abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79895926
gisteravond

DONNIE DARKO

gezien, wat een tegenvaller.. had er veel van verwacht na al die positieve reviews op internet maar vond de film helemaal niks

2/5
  zaterdag 3 april 2010 @ 11:47:18 #282
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_79897232
Everybody's Fine 2009
Een weduwnaar realiseert zich na de dood van zijn vrouw dat zij eigenlijk zijn enige link met zijn kinderen was. Hij neemt het impulsieve besluit een road trip te ondernemen om het contact met zijn inmiddels volwassen kinderen te herstellen.
Aardig filmpje mede mogelijk door Robert de Niro die weer zeer sterk acteert. Het is wel een film die je pakt. Er gebeurde niets spectaculairs, maar toch word je meegezogen in het schitterende en meeslepende verhaal.
9.5

Legion 2010
Een groep mensen stopt ergens in het zuiden, om wat te eten in een truckersrestaurant. Ze komen er echter al snel achter dat ze hier geen tijd hebben om gewoon wat te eten, maar dat ze moeten vechten voor hun leven en zichzelf moeten verdedigen tegen engelen, gestuurd door God om de mensheid uit te roeien. Wat de groep niet weet, is dat deze bijbelse apocalyps er voor zorgt dat zij misschien wel eens de laatste hoop van de mensheid kunnen zijn, omdat één van de serveersters zwanger is, van de Messias...
Film kwam zeer goed op gang, maar halverwege zakte het verhaal wat in elkaar. Zeer jammer want ik vond de film zeer veel potentieel hebben. Ook het einde vond ik wat raar...
7
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_79906312
SHUTTER ISLAND

Viel me wat tegen. Op zich goed geacteerd, lekker sfeertje, maar de clou was te voorspelbaar. 6

THE HURT LOCKER

Erg goed, Zuigt je mee in de film, komt hard aan en biedt voer voor een goeie discussie achteraf. 9
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:01:18 #284
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79906692
Shutter Island gisteravond gekeken, heb hem na een uur uitgezet - wat een baggerfilm!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:14:57 #285
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79907120
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:53 schreef lelouch het volgende:

[..]

Dit is een remake van de '68 versie. Dus ik neem niet aan dat daar opeens wel goede dialogen en een achtergrond verhaal inzit?
'Day of the living dead 1985' (of was het 1984?) is ook met langzame zombies. Maar er zitten spannende stukken in en er is meer verhaal. Een stuk beter dan de remake van "night of the living dead".
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79917048
Dan in real life

Dan Burns (Steve Carell) is een alleenstaande vader en daarnaast een succesvolle columnist. Zijn drie kinderen en werk vormen zijn bestaan. Maar dan ontmoet hij tijdens de jaarlijkse familiereünie Marie (Juliette Binoche). Marie blijkt de vrouw van zijn dromen te zijn, maar geheel toevallig ook de vriendin van zijn broer.

Hele mooie film, komedie/romantische film die nooit te zoet word ofzo en echt boeid tot het einde
1 vande mooiere films die ik de laatste tijd gezien heb

dikke 4*!
pi_79919419
Mijn god wat is deze topicreeks slecht geworden zeg.
pi_79920131
Ook hier: The Hurt Locker. Ja ik weet niet... op zich interessant om te kijken hoe het daar in die zandbak aan toe gaat maar vond m denk ik minder spectaculair als de reviews verklappen. Misschien ook wat te onrustig gefilmd. Snap wel dat je zo er bovenop zit maar het kijkt niet prettig.

6.5 geef ik. IMDB geeft een puntje hoger.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 4 april 2010 @ 09:01:04 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79925155
Terug naar de kust met Linda de Mol. Aardig. Al zag ik de clou al van verre af aan komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_79926824
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef EauDeToilette het volgende:
Mijn god wat is deze topicreeks slecht geworden zeg.
Mee eens, maar wie ben jij dan? Kan me jou ook niet herinneren van je prachtige reviews in ieder geval
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_79927035
Legion

Genre: Horror, actie
Plot: God is het zat een stuurt een 'legion' engelen om de mensheid uit te roeien. Michael valt en probeert ze te redden, in het bijzonder een stel mensen die in een diner (in the middle of nowhere: Paradise Falls) zitten.
Mening: Voorspelbaar, slepend, soms overdone en slecht uitgevoerd (zie screenie hierboven, lijkt wel op een zo'n standaard webcameffectje). Er had veel meer uitgehaald kunnen worden en het had veel realistischer gekund. Einde echt slecht helaas. Film was ook niet echt eng voor een horror, vond ik. Wel pluspuntje voor een goed uitziende doch houterige Paul Bettany als Michael.
Bonus: Leuke blog die ingaat op 't script
Cijfer: 4/10
pi_79934924
Free Rainer (Hans Weingartner, 2007)
Gefrustreerd omdat hij gedwongen is om slechte tv-shows te produceren, begint Rainer (een manager bij een tv-station) de kijkcijfers te manipuleren. Het begon allemaal er overdreven en ook gaandeweg de film nog wel de nodige ongeloofwaardige momenten, maar toch zeker geen slechte film. Zou goed zijn als John de Mol deze film ook zou kijken. Toch had ik na The Edukators wel wat meer verwacht van de nieuwste film van Hans Weingartner. 7.0

A short film about killing (Krzysztof Kieslowski, 1988)
Na A short film about love is A short film about killing de tweede film die ik zie van Kieslowski, vond persoonlijk eerstgenoemde wat beter maar ook dit was weer een prima film. Met name de prachtige cinematografie en bijbehorende score vielen in positieve zin op, het verhaal en de manier van filmen laten je zeker niet met een vrolijk gevoel achter. Vond het einde overigens aanzienlijk sterker dan de eerste helft van de film. 7.5

Hansel & Gretel (Pil-Sung Yim, 2007)
Mooi duister sprookje uit Zuid-Korea. Het verhaal is aardig maar niet heel speciaal, de film moet het met name hebben van de prachtige sets, aankleding, kleurgebruik en cameravoering. Bleef toch wel met het gevoel achter dat er heel wat meer in had gezeten. 7.2

[ Bericht 5% gewijzigd door Hulkio op 04-04-2010 15:43:29 ]
pi_79935210
Dubbel...

[ Bericht 99% gewijzigd door Hulkio op 04-04-2010 15:42:51 (dubbel) ]
  zondag 4 april 2010 @ 18:57:01 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79941355
Drie films gezien vandaag:

Juno - aardig, maar ook niet meer dan dat.
The Road - indrukwekkend.
Up in the air - in 1 woord fantastisch!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 april 2010 @ 19:03:30 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79941538
quote:
Op zondag 4 april 2010 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Drie films gezien vandaag:

Up in the air - in 1 woord fantastisch!
waarom is het dan zo fantastisch ... ik vond het wel aardig meer niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_79941936
Drie films gezien sinds gisteravond.
Defendor, 2009, Peter Stebbings.
Verhaal is an sich sympathiek, maar bij de uitwerking ging duidelijk iets niet goed. Woody Harrelson komt ook in het geheel niet tot zijn recht.
Cijfer 5.
The Informant, 2009, Steven Soderbergh.
Verhaal is an sich tragi-komisch, maar dan heb ik nu toch echt een keer een film gezien waarin Matt Damon in een moeras terecht komt, want dat is de film uiteindelijk toch een beetje. Humoristisch is de film ook niet echt.
Cijfer 5.
Up, 2009, Pete Docter, Bob Peterson.
Knaller uit de Pixar stal.
Cijfer 8.
I´m back.
  zondag 4 april 2010 @ 19:24:50 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79942061
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom is het dan zo fantastisch ... ik vond het wel aardig meer niet.
Ja, moeilijk om onder woorden te brengen. Ik vond het een origineel verhaal, mooie personages, alles klopte gewoon .
Niet meer actief op Fok!
pi_79942115
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mee eens, maar wie ben jij dan? Kan me jou ook niet herinneren van je prachtige reviews in ieder geval
wat is er mis dan? We geven hier allen onze mening.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_79942231
Drie films die ik een week eerder zag.
The lovely bones, 2009, Peter Jackson.
Naar deze film werd door velen uitgekeken, ik denk dat ze het goed verknoeid hebben, niet de moeite waard om te gaan zien. Alles aan dit verhaal is pointless.
Cijfer 4
Law abiding citizen, 2009, F. Gary Gray.
Collega's hadden hem aangeraden. Zat een opmerkelijke twist in het verhaal, zei-den ze. Nog nooit zoiets amateuristisch gezien. Alsof je niet al in 2010 leeft en decennia van films hebt gekeken...
Cijfer 3
Shutter Island, 2010, Martin Scorsese.
Uiteindelijk toch wel een "aardige" film, maar lost totaal de verwachtingen niet in die ik er bij had.
Cijfer 6.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 04-04-2010 22:23:57 ]
I´m back.
  Moderator zondag 4 april 2010 @ 20:27:44 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_79944137
Cirque du Freak: The Vampire's assistant
Vampierenfilm

Twee jongens gaan naar een freakshow. De ene houdt van spinnen, de andere wil graag een vampier worden.

Een van de jongens, de spinnenliefhebber, ontmoet op de freakshow een vampier. Na wat gedoe met een spin, wordt de jongen een halfvampier en de "leerling" van de vampier. Ze worden achternagezeten door Vampezen en er gebeuren allerlei rare dingen.

Volgens mij is dit eigenlijk een kinderfilm, voor wat oudere kinderen (15-16). Wel aardig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')