quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Hoewel ik prima kan acteren dat mijn figuurlijke neus bloed, deed ik net alsof ik niet doorhad dat ze tegen me spraken en naar me keken.
je bent fucking arrogant en dan ook nog verbaasd dat ze je een kutwijf vonden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
deed ik net alsof ik niet doorhad dat ze tegen me spraken en naar me keken.
Alsof iedereen elkaar aankijkt in de bus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent fucking arrogant en dan ook nog verbaasd dat ze je een kutwijf vonden?
oh echt... sommige wijven verdienen gewoon slaag
dan krijgen ze van mij juist eenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Alsof iedereen elkaar aankijkt in de bus.Zeker niet tegen het "pssssttt meisje" type wat ze waarschijnlijk waren.
Geen idee hoe je met dat soort gasten moet omgaan als vrouw zijnde. Als je een wat dominantere uitstraling hebt dan zie ik een reactie nog wel werken. Maar als je er uitziet als een lief meisje dan zie ik dat eerder averechts werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan krijgen ze van mij juist eenof een
maar ga die boys niet negeren als het duidelijk is dat ze tegen je praten...
dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Sereenie het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig om te weten wat het nou betekend.. Er zal hie toch wel iemand rondlopen die dat weet..
En ze waren inderdaad eng..![]()
En opzich zou het wel tetten kunnen zijn.. Maar waarom zou je zoiets 20 keer herhalen![]()
En het was niet arrogant van me, om net te doen alsof ik ze niet zag. Ik kan wel op schoot springen en in zijn gezicht likken maar daar zou ik ook zo weinig mee opgeschoten zijn..
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meequote:dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.
Maar die boys zijn meer beledigd als je ze negeert
een simpele glimlach en "sorrie, ik versta je niet" werkt soms ook..
Dat negeren zien ze als arrogantie.
en terecht imo
al zei hij: je bent een aap.. wat boeit het je? je negeerde hem toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meeMaar het is verder gewoon goed afgelopen..
Maar ik ben achteraf gewoon nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gezegd werd..
Mijn vriend gokte op neuken.. Maar waarom zou hij dat 20 keer herhalen.. In een onverstaanbare taal voor mij
Reactie uitlokken. Slotje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Uh-huh.. Daar hebje wel een punt meeMaar het is verder gewoon goed afgelopen..
Maar ik ben achteraf gewoon nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gezegd werd..
Mijn vriend gokte op neuken.. Maar waarom zou hij dat 20 keer herhalen.. In een onverstaanbare taal voor mij
Dat zeggen ze toch niet tegen een jongen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
Tetten kan wel.
Baasjes.
Tetten hehehey.
Wat kom jij nou biggie doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doe ik dus ook niet, tegenovergesteld eigenlijk.
Maar die boys zijn meer beledigd als je ze negeert
een simpele glimlach en "sorrie, ik versta je niet" werkt soms ook..
en terecht imo
En waarom is dit relevant voor je verhaal?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Met mijn allerdaagse klofje aan. Spijkerbroek, hakjes en alle andere benodigde kleding zoals een shirt en jas.
En jij terug naar de schoolbanken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:24 schreef Fortitude het volgende:
Eens. Autochtonen en Allochtonen moeten voortaan gescheiden leven. Wij met de bus, zij lopen.
Ben toch wel benieuwd wat dat Rekette betekend.
Flinke prestatie van mannelijk fok. 34 posts zonder dat iemand voor pics vraagt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En waarom is dit relevant voor je verhaal?
Verkapt-ik-wil-dat-er-om-pics-gevraagd-wordt-topic
Hoor ik nou een oud wijf dat bijna in midlifecrisis zit op fok zitten om aandacht te vragen aan puberale maagdjes?quote:
WEIJOOOOOquote:
Ze heeft toch gelijk manquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoor ik nou een oud wijf dat bijna in midlifecrisis zit op fok zitten om aandacht te vragen aan puberale maagdjes?
je voelt je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
WEIJOOOOO![]()
DAAR HEB JE ME FLINK TE PAKKEN ZEG
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!! SHIT IK DURF ME NU NOOIT MEER OP FOK TE VERTONEN DENK DAT IK ME MAAR GA UITLOGGEN EN MN WACHTWOORD WEGGOOI
Oh sorry dat ik geen autist benquote:
pics van tsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze heeft toch gelijk man
TS is aandachtshoer die zelfs niet door vadsige bouwvakkers wordt nagefloten
WAT EEN ORIGINELE GRAP ZEG DIE GRAP HEB IK NOG NOOIT GEHOORD BOHBOHBOH WAT EEN GOEIE BAK MANquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Anti Liaan?
Zijn dat mensen die niet tegen Lianen kunnen?
ik?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Rasher het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je in je post een verwijzing maakte naar een eerdere post van je![]()
![]()
![]()
Et enige wat ik zei dat ik et raar vind dat je gelijk iemand arrogant vind als ie geen zin heeft om et tuig van de samenleving aan te kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik?
ga fietsen of vorm een eigen mening aub
meelopertje...
Ik heb nergens iets gepost over BuffaloSoldier, hij komt in dit topic om mij te quoten en te beledigen
als ik nu de ts was...
Om duidelijk te stellen dat ik niet in een super-onwijs-gaar-minirokje liep. Dat ik al GELIJK om aandacht vroeg van de medereiziger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En waarom is dit relevant voor je verhaal?
Verkapt-ik-wil-dat-er-om-pics-gevraagd-wordt-topic
Bedankt voor deze informatiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Pulu het volgende:
BTW Antilliaans als taal bestaat niet.....Papiamento is de taal die wordt gesproken op de Antillen...
dus als iemand jou aanspreekt negeer je hem of haar maar zomaar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et enige wat ik zei dat ik et raar vind dat je gelijk iemand arrogant vind als ie geen zin heeft om et tuig van de samenleving aan te kijken![]()
!
R&R HOMIE!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef Skonk het volgende:
[..]
WAT EEN ORIGINELE GRAP ZEG DIE GRAP HEB IK NOG NOOIT GEHOORD BOHBOHBOH WAT EEN GOEIE BAK MAN![]()
![]()
Wat mankeer jij? Het gaat niet om aandacht of wat je dan ook allemaal in je bol haalt. Echt het enige wat jij doet is mensen helemaal de tering in schelden en proberen gaaf over te komen. Face it, je bent niet stoer als je zo op internet doet, dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze heeft toch gelijk man
TS is aandachtshoer die zelfs niet door vadsige bouwvakkers wordt nagefloten
Tuurlijk. Ik moest zelf wel lachen dus dan ga ik ervanuit dat anderen dat ook doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:08 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, serieus, dacht je nou echt dat je grappig was
Whehehehehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:09 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Wat mankeer jij? Het gaat niet om aandacht of wat je dan ook allemaal in je bol haalt. Echt het enige wat jij doet is mensen helemaal de tering in schelden en proberen gaaf over te komen. Face it, je bent niet stoer als je zo op internet doet, dat kan iedereen.
HET WAS EEN STRIKVRAAG TUURLIJK WAS IE GRAPPIGquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik moest zelf wel lachen dus dan ga ik ervanuit dat anderen dat ook doen.
lul.
Phew. ik zweette al peentjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:10 schreef Skonk het volgende:
[..]
HET WAS EEN STRIKVRAAG TUURLIJK WAS IE GRAPPIG![]()
DS D:
Neuj ik als stoere gespierde adonis niet, maar ik kan wel begrijpen dat je als liev meisje dat wél doet als er 2 straatapen naast je staan die de hele tijd in 1 of andere papiamento taal aandacht zoekenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus als iemand jou aanspreekt negeer je hem of haar maar zomaar?
mensen die zo denken zijn contactgestoord.
Het ging om het moment en de situatie en wat de 2 uitstraalden.. Als iemand mij vraagt waar de dichtsbijzijnde supermarkt is, draai ik heus m'n kop niet om, zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus als iemand jou aanspreekt negeer je hem of haar maar zomaar?
mensen die zo denken zijn contactgestoord.
Ik quote deze.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik?
ga fietsen of vorm een eigen mening aub
meelopertje...
Ik heb nergens iets gepost over BuffaloSoldier, hij komt in dit topic om mij te quoten en te beledigen
als ik nu de ts was...
misschien ben ik dan OF niet lief, OF ik zie niet in iedere donkere papiamento sprekende persoon een bedreiging.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Neuj ik niet, maar ik kan wel begrijpen dat je als liev meisje dat wél doet als er 2 straatapen naast je staan die de hele tijd in 1 of andere papiamento taal aandacht zoeken
Geweldig, ben je nou gelukkig?quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Neuj ik als stoere gespierde adonis niet, maar ik kan wel begrijpen dat je als liev meisje dat wél doet als er 2 straatapen naast je staan die de hele tijd in 1 of andere papiamento taal aandacht zoeken
Dat jij gelijk op elke soort van aandacht moet ingaan die je van jongens krijgt!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Neuj ik als stoere gespierde adonis niet, maar ik kan wel begrijpen dat je als liev meisje dat wél doet als er 2 straatapen naast je staan die de hele tijd in 1 of andere papiamento taal aandacht zoeken
Dat jij gelijk op elke soort van aandacht moet ingaan die je van jongens krijgt!
dat stond er eerst nog niet, dus reageer ik apart.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien ben ik dan OF niet lief, OF ik zie niet in iedere donkere papiamento sprekende persoon een bedreiging.
Is het zo erg in de randstad? dat je zo para moet worden?
Ik vind ook niet alles met een kleurtje gelijk een crimineel hoor. Maar ik heb ze in zien stappen en ze zagen er niet al je jofel uit en wanneer ze in het Nederlands spraken kwamen er ook woorden en zinnen voorbij dat ik dacht.. Nou, nou. Dat kan wel wat liever.. Dus ik voelde me niet op mijn gemak om daar op in te gaan..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien ben ik dan OF niet lief, OF ik zie niet in iedere donkere papiamento sprekende persoon een bedreiging.
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:09 schreef Sereenie het volgende:
Het gaat niet om aandacht
ik snap je reactie wel, er zijn nou eenmaal mensen die dan de mond houden. en ik weet dus niet of het qua gedrag zo verschilt met de randstad en hier in het zuidenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles met een kleurtje gelijk een crimineel hoor. Maar ik heb ze in zien stappen en ze zagen er niet al je jofel uit en wanneer ze in het Nederlands spraken kwamen er ook woorden en zinnen voorbij dat ik dacht.. Nou, nou. Dat kan wel wat liever.. Dus ik voelde me niet op mijn gemak om daar op in te gaan..
Het gaat er om dat ik niet verstond wat hij zei, en ik me achteraf wel afvraag wat hij nou 20 keer tegen me herhaalde.. puntquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat dan wel?![]()
Je OP doet iets anders vermoeden
Ze stond in een dus blijkbaar volle bus, wat ontzettend gevaarlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat stond er eerst nog niet, dus reageer ik apart.
Ingaan op en reageren op zijn 2 verschillende dingen. Ik heb echter geleerd dat het negeren van die gozers alleen maar meer tegen je werkt.
Glimlachen en zeggen dat je ze niet verstaat of zo werkt beter.
Maar goed.... ieder zijn reactie, maar kom niet janken als je arrogant over komt omdat je iemand negeert.
maar ik herhaal dan ook tevens mijn vraag:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze stond in een dus blijkbaar volle bus, wat ontzettend gevaarlijk
Altijd die eeuwige aanstellerij. Als ze dr nou bij dr kont of tetten gepakt hadden was het een ander verhaal, maar we weten niet eens of ze het wel tegen haar hadden of dat TS dàcht dat ze het tegen haar hadden.
ze geeft toe dat ze ze negeerde omdat ze bedreigend over kwamenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]Je hoeft er toch ook niet gelijk een "bedreiging" (
) in te zien alsje als meisje beetje lekker bent gaan jongens 100x per dag aandacht vragen snap et echt wel waarom je dan zou negeren op zon moment. En what the fuck boeit et je dan of ze je "arrogant vinden" ofniet
![]()
Wat ben je schattig als je denkt dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Altijd die eeuwige aanstellerij. Als ze dr nou bij dr kont of tetten gepakt hadden was het een ander verhaal, maar we weten niet eens of ze het wel tegen haar hadden of dat TS dàcht dat ze het tegen haar hadden.
Wie heeft het nou weer over gevaarlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je kan echt niets anders dan anderen afkraken he?!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
zijzelfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je denkt dat je gelijk hebtMaar nogmaals wie zegt dat ts bang was voor hun en niet gewoon iets beters te doen had dan reageren op 2 faalhazen van et type bouwvakker die fluit als er een meisje langsloopt
quote:
Als je naar Rotterdam gaat dan vraag je er ook om.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Je kan echt niets anders dan anderen afkraken he?!
1. Ik stond in de metro.
2. Ik stond naast ze en hij had zich naar me toe gedraaid en keek omhoog naar me
3. Ik hoef me nergens over aan te stellen want ik vraag me alleen af wat het woord zou betekenen, ik doe niet zielig dat ik me gebruikt voel ofzo.
En doe nou eens vriendeiljk, je word irritant zo.
Dat vind ik ook niet ergquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je denkt dat je gelijk hebtMaar nogmaals wie zegt dat ts bang was voor hun en niet gewoon iets beters te doen had dan reageren op 2 faalhazen van et type bouwvakker die fluit als er een meisje langsloopt
Maar wat is nou precies de klacht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Sereenie het volgende:
3. Ik hoef me nergens over aan te stellen want ik vraag me alleen af wat het woord zou betekenen, ik doe niet zielig dat ik me gebruikt voel ofzo.
Dan maken we een nieuwe klacht: je negeerde 2 Anti's en nu zul je de rest van je leven in onzekerheid moeten levenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:29 schreef Sereenie het volgende:
Daarom zeg ik later ook.. Ik vraag me ACHTERAF toch wel af wat ze nou hebben gezegd![]()
Ik had op dat moment geen zin om aan zijn mouw te gaan hangen om uitleg te vragen over zijn uitspraak. Ik ben gewoon nieuwsgierig. klaar.
Jawel, ik had ook wel om dat moment kunnen vragen wat ze zeiden.. Maar ik had er geen zin in. Het was laat en ik wilde naar huis en ik had geen zin in overdreven gedoe.. Maar nu.. yada-yada.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies de klacht?
Je hebt ze genegeerd en nu weet je niet wat ze tegen je zeiden ergo, als je ze niet had genegeerd had je het nu misschien wel geweten.
Dan lijkt het me een klacht richting jezelf
ja..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan maken we een nieuwe klacht: je negeerde 2 Anti's en nu zul je de rest van je leven in onzekerheid moeten leven
Kan mij geen ene moer schelen dat ze het als arrogantie zien. Ze moeten mij, TS en veel andere meisjes gewoon met rust laten, dan hoeven we ook niet arrogant te zijn......quote:[b]Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
en terecht imo
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Kan mij geen ene moer schelen dat ze het als arrogantie zien. Ze moeten mij, TS en veel andere meisjes gewoon met rust laten, dan hoeven we ook niet arrogant te zijn......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS
*zucht* hopelijk woon je niet in de randstadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Kan mij geen ene moer schelen dat ze het als arrogantie zien. Ze moeten mij, TS en veel andere meisjes gewoon met rust laten, dan hoeven we ook niet arrogant te zijn......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |