Als je verhouding vaste kosten omzet klopt zul je 30% omlaag moeten.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je in vaste kosten met 30% kunt snijden, dan heb je daarvoor iets niet goed gedaan of je bent flink bezig met ontmantelen en dan ga je op kleinere voet door of sluit je op termijn.
Onderbouwing !!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Waar heb je het over en hoe kom je aan die wijsheid?
Volgens de laatste CBS cijfers over de woningmarkt, is het enige wat stabiel is de daling van de prijzen.
Mijn hemel, een camping in je buurt. Zo'n ordinair ontsierend element zouden wij in onze woonomgeving nooit toelaten.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij ons heb je daar een caravan op de camping voor
Diezelfde 6e klasser kan ook bedenken dat vaste kosten vaste kosten zijn, dat 30% snijden in de vaste kosten waarschijnlijk capaciteitsverlies gaat betekenen en dat goedkoper inkopen niet per definitie beter inkopen betekent en dat als je concurrenten dat ook doen waarschijnlijk de prijs van het eindproduct daalt.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je verhouding vaste kosten omzet klopt zul je 30% omlaag moeten.
Als je goedkoper inkoopt gaat je winstgevendheid er op vooruit
Dat kan een 6e klasser nog wel uitrekenen
De poets of plukkende Pool moet ook ergens wonenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef dvr het volgende:
[..]
Mijn hemel, een camping in je buurt. Zo'n ordinair ontsierend element zouden wij in onze woonomgeving nooit toelaten.
Heb jij veel te vertellen dan over het bestemmingsplan van de grond binnen een cirkel van 25 kilometer rondom jouw huis?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef dvr het volgende:
[..]
Mijn hemel, een camping in je buurt. Zo'n ordinair ontsierend element zouden wij in onze woonomgeving nooit toelaten.
Capaciteitsverlies vang je op door de lagere vraagquote:Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Diezelfde 6e klasser kan ook bedenken dat vaste kosten vaste kosten zijn, dat 30% snijden in de vaste kosten waarschijnlijk capaciteitsverlies gaat betekenen en dat goedkoper inkopen niet per definitie beter inkopen betekent en dat als je concurrenten dat ook doen waarschijnlijk de prijs van het eindproduct daalt.
Hangt er vanaf waar die 30% daling door is veroorzaakt en wat de markt gaat doen. Er zijn meer factoren die kunnen zorgen voor een forse daling van de omzet. Je zult bij het krimpen van een markt ook moeten kijken wat naar wat de omzetdaling excl. de marktkrimp zou zijn geweest. Je moet cijfers zuiver maken voor je er iets zinnigs over kunt zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Capaciteitsverlies vang je op door de lagere vraag
Snijden in personeel is veel moeilijker dan werven van personeel dus capaciteit heb je zo weer opgebouwd
Stelletje masochistenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij ons heb je daar een caravan op de camping voor
Waarom niet? Is toch gezellig?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef dvr het volgende:
[..]
camping staan meestal in de mooiste bosrijke gebiedenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch gezellig?
No sé si el orgullo argentino sea arogancia o vanidad, pero: Jij stelt dat de markt stabiliseert. Ik weerleg met cijfers van het CBS. Jij bent een onderbouwing schuldig.quote:
Zo is Argenië ooit bevolkt met de verschoppelingen der aarde.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De poets of plukkende Pool moet ook ergens wonen
Ja, ik zat 'm maar te plagen met zijn stacaravans van twee ton. Zelfs in Aerdenhout kun je voor dat bedrag nog wel een leuk flatje krijgen.quote:
Als je onderbouwt geef je de link waaruit je bewering voort komtquote:Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
No sé si el orgullo argentino sea arogancia o vanidad, pero: Jij stelt dat de markt stabiliseert. Ik weerleg met cijfers van het CBS. Jij bent een onderbouwing schuldig.
Surequote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef LXIV het volgende:
Wat een ordinaire streek als er campings zijn waar je met 5 nullen al terecht kunt! Binnen een straal van 5 kilometer rond mijn huis kost íedere pied-a-terre al minstens een miljoen. En ik wil het ook niet anders hebben.
quote:Al zijn de huizenprijzen wereldwijd gedaald door de economische crisis, een tot appartement verbouwde bezemkast in hartje Londen lijkt nog immer een goede investering.
Kast, die ook fungeert als douche
Het flatje van 3,35 bij 1,67 meter is getaxeerd op maximaal 200.000 pond (220.000 euro), meldden Britse media maandag. De 49-jarige eigenaar kocht het tweekamerappartement vier jaar geleden voor 132.000 euro, zodat hij op werkdagen niet naar zijn huis buiten Londen hoefde te rijden. De 5,60 vierkante meter beslaat onder meer een toilet en een kast, die tevens fungeert als doucheruimte. Het flatje is gelegen om de hoek van het exclusieve warenhuis Harrods in de chique buurt Knightsbridge.
1,82 meter
De kleinste woning van het Verenigd Koninkrijk staat niet in de Britse hoofdstad maar in Wales en meet 3 bij 1,82 meter. Het oude huisje werd tot 1900 bewoond door de visser Robert Jones, die 1,92 meter lang was.
Ok, maar da's ook voor Londen gewoon idioot. Moeilijk te geloven zelfs. Een snelle search leert ons al dat er recht tegenover Harrods voor £200k ook een studio van 11.6m2 te krijgen isquote:Op maandag 15 maart 2010 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Onder het motto "het kan altijd nog gekker":
'Bezemkast' in Londen van 5,6 vierkante meter is 2 ton waard
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |