Die zijn echt een potje lelijk bezig, maar zo gaat het altijd met de Penguins. Weet niet of je vorig jaar de play offs hebt gevolgd, maar dat was niet om aan te zien zo partijdig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:15 schreef Theoden het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt maar de refs zijn echt KUT aan het fluiten.
2 penalty's van Penguins al niet gegeven en ze negeren de vieze taunts en late hits van Penguins de hele wedstrijd al ....maar zodra de Caps ook maar een vinger verkeerd uitsteken is het PP Penguins ....
Echt ik ben niet iemand die snel zeikt over refs, maar dit is echt te ziek. Echt zelfde plays die wel worden afgefloten in voordeel van Pens, maar andersom gewoon niet. Cindy die hele tijd al zit te taunten zoals altijd....waar is Howardquote:Op donderdag 25 maart 2010 02:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Die zijn echt een potje lelijk bezig, maar zo gaat het altijd met de Penguins. Weet niet of je vorig jaar de play offs hebt gevolgd, maar dat was niet om aan te zien zo partijdig.
Maar gelukkig hebben we geen powerplays nodig om te scoren, we doen het gewoon shorthanded met Semin
Cindy zit zich vast af te vragen wie hij nu naar de kop zal crosschecken...quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Echt ik ben niet iemand die snel zeikt over refs, maar dit is echt te ziek. Echt zelfde plays die wel worden afgefloten in voordeel van Pens, maar andersom gewoon niet. Cindy die hele tijd al zit te taunten zoals altijd....waar is Howard
Waarschijnlijk beginnen met Theodore. Die faalt dan hopeloos en dan gaan ze terugvallen op Niemi. Die doet het dan niet veel beter, en dan liggen ze eruit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:43 schreef Saviola het volgende:
Outshot 18-51 door Boston maar 5-3 gewonnen!
Stamkos 2 goals en heeft nu Crosby en Ovechkin bijgebeend in de stand, alle drie hebben er nu 45.
Hawks 8-3 verloren zie ik.. tsja hun goalies he. Vraag me echt af wat ze gaan doen straks in de playoffs.
Huet bedoel je, Theodore is nog steeds een Capitalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beginnen met Theodore. Die faalt dan hopeloos en dan gaan ze terugvallen op Niemi. Die doet het dan niet veel beter, en dan liggen ze eruit.
Huet inderdaad. Ik haal die twee Franstaligen altijd door elkaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Huet bedoel je, Theodore is nog steeds een Capital
Lekker voor Stamkos btw, toch nog beetje licht daar in die tunnel van Tampa.
Caps hebben nog 1 punt nodig om de conference te winnen.
Zeg, waar blijft die ingezonden special over Paul Kariya?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef MMUFC het volgende:
Jeuj! Goal, Assist en 3rd Star voor Paul Kariya gisteren
Ingezonden specialquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft die ingezonden special over Paul Kariya?
Goeie zaakquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=522691
Nieuwe regel voor head hits vanaf VANDAAG van start.
Ken ik er nog een van:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ingezonden special
Ik ben wat Kariya betreft momenteel een "teletekst-supporter"Heb wel ESPN America, maar moet maar net geluk hebben dat St. Louis Blues uitgezonden wordt
Wat wel een mooi Youtube filmpje is, is van een paar jaar geleden.. een beuk gekregen, in de eerste periode het ijs af.. en in de 3e periode terugkomen en scoren..
Vooral die kop van die Stevens wanneer Kariya terug het ijs op komt
Als ze zo doorgaan worden het de Canucks nogquote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:52 schreef popolon het volgende:
Wings winnen alweer: 6-2. Die zijn na de 'OS break' helemaal los.9-1-1 in de laatse 11 games.
San Jose/Chicago, here we come.
Haha geweldig jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef popolon het volgende:
Even een leuk tussendoortje, commentaar is prachtig (let ook op de speler rechts):
Jammer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:17 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Thrashers laten kans op achtste plek liggen
Mjah idd. Thrashers zijn een leuk opwarmertje voor de Caps. Bruins moeten ze zich wellicht nog een beetje voor inspannen als die in vorm komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:30 schreef Katth het volgende:
[..]
Jammer!
Caps moet trouwens nog 2 keer thuis tegen Bruins en 2 keer thuis tegen de Trashers voor de play offs. Kan een leuk voorproefje voor de series worden!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef maartena het volgende:
Teemu was ook weer een class-act gisteren.... in plaats van zelf te scoren gaf hij de puck door aan Bonino, een rookie in zijn 2e NHL wedstrijd..... en scoorde zijn eerste NHL goal.
Na de goal op de bench: "Only 599 to go and you will have tied me!"![]()
Kovalchuk lijkt idd onbetaalbaar voor de meeste ploegen, maar niet voor de Blues vermoed ik. Ik heb 't net even opgezocht, de contracten van Tkachuk en Kariya lopen af, waarmee je jaarlijks zo'n 8,5 miljoen dollar bespaart. Plus het feit dat de Blues sowieso al ruimte hebben in de salary sfeer denk ik zelfs dat zij 1 van de weinige ploegen zijn die 'm kunnen aantrekken. Overigens lopen de contracten van Steen, Erik Johnson en Perron af, dus hier zal ook wel wat aan opgaan (verwacht dan alle drie wel wat meer gaan verdienen).quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:18 schreef nyny83 het volgende:
De Blues missen inderdaad de echte toppers waardoor ze uit elkaar gespeeld worden door de 1st lines van de andere teams.
Free agent aanvallers die vrijkomen en 1st line materiaal zijn:
- Patrick Marleau (zal wel opnieuw tekenen)
- Olli Jokinen
- Ilya Kovalchuk (onbetaalbaar)
- Alexander Frolov
Denk dus dat ze het toch vooral van trades moeten hebben. Wellicht 1 belofte als Oshie, Perron of Berglund icm een draft pick wegruilen voor een topper?
Ze hebben inderdaad veel Free Agents. Backstrom verdient op dit moment 850.000 dollar (1.650.000 met premies). Volgend jaar zal hij toch wel in de buurt van de 5 a 6 miljoen dollar willen gaan verdienen (Semin verdient dit jaar 6 miljoen)? Als je Morisson, Walker, Belanger en Corvo laat gaan dan haal je dit bedrag idd terug, plus dat je nog wat goedkopere vervangers kan zoeken. Zag overigens ook dat Washington 3 miljoen onder de cap zit, dus dat helpt ook wel mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef Katth het volgende:
Voor Backstrom is voldoende ruimte als je ziet hoeveel unrestricted free agents Washington heeft. Ik zie hem ook niet weggaan.
Chicago gaat het nog veel moeilijker krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:44 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad veel Free Agents. Backstrom verdient op dit moment 850.000 dollar (1.650.000 met premies). Volgend jaar zal hij toch wel in de buurt van de 5 a 6 miljoen dollar willen gaan verdienen (Semin verdient dit jaar 6 miljoen)? Als je Morisson, Walker, Belanger en Corvo laat gaan dan haal je dit bedrag idd terug, plus dat je nog wat goedkopere vervangers kan zoeken. Zag overigens ook dat Washington 3 miljoen onder de cap zit, dus dat helpt ook wel mee.
Pittsburgh heeft 't wat dat betreft lastiger... die kunnen zelfs geen waiver meer aantrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |