abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80436258
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef Niek. het volgende:
Postman en Zuco103 waren vermakelijk en maakten de sfeer beter, Di-Rect was echt niets, we zijn toen ook vrij snel vertrokken.
Ik heb de muziek niet echt gevolgd, ben na wat biertjes richting het voetbal vertrokken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_80442059
Ik vond het erg vermakelijk. Alle bands waren wel leuk behalve Di-rect. Ik dacht dat die gasten door willen breken buiten NL maar met die weinig actieve/lakse houding van ze en allemaal suffe nieuwe nummers komen ze er nooit imo. Brakke afsluiter. Maar van mij mag het wel vaker zo'n feest zijn. Vooral vooraan bij het podium was 't erg leuk. Heerlijke kroketten en dat blonde polstookhoogspring meisje was ook heerlijk
  zondag 18 april 2010 @ 12:40:49 #253
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80442088
tvp. Het had niet veel gescheeld of ik woonde nu in Londen.
Maar dat gaat nog steeds gebeuren natuurlijk.
pi_80442489
Persoonlijk vond ik het toch wel tegenvallen. Muziek was niet veel soeps. De wachtrijen voor de verlepte friet / frikandel waren erg lang. En dat mixed publiek van Nederlanders die zich trots voelen en buitenlanders die echt zo'n blik geven van ( !) was echt hilarisch. Vast en zeker wel FOK!ers onbewust gezien.

Voor iedereen die denkt waar de neuk hebben die Londenaars het over? Een foto voor sfeer impressie van gisteren van het oranje koninginnen feest in Londen!

Met aan de linker en rechterkant verschillende (vr)eettentjes.

Oh, en gisteren nog even bij de Eurostar geweest om wat vrienden op te halen. Tering wat was het daar druk zeg! . Heb het nog nooit zo druk meegemaakt daar, wat een bende
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80443151
Volgens mij vinden Buitenlanders al dat Oranje alleen maar leuk.
pi_80444075
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Volgens mij vinden Buitenlanders al dat Oranje alleen maar leuk.
Er waren dan ook genoeg interessante buitenlandse dames
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 18 april 2010 @ 16:54:16 #257
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_80449575
Ik heb gisteren 2 Nederlandse jongens ontmoet die vastzaten in London en opeens terecht kwamen in het feestgedruis. Wel grappig op zich.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_80450227
Was eigenlijk wel top gister. Zon was heerlijk, sfeer was goed en er waren nagenoeg geen rijen voor het bier.

@Niek: heb m'n ogen open gehouden, maar niemand met groene veters gezien.
pi_80450888
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Regenbui het volgende:
@Niek: heb m'n ogen open gehouden, maar niemand met groene veters gezien.
Heb er ook nog even naar gezocht, kon ook niks vinden
  zondag 18 april 2010 @ 21:27:14 #260
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80460121
Geweldig feest was het. Superweer ook! OK, de frikandel speciaal lukte ze niet. Ik kreeg een frikandel speciaal met ketchup en dan is het voor mij geen frikandel speciaal meer.

Postman was goed, Zuco 103 was goed en daarna hebben we koniginnedag thuis verder gevierd dus Direct niet gezien.

Ik heb een heel tal mensen in mijn omgeving aangesproken en de buitenlanders vonden het ook fantastisch. Zelfs 2 mensen gesproken van de ambassade en een van de organisatoren. Ook een Zuid Afrikaan, een Belg en een Duits meisje die vloeiend accentloos Nederlands praatte.

Al met al een geslaagd feestje.

En vandaag in Ascot na 3 mislukte inzetten op goede paarden had ik er genoeg van en heb op het slechtste paard ingezet... en die won! 33/1 hahaha!
reset
  zondag 18 april 2010 @ 21:57:14 #261
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_80461617
Hier zijn jullie gebleven
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  maandag 19 april 2010 @ 15:29:20 #262
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_80483646
Ik wil heeeel snel weer terug!

Al was het wel een rampenvakantie zeg
Maar verdorie wat was het mooi weer! Lekker uren in de parken gelegen.
My mama didn't raise no fool
pi_80546596
Het is SW5 geworden (Juni)
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef Individual het volgende:
En vandaag in Ascot na 3 mislukte inzetten op goede paarden had ik er genoeg van en heb op het slechtste paard ingezet... en die won! 33/1 hahaha!
Daar wil ik ook altijd nog een keer heen! Is dat leuk voor een uitje met vrienden? Ben nog nooit naar zo iets geweest
pi_80546741
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]

Daar wil ik ook altijd nog een keer heen! Is dat leuk voor een uitje met vrienden? Ben nog nooit naar zo iets geweest
Niet teveel herrie maken 's nachts, ik hou van mijn rust

Verder welkom in de buurt!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_80547951
waarschijnlijk eind juli weer een paar dagen!!
Be brave. Be kind.
  woensdag 21 april 2010 @ 07:28:22 #266
208890 June.
Seriously?
pi_80548041
Maandag hopelijk dus wel Londen . Sitting_eflling, waar haalde jij ook weer die goedkopere treinkaartjes vandaan om terug naar NL te komen? Just in case
Shine bright like a diamond.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:46:43 #267
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80552004
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]

Gefeliciteerd met je eigen plekje.

Als je van eten, drinken en een gokje houdt is het leuk en als je een stapel geld wint is het nog leuker!
reset
pi_80552843
quote:
Op woensdag 21 april 2010 07:28 schreef June. het volgende:
Maandag hopelijk dus wel Londen . Sitting_eflling, waar haalde jij ook weer die goedkopere treinkaartjes vandaan om terug naar NL te komen? Just in case
Eurostar balie kings cross of telefonisch bij Eurostar uk. online kan het niet
pi_80619612
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:10 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Niet teveel herrie maken 's nachts, ik hou van mijn rust

Verder welkom in de buurt!
Ha, ik heb juist die buurt uitgekozen voor de rust. Hier in Notting Hill is het vaak toch nog wel wat druk (en lawaaierig).

Mocht ik ooit nog daar een fietser tegenkomen zwaai ik wel Maar ik zal toch bizar weinig thuis zijn.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Individual het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je eigen plekje.

Als je van eten, drinken en een gokje houdt is het leuk en als je een stapel geld wint is het nog leuker!
Eten & drinken en een gokje samen met vrienden. Dat lijkt me wel wat! Wil er sowieso een keer heen. Sowieso nog voor de zomer. (en eventueel mn pa nog eens meenemen. Die vind dit soort dingen ook geweldig )
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:00:04 #270
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80661102
Vraagje, niet echt Londen, maar denk dat hier de experts zitten

Wat is de handigste (en ook redelijk goedkope) manier om in Oxford te komen vanaf Nederland?
Welke luchthaven kun je dan het beste landen, of maakt dat weinig uit?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80663330
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef matthijst het volgende:
Vraagje, niet echt Londen, maar denk dat hier de experts zitten

Wat is de handigste (en ook redelijk goedkope) manier om in Oxford te komen vanaf Nederland?
Welke luchthaven kun je dan het beste landen, of maakt dat weinig uit?
Ik denk toch via Londen? Via Luton oid dan.
Ik ben een keer vanuit Londen een dagje naar Cambridge gegaan, het was een redelijke zit, maar er reden gewoon bussen van National Express.
Tap tap tap
pi_80665010
Nog mensen hier die meedoen met de marathon morgen, of gaan kijken?

Volgens mij is vandaag st george's day viering op trafalgar square, mn collega's kon het niets boeien terwijl ze er vorige week wel allemaal waren
pi_80665708
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Niek. het volgende:
Nog mensen hier die meedoen met de marathon morgen, of gaan kijken?

Volgens mij is vandaag st george's day viering op trafalgar square, mn collega's kon het niets boeien terwijl ze er vorige week wel allemaal waren
Is ook weinig aan. alleen maar klassieke muziek volgens mij..
pi_80688055
Volgende week donderdag tot en met maandag 3 mei ga ik samen met mijn maat naar Londen toe
Natuurlijk de bekende plekken bekijken en fotos maken
Iemand nog een goed adres voor een pub in de buurt van het Ridgemount Hotel in Gower Street?
En weet iemand toevallig hoever StoneHenge is vanuit Londen?
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_80689276
quote:
Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef klotezooi het volgende:
Volgende week donderdag tot en met maandag 3 mei ga ik samen met mijn maat naar Londen toe
Natuurlijk de bekende plekken bekijken en fotos maken
Iemand nog een goed adres voor een pub in de buurt van het Ridgemount Hotel in Gower Street?
En weet iemand toevallig hoever StoneHenge is vanuit Londen?
Stonehenge is een 80 mijl/2 uur. Gower Street heeft heel wat pubs - vooral studentendingen aangezien je bij UCL zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')