Mooie stukken vlees (en schoentjes)quote:Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef TearsOfJoy het volgende:
Crosspost uit VS&G
[ afbeelding ]
Ik loop eigenlijk altijd op hoge hakken, tenzij het ijzelt of sneeuwt, was niet van plan om mn nek te breken... voel me veel meer sexy op heels dan op platte schoenen. Opvallende exemplaren (fel gekleurd en lak e.d. draag ik meestal wel onder een broek, anders vind ik ze al gauw too much.
Ik heb even je fobo gechecktquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef TearsOfJoy het volgende:![]()
Dank
Tja, het maakt benen langer en forceert spiergebruik in kuiten en billen, en het doet iets met je houding. Dus je ziet er enigzins "new and improved" uit
Alleen jammer van die enkelbandjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef ad0rable het volgende:
[ afbeelding ]
helaas is sinterklaas nog ver weg...
Inderdaad, zonder enkelbandjes had ik ze leuker gevonden.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen jammer van die enkelbandjes.
Ik vind dat wel meevallen want het heeft toch iets moois.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik vond enkelbandjes vroeger ook stom..quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef ad0rable het volgende:
[ afbeelding ]
helaas is sinterklaas nog ver weg...
Ik nog steeds.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef ad0rable het volgende:
[..]
ik vond enkelbandjes vroeger ook stom..
Heel mooiquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef heavenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aankoop...
thnx! en ik vind enkelbandjes erg sexy..quote:
Heel erg mooi en sexy en idd vooral die bandjes doen t 'mquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef heavenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aankoop...
Oef, vooral die laatste foto is sexyquote:Op maandag 8 maart 2010 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit bv vind ik erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu aan jullie
elegant, sexy en mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:09 schreef Laydina het volgende:
Mijn replay(sorry, alleen zwart/wit foto van)
[ afbeelding ]
Lief enkeltjequote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef heavenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aankoop...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |