaat kapot door vrouwen, gooise golddiggers, verwaande snollen en mensen die denken boven de rest te staan, of mensen die zogenaamd aan tunnelvisie lijden..

je kan ook gewoon bij jezelf denken fuck you arrogante kkhoer en naar et volgende meisje kijken die wél lief teruglacht ?
Edit: Al is deze tip natuurlijk voor jou, bij mij lacht elk meisje lief terug
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:46:24 #103
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_78926375
Gewoon vriendelijk vragen "wat zeg je?" helpt goed. Maar ja dit is FOK!
Hallon!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:46:39 #104
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_78926383
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Jij bent gewoon fucking lelijk.
Hoe weet jij dat nou???..

Ik ben heul niet lelijk..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_78926411
quote:

[..]

Echt..

Waarom zou ik lief lachen en oogcontact maken met een neger of andere nieuwe NL'er? Bij een leuke Hollandse jongen doe ik dat natuurlijk wel :-)
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:48:44 #106
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_78926443
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Acyrus het volgende:

[..]

Waarom zou ik lief lachen en oogcontact maken met een neger of andere nieuwe NL'er? Bij een leuke Hollandse jongen doe ik dat natuurlijk wel :-)
Held..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_78926453
quote:
een leuke Hollandse jongen
Die bestaan niet
Whatever you're about to discover we off that.
pi_78926466
quote:

[..]

Triest!
pi_78926481
quote:

[..]

Whehe, discriminatie was vandaag nog niet zo duidelijk
pi_78926583
quote:

[..]

pi_78926654
quote:

[..]

Vergeet het Nederlandse vlaggetje op zijn bomberjack niet!
pi_78926679
Groot gelijk hoor. In elke allochtoon schuilt een crimineel en een klootzak me losse handjes.
pi_78926748
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Hoewel ik prima kan acteren dat mijn figuurlijke neus bloed, deed ik net alsof ik niet doorhad dat ze tegen me spraken en naar me keken.
Dat denken meisjes altijd Maar we weten het wel hoor
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:07:00 #114
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_78927027
Het is ook fucking irritant lijkt me als je een niet lelijke vrouw bent. Je hoeft niet eens mooi te zijn, een 6je op de schaal van pracht is al genoeg.
Elke dag weer al die verlekkerde blikken van al die kerels. Zelfs oudere kerels die met die typische achterlijke geil-blik naar je staren.

Keer op keer weer. Nee dat zou me ook verschrikkelijk lijken. Al helemaal als je als vrouw daar dus niet op uit bent.

En dan zijn onze getinte vrienden nog vaak een stukje erger want die houden hun bek niet. Psst meisje, hey lekkertje. En als je niet reageert ben je een kutslet.

onfatoenlijke knuppels (ofwel beta-mannetjes die de vrouwelijke psyche niet begrijpen )

En ja ik ben een man en kijk ook naar vrouwen. Maar ik kijk 1 keertje kort als ik een mooie dame zie tot dat ze me 1 keer aankijkt. Dan heeft ze het gezien. Dan is het aan de vrouw om terug te staren. Snappen jullie niet dat het er walgelijk en triest uitziet als je daar als domme kutneger zit te staren naar zo'n meisje? Ze voelt zich alleen maar bedreigt en ongemakkelijk.
Tenzij de dame in kwestie een hoochie is of een domme blonde aandachtshoer op hoge hakken en diep decolleté. Die vinden het dan weer wel leuk.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:08:13 #115
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78927075
quote:

[..]

Echt..

Waarom MOET ik lachen? Als ik daar nou geen behoefte aan heb. Nee dat zal lekker indruk maken. Als ik naar iedere idioot in de metro ga zitten grijnzijn. Wedden dat ik overmorgen in elkaar geslagen ben?

Dit heeft niks met arrogantie te maken. Als hij de moeite niet doet om normaal verstaanbaar te praten, waarom zou ik dan reageren of uberhaubt vragen wat hij zei?! Arrogant wil zeggen dat ik me er te goed voor voel, en dat heb ik nergens laten blijken.

Dus ga lekker janken omdat er nooit iemand naar je lacht en laat mij met rust.
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik beter ben dan jij, maar dat snap je waarschijnlijk toch niet..
pi_78927093
Wanneer komen die pics nou? Dan kunnen we gelijk zien of dat 'Rekette' of 'Rakutte' ergens op slaat...
pi_78927137
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Die bestaan niet

(U) (W) (U) (W) (U) (W) (U) (W)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_78927174
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Die bestaan niet
idd, holland
In de andere provincies wel
pi_78927184
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef spermanent het volgende:

-bagger-
Lijkt me ook echt vreselijk voor vrouwen. Al die irritante mannen die constant bevestigen dat je er best wel leuk uitziet.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:11:38 #120
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78927204
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef Pulu het volgende:
Wanneer komen die pics nou? Dan kunnen we gelijk zien of dat 'Rekette' of 'Rakutte' ergens op slaat...
Alsof ik foto's van m'n "rakkete" heb.. En al had ik ze, maar goed.
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik beter ben dan jij, maar dat snap je waarschijnlijk toch niet..
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:13:04 #121
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78927264
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Lijkt me ook echt vreselijk voor vrouwen. Al die irritante mannen die constant bevestigen dat je er best wel leuk uitziet.
Dat weet je niet. Als ze gaan zitten ratelen in een taal die je niet verstaat, kan het bwvs zelfs over het haar van je oma gaan.. You're missing the point here.
pi_78927336
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

(U) (W) (U) (W) (U) (W) (U) (W)
Jah sorry schat, jij bent wel liev natuurlijk
pi_78927389
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef Sereenie het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Als ze gaan zitten ratelen in een taal die je niet verstaat, kan het bwvs zelfs over het haar van je oma gaan.. You're missing the point here.
Wat ben jij voor een nep vrouw dat je daar woorden voor nodig hebt. Staren naar je kont / tieten en lachen wanneer je naar hun kijkt lijkt me toch redelijk duidelijk.
pi_78927550
Toen ik net in A'dam woonde vond ik het ook irritant, maar je went er wel aan en op sommige dagen is het gewoon leuk. Wij vrouwen loeren ook verlekkerd naar mannen, alleen kunnen we het minder opvallend
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:27:13 #125
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_78927801
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Toen ik net in A'dam woonde vond ik het ook irritant, maar je went er wel aan en op sommige dagen is het gewoon leuk. Wij vrouwen loeren ook verlekkerd naar mannen, alleen kunnen we het minder opvallend
Ik zag je ook wel kijken hoor.
Ondanks dat ik een echte hollandsche jongen ben.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')