quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
letterlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Je prins op het witte paard is langsgekomen?
ok, omdat je een meisje bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Julis het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig! Ik wil ook een p.m.
Dan wordt dit mijn eerste p.m. (uitgezonderd die van FOK! over wachtwoord wijziging).
De inbox "julis" is niet beschikbaarquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Julis het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig! Ik wil ook een p.m.
Dan wordt dit mijn eerste p.m. (uitgezonderd die van FOK! over wachtwoord wijziging).
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerriequote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij is Bilmi een paar kilo aangekomen
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerrie
Op de juiste plekken soms wel tochquote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is niet een droom voor elk meisje, eerder een nachtmerrie
Eh noem eens wat plekken dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op de juiste plekken soms wel toch![]()
Wat is fijn om man te zijn
heb jij het tegen rookert of tegen mij?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Ayca het volgende:
Ik zie niet in waarom in grotere borsten zou willenmisschien dat jij dat fijn zou vinden
maar ik vind het prima zo.
![]()
![]()
![]()
tegen rookertquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij het tegen rookert of tegen mij?want dit is bij mij niet het probleem.. maar laten we stoppen over dit onderwerp over fok, ayip.
Ik zeg niet dat ik of jij dat wil, maar dat sommige meisjes/vrouwen dat zouden willenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Ayca het volgende:
Ik zie niet in waarom in grotere borsten zou willenmisschien dat jij dat fijn zou vinden
maar ik vind het prima zo.
![]()
![]()
![]()
vervelend.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
1 of 2 fouten te veel op mijn tentamen.
Dat is ZO verneukt, liever een 3 dan een 5,4 oidquote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
1 of 2 fouten te veel op mijn tentamen.
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?quote:
Die zijn stom.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik of jij dat wil, maar dat sommige meisjes/vrouwen dat zouden willen![]()
En ik ben blij voor je
Operatie al gehad?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahaha zeg jij dat altijd? Ik ben zo ziek als een hond en sinds 17.oo uit bed, ik zweet me rot maar dat schijnt goed te zijn?
ntb wobbi wjnmkquote:Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga lezen.. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxx(L) hvj
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel hetquote:
Hopen dat de rest het heeft verneukt danquote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel het.
Ik hoop hetquote:Op maandag 8 maart 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopen dat de rest het heeft verneukt dan
Gestuurd. Ben ik de eerste die je een PM stuurt? Wat een eer..quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
Wacht Emeeel! Ik wil P.m. nog! Ik had mijn instellingen op "Geen PM-berichten ontvangen" staan
B en C betekenen dus gewoon précies hetzelfde, aangezien good x en y inwisselbaar zijn.quote:8. Consider a two good world, with commodities X and Y. Which of the following
statements is correct?
a) Both X and Y must be normal goods
b) If good X is a normal good, then good Y must be an inferior good
c) If good X is an inferior good, then good Y must be a normal good
d) Both good X and good Y can be inferior goods
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat ze de minder streng gaan rekenen (dus makkelijker een 5,5 halen). Maar ik betwijfel het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |