Ja waar ik nu ben, heb ik geen photoshop, ben rond 20.00 thuis. Kan ik nog een halfuurtje shoppenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja zeg het maar, ik ben om 7 uur toch weg.
Dan is er wel een nieuwe ronden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:39 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Ja waar ik nu ben, heb ik geen photoshop, ben rond 20.00 thuis. Kan ik nog een halfuurtje shoppen
Je kloon gebruiken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:32 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 verschillende ideeën met Tina, fuck!
Ik ben 1 van de 7 Fok!kers die GEEN kloon heeft!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kloon gebruiken?
Ik heb zelf ook wel een ideetje, ff kijken of ik het red voor het eten koken & eten
Ik was te laat met stemmen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:17 schreef ToT het volgende:
1 Rubber2006
2 HaJee 5 stemmen
3 vanBeest 1 stem
4 Lindren. 1 stem
5 Crutch
6 ToT 1 stem
7 mwaterl
8 onderjas
9 mcf
10 Dottey 2 stemmen
11 mista
12 Triforce_Courace 2 stemmen (Plus 1 van hemzelf plus 1 na het einde)
13 Kw4kje
Tja er veel moeite in steken hoeft niet altijd te betekenen dat je veel stemmen krijgt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik was te laat met stemmen...rot internetverbinding
![]()
Leuk gedaan allemaal![]()
Maar twee stemmen!!![]()
ik heb een halve dame zelf zitten shoppen en knutselen![]()
Nieuwe ronde
Het kan wel, maar als je dan gelijkspel hebt moet je weer wachten op een extra stem. Doe dan 7 stemmen=winnaar ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
Ik ben al flink op weg met de mijne, maar laten we idd maar 20.30 doen.
Verder is de grens van 5 stemmen misschien idd wat krap. Gewoon een kwartier de tijd geven om te stemmen en dan zeggen: de meeste stemmen gelden?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kloon gebruiken?
Ik heb zelf ook wel een ideetje, ff kijken of ik het red voor het eten koken & eten
Welke was van jou? En wie had er eigenlijk gewonnen. Kan het niet terug vinden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja er veel moeite in steken hoeft niet altijd te betekenen dat je veel stemmen krijgt!Ik heb echt ZIEKELIJK veel tijd in mijn photoshopje van Arnold Schwarzenegger gestoken!
WHOA! Tis een eer je te ontmoeten!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de 7 Fok!kers die GEEN kloon heeft!
Ik heb er ook geen, wel ooit een account voor deze gehad maar daar ben ik al een tijdje het wachtwoord (en e-mail adres) van kwijt. Telt dat ook?quote:
Nummer 2 heeft gewonnen (die met de nieuwejaarsduik) en die met de non, Charlie Chaplin, de butler en de bruidegom was van mij!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welke was van jou? En wie had er eigenlijk gewonnen. Kan het niet terug vinden.
dus 20.30 voor tina? Ik ben het overzicht kwijt..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
Ik ben al flink op weg met de mijne, maar laten we idd maar 20.30 doen.
Verder is de grens van 5 stemmen misschien idd wat krap. Gewoon een kwartier de tijd geven om te stemmen en dan zeggen: de meeste stemmen gelden?
Kun je het niet gewoon uitknippen op een aparte layer. Met een background die transparant is..?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:58 schreef ToT het volgende:
Photoshopvraagje trouwens: ik heb een figuur dat isolated on white is in een aparte layer.
Kun je met blending options het wit doorzichtig maken
Te complex, helaas...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:59 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon uitknippen op een aparte layer. Met een background die transparant is..?
Nog steeds te complex.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:01 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Wit selecteren met het toverstafje en dan deleten?
Dat was wel duidelijk, maar van Arnold bedoelde ik. Ben al klaar trouwens. Betrap mezelf er op niet al te origineel te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummer 2 heeft gewonnen (die met de nieuwejaarsduik) en die met de non, Charlie Chaplin, de butler en de bruidegom was van mij!
Ow sorry!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar van Arnold bedoelde ik. Ben al klaar trouwens. Betrap mezelf er op niet al te origineel te zijn.
Je ziet het er niet vanaf dat het veel tijd heeft gekostquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry!![]()
Dat beeld van "De denker" was mijn inzending (die in het groen), en het oude schilderij heeft gewonnen.
Ik wilde eerst op die van jou stemmen. Maar toen bedacht ik me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry!![]()
Dat beeld van "De denker" was mijn inzending (die in het groen), en het oude schilderij heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |