Ik heb hem naar TwyLight gezonden.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef jo-ep het volgende:
naar wie mag ik hem sturen?
We hebben een keer met 10 stemmen gedaan, maar toen schoot het niet echt opquote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef mwaterl het volgende:
Toch vind ik die regel van 'het eerste plaatje met 5 stemmen' een beetje apartKun je niet beter iets doen van..in totaal mogen er 20 stemmen gegeven worden en dan tellen?
laat zienquote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb net de grappigste trieste foto ooit gezien op tinypic
Sorryquote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
Over tinypic gesproken...hehehe, blijkbaar vonden ze de mijne niet goed genoeg om hem te hosten...lijkt erop dat ie nu al weg is.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelWhat were they thinking
![]()
Dan heb je iets vulgairs erinquote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Over tinypic gesproken...hehehe, blijkbaar vonden ze de mijne niet goed genoeg om hem te hosten...lijkt erop dat ie nu al weg is.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef -Datdus- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelWhat were they thinking
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef -Datdus- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelWhat were they thinking
[14.gif]
Nope, het was Arnold met een arm waar normaal zijn hoofd zat en een schoen waar zijn hand zat.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dan heb je iets vulgairs erineen tiet kan al genoeg zijn om hem te removen
idd... Twylight... wie had de winnende soep? die mag een nieuw plaatje uitzoekenquote:
klootzakquote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef TwyLight het volgende:
oh was dit topic alweer vergetenNeroje heeft gewonnen
(4)
Ik heb al watquote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Neroje het volgende:
Nou, goed...![]()
4 was dus van mij. Dus dan mag ik een nieuw plaatje uitkiezen
[ afbeelding ]
Eindelijk beetje resolutie. Morgen 17.00. Alles naar ToT?
Deel 1 t/m 5 ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef 3keernix het volgende:
Deel 7 alweer? tering wat heb ik gemist?
Komt ie!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef ToT het volgende:
Doe maar naar mij. Ik heb vandaag toch gelukkig iets meer tijd dan ik dacht!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef De-Hamster het volgende:
@ vanBeest, hoe heb je dat gephotoshopt? Want achter die pinguïns, en in de schaduw van de pinguïns weet je toch precies wat daar voor een texture moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |