quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
letterlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Je prins op het witte paard is langsgekomen?
ok, omdat je een meisje bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Julis het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig! Ik wil ook een p.m.
Dan wordt dit mijn eerste p.m. (uitgezonderd die van FOK! over wachtwoord wijziging).
De inbox "julis" is niet beschikbaarquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Julis het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig! Ik wil ook een p.m.
Dan wordt dit mijn eerste p.m. (uitgezonderd die van FOK! over wachtwoord wijziging).
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerriequote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij is Bilmi een paar kilo aangekomen
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerrie
Op de juiste plekken soms wel tochquote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerrie
Eh noem eens wat plekken dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op de juiste plekken soms wel toch![]()
Wat is fijn om man te zijn
heb jij het tegen rookert of tegen mij?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Ayca het volgende:
Ik zie niet in waarom in grotere borsten zou willenmisschien dat jij dat fijn zou vinden
maar ik vind het prima zo.
![]()
![]()
![]()
tegen rookertquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij het tegen rookert of tegen mij?want dit is bij mij niet het probleem.. maar laten we stoppen over dit onderwerp over fok, ayip.
Ik zeg niet dat ik of jij dat wil, maar dat sommige meisjes/vrouwen dat zouden willenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Ayca het volgende:
Ik zie niet in waarom in grotere borsten zou willenmisschien dat jij dat fijn zou vinden
maar ik vind het prima zo.
![]()
![]()
![]()
vervelend.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
1 of 2 fouten te veel op mijn tentamen.
Dat is ZO verneukt, liever een 3 dan een 5,4 oidquote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
1 of 2 fouten te veel op mijn tentamen.
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?quote:
Die zijn stom.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik of jij dat wil, maar dat sommige meisjes/vrouwen dat zouden willen![]()
En ik ben blij voor je
Operatie al gehad?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?
ntb wobbi wjnmkquote:Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga lezen.. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxx(L) hvj
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel hetquote:
Hopen dat de rest het heeft verneukt danquote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel het.
Ik hoop hetquote:Op maandag 8 maart 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopen dat de rest het heeft verneukt dan
Gestuurd. Ben ik de eerste die je een PM stuurt? Wat een eer..quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
Wacht Emeeel! Ik wil P.m. nog! Ik had mijn instellingen op "Geen PM-berichten ontvangen" staan
B en C betekenen dus gewoon précies hetzelfde, aangezien good x en y inwisselbaar zijn.quote:8. Consider a two good world, with commodities X and Y. Which of the following
statements is correct?
a) Both X and Y must be normal goods
b) If good X is a normal good, then good Y must be an inferior good
c) If good X is an inferior good, then good Y must be a normal good
d) Both good X and good Y can be inferior goods
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Bij ons hadden ze laatst bij een tentamen ook 2 vragen geschrapt die achteraf op twee verschillende manier konden worden geïnterpreteerd, dus misschien gebeurt dat ook bij jouquote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Er zaten wel meerdere extreem vaag geschreven vragen tussen, ik hoop dat ze die uiteindelijk goed gaan rekenen.
Jajaquote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gestuurd. Ben ik de eerste die je een PM stuurt? Wat een eer..
Nerd op je hoofd, Maan! Als ik iets niet ben, dan is het wel een nerd, maar goedquote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Het komt vast wel goed, Wik is toch een nerd
Had je een 5,44?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Was ik nou tóch maar naar de workshops gegaan, daar kon je welgeteld 0,06 bonuspunten bij verdienen_!
_!
_!
Maan op je hoofd! dat ben je wel, en dat weet jequote:Op maandag 8 maart 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nerd op je hoofd, Maan! Als ik iets niet ben, dan is het wel een nerd, maar goed.
Hoezo danquote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maan op je hoofd! dat ben je wel, en dat weet je
De logica die ze gebruiken bij B en C wordt toch geacht anders te zijn (anders zouden ze geen 2 keuzemogelijkheden geven), maar komt toch bij beiden neer op "als dit inferior is, dan is dat normal en vice versa" ?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik citeer:
[..]
B en C betekenen dus gewoon précies hetzelfde, aangezien good x en y inwisselbaar zijn.
Ja, precies. Maar ja, dat vinden ze leukquote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
De logica die ze gebruiken bij B en C wordt toch geacht anders te zijn (anders zouden ze geen 2 keuzemogelijkheden geven), maar komt toch bij beiden neer op "als dit inferior is, dan is dat normal en vice versa" ?
Amateursquote:Op maandag 8 maart 2010 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar ja, dat vinden ze leuk.
Doei doeiquote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
YES. Het vak waar ik morgen een verslag voor moet inleveren valt uit.Dat betekent dat ik nu ga rusten. Doei.
Je stelt het nu gewoon uit, terwijl als je door had gewerkt gewoon ene lager tempo aan had kunnen nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
YES. Het vak waar ik morgen een verslag voor moet inleveren valt uit.Dat betekent dat ik nu ga rusten. Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2010 17:37:55 ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:36 schreef Ayca het volgende:
En het antwoord is?
Zou hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Volgens de docent is het C. Maar toch stom, aangezien het geen tentamen redeneerkunst is, maar een tentamen microeconomie.
Commodities zijn goederen.Cool story, Hansel.
Nee, in een 'two good world' móét een van de twee een normal good en de andere een inferior good zijn. En aangezien er in de vraag niet wordt gezegd welke wat is, zouden beide kunnen kloppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het met je leraar eens eigenlijk (na het nog een keer gelezen te hebben) Als x een normaal zou zijn zou y ook normaal kunnen zijn toch? maar als het inferieur is zou y wel normaal moeten zijn. (aangezien er maar 2 goederen zijn
)
hoezo?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, in een 'two good world' móét een van de twee een normal good en de andere een inferior good zijn.
Je weet niks over X en Y, behalve dat ze normal of inferior kunnen zijn. Waarom zou als X inferior is Y opeens normaal moeten zijn en vice versa niet? Wat weet jij over X wat wij niet weten?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het met je leraar eens eigenlijk (na het nog een keer gelezen te hebben) Als x een normaal zou zijn zou y ook normaal kunnen zijn toch? maar als het inferieur is zou y wel normaal moeten zijn. (aangezien er maar 2 goederen zijn
)
Heeft met de vorm van indifference curves te maken. Als je meer inkomen krijgt, ga je van een van de twee goederen meer kopen dan van de andere.quote:
Net klonk het logisch...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet niks over X en Y, behalve dat ze normal of inferior kunnen zijn. Waarom zou als X inferior is Y opeens normaal moeten zijn en vice versa niet? Wat weet jij over X wat wij niet weten?
Maar stel dat het 2 goederen zijn die niks met elkaar te maken hebben, dan blijven ze allebei toch gewoon normaal?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft met de vorm van indifference curves te maken. Als je meer inkomen krijgt, ga je van een van de twee goederen meer kopen dan van de andere.
Nja we hadden het vorig jaar een beetje over micro-economie gehadquote:Op maandag 8 maart 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er was geen logica in jouw post, daarom loop je nu vast
Het gaat er niet om of ze iets met elkaar te maken hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar stel dat het 2 goederen zijn die niks met elkaar te maken hebben, dan blijven ze allebei toch gewoon normaal?
Volgens mij weet jij niet helemaal wat een inferieur goed inhoudt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook een vage redenering maken, omdat ik het leuk vind.
Het moet c zijn, want...
Als je een inferieur goed hebt, dan kunnen de rijke mensen het alleen kopen. Dan moet er dus ook een normaal goed zijn, die de arme mensen kunnen kopen.
Een goed dat je kunt kopen als je meer geld hebtquote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal wat een inferieur goed inhoudt.
Het is een puur theoretisch gegeven. Maakt niet uit of het nou flapdrollen of paardenpis is dat je verkoopt, één van de twee is inferieur als er maar twee goederen op de wereld bestaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef Ayca het volgende:
Maar waarom MOET Y dan inferieur worden als X normaal is? als het toch van alles kan zijn?
Je koopt er juist minder van als je meer geld tot je beschikking hebt. Normal goods, daar koop je meer van als je meer geld hebt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Een goed dat je kunt kopen als je meer geld hebt?
Oh, wacht. Dat was een luxegoedquote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een goed waar je juist minder van ging kopen als je inkomen stijgt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Oooh, okquote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je koopt er juist minder van als je meer geld tot je beschikking hebt. Normal goods, daar koop je meer van als je meer geld hebt.
Meubelsquote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je koopt er juist minder van als je meer geld tot je beschikking hebt. Normal goods, daar koop je meer van als je meer geld hebt.
Okequote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een puur theoretisch gegeven. Maakt niet uit of het nou flapdrollen of paardenpis is dat je verkoopt, één van de twee is inferieur als er maar twee goederen op de wereld bestaan.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga het vragen aan mijn economieleraar![]()
Ik vind dat Wik economieleraar moet worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is mijn uitleg weer niet goed genoeg.
Ik wil gewoon een duidelijke uitleg!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer de nerd volgens jou?
Zoals wel vaker?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Nu krijgen we morgen een hele discussie
Oh. Jij leek mij anders wel een toffe leraar. hihi. Ik stel mij al voor. Wik voor het bord. Alle kindertjes lachen om de grappen van Wik. Wik wordt de tofste leraar op school.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, dank je. Leraar zijn is niet aan mij besteed. En ik zou gek worden van al die vervelende middelbare scholieren.
Ja, het is een van de weinig leuke leraren.quote:
Hahahquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Jij leek mij anders wel een toffe leraar. hihi. Ik stel mij al voor. Wik voor het bord. Alle kindertjes lachen om de grappen van Wik. Wik wordt de tofste leraar op school.
Komt omdat hij voor de klas wel leuk en cool wordt gevonden, terwijl hij in het bedrijfsleven het sulletje zou zijn, hij is hier in zijn elementquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, het is een van de weinig leuke leraren.
Wik gaat zich ergeren aan het gegiechel van zijn klasquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Jij leek mij anders wel een toffe leraar. hihi. Ik stel mij al voor. Wik voor het bord. Alle kindertjes lachen om de grappen van Wik. Wik wordt de tofste leraar op school.
Haha waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt omdat hij voor de klas wel leuk en cool wordt gevonden, terwijl hij in het bedrijfsleven het sulletje zou zijn, hij is hier in zijn element
Wik pakt zijn gitaar en gaat liedjes voor ze spelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik gaat zich ergeren aan het gegiechel van zijn klas
Je had toch nog een ander mailtje waar je op moest wachten?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha waarschijnlijk wel jamaar goed ik zit in spanning nu op een mailtje/de les van morgen te wachten
A long, long time agoquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Wik pakt zijn gitaar en gaat liedjes voor ze spelen.
Ik ben helemaal niet grappigquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Bij mij waren mijn economie- en natuurkundeleraren de tofste.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, het is een van de weinig leuke leraren.
Ja die heb ik alquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had toch nog een ander mailtje waar je op moest wachten?
Die leraren zijn uiteindelijk het tofstquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet grappig. Ik zou iedereen in de klas aan het huilen maken door mijn opmerkingen
.
Dit stond erin?quote:[quote]Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja die heb ik almaarja die was zo vaag dat ik het maar heb opgegeven
quote:8. Consider a two good world, with commodities X and Y. Which of the following
statements is correct?
a) Both X and Y must be normal goods
b) If good X is a normal good, then good Y must be an inferior good
c) If good X is an inferior good, then good Y must be a normal good
d) Both good X and good Y can be inferior goods
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij mij waren mijn economie- en natuurkundeleraren de tofste.
Economieleraren zijn om de een of andere reden altijd tof.
Mijn lerares Engels was ook wel tof, geschiedenis zijn altijd een beetje excentrieke mensen, maar dat is meestal wel leukquote:Op maandag 8 maart 2010 18:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Mijn engels en geschiedenisleraar is ook tofleraressen zijn meestal
Mijn geschiedenisleraar is een man van ong. 60, totaal niet excentriekquote:Op maandag 8 maart 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels was ook wel tof, geschiedenis zijn altijd een beetje excentrieke mensen, maar dat is meestal wel leuk.
Neeee joh, heb nogsteeds acute ontsteking, dus ze kunnen me sowieso niet opereren nu. Over een week of 8/10.quote:
Saol. Ja precies, mijn moeder en Oma ook. Ik vind het gewoon maar vies, verder niets. Nu moet ik spinazie gaan eten van Annem. Is goed voor me zegt ze.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
[..]ja maar sinds ihvk mij gepest heeft hierom niet meer
![]()
beterschapik heb geen idee
mijn moeder zegt altijd van wel maarja
Ah ok. lekker is datquote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neeee joh, heb nogsteeds acute ontsteking, dus ze kunnen me sowieso niet opereren nu. Over een week of 8/10.
[..]
Saol. Ja precies, mijn moeder en Oma ook. Ik vind het gewoon maar vies, verder niets. Nu moet ik spinazie gaan eten van Annem. Is goed voor me zegt ze.![]()
Dan word je... ... (wat wil je eigenlijk wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet grappig. Ik zou iedereen in de klas aan het huilen maken door mijn opmerkingen
.
Het spijt me, ik kon het niet laten.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan wordt je... ... (wat wil je eigenlijk worden?)
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is wel een domme fout van mij. Het is goed. Ik leer van fouten
.
Het smaakte me niet, dus heb maar 2 happen op.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok. lekker is dat![]()
Spinazie is lekker
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
http://img.moonbuggy.org/hey-i-think-were-living-together/
![]()
Laat haar.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, sommige mensen.
Ik vraag een meisje op msn hoe het met haar gaat en wat ze allemaal doet, wanneer haar school begint enzo. Gewoon uit beleefdheid. Zegt ze opeens 'Wat ben je nieuwsgierig man'. Wtf. Het is ook nooit goed he.
Wat zit je dan ook te vragen!? De brutaliteit.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, sommige mensen.
Ik vraag een meisje op msn hoe het met haar gaat en wat ze allemaal doet, wanneer haar school begint enzo. Gewoon uit beleefdheid. Zegt ze opeens 'Wat ben je nieuwsgierig man'. Wtf. Het is ook nooit goed he.
Nu je het zegt, ik heb wél de magnetron hier in huis gekochtquote:Op maandag 8 maart 2010 18:55 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Ze gaan het vast leuk met elkaar vinden
.
Is jouw Bulgaarse huisgenoot ook zo?
Ja serieus wat denkt zij?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik heb haar maar meteen van msn gegooid.
Hahaha.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja serieus wat denkt zij?Je hebt niets aan zulke mensen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, sommige mensen.
Ik zie het plaatje nog steeds niet hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je dan ook te vragen!? De brutaliteit.
[..]
Nu je het zegt, ik heb wél de magnetron hier in huis gekocht.
Refresh dan!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje nog steeds niet hoor.
Ja idd. Ik snapte het ook niet helemaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Bah, wat kan ik toch zulke mensen haten. Als iemand het goed bedoelt... en dan zo'n reactie.
Tuurlijk ken ik haar. Ik voeg toch niet zomaar iemand toe op msn.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Kende je haar wel? Of was het een wildvreemde.
Zij is 24.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Ayca het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoorik heb ooit ook eens zo ongeveer gereageerd op mijn nicht (jaartje of 4 geleden
) hoe oud is zij?
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik haar. Ik voeg toch niet zomaar iemand toe op msn.
Van die Turken die je dan gaan toevoegen nadat je op vakantie bent geweestquote:Op maandag 8 maart 2010 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ja met zomaar bedoel ik dus iemand die ik nooit heb gesproken, ook niet op internet.
Dit is niet herkenbaar voor mijquote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Van die Turken die je dan gaan toevoegen nadat je op vakantie bent geweest
Oh, daar heb ik gelukkig geen last van. Wel van illegale Turken die ik helemaal niet ken.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Van die Turken die je dan gaan toevoegen nadat je op vakantie bent geweest
Haha okquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik gelukkig geen last van. Wel van illegale Turken die ik helemaal niet ken.
Goh!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is niet herkenbaar voor mij...
Laatst 1x gedaan, meteen weggeflikkerd toen er in haar naam stond "I've finally got a new webcam, check it out!"quote:
Hahaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laatst 1x gedaan, meteen weggeflikkerd toen er in haar naam stond "I've finally got a new webcam, check it out!"
?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
Ouders die je dingen ontzeggen die dag ervoor wel mochten
Oh oh, dat kan lastig worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
Ik kwam er vandaag trouwens achter dat er een Armeen in mijn geschiedenisklas zit![]()
Had je een tijdje terug ook al gepostquote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
Yalan van Hepsi in het Kyrgizisch. Zo grappig dat accent.
Oh echt? Haha, vergeten dan.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had je een tijdje terug ook al gepostwel grappig idd
Gezelliequote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh echt? Haha, vergeten dan.
Hier heb je Armeense muziek
Kun je samen met je Armeense klasgenoot beluisteren.
Care, mensen gingen dood en dat is kut.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi Bortecinem. Erken jij de Armeense genocide?
Ja, als dat het alleen was zou het toch niet steeds op het nieuws terugkomen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Care, mensen gingen dood en dat is kut.
Armenen, Turken, alles ten oosten van de Bosporus_!
Kan je beter praten over die aardbeving met ruim 50 dodenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, als dat het alleen was zou het toch niet steeds op het nieuws terugkomen.
Gebeurt ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je beter praten over die aardbeving met ruim 50 doden
Wat is dat voor een vraag, dat vraag je toch niet aan een Turk.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi Bortecinem. Erken jij de Armeense genocide?
Kun je me leren hoe ik morgen m'n leraar moet dissen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag, dat vraag je toch niet aan een Turk.![]()
Ik erken de moorden die de Armenen op de Turken hebben gepleegd.
Dank je.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
Hey lieve mensen (ayca en bilmiyorem), ik zoek een lied waar ik de naam niet meer van weet. Het is een soort van asker/sehit Turkusu.
Ik kan jou dat niet leren, ik denk dat je beter zelf onderzoek kan doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kun je me leren hoe ik morgen m'n leraar moet dissen?Hij trok me zo de klas in dat ik niet hoor te zeggen dat de Armeense genocide niet heeft plaatsgevonden.
Dat onderzoeken we even voor morgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan jou dat niet leren, ik denk dat je beter zelf onderzoek kan doen.En je eigen oma is toch gevlucht van de Armenen en Russen?
Ik zou het nu echt niet weten. Speciaal voor jou deze dan maar:quote:Op maandag 8 maart 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
Hey lieve mensen (ayca en bilmiyorem), ik zoek een lied waar ik de naam niet meer van weet. Het is een soort van asker/sehit Turkusu.
quote:
Wat doen? Ik vind het toch interessant.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Rookert het volgende:
Waarom moet je dan ook in godsnaam praten over het wel of niet erkennen van een fucking genocide, jullie zijn veel te jong om daarover te praten, ga leven ofzo
Ik heb het al gevonden.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het nu echt niet weten. Speciaal voor jou deze dan maar:
Kun jij me helpen met twee nummers? Eentje zit zo'n vrouw bij cay bahcesi en praat over dat ze 1 zo'n thee bestelde ofzo, het begint heel rustig. Vage omschrijving.
En ander is wat bekender, denk ik, paar jaar ouder, bir...... blalbal, iki blalbalblalba, uc lblalbalbla
Ja, maar m'n oma was toen een klein kind, hahaha.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan jou dat niet leren, ik denk dat je beter zelf onderzoek kan doen.En je eigen oma is toch gevlucht van de Armenen en Russen?
Opa, vertel nog eens van die afslachting in dat dorpje?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ayca, jij komt uit Igdir, daar hebben de meeste massamoorden op de Turken plaatsgevonden, heb jij geen verhalen in je familie?
lolquote:Op maandag 8 maart 2010 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ayca, jij komt uit Igdir, daar hebben de meeste massamoorden op de Turken plaatsgevonden, heb jij geen verhalen in je familie?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Opa, vertel nog eens van die afslachting in dat dorpje?
die van bir, iki, uc komt me heel bekend voor, maar ik zou niet meer weten van wie dat wasquote:Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het nu echt niet weten. Speciaal voor jou deze dan maar:
Kun jij me helpen met twee nummers? Eentje zit zo'n vrouw bij cay bahcesi en praat over dat ze 1 zo'n thee bestelde ofzo, het begint heel rustig. Vage omschrijving.
En ander is wat bekender, denk ik, paar jaar ouder, bir...... blalbal, iki blalbalblalba, uc lblalbalbla
m'n zusje zegt van deniz ozcan, maar kan daar ook niets mee vinden..quote:Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
die van bir, iki, uc komt me heel bekent voor, maar ik zou niet meer weten van wie dat was
Mijn opa is al overledenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Opa, vertel nog eens van die afslachting in dat dorpje?
Skype met je opaquote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn opa is al overleden![]()
En die andere zit in Turkije
ozcan deniz denk ikquote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n zusje zegt van deniz ozcan, maar kan daar ook niets mee vinden..
nationalisme..quote:
Haha lolquote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Skype met je opa![]()
Die nog leeft dan he, andere werkt niet
Ik nooitquote:Op maandag 8 maart 2010 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha lolik heb wel eens gemsnt met mijn oma, was wel geinig
![]()
Ja dat snap ik
Ik ook niet, maar nu wil ik het ook wetenquote:
Haha lol molfixquote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey ayca er was van dat nummer een molfix reclame gemaakt..
Met dit moeten we toch verder komenquote:
Maar dat is een andere dan, want dat liedje wat jij bedoelt is niet beni unut toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey ayca er was van dat nummer een molfix reclame gemaakt..
huh nee dit is idd foutquote:Op maandag 8 maart 2010 20:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar dat is een andere dan, want dat liedje wat jij bedoelt is niet beni unut toch?
Nja dat kan.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet wrm, maar vind hem echt meevallen.
ik leef met je mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Ja vervelend is datik wacht nog steeds op mijn cijfer voor die engelse brief..
ik weet niet of het aan yt ligt, maar mn pc loopt de laatste tijd erg vaak vast.. vooral met die stomme IE.quote:
Dit liedje had ik met mijn zusje heel vaak beluisterdquote:
Hmm nee ik zit nu met chrome maar om de 4 sec. stopt het evenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet of het aan yt ligt, maar mn pc loopt de laatste tijd erg vaak vast.. vooral met die stomme IE.
Firefoxquote:Op maandag 8 maart 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm nee ik zit nu met chrome maar om de 4 sec. stopt het even
Ja ik ook, in Turkije, maar daarna heb ik het nummer niet terug kunnen vinden.. en nu eindelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit liedje had ik met mijn zusje heel vaak beluisterd! Ik vind die gast
. Maar het was wel een leuk liedje
(vroeger dan!). Oh, hij is trouwens van Armeense afkomst
.
Ha lol in IE doet hij het wel goedquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ha lol in IE doet hij het wel goed
edit: toch niet![]()
![]()
![]()
Oja?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef Julis het volgende:
Ik meende mij te herinneren dat Thomas een *burn plaatje* verbod had. Dit is tegen de regels.
Mijn godquote:
Een mooi Grieks lied ja.quote:
Ik kan altijd nog bij de Jumboquote:Op maandag 8 maart 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Sanders?
als het een supermarkt is kan je dat het beste doen bij de infobalie, denk ik.
Het is Turks, geen idee waarom er ook Grieks bij staat.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een mooi Grieks lied ja.
[ afbeelding ]
Hebben ze geen klantenservice? Meestal kun je daar om een sollicitatiebrief vragen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef Julis het volgende:
Ik wil morgen solliciteren bij de Sanders. Maar hoe moet ik dat doen. Gewoon aan de caissière vragen of ze werk hebben
? Heeft iemand ervaring :|?
Oké danquote:Op maandag 8 maart 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hebben ze geen klantenservice? Meestal kun je daar om een sollicitatiebrief vragen.
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
Wik.. normal, dat kan luxe en dagelijkse goederen zijn toch?
Luxe goederen hebben er niks mee te maken, Ayca.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
Nou in dat geval hoeft B niet fout te zijn. lekker duidelijk weer
Stomme ecoleraar ookquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Luxe goederen hebben er niks mee te maken, Ayca.
Het gaat puur om normal en inferior goods. Luxegoederen kunnen een normal good zijn, maar dat verandert niets aan het feit of X en Y normal of inferior goods zijnquote:
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Stomme ecoleraar ookbrengt me alleen nog meer in de war.
Hoi Ayca,quote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat puur om normal en inferior goods. Luxegoederen kunnen een normal good zijn, maar dat verandert niets aan het feit of X en Y normal of inferior goods zijn.
[..]
Wat zei hij dan?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoi Ayca,
waar heb je dit nou weer vandaan?
Eerlijk gezegd kom ik er niet uit zonder iets aan de definities te veranderen, definities zoals we ze in het Nederlandse onderwijs gebruiken: inferieur = ok, maar normal is dat dagelijks, of kan dat dagelijks en luxe zijn? Alleen in dat laatste geval is de vraag te beantwoorden. Let ook goed op het woordje must!
Dan is je antwoord goed, en hoeft B niet goed zijn!
Succes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |