En huiselijk geweldtopics dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:03 schreef Monidique het volgende:
Ik trouw nog liever met Geert Wilders dan dat ik mij nog ga begeven in moslimtopics; NWS kan uit m'n AT.
Als je van ver komt...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, al is jouw omschrijving van geluk gelijk aan mijn omschrijving van tevredenheid. Of apathie natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
En huiselijk geweldtopics dan?
"Moslima's met blauwe ogen"
Volgens mij zijn bijna alle mannen op zoek naar goed gevulde borsten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:19 schreef Sjaakz het volgende:
Ik associeer echt gelukkig zijn, of gelukzaligheid, toch vooral met een baby die zijn enige wens in de vorm van een goed gevulde (romige) borst in vervulling ziet gaan. Dit stadium eenmaal ontgroeid stelt onze fantasie ons in staat ons het onmogelijk te wensen, waardoor we nooit meer echt gelukkig zullen zijn.
Nihilisme lijkt mij wel wat voor jou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Frustrerend, hè. Dat omslagpunt, dat alles oké is, dat probeer ik nog steeds te bereiken. Ik kom wel steeds dichterbij.
Om er vervolgens achter te komen dat de melk niet meer te zuipen is. Zelfs een goed gevulde borst biedt op latere leeftijd slechts in beperkte mate troost.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bijna alle mannen op zoek naar goed gevulde borsten.
Daar denken ze in New York toch echt anders over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Om er vervolgens achter te komen dat de melk niet meer te zuipen is. Zelfs een goed gevulde borst biedt op latere leeftijd slechts in beperkte mate troost.
Meneer de bureaucraat gaat zaken opleggen aan anderen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nihilisme lijkt mij wel wat voor jou.
Iemand moet het doen, anders wordt het nooit wat met die jongen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Meneer de bureaucraat gaat zaken opleggen aan anderen?
Dat lijkt me dus helemaal niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nihilisme lijkt mij wel wat voor jou.
*ZING!*quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus helemaal niets.
Het is geen vrijetijdsbesteding, dus is het werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef ethiraseth het volgende:
Gut, weer wat geleerd: het indrukken van een knopje op een verkeerslicht is volgens sommige Joden blijkbaar werk, en mogen ze op zondag dus niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |