Ik vind dat wel meevallen want het heeft toch iets moois.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen jammer van die enkelbandjes.
ik vond enkelbandjes vroeger ook stom..quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen jammer van die enkelbandjes.
Mooiquote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef ad0rable het volgende:
[ afbeelding ]
helaas is sinterklaas nog ver weg...
Ik nog steeds.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef ad0rable het volgende:
[..]
ik vond enkelbandjes vroeger ook stom..
Heel mooiquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef heavenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aankoop...
thnx! en ik vind enkelbandjes erg sexy..quote:
Heel erg mooi en sexy en idd vooral die bandjes doen t 'mquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef heavenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aankoop...
Oef, vooral die laatste foto is sexyquote:Op maandag 8 maart 2010 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit bv vind ik erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu aan jullie
elegant, sexy en mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:09 schreef Laydina het volgende:
Mijn replay(sorry, alleen zwart/wit foto van)
[ afbeelding ]
Lief enkeltjequote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef heavenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aankoop...
Er zit nog wel een verschil tussen een bescheiden hakje of een blokhak.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef laforest het volgende:
Ik vind laarzen voor vrouwen wel mooi, maar dan met een bescheiden hakje. Niet van die 10 inch wankel gevallen.
Helemaal mee eens. Blokhakken staan eerder lomp dan sexy.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen een bescheiden hakje of een blokhak.
wel oke:
[ afbeelding ]
niet oke:
[ afbeelding ]
Vind ik dan tenminste. (losstaand even van het model schoen, even puur om de hak)
Ik vind dat model van die onderste wel mooi, soort Victoriaans/Heksen model.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen een bescheiden hakje of een blokhak.
wel oke:
[ afbeelding ]
niet oke:
[ afbeelding ]
Vind ik dan tenminste. (losstaand even van het model schoen, even puur om de hak)
Maar de hak ook? Nee doe dan zo'n hak van die bovenste eronder en dan zou ik hem mooier vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind dat model van die onderste wel mooi, soort Victoriaans/Heksen model.
Hmm meestal lopen van die porky's op zulke hakken en dan ook met de voeten helemaal naar buiten.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar de hak ook? Nee doe dan zo'n hak van die bovenste eronder en dan zou ik hem mooier vinden
Die kan er idd wel mee door (het idee ervan).quote:Op donderdag 22 april 2010 11:15 schreef laforest het volgende:
Deze vind ik wel leuk:
http://www.sheplers.com/i/p/045/045549/045549_89_p1_770x.jpg
Maar een beetje te simpel ontwerp, maar model wel.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die kan er idd wel mee door (het idee ervan).
Ik moet nog op zoek naar dergelijke laarzen, maarje met de zomer voor de boeg zal dat vast niet echt lukkenEn nu zijn juist die stomme blokhakken in de mode lijkt het wel
jij moet gewoon muiltjes met hakjes dragenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die kan er idd wel mee door (het idee ervan).
Ik moet nog op zoek naar dergelijke laarzen, maarje met de zomer voor de boeg zal dat vast niet echt lukkenEn nu zijn juist die stomme blokhakken in de mode lijkt het wel
Als je zou willen sponsoren, ben je welkomquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Opkloter het volgende:
jij moet gewoon muiltjes met hakjes dragen![]()
je hebt al mooie, dus is nie nodig.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef Laydina het volgende:
[..]
Als je zou willen sponsoren, ben je welkom
Dat model was sexy en hip in de hoogtij dagen van het feminisme 60 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind dat model van die onderste wel mooi, soort Victoriaans/Heksen model.
doe foto met bloot been, dan komt t mooier uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb net een heel mooi paar gekocht(vind ik dan) [ afbeelding ]
*shitfoto, maar dat maakt niet uit.
Damn, ik zou er wel onder willen liggen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
pics vanjezelf met die hakjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
Heb gisteren bij wehkamp hele simpele pumps gekocht, had nog geen hele simpele.![]()
Maar ze lopen heerlijk, en vind het toch wat vrouwelijker staan dan slippers en je kan hier wel even mee lopen.
en lekker goedkoop.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=AMU&ArtikelNummer=441099&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=pumps&Nao=10&Prijsmin=5&Prijsmax=120&Ns=Laagste%20prijs&Cid=0&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3
Live pic?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
Heb gisteren bij wehkamp hele simpele pumps gekocht, had nog geen hele simpele.![]()
Maar ze lopen heerlijk, en vind het toch wat vrouwelijker staan dan slippers en je kan hier wel even mee lopen.
en lekker goedkoop.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=AMU&ArtikelNummer=441099&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=pumps&Nao=10&Prijsmin=5&Prijsmax=120&Ns=Laagste%20prijs&Cid=0&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:50 schreef snakelady het volgende:
Nou, omdat jullie het zo lief vragen maar dan niet schrikken van mijn melkunie benen.
De vlekken komen van een vieze spiegel.![]()
leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:50 schreef snakelady het volgende:
Nou, omdat jullie het zo lief vragen maar dan niet schrikken van mijn melkunie benen.
[ afbeelding ]
De vlekken komen van een vieze spiegel.![]()
Over wie heb je het eigenlijk, want ik heb maat 38.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef Zweethart het volgende:
Lijkt me zeer sterk dat je een hele dag op maatje 39 hebt gelopen met jouw maatje 43..je had geen voeten overgehad aan het eind van de dag.
Dat willen we natuurlijk zienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Maisun- het volgende:
Ohh heerlijk, ik hou van hoge geile hakkies maar in het dagelijkse leven loop ik er vrij weinig op, mn voeten zijn het echt niet gewend en ze zijn nog zo zacht zonder enig plekje eelt haha.
Damn, als deurmat zou ik mij maar 1 ding kunnen wensen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef ReWout het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang het geen puntneusen zijn hoor je mij hier niet klagen.
Complimenten...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Maisun- het volgende:
Dit zijn mn lievelings paartjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Primark? Ik heb ze ook (in het grijs en in het zwart, kon niet kiezen)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
ze zijn ook heel mooi, en ook je gelakte nagels zien er prima uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Maisun- het volgende:
[ http://img686.imageshack.us/img686/4457/heelz.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
Kun je trainenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zulke hakken als ik nu voorbij zie komen, breek ik mijn enkel al bij het idee, cm is voor mij de absolute limit! Ik vind het heel mooi, maar ik loop ook heel graag op mijn sneakers, lekker makkelijk! Mijn vriend is gek op laarzen met hakken!
Verrek, volgens mij ken ik jou ergens vanquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef xxSaff het volgende:
Ik ben echt gek op hakken! Draag ook vrijwel niks anders. Ik heb wel platte schoentjes en ballerina's, maar dat is meer voor 'kijk-mij-eens-lief-schattig-en-klein-zijn' dagen![]()
Op hakken voel ik me veel vrouwelijker, sexyer en zelfverzekerder. Ook in platte schoenen heb ik niks te klagen over mijn benen, maar als ik hakken aanheb houd ik echt van mijn benen![]()
Mijn schoenen en laarzen varieeren van 5 tot 16cm. Hier een fotootje van de afgelopen kermis, weet niet of de hakken duidelijk zijn, maar ik heb verder helemaal geen foto's van mijn schoenen![]()
[ afbeelding ]
EDIT; ja, schoenen zijn iets te groot, maar ik wilde ze perse hebben en ze waren niet meer in mijn maat -.-
Tatoo is fake, in een melige bui met zn alle een airbrush laten zetten en daar was deze foto dan ook eigenlijk voor xD
een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef Ninette het volgende:
I loveeee heels!
Door mn werk kan ik ze niet overdag aan, maar in mn vrije tijd, en met uitgaan etc draag ik ze zo veel mogelijk.
Hoe hoger hoe mooier!
Vind plateau's erg mooi, naaldhakken wat minder.
Wil best een foto plaatsen hier, maar weet niet hoe (zit op smartfone nl)
welke?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik heb zelf laatst deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
jammer dat ze iets te groot zijn anders waren ze perfect geweestquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef xxSaff het volgende:
Ik ben echt gek op hakken! Draag ook vrijwel niks anders. Ik heb wel platte schoentjes en ballerina's, maar dat is meer voor 'kijk-mij-eens-lief-schattig-en-klein-zijn' dagen![]()
Op hakken voel ik me veel vrouwelijker, sexyer en zelfverzekerder. Ook in platte schoenen heb ik niks te klagen over mijn benen, maar als ik hakken aanheb houd ik echt van mijn benen![]()
Mijn schoenen en laarzen varieeren van 5 tot 16cm. Hier een fotootje van de afgelopen kermis, weet niet of de hakken duidelijk zijn, maar ik heb verder helemaal geen foto's van mijn schoenen![]()
[ afbeelding ]
EDIT; ja, schoenen zijn iets te groot, maar ik wilde ze perse hebben en ze waren niet meer in mijn maat -.-
Tatoo is fake, in een melige bui met zn alle een airbrush laten zetten en daar was deze foto dan ook eigenlijk voor xD
die linksboven zijn supergeil, eerst je hielen likken en dan je schoen uittrekken en erin klaarkomenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Maisun- het volgende:
[ http://img686.imageshack.us/img686/4457/heelz.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
nu zie ik ze wel -andere computer-quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik heb zelf laatst deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
Aansluiten op de kuit !quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Binnenkort naar die toko om daar de laarzen te kopen voor mijn vriendin, dat ze goed aansluiten dus op de kuiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |