Kun je trainenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zulke hakken als ik nu voorbij zie komen, breek ik mijn enkel al bij het idee, cm is voor mij de absolute limit! Ik vind het heel mooi, maar ik loop ook heel graag op mijn sneakers, lekker makkelijk! Mijn vriend is gek op laarzen met hakken!
Verrek, volgens mij ken ik jou ergens vanquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef xxSaff het volgende:
Ik ben echt gek op hakken! Draag ook vrijwel niks anders. Ik heb wel platte schoentjes en ballerina's, maar dat is meer voor 'kijk-mij-eens-lief-schattig-en-klein-zijn' dagen![]()
Op hakken voel ik me veel vrouwelijker, sexyer en zelfverzekerder. Ook in platte schoenen heb ik niks te klagen over mijn benen, maar als ik hakken aanheb houd ik echt van mijn benen![]()
Mijn schoenen en laarzen varieeren van 5 tot 16cm. Hier een fotootje van de afgelopen kermis, weet niet of de hakken duidelijk zijn, maar ik heb verder helemaal geen foto's van mijn schoenen![]()
[ afbeelding ]
EDIT; ja, schoenen zijn iets te groot, maar ik wilde ze perse hebben en ze waren niet meer in mijn maat -.-
Tatoo is fake, in een melige bui met zn alle een airbrush laten zetten en daar was deze foto dan ook eigenlijk voor xD
een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef Ninette het volgende:
I loveeee heels!
Door mn werk kan ik ze niet overdag aan, maar in mn vrije tijd, en met uitgaan etc draag ik ze zo veel mogelijk.
Hoe hoger hoe mooier!
Vind plateau's erg mooi, naaldhakken wat minder.
Wil best een foto plaatsen hier, maar weet niet hoe (zit op smartfone nl)
welke?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik heb zelf laatst deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
jammer dat ze iets te groot zijn anders waren ze perfect geweestquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef xxSaff het volgende:
Ik ben echt gek op hakken! Draag ook vrijwel niks anders. Ik heb wel platte schoentjes en ballerina's, maar dat is meer voor 'kijk-mij-eens-lief-schattig-en-klein-zijn' dagen![]()
Op hakken voel ik me veel vrouwelijker, sexyer en zelfverzekerder. Ook in platte schoenen heb ik niks te klagen over mijn benen, maar als ik hakken aanheb houd ik echt van mijn benen![]()
Mijn schoenen en laarzen varieeren van 5 tot 16cm. Hier een fotootje van de afgelopen kermis, weet niet of de hakken duidelijk zijn, maar ik heb verder helemaal geen foto's van mijn schoenen![]()
[ afbeelding ]
EDIT; ja, schoenen zijn iets te groot, maar ik wilde ze perse hebben en ze waren niet meer in mijn maat -.-
Tatoo is fake, in een melige bui met zn alle een airbrush laten zetten en daar was deze foto dan ook eigenlijk voor xD
die linksboven zijn supergeil, eerst je hielen likken en dan je schoen uittrekken en erin klaarkomenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Maisun- het volgende:
Dit zijn mn lievelings paartjes
[ http://img686.imageshack.us/img686/4457/heelz.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
nu zie ik ze wel -andere computer-quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef MarjoleinK het volgende:
[ afbeelding ]
Aansluiten op de kuit !quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Binnenkort naar die toko om daar de laarzen te kopen voor mijn vriendin, dat ze goed aansluiten dus op de kuiten
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef MarjoleinK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef Ninette het volgende:
I loveeee heels!
Door mn werk kan ik ze niet overdag aan, maar in mn vrije tijd, en met uitgaan etc draag ik ze zo veel mogelijk.
Hoe hoger hoe mooier!
Vind plateau's erg mooi, naaldhakken wat minder.
Wil best een foto plaatsen hier, maar weet niet hoe (zit op smartfone nl)
Beter dat, dan dat ze te klein zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:47 schreef Fronde het volgende:
[..]
jammer dat ze iets te groot zijn anders waren ze perfect geweest
wow geweldig mooi zijn die complimentenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Oh en dit zijn mijn laatst aangeschafte beauties
http://images2.brandos.nl/nl/7/72953/72953-b.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |