abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:17:44 #76
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78925447
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Sereenie het volgende:

[..]

Ik vind ook niet alles met een kleurtje gelijk een crimineel hoor. Maar ik heb ze in zien stappen en ze zagen er niet al je jofel uit en wanneer ze in het Nederlands spraken kwamen er ook woorden en zinnen voorbij dat ik dacht.. Nou, nou. Dat kan wel wat liever.. Dus ik voelde me niet op mijn gemak om daar op in te gaan..
ik snap je reactie wel, er zijn nou eenmaal mensen die dan de mond houden. en ik weet dus niet of het qua gedrag zo verschilt met de randstad en hier in het zuiden
dat kan.
Maar nogmaals: negeren is gewoon stom want dan denken die mensen: die voelt zich te goed voor mij. (ookal ben je dat ook )
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:18:41 #77
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78925472
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Je OP doet iets anders vermoeden

Het gaat er om dat ik niet verstond wat hij zei, en ik me achteraf wel afvraag wat hij nou 20 keer tegen me herhaalde.. punt

ik krijg thuis aandacht genoeg
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik beter ben dan jij, maar dat snap je waarschijnlijk toch niet..
pi_78925523
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Neuj ik als stoere gespierde adonis niet, maar ik kan wel begrijpen dat je als liev meisje dat wél doet als er 2 straatapen naast je staan die de hele tijd in 1 of andere papiamento taal aandacht zoeken
Dat jij gelijk op elke soort van aandacht moet ingaan die je van jongens krijgt !
Ze stond in een dus blijkbaar volle bus, wat ontzettend gevaarlijk
Altijd die eeuwige aanstellerij. Als ze dr nou bij dr kont of tetten gepakt hadden was het een ander verhaal, maar we weten niet eens of ze het wel tegen haar hadden of dat TS dàcht dat ze het tegen haar hadden.
Whatever you're about to discover we off that.
pi_78925553
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dat stond er eerst nog niet, dus reageer ik apart.
Ingaan op en reageren op zijn 2 verschillende dingen. Ik heb echter geleerd dat het negeren van die gozers alleen maar meer tegen je werkt.
Glimlachen en zeggen dat je ze niet verstaat of zo werkt beter.
Maar goed.... ieder zijn reactie, maar kom niet janken als je arrogant over komt omdat je iemand negeert.

maar ik herhaal dan ook tevens mijn vraag:
[..]

quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef Ladylike het volgende:

[..]

misschien ben ik dan OF niet lief, OF ik zie niet in iedere donkere papiamento sprekende persoon een bedreiging.
Is het zo erg in de randstad? dat je zo para moet worden?
Je hoeft er toch ook niet gelijk een "bedreiging" ( ) in te zien alsje als meisje beetje lekker bent gaan jongens 100x per dag aandacht vragen snap et echt wel waarom je dan zou negeren op zon moment. En what the fuck boeit et je dan of ze je "arrogant vinden" ofniet
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:22:55 #80
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78925594
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Altijd die eeuwige aanstellerij. Als ze dr nou bij dr kont of tetten gepakt hadden was het een ander verhaal, maar we weten niet eens of ze het wel tegen haar hadden of dat TS dàcht dat ze het tegen haar hadden.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft er toch ook niet gelijk een "bedreiging" ( ) in te zien alsje als meisje beetje lekker bent gaan jongens 100x per dag aandacht vragen snap et echt wel waarom je dan zou negeren op zon moment. En what the fuck boeit et je dan of ze je "arrogant vinden" ofniet
ze geeft toe dat ze ze negeerde omdat ze bedreigend over kwamen
Lid van de MamaSquad
pi_78925602
quote:

[..]

Wat ben je schattig als je denkt dat je gelijk hebt Maar nogmaals wie zegt dat ts bang was voor hun en niet gewoon iets beters te doen had dan reageren op 2 faalhazen van et type bouwvakker die fluit als er een meisje langsloopt
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_78925606
quote:

[..]

Wie heeft het nou weer over gevaarlijk.

Maarja wel een beetje een huillie topic gezien hoeveel we van die gasten hebben.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:23:23 #83
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78925610
quote:

[..]

Je kan echt niets anders dan anderen afkraken he?!

1. Ik stond in de metro.
2. Ik stond naast ze en hij had zich naar me toe gedraaid en keek omhoog naar me
3. Ik hoef me nergens over aan te stellen want ik vraag me alleen af wat het woord zou betekenen, ik doe niet zielig dat ik me gebruikt voel ofzo.

En doe nou eens vriendeiljk, je word irritant zo.
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik beter ben dan jij, maar dat snap je waarschijnlijk toch niet..
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:23:48 #84
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78925620
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Wat ben je schattig als je denkt dat je gelijk hebt Maar nogmaals wie zegt dat ts bang was voor hun en niet gewoon iets beters te doen had dan reageren op 2 faalhazen van et type bouwvakker die fluit als er een meisje langsloopt
zijzelf

wacht even pauze, zal zo de quote hierbij voegen
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Sereenie het volgende:

En ze waren inderdaad eng..
Lid van de MamaSquad
pi_78925647
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Sereenie het volgende:

[..]

Je kan echt niets anders dan anderen afkraken he?!

1. Ik stond in de metro.
2. Ik stond naast ze en hij had zich naar me toe gedraaid en keek omhoog naar me
3. Ik hoef me nergens over aan te stellen want ik vraag me alleen af wat het woord zou betekenen, ik doe niet zielig dat ik me gebruikt voel ofzo.

En doe nou eens vriendeiljk, je word irritant zo.
Als je naar Rotterdam gaat dan vraag je er ook om.
pi_78925662
Jeez, die anti's en marokkanen fluiten/sissen/roepen naar elk vrouwmens dat jonger is dan 40 hoor
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:25:48 #87
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78925685
Daar gaat het niet om. Dat weet ik zelf ook wel.

Ik vraag me af wat het betekend.
pi_78925731
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet erg Ze mag ze van mij lekker negeren.
Maar dit hele topic is een grote non-klacht, daar gaat gaat het mij om. Ze negeert expres 2 jongens en gaat daarna lopen huilen dat ze niet verstaan heeft wat ze zeiden, ik bedoel, WTF zeik je nou dan?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:29:02 #89
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78925784
Daarom zeg ik later ook.. Ik vraag me ACHTERAF toch wel af wat ze nou hebben gezegd

Ik had op dat moment geen zin om aan zijn mouw te gaan hangen om uitleg te vragen over zijn uitspraak. Ik ben gewoon nieuwsgierig. klaar.
pi_78925793
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Sereenie het volgende:

Maar wat is nou precies de klacht?
Je hebt ze genegeerd en nu weet je niet wat ze tegen je zeiden ergo, als je ze niet had genegeerd had je het nu misschien wel geweten.
Dan lijkt het me een klacht richting jezelf
pi_78925824
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:29 schreef Sereenie het volgende:
Daarom zeg ik later ook.. Ik vraag me ACHTERAF toch wel af wat ze nou hebben gezegd

Ik had op dat moment geen zin om aan zijn mouw te gaan hangen om uitleg te vragen over zijn uitspraak. Ik ben gewoon nieuwsgierig. klaar.
Dan maken we een nieuwe klacht: je negeerde 2 Anti's en nu zul je de rest van je leven in onzekerheid moeten leven
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:30:46 #92
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78925837
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Maar wat is nou precies de klacht?
Je hebt ze genegeerd en nu weet je niet wat ze tegen je zeiden ergo, als je ze niet had genegeerd had je het nu misschien wel geweten.
Dan lijkt het me een klacht richting jezelf
Jawel, ik had ook wel om dat moment kunnen vragen wat ze zeiden.. Maar ik had er geen zin in. Het was laat en ik wilde naar huis en ik had geen zin in overdreven gedoe.. Maar nu.. yada-yada.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:31:24 #93
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_78925861
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Dan maken we een nieuwe klacht: je negeerde 2 Anti's en nu zul je de rest van je leven in onzekerheid moeten leven
ja..
pi_78925872
Het was gewoon tetten.
pi_78925988
quote:
[b]Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
Dat negeren zien ze als arrogantie.
en terecht imo
Kan mij geen ene moer schelen dat ze het als arrogantie zien. Ze moeten mij, TS en veel andere meisjes gewoon met rust laten, dan hoeven we ook niet arrogant te zijn......

TS
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_78926006
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Acyrus het volgende:

[..]

Kan mij geen ene moer schelen dat ze het als arrogantie zien. Ze moeten mij, TS en veel andere meisjes gewoon met rust laten, dan hoeven we ook niet arrogant te zijn......

TS
pi_78926026
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:36 schreef Fortitude het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rot op relnegert
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_78926046
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:36 schreef Acyrus het volgende:

[..]

Rot op relnegert
Racist.
pi_78926196
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Acyrus het volgende:

[..]

TS
*zucht* hopelijk woon je niet in de randstad
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:42:52 #100
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_78926258
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Sereenie het volgende:
Hoewel ik prima kan acteren dat mijn figuurlijke neus bloed, deed ik net alsof ik niet doorhad...
Ik heb altijd zo'n hekel aan vrouwtjes die dat doen he!? Maak gewoon eens vriendelijk oogcontact met mannen/mensen, en lach eens vriendelijk naar hun, doe niet zo stom en verwaand alsof jij Miss koningin aarde bent!..

Echt..

De wereld, onze samenleving gaat kapot door vrouwen, gooise golddiggers, verwaande snollen en mensen die denken boven de rest te staan, of mensen die zogenaamd aan tunnelvisie lijden..

Bah, bah, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!..

Hoe asociaal ben jij???..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')