Dit is waarom hij de beste is, wat een geweldig stukjequote:Washington Capitals star forward Alex Ovechkin, serving a two-game suspension for a hit on Chicago Blackhawks defenseman Brian Campbell Sunday, issued the following statement Tuesday.
"I am very sorry that Brian was injured and I hope he is able to return to his team soon. NHL hockey is a physical game. We all play hard every time we are on the ice and have battles each shift in every game we play so we can do our jobs and win. As players we must accept responsibility for our actions and I am no different but I did not intend to injure Brian and that is why I was disappointed with the NHL's decision yesterday. Every time I have the honor to play for my team, I will continue to do what I have done since I was taught to play. I will play hard, play with passion and play with respect for my teammates, opponents and fans. I look forward to returning to my team and doing everything I can to be the best player I can be.
Wellus!quote:
Beter nu dan tijdens de play-offsquote:Op woensdag 17 maart 2010 04:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Wellus!![]()
Sharks beginnen dit jaar vroeg aan de traditionele post-season choke? 2-8 tegen Stars, jezus.
Moet lukken inderdaad. Denk ook niet dat de Sharks er nog echt vol voor gaan, ze lijken zich een beetje te sparen nu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef Katth het volgende:
Caps hebben nu redelijk gat geslagen voor de Presidents Trophy.
Waren de Caps gisterenavond ook aan het doen de gehele wedstrijd, maar de Panthers waren gewoon zo zwak dat het nog een monsterscore is geworden. Niet de Panthers die in OT van de Sharks wonnen laatst...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Moet lukken inderdaad. Denk ook niet dat de Sharks er nog echt vol voor gaan, ze lijken zich een beetje te sparen nu.
Ik zit te wachten op Teemu Selanne's 600e. Ik zag hem de 599e scoren afgelopen Zondag en deed zo zijn best om er toen al 600 van te maken, maar lukte niet......quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef MMUFC het volgende:
Kariya moet nog even wachten op zijn 400e goal![]()
Die overwinning op de Flames heeft hun kansen wel goed gedaan iig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:23 schreef popolon het volgende:
Red Wings still hanging in there, gaat erg spannend worden die playoff run.
Misschien is dat de trucquote:
Volgens het verslag op NHL.com begon en eindigde Selanne de match op 599 goals, maar had hij wel een paar goede kansen! Nu een keer afmaken dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef maartena het volgende:
Het werd uiteindelijk 4-2 in het voordeel van de Ducks
Ja niet normaal zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:01 schreef SoeperKoe het volgende:
Kan iemand de Pens defence even wakker maken?
Ja pff die SH goal ook.. kom op zegquote:
Capitalsssssquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:16 schreef nyny83 het volgende:
Vanavond nog iemand iets aan het kijken? Games zijn al begonnen (uurtje vroeger doordat in de VS de DST al is ingegaan)
+1quote:
Er is haast geen mooier moment om je 400e goal te makenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:44 schreef nyny83 het volgende:
Kariya's 400th NHL goal gives Blues 4-3 win over Rangers
Op het moment is hij toch zeker wel het beste wat rondloopt?quote:
Wolski's contract loopt na dit jaar af, wellicht komen ze er niet uit in de salaris-onderhandelingen. Dan is een deal voor Mueller helemaal niet verkeerd. Bovendien heeft Mueller erg veel potentie, ik zie in hem wel een speler die 1 op 1 kan lopen in punten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:27 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Op het moment is hij toch zeker wel het beste wat rondloopt?
Op wie doel je dan? Crosby? (toegegeven, je scoort meer punten op een line met Backstrom en Semin dan op een line met Kunitz en Guerin). Stamkos tijdens z'n pointstreak?
Wat betreft je laatste post: Coyotes doen 't idd geweldig. Had ik niet verwacht! Hebben goede deals gemaakt tijdens de transferperiod. Overigens, over Coyotetrades gesproken: Ik snapte totaal neit waarom Colorado er mee instemde om Wolski voor Mueller te ruilen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat Mueller het tot nu toe waanzinnig doet bij Colorado. Hopelijk kan hij dit niveau doortrekken.
Loopt Muellers contract langer door eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wolski's contract loopt na dit jaar af, wellicht komen ze er niet uit in de salaris-onderhandelingen. Dan is een deal voor Mueller helemaal niet verkeerd. Bovendien heeft Mueller erg veel potentie, ik zie in hem wel een speler die 1 op 1 kan lopen in punten.
Ik heb wel 't idee dat Crosby een speler is die er meer in slaagt z'n team beter te laten spelen. Maaar zoals ik net ook al zei, het telt natuurlijk ook enorm mee dat de Caps kwantitatief gezien veel meer diepte hebben. Pittsburgh draait enkel om Crosby en Malkin (en in mindere mate Staal) terwijl Washington in staat is om ook zonder Ovechkin er 7 in te leggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:
Over Ovechkin: ik vind Sidney Crosby een betere en completere speler. Tuurlijk, Ovechkin heeft een harder schot en heeft fysiek meer inhoud, maar Crosby heeft een beter spelinzicht, een betere pass, een nauwkeuriger schot en heeft veel meer discipline (als in: geen domme penalties en schorsingen). Bovendien denk ik dat Ovechkin als hij wat ouder wordt blessuregevoeliger zal worden vanwege zijn speelstijl.
Ik ben een beetje Stamkos-fan, misschien dat ik daarom 'm beter inschat dan dat hij is. Naar mijn mening is hij -uiteraard- nog niet zo ver als Crosby en Ovechkin, maar kan hij dat zéker wel worden. Ook hij heeft de pech in een matige ploeg te zitten: St.Louis is geweldig. Downie een groot talent en Malone heel bruikbaar. En draait Lecavalier wederom een erg matig seizoen, is Tanguay een enorme miskoop en verder... tsja, verder... Met spelers als Veilleaux en Halpern win je de oorlog niet...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:
Stamkos is fantastisch, maar die is er nog lang niet. Pas als hij heeft laten zien ook met tegenslagen om te kunnen gaan en ook verdedigend een bijdrage gaat leveren komt hij in de buurt van Crosby/Ovechkin, al betwijfel ik of hij ooit ZO goed gaat worden.
Als ze de huidige vorm doortrekken kunnen ze gewoon de play-offs halen. Ze staan al gelijk met de Islanders en Lightning.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:33 schreef Katth het volgende:
Wat een overtime bij Canes @ Penguins! Met 20 seconden te gaan schoten Canes op de paal en met 0,9 seconde scoorde ze alsnog de winner door McBain's 1e goal in de NHL.
Als je de Canes zo ziet spelen snap je gewoon niet dat ze zo laag kunnen staan.
Van mij mogen al die teams nog voorbij ons gaan, playoffs lukt toch niet meer dus doe mij maar een mooie draftpick.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ze de huidige vorm doortrekken kunnen ze gewoon de play-offs halen. Ze staan al gelijk met de Islanders en Lightning.
Ze zijn goed op weg met de 5-2 loss tegen Florida.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:16 schreef Saviola het volgende:
[..]
Van mij mogen al die teams nog voorbij ons gaan, playoffs lukt toch niet meer dus doe mij maar een mooie draftpick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |