abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80173746
17e ga ik ook, zal waarschijnlijk paar Engelse vrienden en aantal Nederlandse stagiaires meeslepen
pi_80174174
Leuk dat er zoveel komen! Ik heb er echt zin an Ik denk dat ik ook wel te herkennen ben aan de vreetzak straks die continu frikandellen naar binnenwerkt

Oh en regenbui. Wel erg toepasselijke avatar niet waar? Ik zit morgen weer in Londen voor 4 week en hoop toch echt geen regenbui te zien.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80174208
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Leuk dat er zoveel komen! Ik heb er echt zin an Ik denk dat ik ook wel te herkennen ben aan de vreetzak straks die continu frikandellen naar binnenwerkt

Oh en regenbui. Wel erg toepasselijke avatar niet waar? Ik zit morgen weer in Londen voor 4 week en hoop toch echt geen regenbui te zien.
Iedereen is bruingebakken de afgelopen dagen en jij komt weer terug als 't slecht weer is Je doet 't jezelf aan
pi_80174428
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Iedereen is bruingebakken de afgelopen dagen en jij komt weer terug als 't slecht weer is Je doet 't jezelf aan
Mja ik hoorde het. Pfft. Ik kom morgen ook pas laat aan. Vetrek om 09.56 al van het station in Nederland maar kom pas om 19.00 nog wat aan in St.Pancras Kutzooi met de NS en spoor wisselingen en dergelijke. Zul je net zien dat het weer ook gaat omslaan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 11 april 2010 @ 00:47:25 #205
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_80175855
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:32 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

King's Arms in Wandsworth.
Hier ging ik een paar jaar geleden regelmatig met collega's naar toe. Ze hadden toen echt een goede chef. Heerlijk gegeten en gedronken daar in de beergarden
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_80180122
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:35 schreef Regenbui het volgende:
Woon zelf nu in earls court (vlak bij kennsington). Tot nu toe alleen nog maar kijkje genomen in de kroeg hier op de hoek.
Pak dan eens de District Line naar Parsons Green en ga naar The White Horse. Echt geweldige pub mut heel veel verschillende bieren, mooi terras en een outdoor barbecue op mooie dagen.
pi_80182738
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik weet ondertussen dat de weervoorspellingen even accuraat zijn als die in Nederland. Maar tot zover valt het allemaal mee
pi_80182804
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:13 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Pak dan eens de District Line naar Parsons Green en ga naar The White Horse. Echt geweldige pub mut heel veel verschillende bieren, mooi terras en een outdoor barbecue op mooie dagen.
Gaat in de planning voor volgende week vrijdag
pi_80183433
Hoi

Op maandag 10 mei land ik op Gatwick en moet daarna naar het centrum van London. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik zag al treinen en bussen die je kon reserveren. Maar kan ik net zo goed als ik daar aan kom gewoon even kijken wanneer de eerstvolgende trein vertrekt?
pi_80193290
Ik zie nergens het UK topic meer staan dus daarom plaats ik t maar hier. Ben van plan om in juni een weekje op bezoek te gaan bij mn opa en oma in Newcastle. Zie nu dat ik rond die tijd voor 8E vanaf Eindhoven naar Stansted kan, maar dan moet ik nog wel half Engeland door. Ik kom zelf uit Eindhoven, dus vanuit hier is t ideaal, maar dan moet ik nog vervoer hebben aan de andere kant van de plas.
Wat zijn mijn opties: bus en trein, maar welke maatschappijen rijden er tussen Londen-Newcastle?
pi_80193351
De boot gaat naar Newcastle Het duurt even, maar dan ben je er geloof ik wel gelijk.
Tap tap tap
pi_80199578
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef Lunar het volgende:
Hoi

Op maandag 10 mei land ik op Gatwick en moet daarna naar het centrum van London. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik zag al treinen en bussen die je kon reserveren. Maar kan ik net zo goed als ik daar aan kom gewoon even kijken wanneer de eerstvolgende trein vertrekt?
Je kunt het gewoon dan doen... Er zijn gewone treinen van Southern en ook de Gatwick Express welke duurder en non-stop is. Wat ze je echter niet vertellen is dat de gewone treinen maar 5 minuten langzamer zijn ofzo en je wel best wat geld bespaard.

De normale trein kost je £11.90 voor een enkeltje, rijdt iedere 10 - 15 minuten.
pi_80223423
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:27 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon dan doen... Er zijn gewone treinen van Southern en ook de Gatwick Express welke duurder en non-stop is. Wat ze je echter niet vertellen is dat de gewone treinen maar 5 minuten langzamer zijn ofzo en je wel best wat geld bespaard.

De normale trein kost je £11.90 voor een enkeltje, rijdt iedere 10 - 15 minuten.
Pak ik terplekke gewoon de eerste de beste 'normale' trein.

Bedankt.
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:20:22 #214
43031 Keekaboo
Met hoofdletter K
pi_80284927
Hello!

Kan iemand mij helpen met het Oyster/Travelcard gebeuren?
Ik heb op heel veel sites al gelezen en ook uit het vorige topic alle info meegenomen.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat een Oystercard het voordeligste is, maar ik ben het spoor ondertussen wel een beetje bijster.

Situatie is als volgt in het laatste weekend van mei ga ik naar London (in totaal met zijn vieren)
We vliegen op London City en moeten de DLR nemen naar Liverpool of Moorgate (aangezien ons hotel daar zit...) Had al uitgezocht dat dat zone 1-3 is. De rest van de dag zijn we in zone 1 bezig, ondermeer moeten er 2 van ons op vrijdag naar RHS Chelsea flower show. (business ) Voordat we daar heen gaan, gaan we vast wel nog ergens anders naartoe dus die dag zitten we sowieso op een cap price.

zaterdag en zondag zullen we in zone 1 rondreizen. Ik kan lastig schatten hoeveel ritjes dat worden. Zaterdag zal echt winkeldag worden, zondag wat meer cultuur en sightseeing, musea etc.
Maandag dan weer terug maar pas in de avond via London City. Op de dag zullen we nog wel wat inkopen en dergelijke doen, maar verwacht niet meer dan 4 ritten te doen. Las wel dat het die dag Bank Holiday is, en denk dat dat wel een off peak dag is? Ondanks dat de winkels wel open zijn??

Goed mijn overwegingen/twijfels/bedenkingen
- Vorige keer London (medio 2008, eveneens 4 dagen) hebben we op Heathrow toen een travelcard gekocht. Ik lees nu overal dat er maar 1, 3 en 7 daagse kaarten zijn. Maar ik herinner me niet dat we tijdens dat we daar waren een aparte kaartje hebben moeten kopen. Is het zo dat ze daar aan de kassa wel vierdaagse kaartjes kunnen maken/verkopen??
- Als ik online wil aanschaffen zie ik alleen maar 1 en 7 daagse kaarten?? Zijn de 3 daagse kaarten alleen via de shops te verkrijgen??
- Is het handig om de Oyster al online te bestellen als ik daarvoor kies?Of kan ik die net zo makkelijk op London City kopen?

Maar het meest waar ik over loop te dubben is welke zones ik moet aanschaffen. Ik heb al tig sommetjes gemaakt en volgens mij is het het verstandigst om gewoon van de Oyster card te nemen. Maar ik misschien heeft een ervaringsdeskundige wel een hele handige tip.
Bijvoorbeeld om alleen een travel (of Oyster) te nemen voor zone 1 en dan gewoon single voor de DLR te kopen.

En misschien een hele domme vraag, Oyster kaarten zijn die zone gebonden? Of is het zo dat je met de Oyster elke zone in kan en stel dat je in zone 3 bent geweest en de cap price haalt die prijs word berekend? Maar als je alleen in zone 1 bent geweest die dag, de zone 1 dagprijs word berekend??

Nou genoeg lastig geval, ik ga kijken of jullie mij willen helpen

Bedankt alvast voor de hulp!
Live the life you love, love the life you live
pi_80285639
Koop op London City Airport DLR station (direct buiten het vliegveld) 4x een oyster prepaid kaart en je bent klaar
pi_80287158
Lol, geinig om te zien dat mensen hele dagen bezig zijn met berekeningen en alles mbt. travelling

Wat Niek zegt: gewoon Oyster kopen als je meer dan 1 dag hier bent danwel nog wel eens vaker terugkomt in London. Oyster gewoon weer mee naar huis en volgende keer weer gebruiken
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:02:50 #217
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80287440
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Lol, geinig om te zien dat mensen hele dagen bezig zijn met berekeningen en alles mbt. travelling

Wat Niek zegt: gewoon Oyster kopen als je meer dan 1 dag hier bent danwel nog wel eens vaker terugkomt in London. Oyster gewoon weer mee naar huis en volgende keer weer gebruiken
Of inleveren als je weer weggaat. WIj kregen paar weken geleden nog geld uit omdat we niet alles hadden gebruikt.
pi_80289936
Ik heb hier nog een cheque liggen van £6 voor 2 Oystercards die ik via internet heb ge deactiveerd
pi_80294416
Zoals al gezegd, met een Oyster komt het eigenlijk altijd goedkoper uit en je kunt stoppen met alle rekensommen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_80294947
Gewoon Oyster inderdaad, die berekent zelf altijd het laagste tarief voor je.

Let op dat je bij de DLR vaak geen poortjes hebt bij stations... je moet dan gewoon bij een van de palen inchecken/uitchecken bij het begin/einde van je rit.

(o en DLR gaat niet naar Moorgate/Liverpool Street... gewoon op Bank even overstappen op de Northern Line.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:21:28 #221
40566 Ericr
Livewrong
pi_80295689
In een ouder topic al een keer voorbij laten komen maar als toerist heb je toch echt meer aan een travelcard als je ook nog attracties gaat bezoeken. Wel een traveldcard gekocht op een railstation en niet op een metrostation. Maar die travelcard heeft als groot voordeel dat je bij redelijk veel attracties een 2 for 1 aanbod hebt. Heb zelf Kew Gardens, een boottocht Westminster - Greenwich (vv) en 1 van de arches bezocht met die kaart. Moet je natuurlijk wel met 2 personen reizen om er voordeel van te hebben.

London Eye is inmiddels (tijdelijk) ook opgenomen in de lijst van 2 for 1.

http://www.daysoutguide.co.uk/

Travelcard kan je o.a. kopen bij de treinkaartjesbalie op St Pancras. Traveldcards gekocht op een metrostation zijn niet geldig voor de actie zoals gezegd.
pi_80295911
Zo'n kaart wilde ik ook een keer nemen, maar om dat eruit te halen moest je per dag drie bezienswaardigheden bezoeken, en dan moet er maar net wat tussenzitten wat je wil zien. Drie bezienswaardigheden red ik niet op één dag, ik doe wat rustiger aan, ga wat ronddwalen en kom dan weer heel ergens anders terecht .
Tap tap tap
  woensdag 14 april 2010 @ 10:39:16 #223
40566 Ericr
Livewrong
pi_80296249
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n kaart wilde ik ook een keer nemen, maar om dat eruit te halen moest je per dag drie bezienswaardigheden bezoeken, en dan moet er maar net wat tussenzitten wat je wil zien. Drie bezienswaardigheden red ik niet op één dag, ik doe wat rustiger aan, ga wat ronddwalen en kom dan weer heel ergens anders terecht .
Dit gaat niet om de London card maar om een normale travelcard die marginaal duurder is dan een Oystercard als je niet iedere dag de pricecap haalt. Bij de Travelcard heb je bij bezoek aan 1 gemiddeld geprijste attractie het verschil tussen de Oystercard en Travelcard er al uit.

Kew Gardens kost bijvoorbeeld 13,50, zo'n groot verschil zal er niet zijn tussen Oystercard en Travelcard als je bij de Oystercard een keer de pricecap niet gehaald hebt. Meestal haal je die pricecap overigens wel, in Londen ga je toch niet alles lopen en een paar ritjes met de metro en je zit al aan je dagelijkse pricecap.
pi_80298741
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dit gaat niet om de London card maar om een normale travelcard die marginaal duurder is dan een Oystercard als je niet iedere dag de pricecap haalt. Bij de Travelcard heb je bij bezoek aan 1 gemiddeld geprijste attractie het verschil tussen de Oystercard en Travelcard er al uit.

Kew Gardens kost bijvoorbeeld 13,50, zo'n groot verschil zal er niet zijn tussen Oystercard en Travelcard als je bij de Oystercard een keer de pricecap niet gehaald hebt. Meestal haal je die pricecap overigens wel, in Londen ga je toch niet alles lopen en een paar ritjes met de metro en je zit al aan je dagelijkse pricecap.
Je hebt een punt, maar voor de meeste mensen zijn al die attracties toch snel overbodig. Daarbij moet je bij een treinstation aan het loket iets kopen, ook weer onhandig in mijn optiek.

Die aanbieding voor de London Eye is trouwens wel goed, nog meer van dat soort tips? Binnenkort komt er verre familie langs met weinig budget en ik probeer hen zoveel mogelijk te helpen.
  woensdag 14 april 2010 @ 11:57:51 #225
40566 Ericr
Livewrong
pi_80299028
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:50 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar voor de meeste mensen zijn al die attracties toch snel overbodig. Daarbij moet je bij een treinstation aan het loket iets kopen, ook weer onhandig in mijn optiek.

Die aanbieding voor de London Eye is trouwens wel goed, nog meer van dat soort tips? Binnenkort komt er verre familie langs met weinig budget en ik probeer hen zoveel mogelijk te helpen.
Op de site van : http://www.daysoutguide.co.uk/ staan alle attracties.

Je hebt al voordeel bij het bezoek aan 1 attractie en zo'n kaartje is verder zo gekocht. Londen heeft toch redelijk veel National Railstations waar je tickets kan kopen aan de balie. St Pancras is ook niet echt decentraal gelegen en met de metro zo bereisbaar.
pi_80299205
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Ericr het volgende:

[..]

Op de site van : http://www.daysoutguide.co.uk/ staan alle attracties.

Je hebt al voordeel bij het bezoek aan 1 attractie en zo'n kaartje is verder zo gekocht. Londen heeft toch redelijk veel National Railstations waar je tickets kan kopen aan de balie. St Pancras is ook niet echt decentraal gelegen en met de metro zo bereisbaar.
Maar goed, omslachtig is het enigzins natuurlijks. Hoe dan ook, weet jij of de Gatwick Express hier ook voor werkt? Zou mooi zijn om die te kunnen gebruiken natuurlijk. Je kunt hem via National Rail boeken en dan wellicht die tickets gebruiken voor de 2for1 deal?
  woensdag 14 april 2010 @ 12:39:36 #227
40566 Ericr
Livewrong
pi_80300557
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maar goed, omslachtig is het enigzins natuurlijks. Hoe dan ook, weet jij of de Gatwick Express hier ook voor werkt? Zou mooi zijn om die te kunnen gebruiken natuurlijk. Je kunt hem via National Rail boeken en dan wellicht die tickets gebruiken voor de 2for1 deal?
Het moet een ticket zijn uitgegeven door National Rail (herkenbaar door logo) :
quote:
By way of recognition most 'paper' rail travel tickets show the Double-Arrow (or 'crows-foot') National Rail logo, then you're safe to assume it is valid. If you are unsure in any way please ask at your local staffed National Rail station
De ene attractie checked overigens je kaartje wel goed en de andere amper. Kew Gardens moest ik de kaartjes laten zien bij de Greenwich boottocht kon ik met alleen de voucher zonder problemen kaartjes aanschaffen.

Persoonlijk heb ik geen problemen met de aanschaf van een travelcard omdat ik de volgende keer toch weer met de Eurostar zou gaan. Is me goed bevallen vorig jaar en je komt lekker centraal uit in Londen. In de buurt van St. Pancras en Euston een hotel gehad en dat is qua ligging echt perfect met Regents Park op loopafstand en meerdere stations eveneens op loopafstand.

Als je vliegt en niet in de buurt van een national railstation verblijft zal een Oyster card handiger zijn natuurlijk.
pi_80363055
Kutzooi! Ik ben ziekjes op dit moment en ga sowieso vrijdagavond missen (nu leek dat toch al niet erg interessant). Ik bedoel, een oranje clubbing night Maar zoals het er nu naar uitziet wordt het alleen maar kijken naar de frikadellen & pannenkoeken En om die deceptie maar tegen te gaan weer ik niet of het verstandig is om te komen.

Kutver, shitzooi Ik heb het vorig jaar ook al gemist en dat wil ik niet nog een keer laten gebeuren
pi_80363446
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Kutzooi! Ik ben ziekjes op dit moment en ga sowieso vrijdagavond missen (nu leek dat toch al niet erg interessant). Ik bedoel, een oranje clubbing night Maar zoals het er nu naar uitziet wordt het alleen maar kijken naar de frikadellen & pannenkoeken En om die deceptie maar tegen te gaan weer ik niet of het verstandig is om te komen.

Kutver, shitzooi Ik heb het vorig jaar ook al gemist en dat wil ik niet nog een keer laten gebeuren
Misschien kan je na afloop vragen of ze nog wat ingevroren dozen hebben
pi_80368827
Ik heb geboekt

Van dinsdag 11 mei tot en met vrijdag 14 mei zit ik in Londen! Mn eerste vakantie in mn eentje, dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen... Nu alleen nog even wat geschikte hostels opzoeken zodat ik ook nog ergens droog kan slapen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:23:19 #231
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_80384143
Als het goed is vliegen wij komende donderdag naar Londen voor een aantal dagen. Dus ik lees even mee .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_80386047
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Misschien kan je na afloop vragen of ze nog wat ingevroren dozen hebben
Zoals het er nu naar uitziet ga ik het redden. En het wordt ook nog eens mooi weer
Niiice We gaan iig. de frikadel speciaal proberen. Dat is gewoon te lang geleden
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:31:07 #233
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80387113
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet ga ik het redden. En het wordt ook nog eens mooi weer
Niiice We gaan iig. de frikadel speciaal proberen. Dat is gewoon te lang geleden
Was je 2 weken geleden niet in NL? Of is 2 weken een lange tijd geleden voor frikandellen speciaal?
reset
pi_80396237
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:

Wow, w8 even! wat is er precies vanavond? een oranje clubbing night? any info on that.....
pi_80396739
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:41 schreef Regenbui het volgende:

[..]

Wow, w8 even! wat is er precies vanavond? een oranje clubbing night? any info on that.....
Info

Ik wou eerst ook heen maar ben me op het moment aan het sparen voor morgen
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Individual het volgende:

[..]

Was je 2 weken geleden niet in NL? Of is 2 weken een lange tijd geleden voor frikandellen speciaal?
Dat is lang ja En ik zit pas sinds zondag weer in Londen. En ergens in Mei pas weer terug in Nederland voor aantal dagen.
pi_80397737
Ik denk dat ik hem mis vanavond - The Arches niet echt mijn ding. Honderden 'Ollanders ook niet zo
pi_80398036
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef Drive-r het volgende:
Ik denk dat ik hem mis vanavond - The Arches niet echt mijn ding. Honderden 'Ollanders ook niet zo
En jij komt zeker morgen ook niet?
pi_80398098
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En jij komt zeker morgen ook niet?
Nou, dat was eigenlijk het plan. Maar goed, nu (dankzij de vulkaan) ben ik toch in Londen, dus denk het wel. Als er geen zonnetje is waarschijnlijk wat minder kans, maar anders wel even peukie en biertje in het zonnetje doen.
pi_80399742
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nou, dat was eigenlijk het plan. Maar goed, nu (dankzij de vulkaan) ben ik toch in Londen, dus denk het wel. Als er geen zonnetje is waarschijnlijk wat minder kans, maar anders wel even peukie en biertje in het zonnetje doen.
Kans op mooi weer is sowieso aanwezig En heb veel Nederlandse vrienden die al speciaal hier zijn vanwege het feest morgen. Voor een peukje en biertje kom ik dan ook niet, maar wel voor de ..
quote:
Dutch Fries with Mayonnaise !! and other Dutch greats such as Kroket & Frikandel
Dutch Cheeses, Stroopwafels ( Caramel waffles)
Dutch Poffertjes (mini pancakes) how many can you eat ??
Plus, other delicious Dutch food and drink

De muziek opstelling voor morgen kan me gestolen worden. Maar denk dat het wel een leuke sfeer wordt. En veel buitenlandse vrienden zijn natuurlijk rete nieuwsgierig naar de frikandel . (mede door de plaatjes via google ze niet geloofden dat wij die als studenten als snack beschouwen).
pi_80410955
Iemand een plan voor een weekend van vrijdagavond tot maandagmorgen voor Londen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80411399
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 05:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een plan voor een weekend van vrijdagavond tot maandagmorgen voor Londen?
Geef ons een hint? Bij genoeg budget relaxed twee goeie restaurants boeken, beetje sightseeing, naar een pot voetbal op za/zo, clubben op zaterdag en dan ben je er wel.
pi_80413701
happy queensday allemaal :p. hopelijk komt er geen gek met een auto het plein op gereden
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:23:19 #243
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80414153
Knappe Civic die door de betonnen bollards heenkomt.

Ik ga over een paar uurtjes maar eens richting Charing X.
reset
pi_80417078
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:23 schreef Individual het volgende:
Knappe Civic die door de betonnen bollards heenkomt.

Ik ga over een paar uurtjes maar eens richting Charing X.
Poe, wordt laat wakker net, wel lekker voor de verandering. Stap zo op de fiets, even wat stops maken in Noord Londen en dan richt TS...
pi_80417210
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:01 schreef zeebeschuit het volgende:
happy queensday allemaal :p. hopelijk komt er geen gek met een auto het plein op gereden
Hehe Die is wel heel slecht.

Ik ga ook zo heen Het heeft iig. mooi weer meegenomen. Strakke blauwe lucht

Long live the queen (en de frikandellen)
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:48:43 #246
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_80418040
Zo, ik heb gister nog snel even een oranje polo op de kop getikt bij Oxford Str, dus ben er klaar voor. Heerlijk weer, beetje muziek luisteren en een biertje doen met vrienden. Heb er zin in!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_80418073
Zit nu in metro naar TS, zwaai even naar een lange jongen met bril, jeans, oranje tshirt met lange mouwen en witte sneakers met fel groene veters, dan zwaai ik terug :-)
pi_80423284
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:05 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Geef ons een hint? Bij genoeg budget relaxed twee goeie restaurants boeken, beetje sightseeing, naar een pot voetbal op za/zo, clubben op zaterdag en dan ben je er wel.
Klinkt goed, alleen wil ook nog de highlight shit en zo doen

Budget is voor mij geen probleem en ik verwacht voor mijn host ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80435880
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klinkt goed, alleen wil ook nog de highlight shit en zo doen

Budget is voor mij geen probleem en ik verwacht voor mijn host ook niet
In een middag doe je een bus tour en dingen die je leuk lijken kun je er natuurlijk altijd bij doen. Beetje moeilijk om voor anderen in te schatten wat de highlights zijn, en in Londen heb je natuurllijk nogal wat bezienswaardigheden.
pi_80436189
Postman en Zuco103 waren vermakelijk en maakten de sfeer beter, Di-Rect was echt niets, we zijn toen ook vrij snel vertrokken.
pi_80436258
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef Niek. het volgende:
Postman en Zuco103 waren vermakelijk en maakten de sfeer beter, Di-Rect was echt niets, we zijn toen ook vrij snel vertrokken.
Ik heb de muziek niet echt gevolgd, ben na wat biertjes richting het voetbal vertrokken.
pi_80442059
Ik vond het erg vermakelijk. Alle bands waren wel leuk behalve Di-rect. Ik dacht dat die gasten door willen breken buiten NL maar met die weinig actieve/lakse houding van ze en allemaal suffe nieuwe nummers komen ze er nooit imo. Brakke afsluiter. Maar van mij mag het wel vaker zo'n feest zijn. Vooral vooraan bij het podium was 't erg leuk. Heerlijke kroketten en dat blonde polstookhoogspring meisje was ook heerlijk
  zondag 18 april 2010 @ 12:40:49 #253
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80442088
tvp. Het had niet veel gescheeld of ik woonde nu in Londen.
Maar dat gaat nog steeds gebeuren natuurlijk.
pi_80442489
Persoonlijk vond ik het toch wel tegenvallen. Muziek was niet veel soeps. De wachtrijen voor de verlepte friet / frikandel waren erg lang. En dat mixed publiek van Nederlanders die zich trots voelen en buitenlanders die echt zo'n blik geven van ( !) was echt hilarisch. Vast en zeker wel FOK!ers onbewust gezien.

Voor iedereen die denkt waar de neuk hebben die Londenaars het over? Een foto voor sfeer impressie van gisteren van het oranje koninginnen feest in Londen!

Met aan de linker en rechterkant verschillende (vr)eettentjes.

Oh, en gisteren nog even bij de Eurostar geweest om wat vrienden op te halen. Tering wat was het daar druk zeg! . Heb het nog nooit zo druk meegemaakt daar, wat een bende
pi_80443151
Volgens mij vinden Buitenlanders al dat Oranje alleen maar leuk.
pi_80444075
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Volgens mij vinden Buitenlanders al dat Oranje alleen maar leuk.
Er waren dan ook genoeg interessante buitenlandse dames
  zondag 18 april 2010 @ 16:54:16 #257
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_80449575
Ik heb gisteren 2 Nederlandse jongens ontmoet die vastzaten in London en opeens terecht kwamen in het feestgedruis. Wel grappig op zich.
pi_80450227
Was eigenlijk wel top gister. Zon was heerlijk, sfeer was goed en er waren nagenoeg geen rijen voor het bier.

@Niek: heb m'n ogen open gehouden, maar niemand met groene veters gezien.
pi_80450888
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Regenbui het volgende:
@Niek: heb m'n ogen open gehouden, maar niemand met groene veters gezien.
Heb er ook nog even naar gezocht, kon ook niks vinden
  zondag 18 april 2010 @ 21:27:14 #260
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80460121
Geweldig feest was het. Superweer ook! OK, de frikandel speciaal lukte ze niet. Ik kreeg een frikandel speciaal met ketchup en dan is het voor mij geen frikandel speciaal meer.

Postman was goed, Zuco 103 was goed en daarna hebben we koniginnedag thuis verder gevierd dus Direct niet gezien.

Ik heb een heel tal mensen in mijn omgeving aangesproken en de buitenlanders vonden het ook fantastisch. Zelfs 2 mensen gesproken van de ambassade en een van de organisatoren. Ook een Zuid Afrikaan, een Belg en een Duits meisje die vloeiend accentloos Nederlands praatte.

Al met al een geslaagd feestje.

En vandaag in Ascot na 3 mislukte inzetten op goede paarden had ik er genoeg van en heb op het slechtste paard ingezet... en die won! 33/1 hahaha!
reset
  zondag 18 april 2010 @ 21:57:14 #261
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_80461617
Hier zijn jullie gebleven
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  maandag 19 april 2010 @ 15:29:20 #262
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_80483646
Ik wil heeeel snel weer terug!

Al was het wel een rampenvakantie zeg
Maar verdorie wat was het mooi weer! Lekker uren in de parken gelegen.
My mama didn't raise no fool
pi_80546596
Het is SW5 geworden (Juni)
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef Individual het volgende:
En vandaag in Ascot na 3 mislukte inzetten op goede paarden had ik er genoeg van en heb op het slechtste paard ingezet... en die won! 33/1 hahaha!
Daar wil ik ook altijd nog een keer heen! Is dat leuk voor een uitje met vrienden? Ben nog nooit naar zo iets geweest
pi_80546741
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]

Daar wil ik ook altijd nog een keer heen! Is dat leuk voor een uitje met vrienden? Ben nog nooit naar zo iets geweest
Niet teveel herrie maken 's nachts, ik hou van mijn rust

Verder welkom in de buurt!
pi_80547951
waarschijnlijk eind juli weer een paar dagen!!
Be brave. Be kind.
  woensdag 21 april 2010 @ 07:28:22 #266
208890 June.
Seriously?
pi_80548041
Maandag hopelijk dus wel Londen . Sitting_eflling, waar haalde jij ook weer die goedkopere treinkaartjes vandaan om terug naar NL te komen? Just in case
Shine bright like a diamond.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:46:43 #267
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80552004
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]

Gefeliciteerd met je eigen plekje.

Als je van eten, drinken en een gokje houdt is het leuk en als je een stapel geld wint is het nog leuker!
reset
pi_80552843
quote:
Op woensdag 21 april 2010 07:28 schreef June. het volgende:
Maandag hopelijk dus wel Londen . Sitting_eflling, waar haalde jij ook weer die goedkopere treinkaartjes vandaan om terug naar NL te komen? Just in case
Eurostar balie kings cross of telefonisch bij Eurostar uk. online kan het niet
pi_80619612
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:10 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Niet teveel herrie maken 's nachts, ik hou van mijn rust

Verder welkom in de buurt!
Ha, ik heb juist die buurt uitgekozen voor de rust. Hier in Notting Hill is het vaak toch nog wel wat druk (en lawaaierig).

Mocht ik ooit nog daar een fietser tegenkomen zwaai ik wel Maar ik zal toch bizar weinig thuis zijn.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Individual het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je eigen plekje.

Als je van eten, drinken en een gokje houdt is het leuk en als je een stapel geld wint is het nog leuker!
Eten & drinken en een gokje samen met vrienden. Dat lijkt me wel wat! Wil er sowieso een keer heen. Sowieso nog voor de zomer. (en eventueel mn pa nog eens meenemen. Die vind dit soort dingen ook geweldig )
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:00:04 #270
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80661102
Vraagje, niet echt Londen, maar denk dat hier de experts zitten

Wat is de handigste (en ook redelijk goedkope) manier om in Oxford te komen vanaf Nederland?
Welke luchthaven kun je dan het beste landen, of maakt dat weinig uit?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80663330
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef matthijst het volgende:
Vraagje, niet echt Londen, maar denk dat hier de experts zitten

Wat is de handigste (en ook redelijk goedkope) manier om in Oxford te komen vanaf Nederland?
Welke luchthaven kun je dan het beste landen, of maakt dat weinig uit?
Ik denk toch via Londen? Via Luton oid dan.
Ik ben een keer vanuit Londen een dagje naar Cambridge gegaan, het was een redelijke zit, maar er reden gewoon bussen van National Express.
Tap tap tap
pi_80665010
Nog mensen hier die meedoen met de marathon morgen, of gaan kijken?

Volgens mij is vandaag st george's day viering op trafalgar square, mn collega's kon het niets boeien terwijl ze er vorige week wel allemaal waren
pi_80665708
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Niek. het volgende:
Nog mensen hier die meedoen met de marathon morgen, of gaan kijken?

Volgens mij is vandaag st george's day viering op trafalgar square, mn collega's kon het niets boeien terwijl ze er vorige week wel allemaal waren
Is ook weinig aan. alleen maar klassieke muziek volgens mij..
pi_80688055
Volgende week donderdag tot en met maandag 3 mei ga ik samen met mijn maat naar Londen toe
Natuurlijk de bekende plekken bekijken en fotos maken
Iemand nog een goed adres voor een pub in de buurt van het Ridgemount Hotel in Gower Street?
En weet iemand toevallig hoever StoneHenge is vanuit Londen?
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_80689276
quote:
Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef klotezooi het volgende:
Volgende week donderdag tot en met maandag 3 mei ga ik samen met mijn maat naar Londen toe
Natuurlijk de bekende plekken bekijken en fotos maken
Iemand nog een goed adres voor een pub in de buurt van het Ridgemount Hotel in Gower Street?
En weet iemand toevallig hoever StoneHenge is vanuit Londen?
Stonehenge is een 80 mijl/2 uur. Gower Street heeft heel wat pubs - vooral studentendingen aangezien je bij UCL zit.
pi_80691442
Hou er trouwens rekening mee dat het Bank Holiday is dan

Elfling: 4 Juni Epsom!
pi_80692064
Wat is UCL?
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:24 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Stonehenge is een 80 mijl/2 uur. Gower Street heeft heel wat pubs - vooral studentendingen aangezien je bij UCL zit.
pi_80692085
WTF is Bank Holiday?
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:45 schreef zeebeschuit het volgende:
Hou er trouwens rekening mee dat het Bank Holiday is dan

Elfling: 4 Juni Epsom!
pi_80692403
UCL: University College London
Bank Holiday: een officieele vrije dag.
pi_80693327
En welke dag is dat?
pi_80693445
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:49 schreef klotezooi het volgende:
En welke dag is dat?
Het is niet erg om zelf ook wat onderzoek te doen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bank_holiday
pi_80693527
De eerste en laatste maandag van mei zijn bank holidays. Er zijn er nog een paar maar daarvoor moet je even googlen
  zondag 25 april 2010 @ 13:57:03 #283
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_80693533
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Persoonlijk vond ik het toch wel tegenvallen. Muziek was niet veel soeps. De wachtrijen voor de verlepte friet / frikandel waren erg lang. En dat mixed publiek van Nederlanders die zich trots voelen en buitenlanders die echt zo'n blik geven van ( !) was echt hilarisch. Vast en zeker wel FOK!ers onbewust gezien.

Voor iedereen die denkt waar de neuk hebben die Londenaars het over? Een foto voor sfeer impressie van gisteren van het oranje koninginnen feest in Londen! [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Met aan de linker en rechterkant verschillende (vr)eettentjes.

Oh, en gisteren nog even bij de Eurostar geweest om wat vrienden op te halen. Tering wat was het daar druk zeg! . Heb het nog nooit zo druk meegemaakt daar, wat een bende
Ik snap even niet waarom dit op de 17e april is geviert?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_80694146
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat was in heel de wereld zo. Daarnaast kunnen ze niet zomaar heel Trafalgar op een willekeurige vrijdag afsluiten voor zoiets. Daarnaast is het hier op 30 april geen vrije dag dus organiseer je het gewoon 2 weken ervoor zoals altijd.
pi_80694938
mijn nederige excuses
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:53 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Het is niet erg om zelf ook wat onderzoek te doen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bank_holiday
pi_80708288
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Omdat we op de echte Koninginnedag gewoon gaan zuipen in Amsterdam natuurlijk
pi_80724792
Weet iemand hier een goede website voor musicals en dergelijke? Volgens mij had Individual hem ooit eens gepost maar kan hem niet meer tussen mijn favorites vinden. En de websites die ik tot dusver vind geven nog al behoorlijke verschillen in prijs aan
  maandag 26 april 2010 @ 23:28:21 #288
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_80749650
Haai!

Even een vraagje: Mijn vriendin en ik willen 10 september een lang weekendje London doen i.v.m. een concert op zaterdag in Wembley. Dus vrijdag vertrekken en maandag terug.
Nu zoeken we een leuk hotel in de buurt van Wembley en van het centrum (weet niet hoe ver het van elkaar af ligt?). We hadden al eens gecheckt maar helaas waren de 2 hotels die praktisch naast het stadion liggen al helemaal vol. Heeft iemand nog leuke tips?

Alvast bedankt!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_80750146
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef LeonH het volgende:
Haai!

Even een vraagje: Mijn vriendin en ik willen 10 september een lang weekendje London doen i.v.m. een concert op zaterdag in Wembley. Dus vrijdag vertrekken en maandag terug.
Nu zoeken we een leuk hotel in de buurt van Wembley en van het centrum (weet niet hoe ver het van elkaar af ligt?). We hadden al eens gecheckt maar helaas waren de 2 hotels die praktisch naast het stadion liggen al helemaal vol. Heeft iemand nog leuke tips?

Alvast bedankt!
Ik zou vooral iets in de buurt van het centrum zoeken, Wembley is echt verder een vreselijke plek om te zitten. Als je 's avonds een keer later terug wilt (na 12-en), ben je lang bezig met de bus of veel geld kwijt met de taxi. Je kunt dus beter een lokatie kiezen in een wijk die je leuk vindt of iets dat gunstig ligt voor de luchthaven. Waar vlieg je op (of kom je met trein/auto)?
pi_80753353
Iemand nog tips voor een goed hostel? Het liefst niet enorm groot. Ik ga met de trein dus in de buurt van het station heeft de voorkeur maar hoeft niet persé. Ik ga van di 11 tot en met vr 14 mei. De hostels die ik tot nu toe heb gevonden en die me wel wat leken zaten voor één of meerdere van die nachten vol (meestal de laatste nacht, misschien toch vanwege hemelvaart?)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 27 april 2010 @ 02:11:39 #291
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80753450
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 01:52 schreef koei het volgende:
Iemand nog tips voor een goed hostel? Het liefst niet enorm groot. Ik ga met de trein dus in de buurt van het station heeft de voorkeur maar hoeft niet persé. Ik ga van di 11 tot en met vr 14 mei. De hostels die ik tot nu toe heb gevonden en die me wel wat leken zaten voor één of meerdere van die nachten vol (meestal de laatste nacht, misschien toch vanwege hemelvaart?)
YHA London St Pancras. Ligt tegenover St Pancras. Ziet prima uit.
Maar dat zal dan ook wel vol zijn.
pi_80754449
Ik heb een goede ervaring met het YHA in Earls Court..

Be brave. Be kind.
pi_80754498
Probeer te zoeken rond Baker Street en de Edgware Road... centraal, twee stops / 15 minuten ofzo van Wembley vandaan, en je hebt de N18 als je 's nachts naar huis moet. Eerlijkgezegd denk ik niet dat een concert tot later dan 1 uur gaat doorgaan dus heb je die nachtbus waarschijnlijk niet nodig.

St. John's Wood ligt aan de Jubilee, tussen het centrum en Wembley, en is een heel leuke buurt met ook redelijk wat hotels. Finchley Road vind ik ook leuk en geeft je meer een gevoel van hoe 'echte' Londeners leven.
pi_80756082
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 07:54 schreef Esje-lief het volgende:
Ik heb een goede ervaring met het YHA in Earls Court..

en ik met die bij Oxford Street
Tap tap tap
pi_80791449
Gisteravond gratis naar Whitney Houston geweest. Vriend had 4 kaarten gekocht in de hoop er 2 te kunnen doorverkopen, helaas dus niet gelukt dus kon ik gratis mee. Nog wel redelijk concert, niet zo slecht als de recensies vertelden al was het een andere avond dus misschien had ze wat meer geluk met haar stem.

Vooraf nog bij Gaucho gegeten, nooit eerder geweest maar echt enorm lekker!
pi_80791467
Moet echt een keer gaan
pi_80791547
quote:
Op woensdag 28 april 2010 00:39 schreef Niek. het volgende:
Gisteravond gratis naar Whitney Houston geweest. Vriend had 4 kaarten gekocht in de hoop er 2 te kunnen doorverkopen, helaas dus niet gelukt dus kon ik gratis mee. Nog wel redelijk concert, niet zo slecht als de recensies vertelden al was het een andere avond dus misschien had ze wat meer geluk met haar stem.

Vooraf nog bij Gaucho gegeten, nooit eerder geweest maar echt enorm lekker!
Ik las de Evening Standard en daar deden ze alsof het een groots horror-concert was waar de halve zaal voortijdig wegliep

Edit: oh was het een 2'de concert. Air conditioning stond zeker niet aan dit keer
pi_80791674
Coole
pi_80791677
Stad
pi_80791683
Toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')