Please doquote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef nyny83 het volgende:
Kheb overigens reactie van Jeroen Grueter terug inmiddels. Vind het niet netjes om die hier te posten, maar ik gok dat hij er weinig bezwaar tegen heeft als ik de geinteresseerden de reactie PM.
Fiama, over zijn goede commentaar bij het ijshockeytoernooi op de olympische winterspelenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:32 schreef Fiama het volgende:
@nyny83: ik heb het vorige topic niet gevolgd, maar waarover heb je Grueter een email gestuurd? misschien ben ik ook wel geïnteresseerd
*interesse heeft. Ik vond het eigenlijk ook erg goed, had dat niet zo verwacht als je ziet hoeveel uur ijshockey wordt uitgezondenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Fiama, over zijn goede commentaar bij het ijshockeytoernooi op de olympische winterspelen
Bedankt, leuk om te lezen.quote:
Ja ze hebben amper 50 shots..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 03:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is niet meer de Caps van voor de OS
5-3 verloren. Verdomme, nu kunnen ze het definitief vergetenquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:17 schreef Saviola het volgende:
Het is echt alles of niets met dit team.. en vandaag is het weer niks. 2-0 MTL na eerste periode.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Katth het volgende:
After further review, eight Thrashers not born when Chelios made NHL debut.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Katth het volgende:
After further review, eight Thrashers not born when Chelios made NHL debut.
Niet echt. Hij is veel te langzaam, bodychecken gaat haast niet meer en aanvallend voegt hij tegenwoordig ook al weinig toe. Hij kan alleen van belang zijn in de kleedkamer omdat hij zo'n icoon is.quote:
Kunnen ze de rest van het seizoen uitcruisenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef Saviola het volgende:
De division winnen met nog 17 games te spelen
Doen ze nu al met zo'n brede fitte selectie die ze nu hebben. Gisteren zaten bijvoorbeeld Fehr en Chimera ernaast. Wedstrijd ervoor Fleischmann, gast scoorde gisteren de winnende in OT...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kunnen ze de rest van het seizoen uitcruisenAf en toe wat topspelers rust geven voor de play-offs etc.
En weer verlorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:12 schreef Saviola het volgende:
Om 1u straks Tampa@Leafs (wordt kijken op stream) en Bruins@Flyers (live op ESPN America).
2 wedstrijden tegelijk kijken dus weer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:44 schreef nyny83 het volgende:
ohja en de Caps hebben de Division title binnen, dus sowieso nu een van de eerste drie seeds.
Mwah, dit gaan ze uiteindelijk nog wel overnemen.quote:
Kheb godver een stream zonder geluidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, dit gaan ze uiteindelijk nog wel overnemen.
Tampa Bay speelt wel op een vrij hoog tempo
Heb je geen SCast?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Kheb godver een stream zonder geluid![]()
![]()
.. slapen dan maar
Tampa al in de Caps zone geweest?quote:
Meer dan genoeg, maar de Caps zijn nu wel vol aan het drukken, mede dankzij een aantal PP'squote:
Goede set play van de face off, zo maakt Ovi ze ookquote:
Ze hebben alle wedstrijden tegen de Caps goed gespeeld behalve de 1e wedstrijd dit seizoen. Vorige week hadden ze ook kunnen en misschien wel moeten winnen. Maar het is inderdaad jammer dat een team met zulke geweldige spelers de play offs niet haalt, omdat ze niet constant genoeg gedurende het seizoen zijn, want pieken kunnen ze zeker. Ze hebben niet voor niks 2 spelers in de top 5 points table.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:29 schreef Saviola het volgende:
Haha winst in Washington, zonder dat Stamkos zelfs hoeft te scoren? Het is dat ik het net met mn eigen ogen gezien heb anders geloofde ik het nooit![]()
Echt zo frustrerend om te zien dat ze zo goed kunnen spelen, maar dat dan gewoon maar voor de helft van hun wedstrijden doen, en de andere helft dik kut is.
Waarom verliezen de Sharks net thuis van Florida?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:13 schreef nyny83 het volgende:
Zonde inderdaad, ik had ze graag in de play-offs gezien
Omdat we alleen kunnen winnen als we achter staan in de 3de periodequote:Op zondag 14 maart 2010 00:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Waarom verliezen de Sharks net thuis van Florida?![]()
Doe je goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 07:30 schreef maartena het volgende:
Ducks losing streak: 5
Morgen tegen de sharks.... ik heb kaartjes voor die wedstrijd, en ga met mijn vrouw en - let op - twee sharks fans! (Althans, hij is sharks fan, zij komt alleen maar om de boys on ice te zien vechten)
Toch jammer dat Kariya zo ver is afgezakt. Hij is veel te goed om derdeliner bij de Blues te spelenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef MMUFC het volgende:
Selanne is met zijn 20e goal van het seizoen nog maar 1 goal verwijderd van de 600e goal in een reguliere NHL wedstrijd
Kariya heeft er nog maar 1 nodig om de 400 te halen2 van mijn helden zo dicht bij een mijlpaal
Daar kan ik niets over zeggen omdat ik Kariya al lange tijd niet heb zien spelen, en ook niet weet wat voor kwaliteit zijn teamgenoten hebbenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Toch jammer dat Kariya zo ver is afgezakt. Hij is veel te goed om derdeliner bij de Blues te spelen
Verder: congrats maartena, wordt de wedstrijd voor jou toch iets leuker van in het stadion
Allemaal leuk, tot in de 3de periode de refs even dachten, hm de Pens moeten dit toch winnen, en ze maar een reeksje powerplays cadeau gaven. Gevolg, van 1-0 naar 1-2quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef nyny83 het volgende:
Lightning voor tegen Pens. Kan niet kijken met dit gare hotel-internet, maar toch netjes.
Vertel mij watquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef nyny83 het volgende:
Da's niet voor het eerst dat de Pens bevoordeeld worden door de refs
Dit is waarom hij de beste is, wat een geweldig stukjequote:Washington Capitals star forward Alex Ovechkin, serving a two-game suspension for a hit on Chicago Blackhawks defenseman Brian Campbell Sunday, issued the following statement Tuesday.
"I am very sorry that Brian was injured and I hope he is able to return to his team soon. NHL hockey is a physical game. We all play hard every time we are on the ice and have battles each shift in every game we play so we can do our jobs and win. As players we must accept responsibility for our actions and I am no different but I did not intend to injure Brian and that is why I was disappointed with the NHL's decision yesterday. Every time I have the honor to play for my team, I will continue to do what I have done since I was taught to play. I will play hard, play with passion and play with respect for my teammates, opponents and fans. I look forward to returning to my team and doing everything I can to be the best player I can be.
Wellus!quote:
Beter nu dan tijdens de play-offsquote:Op woensdag 17 maart 2010 04:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Wellus!![]()
Sharks beginnen dit jaar vroeg aan de traditionele post-season choke? 2-8 tegen Stars, jezus.
Moet lukken inderdaad. Denk ook niet dat de Sharks er nog echt vol voor gaan, ze lijken zich een beetje te sparen nu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef Katth het volgende:
Caps hebben nu redelijk gat geslagen voor de Presidents Trophy.
Waren de Caps gisterenavond ook aan het doen de gehele wedstrijd, maar de Panthers waren gewoon zo zwak dat het nog een monsterscore is geworden. Niet de Panthers die in OT van de Sharks wonnen laatst...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Moet lukken inderdaad. Denk ook niet dat de Sharks er nog echt vol voor gaan, ze lijken zich een beetje te sparen nu.
Ik zit te wachten op Teemu Selanne's 600e. Ik zag hem de 599e scoren afgelopen Zondag en deed zo zijn best om er toen al 600 van te maken, maar lukte niet......quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef MMUFC het volgende:
Kariya moet nog even wachten op zijn 400e goal![]()
Die overwinning op de Flames heeft hun kansen wel goed gedaan iig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:23 schreef popolon het volgende:
Red Wings still hanging in there, gaat erg spannend worden die playoff run.
Misschien is dat de trucquote:
Volgens het verslag op NHL.com begon en eindigde Selanne de match op 599 goals, maar had hij wel een paar goede kansen! Nu een keer afmaken dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef maartena het volgende:
Het werd uiteindelijk 4-2 in het voordeel van de Ducks
Ja niet normaal zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:01 schreef SoeperKoe het volgende:
Kan iemand de Pens defence even wakker maken?
Ja pff die SH goal ook.. kom op zegquote:
Capitalsssssquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:16 schreef nyny83 het volgende:
Vanavond nog iemand iets aan het kijken? Games zijn al begonnen (uurtje vroeger doordat in de VS de DST al is ingegaan)
+1quote:
Er is haast geen mooier moment om je 400e goal te makenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:44 schreef nyny83 het volgende:
Kariya's 400th NHL goal gives Blues 4-3 win over Rangers
Op het moment is hij toch zeker wel het beste wat rondloopt?quote:
Wolski's contract loopt na dit jaar af, wellicht komen ze er niet uit in de salaris-onderhandelingen. Dan is een deal voor Mueller helemaal niet verkeerd. Bovendien heeft Mueller erg veel potentie, ik zie in hem wel een speler die 1 op 1 kan lopen in punten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:27 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Op het moment is hij toch zeker wel het beste wat rondloopt?
Op wie doel je dan? Crosby? (toegegeven, je scoort meer punten op een line met Backstrom en Semin dan op een line met Kunitz en Guerin). Stamkos tijdens z'n pointstreak?
Wat betreft je laatste post: Coyotes doen 't idd geweldig. Had ik niet verwacht! Hebben goede deals gemaakt tijdens de transferperiod. Overigens, over Coyotetrades gesproken: Ik snapte totaal neit waarom Colorado er mee instemde om Wolski voor Mueller te ruilen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat Mueller het tot nu toe waanzinnig doet bij Colorado. Hopelijk kan hij dit niveau doortrekken.
Loopt Muellers contract langer door eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wolski's contract loopt na dit jaar af, wellicht komen ze er niet uit in de salaris-onderhandelingen. Dan is een deal voor Mueller helemaal niet verkeerd. Bovendien heeft Mueller erg veel potentie, ik zie in hem wel een speler die 1 op 1 kan lopen in punten.
Ik heb wel 't idee dat Crosby een speler is die er meer in slaagt z'n team beter te laten spelen. Maaar zoals ik net ook al zei, het telt natuurlijk ook enorm mee dat de Caps kwantitatief gezien veel meer diepte hebben. Pittsburgh draait enkel om Crosby en Malkin (en in mindere mate Staal) terwijl Washington in staat is om ook zonder Ovechkin er 7 in te leggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:
Over Ovechkin: ik vind Sidney Crosby een betere en completere speler. Tuurlijk, Ovechkin heeft een harder schot en heeft fysiek meer inhoud, maar Crosby heeft een beter spelinzicht, een betere pass, een nauwkeuriger schot en heeft veel meer discipline (als in: geen domme penalties en schorsingen). Bovendien denk ik dat Ovechkin als hij wat ouder wordt blessuregevoeliger zal worden vanwege zijn speelstijl.
Ik ben een beetje Stamkos-fan, misschien dat ik daarom 'm beter inschat dan dat hij is. Naar mijn mening is hij -uiteraard- nog niet zo ver als Crosby en Ovechkin, maar kan hij dat zéker wel worden. Ook hij heeft de pech in een matige ploeg te zitten: St.Louis is geweldig. Downie een groot talent en Malone heel bruikbaar. En draait Lecavalier wederom een erg matig seizoen, is Tanguay een enorme miskoop en verder... tsja, verder... Met spelers als Veilleaux en Halpern win je de oorlog niet...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:
Stamkos is fantastisch, maar die is er nog lang niet. Pas als hij heeft laten zien ook met tegenslagen om te kunnen gaan en ook verdedigend een bijdrage gaat leveren komt hij in de buurt van Crosby/Ovechkin, al betwijfel ik of hij ooit ZO goed gaat worden.
Als ze de huidige vorm doortrekken kunnen ze gewoon de play-offs halen. Ze staan al gelijk met de Islanders en Lightning.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:33 schreef Katth het volgende:
Wat een overtime bij Canes @ Penguins! Met 20 seconden te gaan schoten Canes op de paal en met 0,9 seconde scoorde ze alsnog de winner door McBain's 1e goal in de NHL.
Als je de Canes zo ziet spelen snap je gewoon niet dat ze zo laag kunnen staan.
Van mij mogen al die teams nog voorbij ons gaan, playoffs lukt toch niet meer dus doe mij maar een mooie draftpick.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ze de huidige vorm doortrekken kunnen ze gewoon de play-offs halen. Ze staan al gelijk met de Islanders en Lightning.
Ze zijn goed op weg met de 5-2 loss tegen Florida.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:16 schreef Saviola het volgende:
[..]
Van mij mogen al die teams nog voorbij ons gaan, playoffs lukt toch niet meer dus doe mij maar een mooie draftpick.
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ze zijn goed op weg met de 5-2 loss tegen Florida.
5 game losing streak.. ze voelen de playoff stress alweer daarquote:
Of zouden ze gewoon de Red Wings willen ontlopen?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:46 schreef Saviola het volgende:
[..]
5 game losing streak.. ze voelen de playoff stress alweer daar
They just dont give a fuck lijkt het wel. Totaal ongeinspireerd slap zooitje is het op dit moment. Enige postieve zou inderdaad kunnen zijn dat we als we maar onder de Coyotes zakken waarschijnlijk tegen de Kings, Preds of Avalanche moeten ipv tegen de Wings/Flames.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef Katth het volgende:
[..]
Of zouden ze gewoon de Red Wings willen ontlopen?
quote:
redelijke wedstrijd tot nu toe, jammer genoeg alleen nog niet gescoord.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Zometeen Detroit - Pittsburgh op ESPN America.. Hopen op een mooie pot..
Die 2 spelen trouwens nog best vaak tegen elkaar voor een West vs East confrontatie, maarja ligt ook niet echt superver van elkaar verwijderd..
Lijkt me sterk, hij staat al op 564 assists in het reguliere seizoen: http://www.nhl.com/ice/player.htm?id=8458517&view=stats#&navid=nhl-keymatchquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:23 schreef maartena het volgende:
[..]
![]()
Gisteren wedstrijd gezien op TV. Overigens had Niedermayer ook zijn 200e assist.
En als je daar rekent kom je op 200 voor de Ducksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij staat al op 564 assists in het reguliere seizoen: http://www.nhl.com/ice/player.htm?id=8458517&view=stats#&navid=nhl-keymatch
ohwww zo... tja, waarschijnlijk was het ook zijn eerste assist na 4.43 minuten terwijl het zomertijd is, terwijl ze tegen colorado speelden en barack obama president is. Amerikanen en statistiekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En als je daar rekent kom je op 200 voor de Ducks.
Er werd nog even een tikje uitgedeeld ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:33 schreef popolon het volgende:
3-1. Beladen win, Howard gaat nog even met Crosby op de vuist na afloop.
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=63651quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Er werd nog even een tikje uitgedeeld ja.
East is dit jaar trouwens wel een stuk zwakker: http://www.nhl.com/ice/standings.htm?type=con#&navid=nav-stn-confquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef Katth het volgende:
De Eastern Conference is ook al bijna binnen
De kans dus voor de Caps om ervoor te gaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
East is dit jaar trouwens wel een stuk zwakker: http://www.nhl.com/ice/standings.htm?type=con#&navid=nav-stn-conf
Met 76 punten sta je in east in de playoffs, in west 14e
Als hun playoffhoop nog niet definitief vervlogen was, dan bij dezequote:
Denk niet dat er nog veel verassingen zullen zijn, hoewel het altijd mogelijk is. Trashers zouden de Bruins nog kunnen pakken en Flames de Red Wings nog, maar ik zie dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als hun playoffhoop nog niet definitief vervlogen was, dan bij deze
Red Wings halen het wel, dan zie ik eerder de Avs of de Preds er nog uitvliegen. Preds hebben vorig jaar ook in deze positie gestaan en het op het laatst weggegeven en de Avs zijn de laatste tijd ook niet in topvorm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef Katth het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog veel verassingen zullen zijn, hoewel het altijd mogelijk is. Trashers zouden de Bruins nog kunnen pakken en Flames de Red Wings nog, maar ik zie dat niet gebeuren.
Ja idd.... ze moeten er nu minstens 7 of 8 op een rij winnen, en hopen op verlies van andere teams.... dat gaat dus echt nooit lukken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:48 schreef nyny83 het volgende:
Als hun playoffhoop nog niet definitief vervlogen was, dan bij deze
Ik kan niet kijkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Saviola het volgende:
Straks om middernacht, Pens vs Caps @ ESPN America
Half uurtje later Wings - Blues. Ook interessant, want beide zijn nog in de race voor de play-offsquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Saviola het volgende:
Straks om middernacht, Pens vs Caps @ ESPN America
Theodore heeft weer een goed begin. Hopelijk kan hij het volhouden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:42 schreef Saviola het volgende:
Wat een tempo zeghalf mirakel dat het nog 0-0 staat.
Doe mij deze maar weer als Conference Final
Jammer dat Guerin en Bert niet los gingenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=63651
Die zijn echt een potje lelijk bezig, maar zo gaat het altijd met de Penguins. Weet niet of je vorig jaar de play offs hebt gevolgd, maar dat was niet om aan te zien zo partijdig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:15 schreef Theoden het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt maar de refs zijn echt KUT aan het fluiten.
2 penalty's van Penguins al niet gegeven en ze negeren de vieze taunts en late hits van Penguins de hele wedstrijd al ....maar zodra de Caps ook maar een vinger verkeerd uitsteken is het PP Penguins ....
Echt ik ben niet iemand die snel zeikt over refs, maar dit is echt te ziek. Echt zelfde plays die wel worden afgefloten in voordeel van Pens, maar andersom gewoon niet. Cindy die hele tijd al zit te taunten zoals altijd....waar is Howardquote:Op donderdag 25 maart 2010 02:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Die zijn echt een potje lelijk bezig, maar zo gaat het altijd met de Penguins. Weet niet of je vorig jaar de play offs hebt gevolgd, maar dat was niet om aan te zien zo partijdig.
Maar gelukkig hebben we geen powerplays nodig om te scoren, we doen het gewoon shorthanded met Semin
Cindy zit zich vast af te vragen wie hij nu naar de kop zal crosschecken...quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Echt ik ben niet iemand die snel zeikt over refs, maar dit is echt te ziek. Echt zelfde plays die wel worden afgefloten in voordeel van Pens, maar andersom gewoon niet. Cindy die hele tijd al zit te taunten zoals altijd....waar is Howard
Waarschijnlijk beginnen met Theodore. Die faalt dan hopeloos en dan gaan ze terugvallen op Niemi. Die doet het dan niet veel beter, en dan liggen ze eruit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:43 schreef Saviola het volgende:
Outshot 18-51 door Boston maar 5-3 gewonnen!
Stamkos 2 goals en heeft nu Crosby en Ovechkin bijgebeend in de stand, alle drie hebben er nu 45.
Hawks 8-3 verloren zie ik.. tsja hun goalies he. Vraag me echt af wat ze gaan doen straks in de playoffs.
Huet bedoel je, Theodore is nog steeds een Capitalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beginnen met Theodore. Die faalt dan hopeloos en dan gaan ze terugvallen op Niemi. Die doet het dan niet veel beter, en dan liggen ze eruit.
Huet inderdaad. Ik haal die twee Franstaligen altijd door elkaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Huet bedoel je, Theodore is nog steeds een Capital
Lekker voor Stamkos btw, toch nog beetje licht daar in die tunnel van Tampa.
Caps hebben nog 1 punt nodig om de conference te winnen.
Zeg, waar blijft die ingezonden special over Paul Kariya?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef MMUFC het volgende:
Jeuj! Goal, Assist en 3rd Star voor Paul Kariya gisteren
Ingezonden specialquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft die ingezonden special over Paul Kariya?
Goeie zaakquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=522691
Nieuwe regel voor head hits vanaf VANDAAG van start.
Ken ik er nog een van:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ingezonden special
Ik ben wat Kariya betreft momenteel een "teletekst-supporter"Heb wel ESPN America, maar moet maar net geluk hebben dat St. Louis Blues uitgezonden wordt
Wat wel een mooi Youtube filmpje is, is van een paar jaar geleden.. een beuk gekregen, in de eerste periode het ijs af.. en in de 3e periode terugkomen en scoren..
Vooral die kop van die Stevens wanneer Kariya terug het ijs op komt
Als ze zo doorgaan worden het de Canucks nogquote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:52 schreef popolon het volgende:
Wings winnen alweer: 6-2. Die zijn na de 'OS break' helemaal los.9-1-1 in de laatse 11 games.
San Jose/Chicago, here we come.
Haha geweldig jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef popolon het volgende:
Even een leuk tussendoortje, commentaar is prachtig (let ook op de speler rechts):
Jammer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:17 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Thrashers laten kans op achtste plek liggen
Mjah idd. Thrashers zijn een leuk opwarmertje voor de Caps. Bruins moeten ze zich wellicht nog een beetje voor inspannen als die in vorm komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:30 schreef Katth het volgende:
[..]
Jammer!
Caps moet trouwens nog 2 keer thuis tegen Bruins en 2 keer thuis tegen de Trashers voor de play offs. Kan een leuk voorproefje voor de series worden!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef maartena het volgende:
Teemu was ook weer een class-act gisteren.... in plaats van zelf te scoren gaf hij de puck door aan Bonino, een rookie in zijn 2e NHL wedstrijd..... en scoorde zijn eerste NHL goal.
Na de goal op de bench: "Only 599 to go and you will have tied me!"![]()
Kovalchuk lijkt idd onbetaalbaar voor de meeste ploegen, maar niet voor de Blues vermoed ik. Ik heb 't net even opgezocht, de contracten van Tkachuk en Kariya lopen af, waarmee je jaarlijks zo'n 8,5 miljoen dollar bespaart. Plus het feit dat de Blues sowieso al ruimte hebben in de salary sfeer denk ik zelfs dat zij 1 van de weinige ploegen zijn die 'm kunnen aantrekken. Overigens lopen de contracten van Steen, Erik Johnson en Perron af, dus hier zal ook wel wat aan opgaan (verwacht dan alle drie wel wat meer gaan verdienen).quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:18 schreef nyny83 het volgende:
De Blues missen inderdaad de echte toppers waardoor ze uit elkaar gespeeld worden door de 1st lines van de andere teams.
Free agent aanvallers die vrijkomen en 1st line materiaal zijn:
- Patrick Marleau (zal wel opnieuw tekenen)
- Olli Jokinen
- Ilya Kovalchuk (onbetaalbaar)
- Alexander Frolov
Denk dus dat ze het toch vooral van trades moeten hebben. Wellicht 1 belofte als Oshie, Perron of Berglund icm een draft pick wegruilen voor een topper?
Ze hebben inderdaad veel Free Agents. Backstrom verdient op dit moment 850.000 dollar (1.650.000 met premies). Volgend jaar zal hij toch wel in de buurt van de 5 a 6 miljoen dollar willen gaan verdienen (Semin verdient dit jaar 6 miljoen)? Als je Morisson, Walker, Belanger en Corvo laat gaan dan haal je dit bedrag idd terug, plus dat je nog wat goedkopere vervangers kan zoeken. Zag overigens ook dat Washington 3 miljoen onder de cap zit, dus dat helpt ook wel mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef Katth het volgende:
Voor Backstrom is voldoende ruimte als je ziet hoeveel unrestricted free agents Washington heeft. Ik zie hem ook niet weggaan.
Chicago gaat het nog veel moeilijker krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:44 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad veel Free Agents. Backstrom verdient op dit moment 850.000 dollar (1.650.000 met premies). Volgend jaar zal hij toch wel in de buurt van de 5 a 6 miljoen dollar willen gaan verdienen (Semin verdient dit jaar 6 miljoen)? Als je Morisson, Walker, Belanger en Corvo laat gaan dan haal je dit bedrag idd terug, plus dat je nog wat goedkopere vervangers kan zoeken. Zag overigens ook dat Washington 3 miljoen onder de cap zit, dus dat helpt ook wel mee.
Pittsburgh heeft 't wat dat betreft lastiger... die kunnen zelfs geen waiver meer aantrekken...
Klopt. Die zitten ver boven de cap met 15 spelers ofzo. Die moeten echt dit jaar de cup pakken, want het team kan nu alleen nog maar minder worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Chicago gaat het nog veel moeilijker krijgen.
Lekker wedstrijdje dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef popolon het volgende:
Red Wings gisteren, 4-0 voor tegen de Oilers, toen 4-4 en de GWG in de laatste minuut.
Dat had ik hierboven ook al ergens gezegd....quote:Op donderdag 1 april 2010 09:57 schreef MMUFC het volgende:
In de wedstrijd van de Ducks tegen de Stars, had Selanne de assist gegeven voor het eerste doelpunt van Nick Bonino(speelde zijn 2e duel).
Toen ze eenmaal samen op de bank zaten had Selanne tegen Bonino gezegd "Only 599 to go, to equal me" :p
Overigens zijn het nu nog 600 goals te gaan aangezien Selanne zijn 601e gescoord heeft..
Ik wist dat ik het ergens gelezen had, had het topic ook doorgekeken, maar schijnbaar niet goed genoegquote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat had ik hierboven ook al ergens gezegd....
En Ja, 601 - dus hij staat nu gelijk met zijn jeugdidool Jari Kurri.
De Ducks proberen die playoffs nog te halen...... maar ik vrees dat dat toch echt niet meer zal gaan lukken, zo moeten de Flames ook nog flink verliezen. Desalniettemin staan we opeens op plaats 11, dus met een paar verliesjes van de Avs, Blues en Flames.... en nog wat winst van de Ducks..... zou het nog zomaar kunnen.
maar ik schat de kans daarop als "klein"
Wat een saaie kutwedstrijd was dat gisterenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:58 schreef nyny83 het volgende:
Thrashers het weer verklootLijkt wel of ze het niet willen gewoon
In het oosten zo mogelijk nog spannender. Canadiens, Flyers, Bruins, Rangers en Thrashers vechten met zijn vijfjes om 3 plekkies. In het westen kan het alleen voor de Avs eigenlijk nog misgaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:29 schreef Saviola het volgende:
Flames winnen van de Avs, het wordt spannend zeg daar in de west..
Ook opvallend, 0 penalty's bij Hawks-Devilsdas niet meer gebeurd sinds 2001.
Bron: Wikipediaquote:As of March 22, 2010, the Ice Edge bid to purchase the Phoenix Coyotes is essentially dead and unless there is someone willing to step forward to buy the Coyotes from the NHL and keep them in Phoenix, there is an agreement in principle in place to sell the team to Canadian billionaire David Thomson - a major investor in True North Sports and Entertainment, the company that owns and operates the 15,000-seat MTS Centre in Winnipeg. Thomson would move the team back to Winnipeg before the 2010/11 season. With a seating capacity of 15,015 for hockey, it would be the smallest building in the NHL and it would obviously have to have long-term plans to increase the capacity by at least 2,000.[33]
Ik vind het prima. Ik kijk NHL alleen live eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef nyny83 het volgende:
Eventjes alvast over de berichtgeving tijdens de playoffs: willen jullie de uitslag al in de titel hebben of juist niet? Ik ken eigenlijk geen mensen die het achteraf nog helemaal gaan bekijken, maar als dat nou veel gedaan wordt kunnen we er wellicht wat over afspreken. Vooralsnog ga ik ervanuit dat ik de winnaar gewoon in de titel kan vermelden.
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef nyny83 het volgende:
Eventjes alvast over de berichtgeving tijdens de playoffs: willen jullie de uitslag al in de titel hebben of juist niet? Ik ken eigenlijk geen mensen die het achteraf nog helemaal gaan bekijken, maar als dat nou veel gedaan wordt kunnen we er wellicht wat over afspreken. Vooralsnog ga ik ervanuit dat ik de winnaar gewoon in de titel kan vermelden.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Halcon het volgende:
Ik kijk NHL alleen live eigenlijk.
quote:Op maandag 5 april 2010 04:39 schreef Theoden het volgende:
Sharks lose in OT, Capitals clinch Presidents Trophy, hell "fucking" yeah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Columbus Blue Jackets' forward R.J. Umberger was surprisingly critical of the Caps playoff chances in an interview with the Columbus Dispatch following the Blue Jackets loss to Washington on Saturday.
"I don't think any team in the West would be overmatched by them," Umberger told the Dispatch. "They play the wrong way. They want to be moving all the time. They float around in their zone, looking for breakaways and odd-man rushes.
"A good defensive team is going to beat them (in the playoffs). If you eliminate your turnovers and keep them off the power play, they're going to get frustrated because they're in their zone a lot."
Winnepeg Jets!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:35 schreef nyny83 het volgende:
Niet in Phoenix waarschijnlijk:
[..]
Bron: Wikipedia
Zo dom vind ik het niet, vorig jaar liepen ze ook tegen een sterke goalie (Lundqvist) en konden ze een verder erg matig team pas in game 7 verslaan..quote:Op maandag 5 april 2010 14:45 schreef Theoden het volgende:
Wat een hoop gelul van die gast zeg. They are playing the wrong way, but won the Presidents Trophy. Hebben ze zeker bij een pakje pringels gekregen?
Laat hun naar maar eerst een keertje de play-offs halen voordat ze de league leading team gaan bekritiseren.
Ik zeg niet dat de Capitals super spelen de laatste tijd, maar dit is gewoon dom kritiek geven. Ik hoop echt dat Ovechkin wat beter gaat spelen in de play-offs want hij lijkt zo afwezig sinds de OS.
Hullquote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Winnepeg Jets!
![]()
de Blues halen het weer is niet, ik zet in op volgend jaar en tik maar weer is Brett Hull in op Youtube
those were the days
Ik kies altijd een random team, net nog een potje gedaan als Coyotes en 5-3 verloren, daarna een met tampa en 2-0 gewonnen \o/quote:Op maandag 5 april 2010 15:22 schreef sp3c het volgende:
ik speel altijd met de Blues in de NHL games![]()
ik bloed blauw
Tussen 2000 en nu hebben ze ook de playoffs 2x gemist volgens mijquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef sp3c het volgende:
sharks doen het goed!!
maar in goede tijden is het niet zo moeilijk fanboy te zijn
Caps zijn btw 10-5-3 vs westquote:Op maandag 5 april 2010 14:45 schreef Theoden het volgende:
Wat een hoop gelul van die gast zeg. They are playing the wrong way, but won the Presidents Trophy. Hebben ze zeker bij een pakje pringels gekregen?
Laat hun naar maar eerst een keertje de play-offs halen voordat ze de league leading team gaan bekritiseren.
Ik zeg niet dat de Capitals super spelen de laatste tijd, maar dit is gewoon dom kritiek geven. Ik hoop echt dat Ovechkin wat beter gaat spelen in de play-offs want hij lijkt zo afwezig sinds de OS.
Ik koos altijd Mighty Ducks of Anaheimquote:Op maandag 5 april 2010 15:22 schreef sp3c het volgende:
ik speel altijd met de Blues in de NHL games![]()
ik bloed blauw
Hehe daar speelde ik vroeger ook vaak mee ja. Selanne en Kariya bij elkaar op 1 linequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik koos altijd Mighty Ducks of Anaheim
Toen Kariya daar weg was koos ik of het team van Kariya of de Ducks(om vervolgens een poging te wagen Kariya te halen)
Bij Avalanche kon je 1 seizoen ook met Kariya en Selanne op 1 lijn spelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe daar speelde ik vroeger ook vaak mee ja. Selanne en Kariya bij elkaar op 1 lineRucchin ofzo daartussenin scoorde bij mij ook erg veel.
Verder nog geregeld met Avalanche en Red Wings gespeeld, toendertijd de beste teams. Avalanche met Forsberg en Sakic en Roy, Red Wings metYzerman
, Fedorov, Larionov en Lidstrom.
Dat was een beetje de periode dat ik 't regelmatig volgde...quote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Blues halen het weer is niet, ik zet in op volgend jaar en tik maar weer is Brett Hull in op Youtube
those were the days
Zo, en dan vergeet je er nog een paar... over Iconische teams gesproken zeg! Scott Young speelde regelmatig op de derde line, en dat zegt behoorlijk veel! Verder ook nog Deadmarsh, Claude Lemieux, Kamenski, Drury.. poeh!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Verder nog geregeld met Avalanche en Red Wings gespeeld, toendertijd de beste teams. Avalanche met Forsberg en Sakic en Roy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |