abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78900874
Ik ben er ook voor de verzorgingsstaat af te schaffen. Als mensen zich willen verzekeren betalen ze dat zelf maar. Wel ben ik voor een vangnet mbv particulier initiatief. Dat sluit misbruik ook beter uit omdat de mensen die betalen zelf bepalen aan wie en waaraan het geld wordt besteed.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 8 maart 2010 @ 19:01:24 #52
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78901091
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Stem dan vooral op de VVD. Maar ik niet zo.

Waarom zijn er mensen die deze vreselijk club nog willen steunen?
De vraag zou moeten zijn:
Waarom zou je solidair willen zijn met mensen die de Nederlandse waardes en normen niet respecteren?

De verzorgingsstaat is al een flop geworden door teveel mensen die deze verzorgingsstaat misbruiken.
Bedoelt vor de zwaar gehandicapten en te oude mensen om nog maar te werken, tegenwoordig krjig iemand met maar 9 tenen zijn hele leven een riante uitkering.
Dit PVDA en extreem-links beleid is de ondergang van de verzorgingsstaat geweest.

Maar als je dit niet kan begrjipen moet je op de christenunie stemmen dat zijn ook van die linkse rooie rakkers geworden.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  maandag 8 maart 2010 @ 19:01:57 #53
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78901114
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:24 schreef axis303 het volgende:
“One of the consequences of such notions as "entitlements" is that people who have contributed nothing to society feel that society owes them something, apparently just for being nice enough to grace us with their presence. It is amazing that people who think we cannot afford to pay for doctors, hospitals, and medication somehow think that we can afford to pay for doctors, hospitals, medication and a government bureaucracy to administer it.”

Thomas Sowell
Iedereen die netto minder oplevert dan hij/zij kost maar het land uitzetten dus? Ze zijn toch zinloos.
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

De vraag zou moeten zijn:
Waarom zou je solidair willen zijn met mensen die de Nederlandse waardes en normen niet respecteren?

De verzorgingsstaat is al een flop geworden door teveel mensen die deze verzorgingsstaat misbruiken.
Bedoelt vor de zwaar gehandicapten en te oude mensen om nog maar te werken, tegenwoordig krjig iemand met maar 9 tenen zijn hele leven een riante uitkering.
Dit PVDA en extreem-links beleid is de ondergang van de verzorgingsstaat geweest.

Maar als je dit niet kan begrjipen moet je op de christenunie stemmen dat zijn ook van die linkse rooie rakkers geworden.
Jij respecteert anders ook bepaalde normen en waarden niet. Dus ik vind dat jij nergens recht op hebt.
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:56 schreef Digi2 het volgende:
Ik ben er ook voor de verzorgingsstaat af te schaffen. Als mensen zich willen verzekeren betalen ze dat zelf maar. Wel ben ik voor een vangnet mbv particulier initiatief. Dat sluit misbruik ook beter uit omdat de mensen die betalen zelf bepalen aan wie en waaraan het geld wordt besteed.
Ah, jij denkt dus da je alles wel zelf kan betalen? Heb je alles waar je gebruik van hebt gemaakt al terugbetaald via belastingen? Want ik denk zomaar dat je tot nu toe meer hebt gekost dan je hebt opgeleverd.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:05:38 #54
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_78901301
quote:
PI Wil jij graag de verzorgingstaat omzeep helpen?
JA HAHHAHAHAHA!
  maandag 8 maart 2010 @ 19:06:50 #55
293211 AardbeefMachine
pi_78901367
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:

Jij respecteert anders ook bepaalde normen en waarden niet. Dus ik vind dat jij nergens recht op hebt.
Ik krijg dan ook al niets maar moet wel mijn hele leven al dik betalen he.
Maar blijkt dus dat linkse rakkers zoals jij ook inzien dat de verzorgingsstaat heeft gefaald.
Waarom zou jij moeten betalen voor rechtse ziektenkosten.
Ik zou als ik jouw was dan ook eens op rechts stemmen zodat je gewoon voor je zelf betaald en niet vor anders denkende, die je in het dagelijkse leven ook maar haat en uitscheld.
maar je wilt wel samen een ziektenkosten verdelen, dat strookt met logisch denken.

Tenzij natuurljik je weinig tot geen bijdrage levert en de rechtse belastnig centent nodig hebt om al jouw ziektenkosten, prmies en uitkeringen te betalen.
[/quote]
  maandag 8 maart 2010 @ 19:11:25 #56
293211 AardbeefMachine
pi_78901651
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Iedereen die netto minder oplevert dan hij/zij kost maar het land uitzetten dus? Ze zijn toch zinloos.

Dat is een beetje overdreven maar van een radicaal denkend mens zoals linkse zoals jij zijn we niets anders gewend
maar we kunnen wel aan nieuwe import deze eisen dat ze een positieve invloed op onze verzorgingsstaat hebben en dat ze anders hun eigen boontjes moeten doppen.
Waarom altijd aan HUN welzijn denken en niet aan ONZE verzorgings staat?
Het success van miljoenen immigranten gaat ten kostte van onze verzorgingsstaat.
Als de prijzen omhoog gaan komt dit niet door een crisis of wat ook maar aan miljoenen nieuwe nederlanders die niet hun hele leven belasting betaald hebben. Maar meteen een dure operatie ten kostte van 100 000 euro ondergaan terwijl ze nog nooit 1 cent bijgedragen hebben.
[/quote]
  maandag 8 maart 2010 @ 19:52:54 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_78903843
quote:

Een hele goed onderbouwing van je standpunt

Kom op TS je kunt beter
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 8 maart 2010 @ 20:06:18 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78904554
Je moet begrijpen dat de verzorgingsstaat enkel kan blijven bestaan bij de gratie van mensen die ervoor willen blijven betalen en een streng toegangsysteem dat uitkeringen alleen verstrekt aan mensen die ze werkelijk nodig hebben.

Wat dat betreft is de VVD een van de beste partijen om te stemmen als je de verzorgingsstaat realiseerbaar wil houden.
The End Times are wild
pi_78904844
quote:

Waarom zijn er mensen die stemmen op partijen die sympathiseren met Hugo Chavez?
  maandag 8 maart 2010 @ 20:11:55 #60
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78904892
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Ik krijg dan ook al niets maar moet wel mijn hele leven al dik betalen he.
Maar blijkt dus dat linkse rakkers zoals jij ook inzien dat de verzorgingsstaat heeft gefaald.
Waarom zou jij moeten betalen voor rechtse ziektenkosten.
Ik zou als ik jouw was dan ook eens op rechts stemmen zodat je gewoon voor je zelf betaald en niet vor anders denkende, die je in het dagelijkse leven ook maar haat en uitscheld.
maar je wilt wel samen een ziektenkosten verdelen, dat strookt met logisch denken.

Tenzij natuurljik je weinig tot geen bijdrage levert en de rechtse belastnig centent nodig hebt om al jouw ziektenkosten, prmies en uitkeringen te betalen.
ik krijg niks zegt hij met droge ogen! Wat een grapjas ben je toch. Je bent zeker ook nog zo naief dat je denkt dat mensen die rijk zijn dat puur aan zichzelf te danken hebben
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:12:16 #61
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78904917
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:06 schreef LXIV het volgende:
Je moet begrijpen dat de verzorgingsstaat enkel kan blijven bestaan bij de gratie van mensen die ervoor willen blijven betalen en een streng toegangsysteem dat uitkeringen alleen verstrekt aan mensen die ze werkelijk nodig hebben.

Wat dat betreft is de VVD een van de beste partijen om te stemmen als je de verzorgingsstaat realiseerbaar wil houden.
Dit is de bezweringsformule die altijd uit de kast wordt getrokken
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 8 maart 2010 @ 20:13:10 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_78904971
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vertel, hoe wil jij de verzorgingsstaat betaalbaar houden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:15:45 #63
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78905116
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel, hoe wil jij de verzorgingsstaat betaalbaar houden?
Dat doe ik niet aan jou.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 8 maart 2010 @ 20:18:41 #64
45206 Pietverdriet
pi_78905270
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat doe ik niet aan jou.
Je hebt dus zoals gewoonlijk niets anders te melden dan poep te gooien,
valse beschuldigingen, scheldpartijen, dat is klopkoek, maar een inhoudelijke oplossing, daar komt ie niet mee.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:19:03 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78905295
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Omdat ze waar is.
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2010 @ 20:19:37 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_78905337
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat doe ik niet aan jou.
Of wel je weet het ook niet

Of kom je straks weer met je stokpaardjes zoals de sterkste schouders / de zwaarste lasten en het aanpakken van het groot kapitaal?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 8 maart 2010 @ 20:19:56 #67
45206 Pietverdriet
pi_78905362
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat ze waar is.
Jep, en een antwoord geven hoe hij het betaalbaar wil houden kan ie niet.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:20:25 #68
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78905389
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt dus zoals gewoonlijk niets anders te melden dan poep te gooien,
valse beschuldigingen, scheldpartijen, dat is klopkoek, maar een inhoudelijke oplossing, daar komt ie niet mee.
ik ben jouw scheldpartijen nog niet vergeten en in dat andere topic van de christenunie haalde je ook je gebruikelijke discussietechnieken uit de kast (hihi).
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 8 maart 2010 @ 20:21:06 #69
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78905423
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat ze waar is.
het wordt steeds verder vernauwd, dat is het (gevaarlijke) punt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 8 maart 2010 @ 20:22:34 #70
45206 Pietverdriet
pi_78905512
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

ik ben jouw scheldpartijen nog niet vergeten en in dat andere topic van de christenunie haalde je ook je gebruikelijke discussietechnieken uit de kast (hihi).
Kom eens met een inhoudelijk antwoord
  maandag 8 maart 2010 @ 20:22:44 #71
293211 AardbeefMachine
pi_78905523
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

ik krijg niks zegt hij met droge ogen! Wat een grapjas ben je toch. Je bent zeker ook nog zo naief dat je denkt dat mensen die rijk zijn dat puur aan zichzelf te danken hebben
Je wordt niet rijk als je genoegen neemt met een vaste baan als bouwvakker of zakkenvuller.
Om rijk te worden zal je toch keihard moeten werken of veel risico's nemen.
Als die risico's of keihard werken en de juiste beslissingen nemen successvol zijn waarom zou je daarvoor bestraft moeten worden?

Aan zichzelf te danken?
Waarschijnljik heeft hij personeel in dienst maar daar wordt een contract mee afgesloten.
Dus ja mensen die rjk zijn hebben dat toch echt zelf verdient.
Of je hebt het over erfenissen of iets dergelijks.
Maar een erfenis krijg je alleen als je ouders bijvoorbeeld bewust hebben gekozen om hun hele leven keihard te werken en niets uit te geven om zoveel mogelijk geld na te laten. Dit is een bewuste keuze.
Iemand anders maajt het lekker zelf op en let niet op de kosten.
Wat zou hier oneerlijk zijn?

Dan zouden jouw ouders ook maar niet zo egoistisch moeten zjin om jouw niets na te laten als jij je achtergesteld voelt?

Rijkdom komt niet aanwaaien en krijg je ook niet van de overheid. Dit zul je zelf moeten verdienen of nalaten aan jouw familie als je wilt dat die wat hebben om mee te beginnen.
[/quote]
pi_78905619
Ja ik wil graag de verzorgingsstaat om zeep helpen.

Niet echt natuurlijk, maar de VVD kan op mijn stem rekenen. Kennelijk ben je dan al tegen de complete verzorgingsstaat ipv een versobering ervan
  maandag 8 maart 2010 @ 20:25:26 #73
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78905675
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kom eens met een inhoudelijk antwoord
Die heb ik al zo vaak gegeven en ook hier. Namelijk dat de scheiding tussen de groepen die betalen en de groepen die ontvangen niet klopt en dat jullie, de rechtsen, ook de vrijheid nemen om naar believen mensen binnen één van de twee kampen te plaatsen. Naast dat uitgerekend jullie soort neoliberaal beleid uitgerekend zo'n scheiding des te sneller zal blootleggen
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 8 maart 2010 @ 20:25:55 #74
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78905697
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Je wordt niet rijk als je genoegen neemt met een vaste baan als bouwvakker of zakkenvuller.
Om rijk te worden zal je toch keihard moeten werken of veel risico's nemen.
Als die risico's of keihard werken en de juiste beslissingen nemen successvol zijn waarom zou je daarvoor bestraft moeten worden?
Nee oke, je bent dus echt nog zo naief. Geeft niks knullie, als je wat groter en slimmer bent zal je het allemaal wel wat beter snappen.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:26:03 #75
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78905704
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef sneakypete het volgende:
Ja ik wil graag de verzorgingsstaat om zeep helpen.

Niet echt natuurlijk, maar de VVD kan op mijn stem rekenen. Kennelijk ben je dan al tegen de complete verzorgingsstaat ipv een versobering ervan
Dat riepen ze in de jaren '80 ook. Ik zeg het je: als het zo door gaat pleuren we ooit mensen in barakken

En wat jou betreft is het erge dat je niet door hebt achter welke waanideeën je aan loopt. Zoals dat typische 'ja maar die aanbevelingen van niet drinken, geen tattoos gelden niet voor mij hoor'
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')