Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik las het jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-californie.html![]()
![]()
whehehe inderdaad zoveel stelt dat niet voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las het ja
"snelheden van wel 145 km per uur"
man dat rijd ik standaard op de autoweg
Mijn oma is helemaal in de Heer, en heeft haar hele leven lang nog nooit een drup alcohol gedronkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Aarti het volgende:
kadootjes voor ouwe mense:
advocaat, beerenburg, bessen en nog meer van die ouwemensenalcohol
T is amerika he, het meest zieke land dat er is. Daar is alles eng.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las het ja
Nou, als ze katholiek is toch wel hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oma is helemaal in de Heer, en heeft haar hele leven lang nog nooit een drup alcohol gedronken
iig toen ze trouwde danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, als ze katholiek is toch wel hoor
dan lijkt haar 90e verjaardag me het juiste moment om in allebeide illusies verandering te brengenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oma is helemaal in de Heer, en heeft haar hele leven lang nog nooit een drup alcohol gedronken
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is amerika he, het meest zieke land dat er is. Daar is alles eng.
Maar dan nog, t is toch weer die japanse roestbak die het begeeft
ik reed dit weekend 245+quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las het ja
Daarom zei ik ook:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW!Gefeliciteerd!
En een mensje van 90 kan vast ook nog gewoon genieten van een mooie bos bloemen of iets anders liefs of kleins![]()
je vloog dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik reed dit weekend 245+
wiki klaar overigens
link?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]daar verwarren kindjes van 3 een pistool met een WII remote en schieten zichzelf zo dood
![]()
die wapenwet is niet verkeerd, de amerikanen zelf sporen niet.. je legt een pistool toch niet op tafel...![]()
geen ideequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef Giertje het volgende:
oooef waarom heb ik het voorgevoel dat dit een enorme kutdag gaat worden
woow heftigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meisje dood na aanzien pistool voor Wii-mote
ik ook niet maar het knaagt in me dat dit een rotdag gaat wordenquote:
Achterlijke mongolen in Amerika, het komt op mij altijd een beetje over als Land of the free and the stupidquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meisje dood na aanzien pistool voor Wii-mote
Dan schud je dat gevoel maar snel af, anders wordt het een selffulfilling prophecy!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet maar het knaagt in me dat dit een rotdag gaat worden
niet doen, dan wordt het een selffulfilling prophecy.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet maar het knaagt in me dat dit een rotdag gaat worden
is het ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Achterlijke mongolen in Amerika, het komt op mij altijd een beetje over als Land of the free and the stupid
GMTA!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet doen, dan wordt het een selffulfilling prophecy.
Heeft ze gelijk geen muizenklem meer nodigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef Aarti het volgende:
of een leuke ingelijste van foto van haar kleinkind (heb je een broer of zus?)
nou ja alleen maar naar buiten als het moetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet doen, dan wordt het een selffulfilling prophecy.
heey GFquote:
Koessiequote:
wddn?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Bahecht.. moitvatie is beneden vriespunt
giertjequote:
LLquote:
WOKquote:
Dan zit je al dicht tegen invordering aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las het ja
snelwegquote:
quote:
nja otoweeg is algemeen limburgs voor de snelweg..quote:
snelheids meter afwijking, correctie van 3%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snelheids meter afwijking, correctie van 3%
dan is het nog maar 130km/h
tenzij je tomtom als snelheidsmeter gebruikt.145 * 0,97 = ruim 140...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de meeste snelwegen mag je ook maar 100quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
daarom was je ook snel wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja otoweeg is algemeen limburgs voor de snelweg..
tenminste, ik zeg altijd autoweg tegen autosnelweg
(aangezien ik zelf zelden op een autoweg hoef te rijden)
niet in limburg dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
145 * 0,97 = ruim 140...![]()
[..]
Op de meeste snelwegen mag je ook maar 100
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snelheids meter afwijking, correctie van 3%
dan is het nog maar 130km/h
tenzij je tomtom als snelheidsmeter gebruikt.de tom tom gaf aan dat de snelheid exact was wat de meter aangafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
145 * 0,97 = ruim 140...![]()
[..]
hier gewoon 120quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Hier welquote:
echtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet in limburg dus
[..]
de tom tom gaf aan dat de snelheid exact was wat de meter aangaf
Blijkbaar kunnen ze boven de rivieren niet met die snelheden omgaanquote:
boven de rivieren is het zo druk dat het onmogelijk wordtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze boven de rivieren niet met die snelheden omgaan
Hehe, sommige mensen blijven in zulke flauwe grpajes trappenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echtbij die ford van mij scheelt het 10 km, en bij mij vorige auto ook zoiets.
een kennis van mij zei altijd autobaan als hij snelweg bedoelde, ik vroeg dan altijd of hij naar duitsland geweest was. en iedere keer weer "nee, hoezo vraag je dat steeds?"
JF heeft eens de meter eruit gehaald en op de gok terug gezet, blijkbaar perfect.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echtbij die ford van mij scheelt het 10 km, en bij mij vorige auto ook zoiets.
een kennis van mij zei altijd autobaan als hij snelweg bedoelde, ik vroeg dan altijd of hij naar duitsland geweest was. en iedere keer weer "nee, hoezo vraag je dat steeds?"
whehehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze boven de rivieren niet met die snelheden omgaan
En als er een 120-stuk is, is dat vaak maar voor een paar kilometerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boven de rivieren is het zo druk dat het onmogelijk wordt
dat kan je uitrekenen maar tomtom is makkelijker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft eens de meter eruit gehaald en op de gok terug gezet, blijkbaar perfect.
alleen ben ik benieuwd hoe het met de nieuwe wielen en banden is
eens de tomtom meenemen naar GF
hoe sneller doorgereden wordt, hoe sneller mensen van de weg af zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boven de rivieren is het zo druk dat het onmogelijk wordt
En anders?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, als ze katholiek is toch wel hoor
gisteren in de randstad stonden we dik een uur in de filequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe sneller doorgereden wordt, hoe sneller mensen van de weg af zijn
de A44, van begin tot eindquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
En als er een 120-stuk is, is dat vaak maar voor een paar kilometer
dan is ze niet katholiekquote:
Daar kom ik vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de A44, van begin tot einden ook niet zo druk (tenminste als ik er rij)
heeft ze miswijn gehadquote:
als je 120 had kunnen rijden nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
gisteren in de randstad stonden we dik een uur in de file
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Huppakee, weer drie terroristen kapotgeschoten door de politie. Gaat lekker deze maand.
zo houden ze er steeds minder overquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Huppakee, weer drie terroristen kapotgeschoten door de politie. Gaat lekker deze maand.
nee maar dat kan daar nooitquote:
En waar komt die thee vandaan? Is dat allemaal wel halal?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
hier in europa en omstreken mag dat niet, wij moeten thee schenken
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
indah, is dat een type fout of moet het echt downtoan zijn?quote:The incident happened in downtoan Jakarta
dat heb je in limburg nou niet, of er moet een koe op de snelweg staanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar dat kan daar nooit
wij hebben er een keer om 3 uur snachts in de file gestaan
Da's precies de bedoeling.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo houden ze er steeds minder over
geen idee, de makro denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En waar komt die thee vandaan? Is dat allemaal wel halal?
dat moet downtown zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
indah, is dat een type fout of moet het echt downtoan zijn?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat heb je in limburg nou niet, of er moet een koe op de snelweg staan
mja maar goed we zitten hier ook niet ver van de grens af dus als we echt goed willen scheuren gaan we daar wel heenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat heb je in limburg nou niet, of er moet een koe op de snelweg staan
braafquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ook niet midden op de * wel.o.k slikt in
tuurlijk moet het halal zijn, hoe kun je anders fatsoenlijk thee drinken met mensen die je eigen cultuur compleet willen vernietigen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, de makro denk ik
en wederom: geen idee, moet dat?
* mompelt iets over keer dan ook je andere wang toequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tuurlijk moet het halal zijn, hoe kun je anders fatsoenlijk thee drinken met mensen die je eigen cultuur compleet willen vernietigen?
Ze zouden die 'terroristen' gewoon moeten doodslaan met een lekkere dikke Bijbel. Gewoon omdat het kan. Maar doodschieten is ook prima natuurlijk, als het niet anders kan. Zo'n Bijbel de hele dag bij je dragen tot je een terrorist tegenkomt kan wat minder handig zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
* mompelt iets over keer dan ook je andere wang toe
je slikt echt graag hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ook niet midden op de * wel.o.k slikt in
ik verkies een wapen boven een bijbel ten aller tijdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zouden die 'terroristen' gewoon moeten doodslaan met een lekkere dikke Bijbel. Gewoon omdat het kan. Maar doodschieten is ook prima natuurlijk, als het niet anders kan. Zo'n Bijbel de hele dag bij je dragen tot je een terrorist tegenkomt kan wat minder handig zijn.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik verkies een wapen boven een bijbel ten aller tijden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o nee, dat is een ander boek met verzonnen verhalen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o nee, dat is een ander boek met verzonnen verhalen.
goede conclusie hequote:
aanbidt mijquote:
en dat voor iemand die blond isquote:
das nepquote:
imitatieblondjequote:
EN Limburger.quote:
net zoals met bont: ik kwets er niemand meequote:
Daar heb ik dan ook wel 30 jaar over gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN Limburger.
EN vrouw.
Ik vind het heel wat hoor![]()
je haar blonderen kan irritant aanvoelenquote:
waterstofperioxide kan best irriteren jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
je haar blonderen kan irritant aanvoelen
uhuh ik weet hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waterstofperioxide kan best irriteren ja
Er wonen simpelweg de meeste moslims, en die zijn bij definitie corrupt. Dus zo nieuwswaardig is dit allemaal nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Indah![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)zuid-oost-Azie.dhtml
Dan had ik daar eerder Maleisië verwachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wonen simpelweg de meeste moslims, en die zijn bij definitie corrupt. Dus zo nieuwswaardig is dit allemaal niet
ja man, agenten die gewoon IN een bende zaten en andere agenten vermoordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
had laatst lauren verslaat gezien met de moordhoofdstad van de wereld
caracass
daar was de corruptie nog vele malen erger
Nee hoor. Indonesië is het grootste moslimland ter wereld, en nog met serieuze voorsprong ook. 200 miljoen hebben ze er. Tweede is geloof ik Nigeria met iets van 55 miljoen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had ik daar eerder Maleisië verwacht
mja ik had het gezien echt nastyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, agenten die gewoon IN een bende zaten en andere agenten vermoorden
waren wel stoere gastjes (waarvan je meteen merkte hoe zeer ze uit dat wereldje wilden toen lauren daarnaar vroeg) die gozers in dat steegje
Yep, maar die man had al miljoenen dus kan wel wat geld spenderen aan zo'n ex bendelidquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had het gezien echt nasty
vond het wel een goeie initiatief van die man die die gangleden aan het werk zette in zijn fabrieken
dat is waar maar het feit dat hij besloten had om er wat tegen te doen dat siert zon man welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, maar die man had al miljoenen dus kan wel wat geld spenderen aan zo'n ex bendelid
jaaa echt welquote:
dan moet je wat etenquote:
oew lekker over vers broodquote:
aah das zondequote:
eraf geschraapt natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah das zonde
erg verbrand of je kan het wel eraf schrapen verbrand?
sambel bluuurgh mij niet gezienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
eraf geschraapt natuurlijk
lekker met loeipepere surinaamse sambel. goed voor de luchtwegen
tot morgen Indahquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was alles wat ik moest doen vandaag. Tijd voor een biertje, een hapje eten en televe.
hoezo niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
naar Eindhoven gaan gaat vandaag toch maar niet door
mijn rug wil nog niet meewerkenquote:
je gaat toch niet werken in eindhoven, maar klussenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn rug wil nog niet meewerken
zelfs dat nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat toch niet werken in eindhoven, maar klussen
oew ja dan kan je het beter effe kalm aan doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zelfs dat niet
wilde wat spullen gaan ophalen en de post.
maar als ik nou naar daar rij kan ik het voor de rest van de week helemaal vergeten met mijn rug
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zelfs dat niet
wilde wat spullen gaan ophalen en de post.
maar als ik nou naar daar rij kan ik het voor de rest van de week helemaal vergeten met mijn rug
betere rug regelenquote:
zal ik wel moeten ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew ja dan kan je het beter effe kalm aan doen
die zal mij niet passenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aan fles vragen, die heeft nu een ijzer sterke rug
Precies, ga ik ook maar weer eens doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is heerlijk zo in het zonnetje
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ga ik ook maar weer eens doen![]()
Net terug van de fysio: donderdag beginnen met behandeling
tiTOAniejemquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aan fles vragen, die heeft nu een ijzer sterke rug
niet te snel iddquote:
huh?quote:
dit dacht ik dus ookquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en niet na het eerste woord een MI krijgen he
hoeft niet van titanium te zijn, die van mij is roestvrij staal met nikkelquote:
quote:Het meest bekend is chirurgisch staal (316L). Dit hoogwaardige roestvast staal bevat 13 % nikkel; dit is nodig om het roestvast te maken. De nieuwe wetgeving vereist echter een lager nikkelgehalte.
...Een metaal dat momenteel veel gebruikt wordt, is titanium, twee keer zo sterk als staal en 47 % lichter in gewicht.bron
de mijne ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoeft niet van titanium te zijn, die van mij is roestvrij staal met nikkel
[..]
toen werd er tenminste niet overal naar gekeken waar je eventueel misschien dood aan kon gaanquote:
smakelijkquote:
hetgeen op de lange termijn weer ziektekosten uitspaardequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen werd er tenminste niet overal naar gekeken waar je eventueel misschien dood aan kon gaan
en pensioenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hetgeen op de lange termijn weer ziektekosten uitspaarde
wat had je?quote:
whehehequote:
quote:
whehehehehequote:
whehehequote:
moeheid of luiheid?quote:
deze is nog beterquote:
beidenquote:
op tijd naar bed vanavondquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles en Ll doen elkaar oraal verwennen
dat was gisteren ook de planningquote:
kwam er weer niet van?quote:
tuurlijk nietquote:
whehehe ja als het gezellig is dan vergeet je de tijd zo snelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet
as always..
planning:
-naar ma, feliciteren, taart eten, naar huis
werkelijke uitwerking van die plannen:
-vergeten cadeau kopen
-naar ma
-eten
-accu ophalen bij vrienden
-daar te lang blijven hangen omdat het gezellig is
-terug naar ma om taart te eten
-veel te gezellig hebben en weer te lang blijven
maar ik ga straks met de brommer naar JF, dan pak ik rond half 9 de auto terug naar huis zodat de kleine naar bed kan en JF kan dan lekker gamen (pc thuis is te langzaam) zo lang hij wilt omdat hij met de brommer terug naar huis kan komen
dus ik heb mn rust (lees: ga vroeg naar mn bedje) en JF zit niet moederziel alleen beneden
strak planquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet
as always..
planning:
-naar ma, feliciteren, taart eten, naar huis
werkelijke uitwerking van die plannen:
-vergeten cadeau kopen
-naar ma
-eten
-accu ophalen bij vrienden
-daar te lang blijven hangen omdat het gezellig is
-terug naar ma om taart te eten
-veel te gezellig hebben en weer te lang blijven
maar ik ga straks met de brommer naar JF, dan pak ik rond half 9 de auto terug naar huis zodat de kleine naar bed kan en JF kan dan lekker gamen (pc thuis is te langzaam) zo lang hij wilt omdat hij met de brommer terug naar huis kan komen
dus ik heb mn rust (lees: ga vroeg naar mn bedje) en JF zit niet moederziel alleen beneden
JF zijn moeder, de mijne is 4 jaar doodquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ja als het gezellig is dan vergeet je de tijd zo snel
ik ken het
ik ga vanavond ook mooi op tijd slapen morgen vroeg werken
en een zin dat ik er in heb
gefeliciteerd met je moeder trouwens
hij zal wel moetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan![]()
nou nog zien of het lukt
10 augustus dit jaar 15 jaarquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet
as always..
planning:
straks met de brommer naar JF
rond half 9 de auto terug naar huis zodat de kleine naar bed kan
JF kan dan lekker gamen (pc thuis is te langzaam) zo lang hij wilt
hij met de brommer terug naar huis
praktijk:
naar jf, heel gezellig
rond 21:00 naar huis en JF gaat mee
hij had wel zin in spelen maar niet op de PC![]()
vroeg in bed
laat slapen
morgen weer brak
wauw, het klinkt zo goed tussen julliequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles en Ll doen elkaar oraal verwennen
woeps sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF zijn moeder, de mijne is 4 jaar dood
quote:
we hebben onze ups en downs maar belangrijkste is dat we praten..quote:
joh geeft nietquote:
dat is wel fijn om zo iemand te hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
we hebben onze ups en downs maar belangrijkste is dat we praten..
maar hij is mijn soulmate
en ik zijn bitch
kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel fijn om zo iemand te hebben
ik mis dat wel enorm
kloptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef Giertje het volgende:
had het er gisteren nog over met een vriend van me hoeveel mensen we al hebben zien gaan
en hoevaak je genaaid word in je vertrouwen
dat is echt absurd
en ook niet de mijnequote:
wees er maar blij omquote:
dat weet ik al uit ervaringquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wees er maar blij om
je zou helemaal gestoord worden van mijn gesnauwstuiter
Daarom is het maar goed dat wij niet samen wonenquote:
you know itquote:
ik ga ook niet samenwonen met jouwquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat wij niet samen wonen
alhoewel, voor de meubelzaken in belgie zou het geweldig zijn.. iedere week een heel nieuw interieur leveren...
is dat zo erg dan momenteel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wees er maar blij om
je zou helemaal gestoord worden van mijn gesnauw
altijdquote:
alles kan kapotquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga ook niet samenwonen met jouw![]()
ik ben al getrouwd
gefixtquote:
ik wil geen nieuw interieurquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
nja als je je bedenkt zeg je het maar, kom ik bij je wonen
nooit wat van gemerktquote:
niet om te neukenquote:
omdat je niet 24/7 met me leeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
nooit wat van gemerkt
ik weet dat jij niet op je bekkie bent gevallen
en dat is ook goed
ik zou et niet kunnen
opdracht is opdrachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
Almost all Exchange administrators know and live by the golden rule:
"Do not remove Exchange log files manually!".
schijf loopt vol, gooi die log bestanden maar weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee waar die bestanden voor zijn blijkbaar
dat zou het wel zijn jaquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet om te neuken![]()
om met dingen te smijten natuurlijk
quote:
slijmerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou het wel zijn ja
maar goed ik kan me ook niet voorstellen waarover ik met jou ruzie kan krijgen
weer een illusie rijkerquote:
om niets, ik snauw namelijk ook zomaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou het wel zijn ja
maar goed ik kan me ook niet voorstellen waarover ik met jou ruzie kan krijgen
whehehequote:
ik heb dat ook. soms moet je gewoon ff bitchenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
om niets, ik snauw namelijk ook zomaar
ben er niet trots op, maar hey heb iig zelfkennis
whehehe lijkt me best grappig om dat van een afstandje te zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
om niets, ik snauw namelijk ook zomaar
ben er niet trots op, maar hey heb iig zelfkennis
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe lijkt me best grappig om dat van een afstandje te zien
misschien is het wel een hormonenkwestiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb dat ook. soms moet je gewoon ff bitchen
praat maar eens met JF, zo leuk is het nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe lijkt me best grappig om dat van een afstandje te zien
ik heb liever dat je snauwt dan me doodzwijgt daar kan ik dus echt niet tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
praat maar eens met JF, zo leuk is het niet
ik heb soms ook echt medelijden met mijn man. maar ja, dan ben ik het bitchpad al ingeslagen, dus dan kan ik natuurlijk niet aardig gaan lopen doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien is het wel een hormonenkwestie
[..]
praat maar eens met JF, zo leuk is het niet
dat soort relaties snap ik sowieso nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb liever dat je snauwt dan me doodzwijgt daar kan ik dus echt niet tegen
uiteraardquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb soms ook echt medelijden met mijn man. maar ja, dan ben ik het bitchpad al ingeslagen, dus dan kan ik natuurlijk niet aardig gaan lopen doen
ooow ik ken er een die zweeg me dood 3 a 5 dagen langquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat soort relaties snap ik sowieso niet
als JF en ik bekvechten is het na die ruzie goed...
ik heb ooit een vriendin gehad die dagenlang niets tegen haar man gezegd had
dat KAN ik niet eens, laat staan dat ik het zou willen
JFSymphquote:
dat kan ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik ken er een die zweeg me dood 3 a 5 dagen lang
als er iets in de wereld is dat het bloed onder mijn nagels vandaan trekt dan is dat het wel
ik wil dingen gewoon uitgesproken hebben
scheld elkaar een keer verrot en dan is het klaar
potje goedmaaksex erachter aan en dat was het
Symquote:
mja ik werd dan echt grof en agressiefquote:
om naar huis te gaanquote:
Net een kapotte TV, wel beeld geen geluidquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb liever dat je snauwt dan me doodzwijgt daar kan ik dus echt niet tegen
SYMquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog steeds enorme pijn in de kaak ivm ontsteking.
Schiet niet op helaas
Transaction logs?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
Almost all Exchange administrators know and live by the golden rule:
"Do not remove Exchange log files manually!".
schijf loopt vol, gooi die log bestanden maar weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee waar die bestanden voor zijn blijkbaar
aaah dat doet inderdaad zeerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Auw mijn hoofdIk heb gewoon keihard m'n kop gestoten op zolder, zo hard dat ik er nu hoofdpijn van heb...
Maar verder wel een productief dagje gehadGa zo, als m'n hoofdpijn weer wat gezakt is, maar even de caviakooi poetsen en dan is het een kwestie van afstoffen en stofzuigen en dan is alles weer lekker schoon en opgeruimd
wat opgeruimdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Auw mijn hoofdIk heb gewoon keihard m'n kop gestoten op zolder, zo hard dat ik er nu hoofdpijn van heb...
Maar verder wel een productief dagje gehadGa zo, als m'n hoofdpijn weer wat gezakt is, maar even de caviakooi poetsen en dan is het een kwestie van afstoffen en stofzuigen en dan is alles weer lekker schoon en opgeruimd
beter dat dan een bal-ontsteking.. geloof je me niet? vraag maar aan mn collegaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog steeds enorme pijn in de kaak ivm ontsteking.
Schiet niet op helaas
hard gewerktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Transaction logs?![]()
Nou, een schone lei heeft ook zo zijn voordelen hmm
autsjquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beter dat dan een bal-ontsteking.. geloof je me niet? vraag maar aan mn collega
Gruwelverhaal vanmiddag gehoord
en dan zeggen ze dat een castratie een simpele ingreep is
quote:
Dit is mij eerste weer sinds een maand, kortom, het mocht ook wel weer eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat opgeruimd![]()
had ik maar vaker zulke aanvallen.
Whehehe goed gefaald van zequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
transaction logs.
ze zijn nu naar de back-up aan het kijken. die loopt al een tijdje niet.
hoe ik dat wist....![]()
[louis van gaal]
ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom
[/louis van gaal]
Ja, ik hoorde laatst ook al een gruwel verhaal over een bal ontsteking, die jongen was bijna een echte bikkel geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de ingreep is simpelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaquote:
balontstekingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga etenquote:
spinazie met sateschnitzel en aardappelsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga etenDaar heb ik dan weer totaal GEEN inspiratie voor... Dus iemand nog goede ideeën?
hapgids.nlquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga etenDaar heb ik dan weer totaal GEEN inspiratie voor... Dus iemand nog goede ideeën?
Doe daar gewoon een bal gehakt bij manquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
spinazie met sateschnitzel en aardappels
wat eten we vandaagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWas ik aan toe
Ik merk dat de meds me weer iets stabieler laten voelen, dus dan heb ik meteen dat soort dagen
![]()
Hoe is het bij jou dan?![]()
frietquote:
Oeh, oeh oeh, ik heb nog krieltjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost en weet je van hoe weinig ik moet rondkomen!?quote:
Zegt de man die met een bezorgsite aan kwam zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe daar gewoon een bal gehakt bij man
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe daar gewoon een bal gehakt bij man
Oeh, die is wel leuk om in de gaten te houdenquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, oeh oeh, ik heb nog krieltjesEn dan wordt het een camambertburger
(want die heb ik nog liggen
), maar ik houd niet zo van spinazie, dus ehm... iets van rauwkost ofzo, een lekkere salade
![]()
Thanks!
[..]
Weet je wat dat kost en weet je van hoe weinig ik moet rondkomen!?Dus bedankt voor het idee, maar ik maak liever zelf iets
Lekkerder en vele malen goedkoper
Een cordon blue is altijd een dubbel gevouwen schnitzel met ham en kaasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat dus.
ik kan even geen schnitzel meer zien.
zelfs een gordon blue is daar een dubbelgevouwen schnitzel met ham en kaas.
ik heb hem meestal van kip.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een cordon blue is altijd een dubbel gevouwen schnitzel met ham en kaasWat is je punt?
De gehakt cordon blue vind ik niet lekker in elk geval, dus dan maar die met schnitzel
Dus? Dan weet ik nog wel dat bij spinazie een bal gehakt hoortquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zegt de man die met een bezorgsite aan kwam zetten
Jullie zijn domme mensen.quote:
omnomnom met ham en kaas dat is zooo lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een cordon blue is altijd een dubbel gevouwen schnitzel met ham en kaasWat is je punt?
De gehakt cordon blue vind ik niet lekker in elk geval, dus dan maar die met schnitzel
Zie de grapjes PI jij humorloos persoonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus? Dan weet ik nog wel dat bij spinazie een bal gehakt hoort
Hihihi, ja he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
omnomnom met ham en kaas dat is zooo lekker
dat zijn aardappelenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zijn domme mensen.
Wij eten FRIET
of wij eten NIET.
die heb ik nog nooit gehad die hebben ze hier ook niet in de super zover ik weetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja he?En ik vind die met ananas er tussen echt de aller aller lekkerste
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de grapjes PI jij humorloos persoon
die eten friet of patattenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)at-versus-friet.html
zie je, onder de rivieren zijn belgen of bijna belgen, die eten friet.quote:In Nederland is het allebei oké: patat boven de rivieren, friet onder de rivieren... net wat jij lekkerder vindt.
in het oosten zeggen ze ook frietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zie je, onder de rivieren zijn belgen of bijna belgen, die eten friet.
quote:
zie mijn editquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zeg ik, wij eten patat en zijn dus geen belg.
wokquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga naar huis en zal morgen eens zien of de back-up gelukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |