aaah dat doet inderdaad zeerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Auw mijn hoofdIk heb gewoon keihard m'n kop gestoten op zolder, zo hard dat ik er nu hoofdpijn van heb...
Maar verder wel een productief dagje gehadGa zo, als m'n hoofdpijn weer wat gezakt is, maar even de caviakooi poetsen en dan is het een kwestie van afstoffen en stofzuigen en dan is alles weer lekker schoon en opgeruimd
wat opgeruimdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Auw mijn hoofdIk heb gewoon keihard m'n kop gestoten op zolder, zo hard dat ik er nu hoofdpijn van heb...
Maar verder wel een productief dagje gehadGa zo, als m'n hoofdpijn weer wat gezakt is, maar even de caviakooi poetsen en dan is het een kwestie van afstoffen en stofzuigen en dan is alles weer lekker schoon en opgeruimd
beter dat dan een bal-ontsteking.. geloof je me niet? vraag maar aan mn collegaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog steeds enorme pijn in de kaak ivm ontsteking.
Schiet niet op helaas
hard gewerktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Transaction logs?![]()
Nou, een schone lei heeft ook zo zijn voordelen hmm
autsjquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beter dat dan een bal-ontsteking.. geloof je me niet? vraag maar aan mn collega
Gruwelverhaal vanmiddag gehoord
en dan zeggen ze dat een castratie een simpele ingreep is
quote:
Dit is mij eerste weer sinds een maand, kortom, het mocht ook wel weer eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat opgeruimd![]()
had ik maar vaker zulke aanvallen.
Whehehe goed gefaald van zequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
transaction logs.
ze zijn nu naar de back-up aan het kijken. die loopt al een tijdje niet.
hoe ik dat wist....![]()
[louis van gaal]
ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom
[/louis van gaal]
Ja, ik hoorde laatst ook al een gruwel verhaal over een bal ontsteking, die jongen was bijna een echte bikkel geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de ingreep is simpelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaquote:
balontstekingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga etenquote:
spinazie met sateschnitzel en aardappelsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga etenDaar heb ik dan weer totaal GEEN inspiratie voor... Dus iemand nog goede ideeën?
hapgids.nlquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga etenDaar heb ik dan weer totaal GEEN inspiratie voor... Dus iemand nog goede ideeën?
Doe daar gewoon een bal gehakt bij manquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
spinazie met sateschnitzel en aardappels
wat eten we vandaagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWas ik aan toe
Ik merk dat de meds me weer iets stabieler laten voelen, dus dan heb ik meteen dat soort dagen
![]()
Hoe is het bij jou dan?![]()
frietquote:
Oeh, oeh oeh, ik heb nog krieltjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost en weet je van hoe weinig ik moet rondkomen!?quote:
Zegt de man die met een bezorgsite aan kwam zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe daar gewoon een bal gehakt bij man
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe daar gewoon een bal gehakt bij man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |