Meneer de bureaucraat gaat zaken opleggen aan anderen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nihilisme lijkt mij wel wat voor jou.
Iemand moet het doen, anders wordt het nooit wat met die jongen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Meneer de bureaucraat gaat zaken opleggen aan anderen?
Dat lijkt me dus helemaal niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nihilisme lijkt mij wel wat voor jou.
*ZING!*quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus helemaal niets.
Het is geen vrijetijdsbesteding, dus is het werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef ethiraseth het volgende:
Gut, weer wat geleerd: het indrukken van een knopje op een verkeerslicht is volgens sommige Joden blijkbaar werk, en mogen ze op zondag dus niet doen.
Dat zei ik al!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef Monidique het volgende:
Als vijftig van de honderd stemmen 'frauduleus' waren en je gaat hertellen, dan zit je toch nog steeds met... honderd stemmen?
Ik ben vast begonnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:12 schreef du_ke het volgende:
Dan ga ik maar eens even een borrel drinken op Van Mierlo
Als Wilders niks beters heeft dan dit en hem dus niet buiten flikkert zegt dat mij ook al genoeg. Aan 25 zetels voor de PVV heeft helemaal niemand iets. Regeren gaan ze niet en dit soort malloten maken het werk alleen onmogelijk voor iedereen.quote:Toen Van Gent de PVV verweet het probleem niet serieus te nemen liet De Mos zich verleiden tot de uitspraak: “we kunnen beter mevrouw Van Gent voor de dijk leggen, dan is het probleem gezien haar omvang beter opgelost.”
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef northernlight81 het volgende:
maken het werk alleen onmogelijk voor iedereen.
Bos en Balkenende spelen ook constant op de man, maar wel inhoudelijk over politieke beslissingen, standpunten of het functioneren in de politiek. Je zal Bos echt niks horen zeggen dat JPB op Harrie Potter lijkt of iets dergelijks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kan er stiekem wel om lachen, Van Gent moet verder ook niet zeuren want ook zij speelde op de man, alleen is De Mos is daar kennelijk nog wat beter in.
Dan speel je dus niet op de man want je valt de politieke keuzes van iemand aan, met neem ik aan argumenten die niet op de man spelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef northernlight81 het volgende:
Bos en Balkenende spelen ook constant op de man, maar wel inhoudelijk over politieke beslissingen, standpunten of het functioneren in de politiek.
Ik bedoelde dat bijvoorbeeld Bos zei dat Balkenende een slechte premier was. Dat was ook een onnodige en slecht beargumenteerde opmerking, maar dit vind ik wel heel anders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan speel je dus niet op de man want je valt de politieke keuzes van iemand aan, met neem ik aan argumenten die niet op de man spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |