Dan ga ik er zo een met een strikje om aan mijn lief geven voor zijn verjaardag..kijken wat hij zegtquote:
woon jij niet in amsterdam?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Het moet inene een kruisje worden in plaats van een streepje,
Wie verzint dat nou?! [ afbeelding ]
quote:
Het is gelukkig niet dezelfde kant op als de controlestreep, maar toch. Ik heb toch maar gelijk de verpakking uit de vuilnisbak gevist om te controlerenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer hoor
een kruisje was inderdaad nooit zo! Wat stom! Er komt dus gewoon een tweede streep te staan naast de controlelijn?!!!
Ik zou me ook kapot schrikken geloof ik
Leugensquote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja duh, je wordt toch ook zwanger via je kruisje.
Och, mooie vrouwen krijgen mooie kindjesquote:Op maandag 8 maart 2010 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Het is gelukkig niet dezelfde kant op als de controlestreep, maar toch. Ik heb toch maar gelijk de verpakking uit de vuilnisbak gevist om te controleren.
Kim, heb je een nieuwe favoriete smiley?quote:
Zelf makenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Jah, ik vind hem echt vet. Ik mis de >: ) ook nog steeds. De. met de onderkant van de
.
Ik zat ook al te kijken, ik denk dit topic gaat toch nergens over?!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis [SC] in de titel, ik kon jullie bijna niet vinden...
Livelink ???quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:39 schreef livelink het volgende:
Een snelle mod dan, want ik zie wel OUD SC in de tt.
Goedemorgen allen. Ik ga vandaag bij wijze van proef een dagje thuis werken. Kijken of dat bevalt en of er dan daadwerkelijk iets uit mijn vingers komt. Dus als ik na 08.30 nog hier ben, moet ik resoluut weggestuurd worden.
Beterschap!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:27 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mogguh! Dagje bankhangen vandaag..jongste is ziekies. Lijkt op keelpijn
haha, ik ben dus niet raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Livelink ben je er nog?
Ik ga over tien minuten weg, shoppen!En nu maar hopen dat ik véél dingen vind voor mezelf. Ik wil niet weer met alleen maar kinderkleding thuiskomen.
Verrek, wat een gouden tip!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:55 schreef Lishe het volgende:
O leuk Spuug! Doe je best! Alle kinderkledingwinkels voorbij lopen, dat komt een andere keer wel weer.
Succes!
Ik heb nieuwe kleren nodig terwijl ik niet ben afgevallen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Ze heeft nieuwe kleren nodig omdat ze zo is afgevallen![]()
Leggingsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:00 schreef pinquit het volgende:
veel plezier spuug![]()
ik ga zo even leggings zoeken.die dingen zijn altijd uitverkocht/weg als ik ze nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |