Dan ga ik er zo een met een strikje om aan mijn lief geven voor zijn verjaardag..kijken wat hij zegtquote:
woon jij niet in amsterdam?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Het moet inene een kruisje worden in plaats van een streepje,
Wie verzint dat nou?! [ afbeelding ]
quote:
Het is gelukkig niet dezelfde kant op als de controlestreep, maar toch. Ik heb toch maar gelijk de verpakking uit de vuilnisbak gevist om te controlerenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer hoor
een kruisje was inderdaad nooit zo! Wat stom! Er komt dus gewoon een tweede streep te staan naast de controlelijn?!!!
Ik zou me ook kapot schrikken geloof ik
Leugensquote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja duh, je wordt toch ook zwanger via je kruisje.
Och, mooie vrouwen krijgen mooie kindjesquote:Op maandag 8 maart 2010 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Het is gelukkig niet dezelfde kant op als de controlestreep, maar toch. Ik heb toch maar gelijk de verpakking uit de vuilnisbak gevist om te controleren.
Kim, heb je een nieuwe favoriete smiley?quote:
Zelf makenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Jah, ik vind hem echt vet. Ik mis de >: ) ook nog steeds. De. met de onderkant van de
.
Ik zat ook al te kijken, ik denk dit topic gaat toch nergens over?!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis [SC] in de titel, ik kon jullie bijna niet vinden...
Livelink ???quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:39 schreef livelink het volgende:
Een snelle mod dan, want ik zie wel OUD SC in de tt.
Goedemorgen allen. Ik ga vandaag bij wijze van proef een dagje thuis werken. Kijken of dat bevalt en of er dan daadwerkelijk iets uit mijn vingers komt. Dus als ik na 08.30 nog hier ben, moet ik resoluut weggestuurd worden.
Beterschap!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:27 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mogguh! Dagje bankhangen vandaag..jongste is ziekies. Lijkt op keelpijn
haha, ik ben dus niet raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Livelink ben je er nog?
Ik ga over tien minuten weg, shoppen!En nu maar hopen dat ik véél dingen vind voor mezelf. Ik wil niet weer met alleen maar kinderkleding thuiskomen.
Verrek, wat een gouden tip!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:55 schreef Lishe het volgende:
O leuk Spuug! Doe je best! Alle kinderkledingwinkels voorbij lopen, dat komt een andere keer wel weer.
Succes!
Ik heb nieuwe kleren nodig terwijl ik niet ben afgevallen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Ze heeft nieuwe kleren nodig omdat ze zo is afgevallen![]()
Leggingsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:00 schreef pinquit het volgende:
veel plezier spuug![]()
ik ga zo even leggings zoeken.die dingen zijn altijd uitverkocht/weg als ik ze nodig heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik ben een impulsaankoper, en ga dus echt niet maanden van tevoren al spul inslaan voor de zomer. Tenzij ik een héél leuk t-shirt zie wat ik niet kan laten liggen, maar voor de rest dus niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:01 schreef Lishe het volgende:
Kopen jullie trouwens nu al zomergoed voor de kinderen?
Die thee of de spoiler van Diaan ?quote:
Stomen, vind ik zo verschrikkelijk. Zo hangen boven een bak en handdoek om je hoofd. Ik heb gehoord dat douchen beter is. En siepelsappeltjes?? Als het sinaasappeltjes zijn... daar krijg ik brandend maagzuur van en daar heb ik net de laatste week geen last meer van. Nou ja, kwestie van geduld dan gaat het wel weer over.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:08 schreef Fannie het volgende:
[..]
Die thee of de spoiler van Diaan ?![]()
Diaan, het is in ieder geval lekker voor je keel, voor verstopte neuzen kan je ook een paar keer stomen per dag, en natuurlijk siepelsappeltjes uitpersen
Tweede jeugd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo! Ik heb opeens pukkels
WHAT THA HALL
quote:
jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef huuphuup het volgende:
goodmorning![]()
zomerklerensucces met shoppen spuug! Inderdaad gewoon voorbij lopen die winkels
yaaaaay KD je pakket is er!!
oh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jaen er missen 2 truitjes
want die lagen tussen t bed en de verwarming .. elin heeft meegeholpen inpakken namelijk
die stuur ik wel mee met t chinese jurkje(toch maat 80 )
Ik ga wel in jouw plaats hoor zeur!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Estrys het volgende:
hmm kan mijn wintersport vakantie zeker niet meer omboeken naar een zonvakantie?![]()
Maar vooralsnog is het maar -10 in Oostenrijk
Oeps... ja dat is het ook. Je gaat aan je eigen kind twijfelen. Twan heeft het wel gezien en een meisje in de klas ook en die zei het net ook nog tegen mij... maar ja zolang dat jongetje er niets mee doet... kun je ook niet veel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
oh Diaan, da's ook rot.wij hebben eens zoiets aan de hand gehad met een reuzenknikker. Die was weg en oudste zei dat kind A m had gepakt. Nou ja, je mag niet zomaar beschuldigen vind ik als je het niet gezien hebt. Ik ben naar de vader gegaan met het verhaal maar meer om te zeggen dat Daan die vermoedens had en ik dat niet echt aardig vond. dus als A. daarmee thuis kwam dat dit bij ons al besproken was. Maar goed, een uur later stonden ze op de stoep. Met de knikker.
en moest hij zijn excuses maken. dus ja, toevaligge goede afloop ofzo (en ik merkte dat ik best nog meer op mijn kinderen kan vertrouwen. Lastig toch!)
Nee nou ja, of toch naar de ouders gaan. Zonder Twan of hun kind af te vallen het toch bespreekbaar maken. Wellicht heb je dan dezelfde uitkomst. ik hoop het voor Twan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps... ja dat is het ook. Je gaat aan je eigen kind twijfelen. Twan heeft het wel gezien en een meisje in de klas ook en die zei het net ook nog tegen mij... maar ja zolang dat jongetje er niets mee doet... kun je ook niet veel.
Dat had ik ook al bedacht. Ik wacht nog even af. Twan gaat vanavond naar zn vader en kom de komende week niet meer op school... ik denk dat ik die moeder volgende week woensdag wel zie en dan vragen. Misschien is het in de tussentijd opgelost.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee nou ja, of toch naar de ouders gaan. Zonder Twan of hun kind af te vallen het toch bespreekbaar maken. Wellicht heb je dan dezelfde uitkomst. ik hoop het voor Twan.
V&D, of anders hunckemuller ofzo.. En dan een S..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat risico loop je natuurlijk ook nog. Ik heb Christan geleerd dat ik liegen over iets dat je uitgevreten hebt erger vind dan het uitvreten zelf. Dat lijkt gelukkig aangekomen te zijn. En het helpt natuurlijk ook dat je als ouder over het algemeen precies aanvoelt wanneer je kind de waarheid niet vertelt. Dat maakt indruk
Weet iemand nog een adres voor een badjas maat 158/164? Heb alle winkels hier gehad (Zeeman, Wibra, C&A, H&M) maar ik vond er welgeteld eentje. Bij de Hema. En die vond ik niet leuk
http://www.badjasparadijs.nl/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat risico loop je natuurlijk ook nog. Ik heb Christan geleerd dat ik liegen over iets dat je uitgevreten hebt erger vind dan het uitvreten zelf. Dat lijkt gelukkig aangekomen te zijn. En het helpt natuurlijk ook dat je als ouder over het algemeen precies aanvoelt wanneer je kind de waarheid niet vertelt. Dat maakt indruk
Weet iemand nog een adres voor een badjas maat 158/164? Heb alle winkels hier gehad (Zeeman, Wibra, C&A, H&M) maar ik vond er welgeteld eentje. Bij de Hema. En die vond ik niet leuk
Maat S bij de actionquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet daar echt eens naar binnen lopen!quote:
Mode? Wat is dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! ik ben benieuwd Spuug!Is de mode een beetje leuk voor aankomend seizoen? *kan zich de strakke korte shirtjes nog goed heugen
*
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
Het probleem is opgelost... het betreffende jongetje heeft zich waarschijnlijk wat aangetrokken van mijn gesprekje met hem en heeft Twan vanmiddag de pen tijdens de les teruggegeven...
nou, ik kom weer in de buurt van die maten, voorheen zat ik als een worst in die kleren geperst.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mode? Wat is dat?![]()
Ik koop mijn kleding vooral bij Bodycelli in de Zwanestraat, ik pas niet in kleding die in de normale zaken hangt.
Ow de pen van Twan was vanmorgen gestolen door een jongetje in zijn klas, Twan en nog een meisje hebben het gezien, maar het jongetje bleef ontkennen de pen te hebben, dat heeft hij ook tegen de juf gezegd en de juf heeft nog in zijn bakje gezocht. Tussen de middag heb ik dat jongetje maar even aangesproken, dat als hij de pen had, wat er op duidde, dat hij die dan terug moest geven en dat hij niet aan de spullen van iemand anders mag zitten. Vanmiddag heeft hij de pen weer aan Twan teruggegeven, hij had hem in zn broekzak. Twan is erg zuinig op zn spullen en vooral pennen en deze had hij ook nog zelf betaald.. die was dus tussen de middag erg verdrietig ook omdat de juf hem niet leek te geloven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Groofsken het volgende:
Diaan, ik ben niet bijgelezen, maar lees aan de reacties dat er iets fijns is gebeurd.
In dat geval moet de juf ook haar excuus maken. Ze had het fout.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
Het probleem is opgelost... het betreffende jongetje heeft zich waarschijnlijk wat aangetrokken van mijn gesprekje met hem en heeft Twan vanmiddag de pen tijdens de les teruggegeven...
Spuug, dat klinkt goed!!![]()
Alt gr+5quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe je een euroteken uit je toetsenbord krijgt?
hier staatie op de toets van de 5 maar we hebben geen idee hoe we m zichtbaar krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef innepin het volgende:
Oh my, er komt hier net een sollicitatie binnen voor bij D. in de keuken...Die zou nog afzeggen als je hem zou uitnodigen voor een gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneu volk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh my, er komt hier net een sollicitatie binnen voor bij D. in de keuken...Gewoon uitnodigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Kom je koffie drinken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef innepin het volgende:
Och Diaan da's ook sneu zo![]()
Ik ga naar DeutschlandVolgende week! Belangrijke mensen interviewen enzo.
Nu nog kijken of ik Dennis zo ver krijg dat we met z'n drietjes gaan, of dat ik in m'n uppie 580 kilometer heen en weer ga rijden
Oh my, er komt hier net een sollicitatie binnen voor bij D. in de keuken...bellen en zeggen dat ie is aangenomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijken of ie dr in blijft dan
![]()
ja joh gek! keiveel tuniekjes deze zomer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! ik ben benieuwd Spuug!Is de mode een beetje leuk voor aankomend seizoen? *kan zich de strakke korte shirtjes nog goed heugen
*
¤ hier is het control-alt-5quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe je een euroteken uit je toetsenbord krijgt?
hier staatie op de toets van de 5 maar we hebben geen idee hoe we m zichtbaar krijgen
Oh my, er komt hier net een sollicitatie binnen voor bij D. in de keuken...Ik zou hem gewoon uitnodigen, waarschijnlijk is dat nou net niet zijn bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Misschien! Het is wel anderhalf uur extra rijden naar Berlijn hèquote:
Waar ergens in Duitsland?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef innepin het volgende:
Och Diaan da's ook sneu zo![]()
Ik ga naar DeutschlandVolgende week! Belangrijke mensen interviewen enzo.
Nu nog kijken of ik Dennis zo ver krijg dat we met z'n drietjes gaan, of dat ik in m'n uppie 580 kilometer heen en weer ga rijden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Groofsken het volgende:
Ik ga mijn kindjes halen, ik hoop echt zo dat zij i ieder geval geen hoofdpijn enzo voelen van de verkoudheid.
Ik zit nu al te huilen. Dat wordt dadelijk gezellig op het kdv.
En de verbouding duurt nog twee weken. Echt, ik moet héél gauw een manier vinden om het los te laten
.
idem.. ik ook terwijl ik een redelijk mager postuur hebquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:32 schreef moussy het volgende:
Juhs bij de taart ook?
In tuniekjes ben ik chronisch zwanger.. in tuniekjuhs ook vrees ik.
Heeft hij 'm niet zelf in de vuilnisbak gegooid?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
innepin, als je langs mijn huis rijdt dan mag je rustig binnenkomen voor een maaltijd en een kop koffie hoor!
Fijn, die peuters die zelf hun luier kunnen uit doen. Ik ben al een week een luier aan het zoeken boven. Kan 'm echt niet weer vinden. Geen flauw idee waar hij het verstopt heeft ook... Misschien heb ik 'm zelfs wel opgeruimd met mijn slaapdronken kop maar... misschien ook niet...
Waarom werd ze het niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef YPPY het volgende:
Kennen jullie de mop van de Yppy die bloeddonor ging worden?
Dat van die verdwenen luiers. Daar heb ik hier ook wel eens last van, omdat mijn wederhelft ze verstoptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
tist?
hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem.. ik ook terwijl ik een redelijk mager postuur heb
t ziet er bij mij gewoon niet uit
Oeh, klinkt goed!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef YPPY het volgende:
En ik kan naar het buitenland en seks hebben in ruil voor geld of drugs met een man die seksueel contact heeft met mannen uit Afrika.
Echt wel, kan iemand anders het aftappen en meteen bij mij er in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:42 schreef k_i_m het volgende:
En je kan een bloedtransfusie nemen. Schijnt uber-hip te zijn tegenwoordig!
euh, kunnen ze dán je vaten wel vinden dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef YPPY het volgende:
[..]
Echt wel, kan iemand anders het aftappen en meteen bij mij er in.
Oeh gezelligquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
innepin, als je langs mijn huis rijdt dan mag je rustig binnenkomen voor een maaltijd en een kop koffie hoor!
Fijn, die peuters die zelf hun luier kunnen uit doen. Ik ben al een week een luier aan het zoeken boven. Kan 'm echt niet weer vinden. Geen flauw idee waar hij het verstopt heeft ook... Misschien heb ik 'm zelfs wel opgeruimd met mijn slaapdronken kop maar... misschien ook niet...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef YPPY het volgende:
Samenvatting van de blog: ik heb vanmiddag mijn carrière als bloeddonor beëindigd. Het heeft toch zeker een half uur geduurd.Mijn vaten zijn niet te vinden.
Waarschijnlijk heb ik ze wel, anders was ik dood. En dat is niet het geval, want ik kan nog steeds posten.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zit op de bank, laptopje op schoot, telefoon in mijn broekzak. Ineens krijg ik een smsje. Ha, leuk, denk ik. "Van wie zou het zijn, van Jessica of Mariska?" vraag ik mezelf hardop af. Ik open de sms. "Gefopt!" staat erin.En mijn man naast me op de bank begint keihard te lachen. Afzender? M'n man dus.
Dat doet mijn zwager dus ook altijd op verjaardagenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi gemenerds
Spuugje plagen
Spuugje Kusje vragen
(mijn broers en ik bellen altijd ongezien met onze mobiel naar de huistelefoon van mijn ouders als we daar zijnHeel ergerlijk maar we kunnen het niet laten)
Voor dat euvel heb ik ellebogen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef innepin het volgende:
Ik bel mijn vriend wel eens als we allebei in bed liggen en hij niet wakker wordt van z'n wekker, want dan zit ie meteen rechtopen daarna issie strontchagrijnig omdat ie het niet grappig vindt
![]()
Je moet ze wel eerst goed slijpen hè.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:55 schreef innepin het volgende:
Werkt ook niet. We hebben het hier wel over de man die het voor elkaar krijgt om midden in de nacht mijn benen aan te zien voor varkenshazen hè. Hij is niet zo makkelijk
Met liefde vertel ik het nog een keerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Vertel het nog es! Ik heb een tijdje op een andere planeet gewoond, geloof ik.
OH! heeft ze antibiotica?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn dochter ziet er uit als een frambooshelemaal roze en opgezwollen
Chill, dan heb je ruim de tijd om een appelkruimel taart voor me te makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Ik zit. Met koffie, in een opgeruimd huis. En het is 5 over half negen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dol op frambozen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn dochter ziet er uit als een frambooshelemaal roze en opgezwollen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill, dan heb je ruim de tijd om een appelkruimel taart voor me te makenIan, popje, is er iets dat je me moet vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je bent in Nederland?
Wanneer kom je? (hier langs enzo, de rest hoef ik niet te weten
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Oh damnquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Blehblehbleh. Man is met de auto weg (was even vergeten dat het zijn tai chi ochtend is) en nu moét ik wel op de fiets boodschappen doen.Terwijl de cola op is!!!
Wat? Hoe? Vertellen? Ik heb niemand zwanger gemaakt hoor, denk ik. Ik stalk je gewoonquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ian, popje, is er iets dat je me moet vertellen?En je bent in Nederland?
Wanneer kom je? (hier langs enzo, de rest hoef ik niet te weten
oh! doemaargewoonjoh, haske leuk. En je bent toch (bijna) meerderjarig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Hoe? Vertellen? Ik heb niemand zwanger gemaakt hoor, denk ik. Ik stalk je gewoon![]()
En ik ben weer even in NLEn over een tijdje voor altijd
![]()
w000t samenwonen
![]()
Maar dus, die taart enzo. Die wil ik
Gister hadze koorts..vandaag alleen wat verhoging. Ze heeft ook alweer praatjes zat dusik denk dat het meevaltquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH! heeft ze antibiotica?
Wel keelpijn hè? Koorts ook? kijk uit voor Roodvonk. Zo klinkt het.
die ubercute Puma's of niet? Ze hadden van K-swiss wel kleintjes en die vond ik ook er leuk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:55 schreef pinquit het volgende:
hola!
ik ga straks op sneakerjacht voor max. en ik wil iets dat in mijn hoofd zitdom he? want dat gaat gewoon niet lukken, want dat bestaat niet en al helemaal niet hier in de stad.
internet had ik moeten doen, maar das nu een tikje te laat
![]()
Max heet Silver vandaag![]()
hij verzint elke dag een andere naam
gisteren heette hij Lende.
Roodvonk is ze nog te jong voor. zag ik. nou ja, roze is ook wel eens leuk voor een dagje. Je petit-four.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Gister hadze koorts..vandaag alleen wat verhoging. Ze heeft ook alweer praatjes zat dusik denk dat het meevalt
ja puma's die er niet al te snel en flashy uitzien, die dylan heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die ubercute Puma's of niet? Ze hadden van K-swiss wel kleintjes en die vond ik ook er leuk!
Ik denk 5e ziekte, ze ziet er ook wel uit of ze een klap op de wangen heeft gekregen (wat ze dus niet heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Roodvonk is ze nog te jong voor. zag ik. nou ja, roze is ook wel eens leuk voor een dagje. Je petit-four.
Mijn oudste heeft old-skool adidassen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja puma's die er niet al te snel en flashy uitzien, die dylan heeft![]()
K-swiss zijn ook leuke modellen inderdaad! ik ga eens alle sportzaken langs zo
quote:
Nee klopt. Maar goed, hij wilde een T-shirt waarop achterop met kleine letters staat: May the force be with you.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:09 schreef pinquit het volgende:
*checked, ah hij heeft wel gelijk, hij is niet echt mooi dat shirt
XDquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:15 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Haha mag ik zn handtekening als hij terug is?
Damn... mijn batterij is leeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Toen ik zonet wéér een smsje kreeg wou ik hem dus niet openen. Ik zei pissig: "Ha hadie ga ik dus mooi niet openen!
" Bleek dat die van Easy was, die hier dus stiekem meeleest!
Zoute stokjes maar dan in krakelingvormquote:
hij is nog niet thuisquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk toch, Huup. En beter zo dan dat je het van tevoren weet.
(scan es)
waarom zeik je er dan ook overheen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:00 schreef Ticootje het volgende:
gvd!!!
Lekker begin van de ochtend, ik heb tegelijk 2 pc over de zeik heen geholpen!
ik dacht altijd dat dat 'pretzels' heette!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook taart![]()
*alleen kaas, kwark en een bretzel heeft*![]()
TF, beterschap voor je frambozengebakje!
Volgens mij kan het allebei, maar de variatie die ik bij Aldi kocht heet Bretzelsquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef trui het volgende:
ik dacht altijd dat dat 'pretzels' heette!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik bleef kijken naar 'm, Pinq. Ik wil hem wel!
kijk dan maar een beetje uit met dat typend stoom afblazen, mevroi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Even stoom afblazen hoor #$(*)!(#%&++!(#)%&+#)!&%_!#)&%+)(&%!+)%+$%*#!$@!_$)*!$)_!$!*)
Zo. Kl***poot![]()
geweldigquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom zeik je er dan ook overheen!daar kunnen ze niet tegen hoor!
zeker weer zo'n online zwangerschapstest...
het zou verboden moeten worden
Ik heb een slijmbeursontsteking, al heel lang. En daardoor zak ik steeds door mijn been. 't Is een tijdje redelijk gegaan maar sinds maandag is het weer helemaal mis.quote:
Ik typ niet met m'n been hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef trui het volgende:
kijk dan maar een beetje uit met dat typend stoom afblazen, mevroi!
bestaan die?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar goed, hij wilde een T-shirt waarop achterop met kleine letters staat: May the force be with you.wandelend vooroordeel, dat kind van mij
Ja, ze wisselen elkaar afquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef trui het volgende:
onee joh?![]()
![]()
ik ging er helemaal vanuit dat het over je hand ging. daar had je toch ook al vrij lang chronisch last van? maar wat ellendig zeg, zo'n ontsteking. klinkt in elk geval heel pijnlijk.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef trui het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat 'pretzels' heette!
Ja! Bij Hennes, met een groot space-ship op de voorkant. Ze hebben ook alleen Darth-vader, Yoda in paars met lange mouw, een roze met een stormtrooper er op. Dit alles van 134 tot 176. Voor de kleintjes ook Yoda, een vest met star-wars en een shirt met lange mouw met luke,yoda en darth-vader. Alleen alle kleine maatjes waren er al uit bij "mijn" Hennes.quote:
Met Stormtrooper? die heeft Daan ook.quote:
Het is vanzelf gekomen en het gaat blijkbaar niet wegquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet fijn, rewimo...
Is het door overbelasting? Of waardoor komt het en waardoor gaat het weg?
Alles komt vanzelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is vanzelf gekomen en het gaat blijkbaar niet weg
ik wil er een met lukequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Bij Hennes, met een groot space-ship op de voorkant. Ze hebben ook alleen Darth-vader, Yoda in paars met lange mouw, een roze met een stormtrooper er op. Dit alles van 134 tot 176. Voor de kleintjes ook Yoda, een vest met star-wars en een shirt met lange mouw met luke,yoda en darth-vader. Alleen alle kleine maatjes waren er al uit bij "mijn" Hennes.
Is seb al beter?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Estrys het volgende:
Wat vervelend Rewimo![]()
De makelaar heeft het bordje verkocht op het te koop bord geplakten ik moet nog 4 uurtjes werken en dan heb ik 1,5 week vakantie
![]()
op naar de sneeuw
ja, bij de jongens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil er een met luke
hebben ze die ook online?
Heb je een linkje? Christan is via Lego Starwars ook ineens fanquote:
Das fijn...quote:
ik kijk even.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
kzie alleen deze in grotejongensmaten.
Er is hier iemand heel sip dat ie geen maat 116 meer past.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:43 schreef trui het volgende:
had ik dan toch de verkeerd maat aangeklikt? blijkbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |