Ik heb de muziek niet echt gevolgd, ben na wat biertjes richting het voetbal vertrokken.quote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef Niek. het volgende:
Postman en Zuco103 waren vermakelijk en maakten de sfeer beter, Di-Rect was echt niets, we zijn toen ook vrij snel vertrokken.
Er waren dan ook genoeg interessante buitenlandse damesquote:Op zondag 18 april 2010 13:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Volgens mij vinden Buitenlanders al dat Oranje alleen maar leuk.
Heb er ook nog even naar gezocht, kon ook niks vindenquote:Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Regenbui het volgende:
@Niek: heb m'n ogen open gehouden, maar niemand met groene veters gezien.
Daar wil ik ook altijd nog een keer heen! Is dat leuk voor een uitje met vrienden? Ben nog nooit naar zo iets geweestquote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef Individual het volgende:
En vandaag in Ascot na 3 mislukte inzetten op goede paarden had ik er genoeg van en heb op het slechtste paard ingezet... en die won! 33/1 hahaha!
Niet teveel herrie maken 's nachts, ik hou van mijn rustquote:Op woensdag 21 april 2010 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is SW5 geworden(Juni)
[..]
Daar wil ik ook altijd nog een keer heen! Is dat leuk voor een uitje met vrienden? Ben nog nooit naar zo iets geweest
Gefeliciteerd met je eigen plekje.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is SW5 geworden(Juni)
[..]
Daar wil ik ook altijd nog een keer heen! Is dat leuk voor een uitje met vrienden? Ben nog nooit naar zo iets geweest
Eurostar balie kings cross of telefonisch bij Eurostar uk. online kan het nietquote:Op woensdag 21 april 2010 07:28 schreef June. het volgende:
Maandag hopelijk dus wel Londen. Sitting_eflling, waar haalde jij ook weer die goedkopere treinkaartjes vandaan om terug naar NL te komen? Just in case
Ha, ik heb juist die buurt uitgekozen voor de rust. Hier in Notting Hill is het vaak toch nog wel wat druk (en lawaaierig).quote:Op woensdag 21 april 2010 01:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Niet teveel herrie maken 's nachts, ik hou van mijn rust![]()
Verder welkom in de buurt!
Eten & drinken en een gokje samen met vrienden. Dat lijkt me wel wat!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eigen plekje.
Als je van eten, drinken en een gokje houdt is het leuk en als je een stapel geld wint is het nog leuker!
Ik denk toch via Londen? Via Luton oid dan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef matthijst het volgende:
Vraagje, niet echt Londen, maar denk dat hier de experts zitten
Wat is de handigste (en ook redelijk goedkope) manier om in Oxford te komen vanaf Nederland?
Welke luchthaven kun je dan het beste landen, of maakt dat weinig uit?
Is ook weinig aan. alleen maar klassieke muziek volgens mij..quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Niek. het volgende:
Nog mensen hier die meedoen met de marathon morgen, of gaan kijken?
Volgens mij is vandaag st george's day viering op trafalgar square, mn collega's kon het niets boeien terwijl ze er vorige week wel allemaal waren
Stonehenge is een 80 mijl/2 uur. Gower Street heeft heel wat pubs - vooral studentendingen aangezien je bij UCL zit.quote:Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef klotezooi het volgende:
Volgende week donderdag tot en met maandag 3 mei ga ik samen met mijn maat naar Londen toe
Natuurlijk de bekende plekken bekijken en fotos maken
Iemand nog een goed adres voor een pub in de buurt van het Ridgemount Hotel in Gower Street?
En weet iemand toevallig hoever StoneHenge is vanuit Londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |