Begrijpen wel. Jammer alleen dat het niet waar is, wat je vertelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef DeParo het volgende:
Ok, sorry, zie de
verandering als je het nu begrijpt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Het zou ook nog een drukzetfout kunnen zijn.
Knappe drukker die een zetfout maakt.quote:
Het valt wel mee; meer dan genoeg drukkers bewijzen het tegendeel.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Knappe drukker die een zetfout maakt.
Dat zijn geen drukkers maar amateurs.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:57 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Het valt wel mee; meer dan genoeg drukkers bewijzen het tegendeel.
In 1980 maakte men nog keurig onderscheid tussen druk- en zetfouten.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:57 schreef Ringo het volgende:
Hallo, druk- en zetfouten, 1980 belde. Een boek wordt kant-en-klaar digitaal aangeleverd. Zulke fouten zijn 100% redactioneel.
Amateuristische drukkers ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:01 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat zijn geen drukkers maar amateurs.
Dus je opa is drager van het Kruis van Verdienste?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef DeParo het volgende:
Mijn Joodse opa was een Engelandvaarder en mijn Joodse grootmoeder was gevlucht naar Zwitserland. Na de oorlog hebben ze zich nog steeds heel lang ingezet voor de Prinses IreneBrigade.
Daar is een of ander contact met Prins Bernhard ontstaan en zijn ze bevriend geraakt.
Ik heb dit door z'n dubieuze verleden nooit gesnapt, maar goed, zeker weten doen we het niet.
Mijn schoonmoeder heeft een aantal jaren terug met Beatrix een lunch gehad, de Koningin dronk hier vrolijk twee witte wijn bij. Daarna had ze een gesprek met Balkenende, die kwam net aan toen mijn schoonmoeder vertrok.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL![]()
Mag ik toch even kwijt dat ik er niet veel van geloof![]()
Nee hij was eens op de Oranjekazerne in de jaren 90. Daat zat ik toen gelegerd. Kwam hij ook langs tijdens een reunie voor Grenadiers die tijdens de Indië periode in Indië gevochten hadden. Ik bracht drankjes rond, zo ook aan wijlen ZKH Prins Bernhard die tussen de oude mannen (himself included) aanwezig was vraagt hij doodleuk van "neem er zelf ook eentje soldaat" waarop ik antwoorde met: "dat zal ik zeker doen na afloop van de reunie Uwe Hoogheid" waarop die antwoorde met "ik vertrouw op jullie".
Een zeer innemende man was het met bijzonder veel charisma idd.
Mwah, zo simpel lag dat niet. "Het kartel van de hel" is een erg goed boek over de rol van IG Farben tijden WO II.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef DeParo het volgende:
Ik weet niet wanneer hij er heeft gewerkt, vast niet tijdens de oorlog, maar voor de oorlog zullen ze vast wel een paar ideeetjes hebben gehad wat je met Zyklon B allemaal kon doen.
Dat ze daarna ff het ontslag van Balkenende IV aannam! Dat was namelijk die dag gebeurd!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:21 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Wat is er eigenlijk zo apart aan om als rijke werkloze twee wijntjes te drinken tijdens een lunch?
Beargumenteerquote:Op maandag 8 maart 2010 19:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Begrijpen wel. Jammer alleen dat het niet waar is, wat je vertelt.
Mijn grootvader heeft allerlei medailles, eentje had de koningin of een prinses wel opgespeld, alleen het speldje ging in z'n borst dat was wel grappig, maar goed, inmiddels is hij helaas wel overleden al lang.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dus je opa is drager van het Kruis van Verdienste?
Dat laatste sowieso. En als het aan hem lag, dronk ie lekker mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat ze daarna ff het ontslag van Balkenende IV aannam! Dat was namelijk die dag gebeurd!
Misschien is hij niet te genieten als je niet tipsy bent!
Ik denk dat hij dat alleen maar zou toejuichen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. En als het aan hem lag, dronk ie lekker mee.
Bovendien, hij mag er toch niks over zeggen. Al zit ze zich voor z'n ogen te vingeren.
nu maak je je verhaal wel erg cliche hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mijn grootvader heeft allerlei medailles, eentje had de koningin of een prinses wel opgespeld, alleen het speldje ging in z'n borst dat was wel grappig, maar goed, inmiddels is hij helaas wel overleden al lang.
Als je dit boek had gelezen had je dit jaren geleden al gewetenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, wat men ook over hem zegt, hoe men ook over hem mag denken, ik blijf het een toffe peer vinden. Oprecht een schavuit van Oranje, een verlicht despoot.
[ afbeelding ]
Verklaar je nader ikquote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu maak je je verhaal wel erg cliche hoor
-> C&H iig
Tja wat je eigenlijk met alle gasvormige pesticiden kunt doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer hij er heeft gewerkt, vast niet tijdens de oorlog, maar voor de oorlog zullen ze vast wel een paar ideeetjes hebben gehad wat je met Zyklon B allemaal kon doen.
[..]
Dus als ik het goed begrijp was hij een nazi-sympathysant die postzegels plakte?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, wat men ook over hem zegt, hoe men ook over hem mag denken, ik blijf het een toffe peer vinden. Oprecht een schavuit van Oranje, een verlicht despoot.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |