Ah leuk leesmateriaal! Ga ik ff doorneuzenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:59 schreef Pien85 het volgende:
Misschien geïnspireerd door one red paperclip? Hij ruilde een rode paperclip heel vaak voor andere dingen, en uiteindelijk voor een huis...
doet dat er wat toe? het waren gewoon oerhollandse jongens. volgens mij wel one grape short of a fruitbasket om het zo te zeggen...ik ken ze niet van ziens uit de buurt ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef aaipod het volgende:
Goed om te zien dat je zoveel vertrouwen hebt in de mensheid, TS. Waren het 'oude of nieuwe' Nederlanders?
Vroegerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:45 schreef Twizu het volgende:
Dit is gewoon een ruilspel. Dat deden wij vroeger ook.![]()
Dan begon je met een ei en ga je steeds ruilen tegen iets wat meer waard is. Zo weet ik me nog te herinneren dat we uiteindelijk met een sixpack cola & 3 zakken chips naar huis gingen.![]()
Die goeie oude tijd.
Politiek correct gezien doet het er inderdaad niet toe. Afhankelijk van je woonplaats in mijn ogen toch echt wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
doet dat er wat toe? het waren gewoon oerhollandse jongens. volgens mij wel one grape short of a fruitbasket om het zo te zeggen...ik ken ze niet van ziens uit de buurt ofzo.
Lullig klein 'stadje' in NBquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef aaipod het volgende:
[..]
Politiek correct gezien doet het er inderdaad niet toe. Afhankelijk van je woonplaats in mijn ogen toch echt wel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef henkde_j het volgende:
Whehe deed ik ook altijd met mijn kinderfeestjes. Iedereen met een banaan op pad. En aan het eind van de middag komt iedereen met de meest vage dingen aanzetten die verloot worden.
- Vogelkooi
- TV
- Bruidsjurk
- Kinderwagen
- Fiets
etc etc
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef henkde_j het volgende:
Whehe deed ik ook altijd met mijn kinderfeestjes. Iedereen met een banaan op pad. En aan het eind van de middag komt iedereen met de meest vage dingen aanzetten die verloot worden.
- Vogelkooi
- TV
- Bruidsjurk
- Kinderwagen
- Fiets
etc etc
Wij hadden een groep van 9-18, en die moesten allemaal meedoenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
Mja dat was waarschijnlijk wanneer je een jaar of 10-12 was. Dit waren wat grotere 'jongens'
Als het jochies waren had ik niet eens argwaan gekregen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |