SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:32 schreef franklop het volgende:
Voetbal en daarnaast zo nu en dan hardlopen
Idd, wie het meeste bier op kanquote:Op donderdag 29 april 2010 21:37 schreef Berndje het volgende:
wedstrijdzwemmen en scouting (da's een sport!)
Het jezelf makkelijk makenquote:
is spinning ook aan te raden als je naast een goede conditie ook snelheid wil bijwinnen tijdens sprintsporten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het jezelf makkelijk maken
Ik doe:
- Wielrennen
- Mtb'en
- Veldrijden
- Hardlopen (soms)
- Triatlon (sinds kort)
- Spinning, maar dat is meer een training.
College volgend jaar?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Rick_dB het volgende:
krachttraining en conditietraining
allemaal voor m'n sport volgend jaar: American Football!
^^
Pfff, dat weet ik niet. Ik doe het puur als interval en krachttraining..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:07 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
is spinning ook aan te raden als je naast een goede conditie ook snelheid wil bijwinnen tijdens sprintsporten?
waar?quote:
Balen, wat voor blessures heb je dan? En loop je misschien niet te hard van stapel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Basketball en darten. Wil ter ondersteuning van basketball wel weer gaan sprinten en flink gaan fitnessen deze zomer. Dat fitnessen gaat meestal een paar maanden goed, voor ik me weer blesseer en net zo lang uit de roulatie ben.
skydiven als het klimmen niet zo goed gaat?quote:
Zelfde hierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Basketball en darten. Wil ter ondersteuning van basketball wel weer gaan sprinten en flink gaan fitnessen deze zomer. Dat fitnessen gaat meestal een paar maanden goed, voor ik me weer blesseer en net zo lang uit de roulatie ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |