quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je ziet het er niet vanaf dat het veel tijd heeft gekost.
ohw maar dat bedoel ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja er veel moeite in steken hoeft niet altijd te betekenen dat je veel stemmen krijgt!Ik heb echt ZIEKELIJK veel tijd in mijn photoshopje van Arnold Schwarzenegger gestoken!
Mijn 2e idee (wat ik dus niet uitgevoerd heb) is al door iemand anders uitgevoerd, zie ik!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw maar dat bedoel ik ook helemaal niet![]()
ik ga hem boven mijn bed hangen denk
OT: tina is ruk!
* Dottey zegt : "nummer 2 meld haarzelf evenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de 7 Fok!kers die GEEN kloon heeft!
3 is hierquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey zegt : "nummer 2 meld haarzelf even
en daar gaan we dus vanaf!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ach die stemming is meestal binnen een tiental minuten geregeld, lijkt me niet echt nodig om daar een poll voor te openen. Daarnaast geldt de regel dat eerste die 5 stemmen heeft, de winnaar is. Dan zou je dus al de hele tijd moeten gaan F5-en op die poll tussenstand.
Maar origineel is hij wel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef picodealion het volgende:
Mijne is kut geworden
*troost*quote:
Mwoah, elk photoshopje is tot nu toe uniek!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso niet echt een super inspirerend plaatje, maar dat mag ook wel een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |