quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
letterlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Je prins op het witte paard is langsgekomen?
ok, omdat je een meisje bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Julis het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig! Ik wil ook een p.m.
Dan wordt dit mijn eerste p.m. (uitgezonderd die van FOK! over wachtwoord wijziging).
De inbox "julis" is niet beschikbaarquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Julis het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig! Ik wil ook een p.m.
Dan wordt dit mijn eerste p.m. (uitgezonderd die van FOK! over wachtwoord wijziging).
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerriequote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij is Bilmi een paar kilo aangekomen
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerrie
Op de juiste plekken soms wel tochquote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerrie
Eh noem eens wat plekken dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op de juiste plekken soms wel toch![]()
Wat is fijn om man te zijn
heb jij het tegen rookert of tegen mij?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Ayca het volgende:
Ik zie niet in waarom in grotere borsten zou willenmisschien dat jij dat fijn zou vinden
maar ik vind het prima zo.
![]()
![]()
![]()
tegen rookertquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij het tegen rookert of tegen mij?want dit is bij mij niet het probleem.. maar laten we stoppen over dit onderwerp over fok, ayip.
Ik zeg niet dat ik of jij dat wil, maar dat sommige meisjes/vrouwen dat zouden willenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Ayca het volgende:
Ik zie niet in waarom in grotere borsten zou willenmisschien dat jij dat fijn zou vinden
maar ik vind het prima zo.
![]()
![]()
![]()
vervelend.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
1 of 2 fouten te veel op mijn tentamen.
Dat is ZO verneukt, liever een 3 dan een 5,4 oidquote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
1 of 2 fouten te veel op mijn tentamen.
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?quote:
Die zijn stom.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik of jij dat wil, maar dat sommige meisjes/vrouwen dat zouden willen![]()
En ik ben blij voor je
Operatie al gehad?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?
ntb wobbi wjnmkquote:Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga lezen.. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxx(L) hvj
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel hetquote:
Hopen dat de rest het heeft verneukt danquote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel het.
Ik hoop hetquote:Op maandag 8 maart 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopen dat de rest het heeft verneukt dan
Gestuurd. Ben ik de eerste die je een PM stuurt? Wat een eer..quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
Wacht Emeeel! Ik wil P.m. nog! Ik had mijn instellingen op "Geen PM-berichten ontvangen" staan
B en C betekenen dus gewoon précies hetzelfde, aangezien good x en y inwisselbaar zijn.quote:8. Consider a two good world, with commodities X and Y. Which of the following
statements is correct?
a) Both X and Y must be normal goods
b) If good X is a normal good, then good Y must be an inferior good
c) If good X is an inferior good, then good Y must be a normal good
d) Both good X and good Y can be inferior goods
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Bij ons hadden ze laatst bij een tentamen ook 2 vragen geschrapt die achteraf op twee verschillende manier konden worden geïnterpreteerd, dus misschien gebeurt dat ook bij jouquote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Er zaten wel meerdere extreem vaag geschreven vragen tussen, ik hoop dat ze die uiteindelijk goed gaan rekenen.
Jajaquote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gestuurd. Ben ik de eerste die je een PM stuurt? Wat een eer..
Nerd op je hoofd, Maan! Als ik iets niet ben, dan is het wel een nerd, maar goedquote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Het komt vast wel goed, Wik is toch een nerd
Had je een 5,44?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Was ik nou tóch maar naar de workshops gegaan, daar kon je welgeteld 0,06 bonuspunten bij verdienen_!
_!
_!
Maan op je hoofd! dat ben je wel, en dat weet jequote:Op maandag 8 maart 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nerd op je hoofd, Maan! Als ik iets niet ben, dan is het wel een nerd, maar goed.
Hoezo danquote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maan op je hoofd! dat ben je wel, en dat weet je
De logica die ze gebruiken bij B en C wordt toch geacht anders te zijn (anders zouden ze geen 2 keuzemogelijkheden geven), maar komt toch bij beiden neer op "als dit inferior is, dan is dat normal en vice versa" ?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik citeer:
[..]
B en C betekenen dus gewoon précies hetzelfde, aangezien good x en y inwisselbaar zijn.
Ja, precies. Maar ja, dat vinden ze leukquote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
De logica die ze gebruiken bij B en C wordt toch geacht anders te zijn (anders zouden ze geen 2 keuzemogelijkheden geven), maar komt toch bij beiden neer op "als dit inferior is, dan is dat normal en vice versa" ?
Amateursquote:Op maandag 8 maart 2010 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar ja, dat vinden ze leuk.
Doei doeiquote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
YES. Het vak waar ik morgen een verslag voor moet inleveren valt uit.Dat betekent dat ik nu ga rusten. Doei.
Je stelt het nu gewoon uit, terwijl als je door had gewerkt gewoon ene lager tempo aan had kunnen nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
YES. Het vak waar ik morgen een verslag voor moet inleveren valt uit.Dat betekent dat ik nu ga rusten. Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2010 17:37:55 ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:36 schreef Ayca het volgende:
En het antwoord is?
Zou hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Volgens de docent is het C. Maar toch stom, aangezien het geen tentamen redeneerkunst is, maar een tentamen microeconomie.
Commodities zijn goederen.Cool story, Hansel.
Nee, in een 'two good world' móét een van de twee een normal good en de andere een inferior good zijn. En aangezien er in de vraag niet wordt gezegd welke wat is, zouden beide kunnen kloppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het met je leraar eens eigenlijk (na het nog een keer gelezen te hebben) Als x een normaal zou zijn zou y ook normaal kunnen zijn toch? maar als het inferieur is zou y wel normaal moeten zijn. (aangezien er maar 2 goederen zijn
)
hoezo?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, in een 'two good world' móét een van de twee een normal good en de andere een inferior good zijn.
Je weet niks over X en Y, behalve dat ze normal of inferior kunnen zijn. Waarom zou als X inferior is Y opeens normaal moeten zijn en vice versa niet? Wat weet jij over X wat wij niet weten?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het met je leraar eens eigenlijk (na het nog een keer gelezen te hebben) Als x een normaal zou zijn zou y ook normaal kunnen zijn toch? maar als het inferieur is zou y wel normaal moeten zijn. (aangezien er maar 2 goederen zijn
)
Heeft met de vorm van indifference curves te maken. Als je meer inkomen krijgt, ga je van een van de twee goederen meer kopen dan van de andere.quote:
Net klonk het logisch...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet niks over X en Y, behalve dat ze normal of inferior kunnen zijn. Waarom zou als X inferior is Y opeens normaal moeten zijn en vice versa niet? Wat weet jij over X wat wij niet weten?
Maar stel dat het 2 goederen zijn die niks met elkaar te maken hebben, dan blijven ze allebei toch gewoon normaal?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft met de vorm van indifference curves te maken. Als je meer inkomen krijgt, ga je van een van de twee goederen meer kopen dan van de andere.
Nja we hadden het vorig jaar een beetje over micro-economie gehadquote:Op maandag 8 maart 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er was geen logica in jouw post, daarom loop je nu vast
Het gaat er niet om of ze iets met elkaar te maken hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar stel dat het 2 goederen zijn die niks met elkaar te maken hebben, dan blijven ze allebei toch gewoon normaal?
Volgens mij weet jij niet helemaal wat een inferieur goed inhoudt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook een vage redenering maken, omdat ik het leuk vind.
Het moet c zijn, want...
Als je een inferieur goed hebt, dan kunnen de rijke mensen het alleen kopen. Dan moet er dus ook een normaal goed zijn, die de arme mensen kunnen kopen.
Een goed dat je kunt kopen als je meer geld hebtquote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal wat een inferieur goed inhoudt.
Het is een puur theoretisch gegeven. Maakt niet uit of het nou flapdrollen of paardenpis is dat je verkoopt, één van de twee is inferieur als er maar twee goederen op de wereld bestaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef Ayca het volgende:
Maar waarom MOET Y dan inferieur worden als X normaal is? als het toch van alles kan zijn?
Je koopt er juist minder van als je meer geld tot je beschikking hebt. Normal goods, daar koop je meer van als je meer geld hebt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Een goed dat je kunt kopen als je meer geld hebt?
Oh, wacht. Dat was een luxegoedquote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een goed waar je juist minder van ging kopen als je inkomen stijgt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Oooh, okquote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je koopt er juist minder van als je meer geld tot je beschikking hebt. Normal goods, daar koop je meer van als je meer geld hebt.
Meubelsquote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je koopt er juist minder van als je meer geld tot je beschikking hebt. Normal goods, daar koop je meer van als je meer geld hebt.
Okequote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een puur theoretisch gegeven. Maakt niet uit of het nou flapdrollen of paardenpis is dat je verkoopt, één van de twee is inferieur als er maar twee goederen op de wereld bestaan.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga het vragen aan mijn economieleraar![]()
Ik vind dat Wik economieleraar moet worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is mijn uitleg weer niet goed genoeg.
Ik wil gewoon een duidelijke uitleg!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer de nerd volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |