abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79132114
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je in vaste kosten met 30% kunt snijden, dan heb je daarvoor iets niet goed gedaan of je bent flink bezig met ontmantelen en dan ga je op kleinere voet door of sluit je op termijn.
Als je verhouding vaste kosten omzet klopt zul je 30% omlaag moeten.

Als je goedkoper inkoopt gaat je winstgevendheid er op vooruit

Dat kan een 6e klasser nog wel uitrekenen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79132145
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Waar heb je het over en hoe kom je aan die wijsheid?

Volgens de laatste CBS cijfers over de woningmarkt, is het enige wat stabiel is de daling van de prijzen.
Onderbouwing !!!!
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79132196
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Bij ons heb je daar een caravan op de camping voor
Mijn hemel, een camping in je buurt. Zo'n ordinair ontsierend element zouden wij in onze woonomgeving nooit toelaten.
pi_79132287
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je verhouding vaste kosten omzet klopt zul je 30% omlaag moeten.

Als je goedkoper inkoopt gaat je winstgevendheid er op vooruit

Dat kan een 6e klasser nog wel uitrekenen
Diezelfde 6e klasser kan ook bedenken dat vaste kosten vaste kosten zijn, dat 30% snijden in de vaste kosten waarschijnlijk capaciteitsverlies gaat betekenen en dat goedkoper inkopen niet per definitie beter inkopen betekent en dat als je concurrenten dat ook doen waarschijnlijk de prijs van het eindproduct daalt.
pi_79132357
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef dvr het volgende:

[..]

Mijn hemel, een camping in je buurt. Zo'n ordinair ontsierend element zouden wij in onze woonomgeving nooit toelaten.
De poets of plukkende Pool moet ook ergens wonen
pi_79132375
quote:

[..]

Heb jij veel te vertellen dan over het bestemmingsplan van de grond binnen een cirkel van 25 kilometer rondom jouw huis?
pi_79132429
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Diezelfde 6e klasser kan ook bedenken dat vaste kosten vaste kosten zijn, dat 30% snijden in de vaste kosten waarschijnlijk capaciteitsverlies gaat betekenen en dat goedkoper inkopen niet per definitie beter inkopen betekent en dat als je concurrenten dat ook doen waarschijnlijk de prijs van het eindproduct daalt.
Capaciteitsverlies vang je op door de lagere vraag

Snijden in personeel is veel moeilijker dan werven van personeel dus capaciteit heb je zo weer opgebouwd
pi_79132759
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Capaciteitsverlies vang je op door de lagere vraag

Snijden in personeel is veel moeilijker dan werven van personeel dus capaciteit heb je zo weer opgebouwd
Hangt er vanaf waar die 30% daling door is veroorzaakt en wat de markt gaat doen. Er zijn meer factoren die kunnen zorgen voor een forse daling van de omzet. Je zult bij het krimpen van een markt ook moeten kijken wat naar wat de omzetdaling excl. de marktkrimp zou zijn geweest. Je moet cijfers zuiver maken voor je er iets zinnigs over kunt zeggen.

30% van het personeel overboord kieperen betekent dat er voorheen een hele hoop mensen uit hun neus zaten te vreten, je een enorme technologische vooruitgang hebt geboekt of dat je daarna als bedrijf de productie flink in gaat krimpen.
pi_79135190
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij ons heb je daar een caravan op de camping voor
Stelletje masochisten
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_79135928
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Stelletje masochisten
maar je vindt het toch lekker geslagen te worden
pi_79136662
quote:

[..]

Waarom niet? Is toch gezellig?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:21:36 #162
295573 hb7525
mooi weer vandaag
pi_79138455
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

camping staan meestal in de mooiste bosrijke gebieden
  zondag 14 maart 2010 @ 20:16:22 #163
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_79140975
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Onderbouwing !!!!
No sé si el orgullo argentino sea arogancia o vanidad, pero: Jij stelt dat de markt stabiliseert. Ik weerleg met cijfers van het CBS. Jij bent een onderbouwing schuldig.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:17:42 #164
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_79141051
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De poets of plukkende Pool moet ook ergens wonen
Zo is Argenië ooit bevolkt met de verschoppelingen der aarde.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_79146332
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:

Ja, ik zat 'm maar te plagen met zijn stacaravans van twee ton. Zelfs in Aerdenhout kun je voor dat bedrag nog wel een leuk flatje krijgen.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:31:09 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79149907
Wat een ordinaire streek als er campings zijn waar je met 5 nullen al terecht kunt! Binnen een straal van 5 kilometer rond mijn huis kost íedere pied-a-terre al minstens een miljoen. En ik wil het ook niet anders hebben.
The End Times are wild
pi_79157353
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

No sé si el orgullo argentino sea arogancia o vanidad, pero: Jij stelt dat de markt stabiliseert. Ik weerleg met cijfers van het CBS. Jij bent een onderbouwing schuldig.
Als je onderbouwt geef je de link waaruit je bewering voort komt
pi_79157354
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef LXIV het volgende:
Wat een ordinaire streek als er campings zijn waar je met 5 nullen al terecht kunt! Binnen een straal van 5 kilometer rond mijn huis kost íedere pied-a-terre al minstens een miljoen. En ik wil het ook niet anders hebben.
Sure
pi_79174405
Onder het motto "het kan altijd nog gekker":
'Bezemkast' in Londen van 5,6 vierkante meter is 2 ton waard
quote:
Al zijn de huizenprijzen wereldwijd gedaald door de economische crisis, een tot appartement verbouwde bezemkast in hartje Londen lijkt nog immer een goede investering.

Kast, die ook fungeert als douche
Het flatje van 3,35 bij 1,67 meter is getaxeerd op maximaal 200.000 pond (220.000 euro), meldden Britse media maandag. De 49-jarige eigenaar kocht het tweekamerappartement vier jaar geleden voor 132.000 euro, zodat hij op werkdagen niet naar zijn huis buiten Londen hoefde te rijden. De 5,60 vierkante meter beslaat onder meer een toilet en een kast, die tevens fungeert als doucheruimte. Het flatje is gelegen om de hoek van het exclusieve warenhuis Harrods in de chique buurt Knightsbridge.

1,82 meter
De kleinste woning van het Verenigd Koninkrijk staat niet in de Britse hoofdstad maar in Wales en meet 3 bij 1,82 meter. Het oude huisje werd tot 1900 bewoond door de visser Robert Jones, die 1,92 meter lang was.
pi_79176054
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Onder het motto "het kan altijd nog gekker":
'Bezemkast' in Londen van 5,6 vierkante meter is 2 ton waard
[..]

Ok, maar da's ook voor Londen gewoon idioot. Moeilijk te geloven zelfs. Een snelle search leert ons al dat er recht tegenover Harrods voor £200k ook een studio van 11.6m2 te krijgen is
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_79187223
Bruin is the shit

I'll sing you a lullaby.
pi_79187609
Onderbouwing!!!!
pi_79187903
Zegt de man die het nooit geven kan.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_79188098
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onderbouwing!!!!

I'll sing you a lullaby.
pi_79188123
Zwakzinnig dus, maar dat wist ik al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')