Ik heb hem naar TwyLight gezonden.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef jo-ep het volgende:
naar wie mag ik hem sturen?
We hebben een keer met 10 stemmen gedaan, maar toen schoot het niet echt opquote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef mwaterl het volgende:
Toch vind ik die regel van 'het eerste plaatje met 5 stemmen' een beetje apartKun je niet beter iets doen van..in totaal mogen er 20 stemmen gegeven worden en dan tellen?
laat zienquote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb net de grappigste trieste foto ooit gezien op tinypic
Sorryquote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
Over tinypic gesproken...hehehe, blijkbaar vonden ze de mijne niet goed genoeg om hem te hosten...lijkt erop dat ie nu al weg is.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelWhat were they thinking
![]()
Dan heb je iets vulgairs erinquote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Over tinypic gesproken...hehehe, blijkbaar vonden ze de mijne niet goed genoeg om hem te hosten...lijkt erop dat ie nu al weg is.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef -Datdus- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelWhat were they thinking
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef -Datdus- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelWhat were they thinking
[14.gif]
Nope, het was Arnold met een arm waar normaal zijn hoofd zat en een schoen waar zijn hand zat.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dan heb je iets vulgairs erineen tiet kan al genoeg zijn om hem te removen
idd... Twylight... wie had de winnende soep? die mag een nieuw plaatje uitzoekenquote:
klootzakquote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef TwyLight het volgende:
oh was dit topic alweer vergetenNeroje heeft gewonnen
(4)
Ik heb al watquote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Neroje het volgende:
Nou, goed...![]()
4 was dus van mij. Dus dan mag ik een nieuw plaatje uitkiezen
[ afbeelding ]
Eindelijk beetje resolutie. Morgen 17.00. Alles naar ToT?
Deel 1 t/m 5 ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef 3keernix het volgende:
Deel 7 alweer? tering wat heb ik gemist?
Komt ie!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef ToT het volgende:
Doe maar naar mij. Ik heb vandaag toch gelukkig iets meer tijd dan ik dacht!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef De-Hamster het volgende:
@ vanBeest, hoe heb je dat gephotoshopt? Want achter die pinguïns, en in de schaduw van de pinguïns weet je toch precies wat daar voor een texture moet?
Same. Da's wel 't makkelijkst ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:14 schreef vanBeest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hopelijk beantwoord dit je vraag!
En uiteindelijk sta je toch weer bovenaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:48 schreef ToT het volgende:
Yup, linkjes naar mij toe sturen!
Onder het motto: "Winnen doe ik deze keer toch niet, maar meedoen is wel leuk" heb ik er ook maar eentje gemaakt!
Ok, done.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En uiteindelijk sta je toch weer bovenaan
@Crutch: Je moet 'm naar ToT sturen via PM.
Same herequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
PinguinsIk kan haast niet wachten op de paints!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:05 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, net weer een meesterlijke binnen gekregen!
Zo is het even wat duidelijk voor de laatkomers. Ik ga even kijken of ik mijn idee kan uitwerken.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Neroje het volgende:
Nou, goed...![]()
4 was dus van mij. Dus dan mag ik een nieuw plaatje uitkiezen
[ afbeelding ]
Eindelijk beetje resolutie. Morgen 17.00. Alles naar ToT?
Idd domme vraag, had het net geqoute en dik gedrukt voor je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Toilutpaper het volgende:
Miss domme vraag, maar wat is deadline?
Het spijt me...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
Idd domme vraag, had het net geqoute en dik gedrukt voor je.
thnx!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:05 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, net weer een meesterlijke binnen gekregen!
Idem, ik kies niet voor niets pinguïns uit...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
PinguinsIk kan haast niet wachten op de paints!
DOE ALLES TEGELIJK SNEL!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef onderjas het volgende:
Shit, ik moet heel nodig roken en pissen maar wil niks missen. Wat zou ik doen?
ophouden! dit wil je niet missen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef onderjas het volgende:
Shit, ik moet heel nodig roken en pissen maar wil niks missen. Wat zou ik doen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef onderjas het volgende:
Heb gewoon geduld mensen, het is inzenden tot 17:00 niet stemmen om 17:00.
Okquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef onderjas het volgende:
Heb gewoon geduld mensen, het is inzenden tot 17:00 niet stemmen om 17:00.
http://www.instantrimshot.comquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef onderjas het volgende:
Waarom staat er op youtube geen trom geroffel geluid eigenlijk?
Waarom welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef onderjas het volgende:
Waarom staat er op youtube geen trom geroffel geluid eigenlijk?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:07 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
http://www.instantrimshot.com
Moet ik onthouden voor een grap, maar niet voor als het spannend is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:07 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
http://www.instantrimshot.com
2 nu toe!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef onderjas het volgende:
Stop er een mooie vrouw in en je hebt stemmen, moet ik onthouden.
Ik heb nog geen stemmen hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef onderjas het volgende:
Stop er een mooie vrouw in en je hebt stemmen, moet ik onthouden.
Graag gedaanquote:
Welk plaatje?quote:
https://www.yetisports.org/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:19 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welk plaatje?
Ik heb ook geen stemmen, maar dat ben ik onderhand wel gewend. (Snapte iemand hem wel?)
Yeti games?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:19 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welk plaatje?
Ik heb ook geen stemmen, maar dat ben ik onderhand wel gewend. (Snapte iemand hem wel?)
Ow dat is geen restrictie hoor, je mag nu ook gewoon meedoen als je een plaatje aanlevert!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:22 schreef onderjas het volgende:
Volgende plaatje! Ik heb er wel een maar wil misschien zelf ook mee doen.
Oh tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat is geen restrictie hoor, je mag nu ook gewoon meedoen als je een plaatje aanlevert!
Ach de achtergrond kun je weghalen en dan plemp je 'm gewoon ergens anders neer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef Kw4Kje het volgende:
heb liever van tina turner, die van spiderman heeft rare positie , qua achtergrond.
Oke Tina it is! (Jammer had wel een ideetje voor spiderman maar i agree, kut positie)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef Kw4Kje het volgende:
heb liever van tina turner, die van spiderman heeft rare positie , qua achtergrond.
Ja kan ook , maar ga toch voor tinaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de achtergrond kun je weghalen en dan plemp je 'm gewoon ergens anders neer!(Tenzij je juist iemand anders daar neer wil zetten.)
Ja waar ik nu ben, heb ik geen photoshop, ben rond 20.00 thuis. Kan ik nog een halfuurtje shoppenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja zeg het maar, ik ben om 7 uur toch weg.
Dan is er wel een nieuwe ronden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:39 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Ja waar ik nu ben, heb ik geen photoshop, ben rond 20.00 thuis. Kan ik nog een halfuurtje shoppen
Je kloon gebruiken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:32 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 verschillende ideeën met Tina, fuck!
Ik ben 1 van de 7 Fok!kers die GEEN kloon heeft!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kloon gebruiken?
Ik heb zelf ook wel een ideetje, ff kijken of ik het red voor het eten koken & eten
Ik was te laat met stemmen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:17 schreef ToT het volgende:
1 Rubber2006
2 HaJee 5 stemmen
3 vanBeest 1 stem
4 Lindren. 1 stem
5 Crutch
6 ToT 1 stem
7 mwaterl
8 onderjas
9 mcf
10 Dottey 2 stemmen
11 mista
12 Triforce_Courace 2 stemmen (Plus 1 van hemzelf plus 1 na het einde)
13 Kw4kje
Tja er veel moeite in steken hoeft niet altijd te betekenen dat je veel stemmen krijgt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik was te laat met stemmen...rot internetverbinding
![]()
Leuk gedaan allemaal![]()
Maar twee stemmen!!![]()
ik heb een halve dame zelf zitten shoppen en knutselen![]()
Nieuwe ronde
Het kan wel, maar als je dan gelijkspel hebt moet je weer wachten op een extra stem. Doe dan 7 stemmen=winnaar ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
Ik ben al flink op weg met de mijne, maar laten we idd maar 20.30 doen.
Verder is de grens van 5 stemmen misschien idd wat krap. Gewoon een kwartier de tijd geven om te stemmen en dan zeggen: de meeste stemmen gelden?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kloon gebruiken?
Ik heb zelf ook wel een ideetje, ff kijken of ik het red voor het eten koken & eten
Welke was van jou? En wie had er eigenlijk gewonnen. Kan het niet terug vinden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja er veel moeite in steken hoeft niet altijd te betekenen dat je veel stemmen krijgt!Ik heb echt ZIEKELIJK veel tijd in mijn photoshopje van Arnold Schwarzenegger gestoken!
WHOA! Tis een eer je te ontmoeten!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de 7 Fok!kers die GEEN kloon heeft!
Ik heb er ook geen, wel ooit een account voor deze gehad maar daar ben ik al een tijdje het wachtwoord (en e-mail adres) van kwijt. Telt dat ook?quote:
Nummer 2 heeft gewonnen (die met de nieuwejaarsduik) en die met de non, Charlie Chaplin, de butler en de bruidegom was van mij!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welke was van jou? En wie had er eigenlijk gewonnen. Kan het niet terug vinden.
dus 20.30 voor tina? Ik ben het overzicht kwijt..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
Ik ben al flink op weg met de mijne, maar laten we idd maar 20.30 doen.
Verder is de grens van 5 stemmen misschien idd wat krap. Gewoon een kwartier de tijd geven om te stemmen en dan zeggen: de meeste stemmen gelden?
Kun je het niet gewoon uitknippen op een aparte layer. Met een background die transparant is..?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:58 schreef ToT het volgende:
Photoshopvraagje trouwens: ik heb een figuur dat isolated on white is in een aparte layer.
Kun je met blending options het wit doorzichtig maken
Te complex, helaas...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:59 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon uitknippen op een aparte layer. Met een background die transparant is..?
Nog steeds te complex.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:01 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Wit selecteren met het toverstafje en dan deleten?
Dat was wel duidelijk, maar van Arnold bedoelde ik. Ben al klaar trouwens. Betrap mezelf er op niet al te origineel te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummer 2 heeft gewonnen (die met de nieuwejaarsduik) en die met de non, Charlie Chaplin, de butler en de bruidegom was van mij!
Ow sorry!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar van Arnold bedoelde ik. Ben al klaar trouwens. Betrap mezelf er op niet al te origineel te zijn.
Je ziet het er niet vanaf dat het veel tijd heeft gekostquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry!![]()
Dat beeld van "De denker" was mijn inzending (die in het groen), en het oude schilderij heeft gewonnen.
Ik wilde eerst op die van jou stemmen. Maar toen bedacht ik me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry!![]()
Dat beeld van "De denker" was mijn inzending (die in het groen), en het oude schilderij heeft gewonnen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je ziet het er niet vanaf dat het veel tijd heeft gekost.
ohw maar dat bedoel ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja er veel moeite in steken hoeft niet altijd te betekenen dat je veel stemmen krijgt!Ik heb echt ZIEKELIJK veel tijd in mijn photoshopje van Arnold Schwarzenegger gestoken!
Mijn 2e idee (wat ik dus niet uitgevoerd heb) is al door iemand anders uitgevoerd, zie ik!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw maar dat bedoel ik ook helemaal niet![]()
ik ga hem boven mijn bed hangen denk
OT: tina is ruk!
* Dottey zegt : "nummer 2 meld haarzelf evenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de 7 Fok!kers die GEEN kloon heeft!
3 is hierquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey zegt : "nummer 2 meld haarzelf even
en daar gaan we dus vanaf!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ach die stemming is meestal binnen een tiental minuten geregeld, lijkt me niet echt nodig om daar een poll voor te openen. Daarnaast geldt de regel dat eerste die 5 stemmen heeft, de winnaar is. Dan zou je dus al de hele tijd moeten gaan F5-en op die poll tussenstand.
Maar origineel is hij wel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef picodealion het volgende:
Mijne is kut geworden
*troost*quote:
Mwoah, elk photoshopje is tot nu toe uniek!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso niet echt een super inspirerend plaatje, maar dat mag ook wel een keer.
Die zijn aan het lurken en soms stemmen ze!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef Dottey het volgende:
Waar zijn trouwens de dames in dit topic?
jij mag gewoon meedoen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
ah oke.. dus over het algemeen geen actieve deelneemsters?
Of was dit een mannenaangelegenheid?
Kroop er namelijk gewoon tussen!!!
Knappe vrouwen zijn altijd overal welkom!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
Kroop er namelijk gewoon tussen!!!zonder even netjes voor te stellen of hallo te zwaaien..
En met knap bedoelen we dikke spenen. Posten dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Knappe vrouwen zijn altijd overal welkom!
Thanks..quote:
Ik kan niet shoppen. Maar ik stem wel altijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
Kroop er namelijk gewoon tussen!!!zonder even netjes voor te stellen of hallo te zwaaien..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Knappe vrouwen zijn altijd overal welkom!
je kan niet shoppen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan niet shoppen. Maar ik stem wel altijd.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
En met knap bedoelen we dikke spenen. Posten dus
leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan niet shoppen. Maar ik stem wel altijd.
Subtiel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
En met knap bedoelen we dikke spenen. Posten dus
ikke dus!! hallo hierbij!quote:
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef HaJee het volgende:
Misschien moeten we dit topic even vol lullen en in een nieuw deel stemmen.
waarom heb jij dan een man icoontje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |