abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79136662
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef dvr het volgende:

[..]

Mijn hemel, een camping in je buurt. Zo'n ordinair ontsierend element zouden wij in onze woonomgeving nooit toelaten.
Waarom niet? Is toch gezellig?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:21:36 #162
295573 hb7525
mooi weer vandaag
pi_79138455
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

camping staan meestal in de mooiste bosrijke gebieden
  zondag 14 maart 2010 @ 20:16:22 #163
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_79140975
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Onderbouwing !!!!
No sé si el orgullo argentino sea arogancia o vanidad, pero: Jij stelt dat de markt stabiliseert. Ik weerleg met cijfers van het CBS. Jij bent een onderbouwing schuldig.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:17:42 #164
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_79141051
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De poets of plukkende Pool moet ook ergens wonen
Zo is Argenië ooit bevolkt met de verschoppelingen der aarde.
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_79146332
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:

Ja, ik zat 'm maar te plagen met zijn stacaravans van twee ton. Zelfs in Aerdenhout kun je voor dat bedrag nog wel een leuk flatje krijgen.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:31:09 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79149907
Wat een ordinaire streek als er campings zijn waar je met 5 nullen al terecht kunt! Binnen een straal van 5 kilometer rond mijn huis kost íedere pied-a-terre al minstens een miljoen. En ik wil het ook niet anders hebben.
The End Times are wild
pi_79157353
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

No sé si el orgullo argentino sea arogancia o vanidad, pero: Jij stelt dat de markt stabiliseert. Ik weerleg met cijfers van het CBS. Jij bent een onderbouwing schuldig.
Als je onderbouwt geef je de link waaruit je bewering voort komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79157354
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef LXIV het volgende:
Wat een ordinaire streek als er campings zijn waar je met 5 nullen al terecht kunt! Binnen een straal van 5 kilometer rond mijn huis kost íedere pied-a-terre al minstens een miljoen. En ik wil het ook niet anders hebben.
Sure
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79174405
Onder het motto "het kan altijd nog gekker":
'Bezemkast' in Londen van 5,6 vierkante meter is 2 ton waard
quote:
Al zijn de huizenprijzen wereldwijd gedaald door de economische crisis, een tot appartement verbouwde bezemkast in hartje Londen lijkt nog immer een goede investering.

Kast, die ook fungeert als douche
Het flatje van 3,35 bij 1,67 meter is getaxeerd op maximaal 200.000 pond (220.000 euro), meldden Britse media maandag. De 49-jarige eigenaar kocht het tweekamerappartement vier jaar geleden voor 132.000 euro, zodat hij op werkdagen niet naar zijn huis buiten Londen hoefde te rijden. De 5,60 vierkante meter beslaat onder meer een toilet en een kast, die tevens fungeert als doucheruimte. Het flatje is gelegen om de hoek van het exclusieve warenhuis Harrods in de chique buurt Knightsbridge.

1,82 meter
De kleinste woning van het Verenigd Koninkrijk staat niet in de Britse hoofdstad maar in Wales en meet 3 bij 1,82 meter. Het oude huisje werd tot 1900 bewoond door de visser Robert Jones, die 1,92 meter lang was.
pi_79176054
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Onder het motto "het kan altijd nog gekker":
'Bezemkast' in Londen van 5,6 vierkante meter is 2 ton waard
[..]

Ok, maar da's ook voor Londen gewoon idioot. Moeilijk te geloven zelfs. Een snelle search leert ons al dat er recht tegenover Harrods voor £200k ook een studio van 11.6m2 te krijgen is
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_79187223
Bruin is the shit

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_79187609
Onderbouwing!!!!
pi_79187903
Zegt de man die het nooit geven kan.
pi_79188098
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onderbouwing!!!!

I'll sing you a lullaby.
pi_79188123
Zwakzinnig dus, maar dat wist ik al
pi_79188179
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Drive-r het volgende:
Zegt de man die het nooit geven kan.
Je had Xenonoob moeten quoten, zo komt het niet duidelijk over
pi_79188622
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:37 schreef xenobinol het volgende:
Bruin is the shit

[ afbeelding ]

Waar maak je zo'n mooi plaatje?
pi_79190136
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef inXs het volgende:

Waar maak je zo'n mooi plaatje?
voilà
I'll sing you a lullaby.
pi_79193439
best ernstig om de stijging in 2000 te zien..... ruim 18% op alle fronten (zie vorige link Xeno)
pi_79197655
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef inXs het volgende:
best ernstig om de stijging in 2000 te zien..... ruim 18% op alle fronten (zie vorige link Xeno)
Ja maar.... dat was een 'gezonde' correctie omdat iedereen in de jaren daarvoor de apocalypse zat af te wachten in verband met Y2K
I'll sing you a lullaby.
pi_79220698
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:21 schreef hb7525 het volgende:

[..]

camping staan meestal in de mooiste bosrijke gebieden
Dat geldt niet voor de doorsnee alimentatie-camping.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:37:23 #182
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_79222395
quote:
Op maandag 15 maart 2010 04:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je onderbouwt geef je de link waaruit je bewering voort komt
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)0/2010-02-22-m11.htm

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)0/2010-01-21-m11.htm

Blij?
pi_79222511
Das geen onderbouwing, das een linkdump

Waaruit blijkt dat de markt daalt?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:46:07 #184
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_79222839
Over CBS gesproken:

Heeft iemand wel eens de CBS cijfers over de bevolking (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/cijfers/default.htm ) vergeleken met de CBS cijfers over bouwen en wonen (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bouwen-wonen/cijfers/default.htm ) ???

Wat zegt dat over de toekomstige vraag en aanbod op de woningmarkt?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:46:37 #185
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_79222857
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Waaruit blijkt dat de markt daalt?
Je vraagt een link, je krijgt een link.

Bovendien is de stelling niet dat de markt daalt, maar dat de prijzen dalen. De markt is niet stabiel.
pi_79223200
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef droom_econoom8 het volgende:
Over CBS gesproken:

Heeft iemand wel eens de CBS cijfers over de bevolking (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/cijfers/default.htm ) vergeleken met de CBS cijfers over bouwen en wonen (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bouwen-wonen/cijfers/default.htm ) ???

Wat zegt dat over de toekomstige vraag en aanbod op de woningmarkt?
Daar hebben we jou voor, jij weet alles zo goed te onderbouwen
pi_79224724
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Maar waar hebben we jouw eigenlijk voor?
I'll sing you a lullaby.
pi_79227204
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar waar hebben we jouw eigenlijk voor?
Ontopic maar weer
pi_79241362
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

.

Hoezo zou de markt stabiliseren, onderbouw je mening eens met gegevens / statistieken?
pi_79241443
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:25 schreef Vincentkemper het volgende:

[..]

.

Hoezo zou de markt stabiliseren, onderbouw je mening eens met gegevens / statistieken?
Heb je dat DAM ooit zien doen?
pi_79241960
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Heb je dat DAM ooit zien doen?
nee
pi_79253258
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:25 schreef Vincentkemper het volgende:

[..]

.

Q3 en q4 2009
pi_79253380
quote:
Onderbouwing!!!!
pi_79254946
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik geloof meer in de manier van onderwijzen zoals dat in groep 2 gebeurt, dat is ook meteen ongeveer het niveau van FOK

Stap 1: Open www.cbs.nl
Stap 2: Zoek cijfers van verkopen en gemiddelde prijzen van de huizenmarkt van q3 en q4
Stap 3: Zoek de zelfde cijfers van q1 en q2
Stap 4: Zoek de verschillen
Stap 5: Zoek op wat stabilisatie betekent
Stap 6: Kom tot de conclusie dat zowel de prijzen als de aantallen in q3 en q4 stabiel zijn

Heb je mooi weer wat geleerd
pi_79255389
quote:
pi_79255422
Nee, dat is het niet. Maar daarvoor moet je een beetje niveau hebben
pi_79255579
Ik vind het nogal onbetrouwbaar om aan de hand van 1 kwartaal van geen daling aan te geven, dat er geen sprake is van een daling op de markt.

De hoeveelheid transacties op de markt zijn natuurlijk wel sterk gedaald. Geef eens bronnen voor je onderbouwing dat in de toekomst de markt weer stabiel zou blijven of gaan dalen. Aan de hand van 1 bron van zeer korte duur, is dat natuurlijk niet te zeggen.

Meer bronnen graag!
pi_79255651
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
pi_79255663
quote:

Niemand heeft zo weinig niveau als jij, dat weet je zelf ook wel.
quote:
pi_79256355
ik vind dr eg geen zak meer an sinds DAM in deze topicreeks zit!
pi_79258555
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:01 schreef Vincentkemper het volgende:
Ik vind het nogal onbetrouwbaar om aan de hand van 1 kwartaal van geen daling aan te geven, dat er geen sprake is van een daling op de markt.

De hoeveelheid transacties op de markt zijn natuurlijk wel sterk gedaald. Geef eens bronnen voor je onderbouwing dat in de toekomst de markt weer stabiel zou blijven of gaan dalen. Aan de hand van 1 bron van zeer korte duur, is dat natuurlijk niet te zeggen.

Meer bronnen graag!
Denk jij dat er een betrouwbare bron is die de toekomst kan voorspellen? Iedereen die iets over de toekomst zegt is aan het gissen, de een kan het alleen beter onderbouwen dan de ander.
pi_79266868
Je kunt aan de hand van de afgelopen jaren best een voorspelling maken over 2010 alleen komt die niet op -50% uit dus die is sws niet goed
pi_79267337
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kunt aan de hand van de afgelopen jaren best een voorspelling maken over 2010 alleen komt die niet op -50% uit dus die is sws niet goed
Da's een punt. Wie beweert er -50%?
pi_79267639
Iedere hippie en dat zijn er veel in deze reeks
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:07:04 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79267800
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
QFT

The End Times are wild
pi_79268177
quote:
Ik geloof wel dat markt nog omlaag "zou kunnen", maar eigenlijk meer in een redelijk stabiele markt voor het komend jaar. Geen onderbouwing.

Na het bekijken van woningen in Amsterdam, kan ik wel melden dat de verkoopprijs momenteel zo'n 10% onder de vraagprijs ligt. Da's een gemiddelde natuurlijk, maar het lijkt meestal wel iets in die trant te zijn.
pi_79268361
quote:
Je begrijp dus nog steeds niet dat het juist de hippies zijn die hopen dat de prijs 50% gaat stijgen
I'll sing you a lullaby.
pi_79268459
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef andlikethathesgone het volgende:
ik vind dr eg geen zak meer an sinds DAM in deze topicreeks zit!
Tuurlijk wel, ieder topic heeft een starre opstandige oude man nodig om te reflecteren
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:20:03 #209
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79268475
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je begrijp dus nog steeds niet dat het juist de hippies zijn die hopen dat de prijs 50% gaat stijgen
Dat is waar. Hier wordt de OR-markt ook beheerst door vnl (ex)-hippies. Dan heb je een afspraak om een huis te bezichtigen en dan komt die makelaar niet opdagen omdat hij stoned is.
The End Times are wild
pi_79268619
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef Drive-r het volgende:

Na het bekijken van woningen in Amsterdam, kan ik wel melden dat de verkoopprijs momenteel zo'n 10% onder de vraagprijs ligt. Da's een gemiddelde natuurlijk, maar het lijkt meestal wel iets in die trant te zijn.
10%, nou dat schiet al lekker op, op naar de resterende 40%
I'll sing you a lullaby.
pi_79268715
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef LXIV het volgende:

Dat is waar. Hier wordt de OR-markt ook beheerst door vnl (ex)-hippies. Dan heb je een afspraak om een huis te bezichtigen en dan komt die makelaar niet opdagen omdat hij stoned is.
hippies
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:24:28 #212
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79268740
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

hippies

Je kunt geen afspraken met ze maken.
The End Times are wild
pi_79268887
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef LXIV het volgende:

Je kunt geen afspraken met ze maken.
Ook niet in een coffeeshop?
I'll sing you a lullaby.
pi_79269004
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een 10% verschil tussen koop- en vraagprijs betekent natuurlijk niet dat de huizenprijzen in Amsterdam dalen. Die 10% was er wellicht vroeger ook al. Of wellicht vroegen mensen vroeger 10% minder.
pi_79269217
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Een 10% verschil tussen koop- en vraagprijs betekent natuurlijk niet dat de huizenprijzen in Amsterdam dalen. Die 10% was er wellicht vroeger ook al. Of wellicht vroegen mensen vroeger 10% minder.
Allemaal mogelijk inderdaad. Maar hoe weet je zeker dat er 10% af gaat? Ik neem aan dat je niet de trotse eigenaar bent geworden van een stuk of wat pandjes
Gevraagd naar de absolute minimum prijs of zo?
I'll sing you a lullaby.
pi_79269358
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Allemaal mogelijk inderdaad. Maar hoe weet je zeker dat er 10% af gaat? Ik neem aan dat je niet de trotse eigenaar bent geworden van een stuk of wat pandjes
Gevraagd naar de absolute minimum prijs of zo?
Gekeken naar wat verkoop prijzen van panden die ik aan het bekijken was, beetje via vrienden bij makelaars praten, etc... Ik ga er wat harder in, 20% eraf
pi_79269625
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef Drive-r het volgende:

Gekeken naar wat verkoop prijzen van panden die ik aan het bekijken was, beetje via vrienden bij makelaars praten, etc... Ik ga er wat harder in, 20% eraf
Dat is nog eens een leuke uitdaging
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:44:09 #218
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_79269789
quote:
Laat de huisarts je even doorverwijzen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
pi_79270613
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

Laat de huisarts je even doorverwijzen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Narcistische eigenschappen heeft vrijwel ieder mens, ik ben van mening dat DAM niet voldoet aan de karakter eigenschappen van een 'narcist'. Zo houd hij niet alleen van zichzelf maar ook van voetbal. Hij heeft een prima inlevingsvermogen, als hij zich realiseert hoe gelukkig iemand kan zijn in een stacaravan, dan is hij niet te beroert een ander dat gewoon te gunnen. Hij heeft totaal geen ambities om anderen te helpen en zit ook niet te zeiken over mijn dreadlocks. Prima user toch
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:59:30 #220
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79279411
NVM: Krimpregio = kansenregio
quote:
11.3.2010
Makelaarsorganisatie presenteert aanbevelingen aan staatssecretaris Bijleveld-Schouten

De Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) pleit voor maatregelen in krimpgebieden om leegstand en verpaupering te voorkomen. De makelaarsorganisatie vreest structurele prijsdalingen en onverkoopbare woningen als actie uitblijft.

De NVM pleit in het document Krimpgebied = Kansgebied, dat vandaag door NVM-voorzitter Ger Hukker is aangeboden aan Ank Bijleveld-Schouten, de demissionair Staatssecretaris van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, voor broodnodige oplossingen voor krimpgebieden. Alleen krachtige maatregelen als het instellen van een sloopfonds, het bieden van ruimte aan kleinschalige bedrijvigheid en het opheffen van verordeningen tegen het bezit van een tweede woning kunnen de kwaliteit van de gebouwde omgeving behouden, stelt de makelaarsorganisatie.

NVM-voorzitter Ger Hukker: “Het is hoog tijd voor een mentaliteitsverandering in de lokale politiek. Te veel gemeenten zien niet in dat de gouden tijden van een groeiende bevolking voorbij zijn. Kleine kernen missen soms het besef dat hun belastinginkomsten door de bevolkingsafname sterk zullen teruglopen. Ze maken nog steeds onrealistische plannen voor woningbouw, waardoor overaanbod ontstaat. Op de lange termijn veroorzaakt dit leegstand en verloedering.”

Staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten: “Het is een reële problematiek. Bestuurders moeten dit onderwerp serieus nemen. Het is van groot belang en fijn dat de NVM actief meedenkt.”

Verregaande samenwerking tussen overheden is volgens Krimpgebied = Kansgebied dan ook een voorwaarde voor een succesvolle aanpak van krimp. Hukker: “Durf en daadkracht zijn noodzakelijk om de bestuurlijke inertie te doorbreken. Je ziet dat de kleine kernen veelal de vakkennis ontberen om krachtige besluiten te nemen.”

In Krimpgebied = Kansgebied biedt de NVM ook gerichte oplossingen voor de vijf belangrijkste Nederlandse krimpregio’s: Noordoost-Groningen, Noordwest-Friesland, Zeeuws-Vlaanderen, Parkstad Limburg en de Achterhoek. Deze zijn ingegeven door lokale makelaars. Hukker: “Dit soort concreet advies van makelaars is onmisbaar voor een succesvol lokaal vastgoedbeleid. Ik roep gemeenten op om vaker met hun makelaarskantoren om tafel te zitten om de situatie op de markt te bespreken.”

Met het aanbiedingsmoment aan mevrouw Bijleveld-Schouten ging een landelijke bewustwordingscampagne van de NVM over bevolkingskrimp van start. In de provincies Friesland, Gelderland, Groningen, Limburg en Zeeland zullen de regiovoorzitters van de NVM Krimpgebied = Kansgebied presenteren aan de verantwoordelijk gedeputeerden. Ook overhandigen lokale makelaars het document aan de 40 gemeenteraden van de onderzochte krimpregio’s. Tot slot start de NVM een billboardcampagne om bevolkingskrimp onder de aandacht te brengen van politiek Den Haag.
Waar ik wel van sta te kijken is een sloopfonds. Dat is dus een fonds wat 'onverkoopbare' woningen moet opkopen en daarna kan slopen?

Op zich snijden sommige ideeen wel hout, maar vraag ik me af of het aan de NVM is om dit soort bevolkingspolitiek te voeren. En wat de algehele gedachte erachter is.
Ook vreest de NVM structurele prijsdalingen als geen actie ondernomen wordt. Dan zeg ik: 'Dat is toch prima!". Die prijzen zijn vele jaren structureel gestegen zonder dat actie ondernomen is. Gaan we ook oproepen tot actie als het brood of de benzine 'te goedkoop' worden?
The End Times are wild
pi_79282517
Het probleem nu is, dat zie je vooral terug in de kantorenmarkt en bedrijfsterreinen markt (al pre-crisis), dat nieuwbouw velen malen goedkoper is dan herstructurering, renovatie, isolatie etc etc. Dus wat is er gebeurd, er zijn massaal nieuwe kantoren en bedrijven bijgekomen terwijl er een groot deel leegstaat. Dit brengt verpaupering en verloedering met zich mee. In Belgie is dit fenomeen nog beter te zien, in Duitsland op sommige plekken overigens ook wel. Wat ik begreep is dat de slooppremie is bedoeld dus om bijvoorbeeld woningen, kantoren, bedrijven die niet meer van deze tijd zijn, met een premie te kunnen slopen en op die plek iets nieuws te kunnen bouwen, om het zo weer rendabel te maken.
pi_79291556
Voorlopig geen herstel huizenmarkt want er zijn weer minder potentiële instappers voor het pyramidespel genaamd "de koopwoningmarkt"
Wat de meeste mensen die in de werkelijkheid leven al reeds wisten natuurlijk
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:51:05 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79293718
Met die 126.000 werkelozen die er dit jaar bijgekomen zijn zou je 60% van de huizen op Funda kunnen vullen.
The End Times are wild
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:51:43 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79293753
Toch denk ik dat werkeloosheid een voorbijgaand fenomeen is, ivm de vergrijzing. Kijk maar eens hoeveel mensen er de komende 5 jaar zullen stoppen met werken. Dat zijn er 400.000.

De realiteit is dus krapte op de arbeidsmarkt.
The End Times are wild
pi_79300626
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Begrijp niet dat zo weinig mensen zich niet wat meer op de Amerikaanse huizenmarkt richten
die nog steeds in een recessie zit,en voor prijzen te koop staan waar men in Nederland niet
eens een flatje met drie kamers voor krijgt. Google maar eens wat er beschikbaar is.
75 topics = FIN
pi_79300949
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef FP128 het volgende:

[..]

Begrijp niet dat zo weinig mensen zich niet wat meer op de Amerikaanse huizenmarkt richten
die nog steeds in een recessie zit,en voor prijzen te koop staan waar men in Nederland niet
eens een flatje met drie kamers voor krijgt. Google maar eens wat er beschikbaar is.
Dat zijn inderdaad 2 vergelijkbare landen en markten

Goed opgemerkt
pi_79301205
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef LXIV het volgende:

De realiteit is dus krapte op de arbeidsmarkt.
De realiteit is dat veel bedrijven stoppen te bestaan denk ik.
I'll sing you a lullaby.
pi_79301307
quote:

Die recessie heeft natuurlijk een onderliggende reden nl. hoge werkeloosheid i.c.m. een huizenmarkt zeepbel.
Maar bedoel je nu dat je zou willen investeren in de VSA huizenmarkt? Of wou je er gaan wonen?
I'll sing you a lullaby.
pi_79302564
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De realiteit is dat veel bedrijven stoppen te bestaan denk ik.
Een voordeel heb je dan wel, het aantal gedwongen uitzettingen neemt dan hard toe
pi_79302636
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Die recessie heeft natuurlijk een onderliggende reden nl. hoge werkeloosheid i.c.m. een huizenmarkt zeepbel.
Maar bedoel je nu dat je zou willen investeren in de VSA huizenmarkt? Of wou je er gaan wonen?
Ja echt hoog die werkeloosheid in Nederland. Denk dat het tijd wordt om weer te gaan denken aan nog een drooglegging of het ophogen van de dijken door de werkelozen
pi_79305388
quote:

[..]

Je zult ook nog een inkomen moeten versieren in de VS en dat valt voor veel mensen niet mee.
pi_79305422
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je zult ook nog een inkomen moeten versieren in de VS en dat valt voor veel mensen niet mee.
Je kan ook gewoon een vakantiewoning kopen
pi_79305532
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een vakantiewoning kopen
Dat heeft voor de mensen waar Xeni over sprak weinig zin. Het lijkt me niet dat mensen die hier klagen over de huizenprijzen en geen fatsoenlijk huis kunnen kopen, een 2e woning in de VS gaan kopen.
pi_79305573
Het was FB28 die dat zei
pi_79305655
FB28 dan.

Mensen die hier met 2 niet eens ´n hut van 120k kunnen betalen, hebben ook weinig in de VS te zoeken. Niet met een 1e woning en al helemaal niet met een 2e woning.

Het is interessant voor mensen met middelen die tijd hebben om er geregeld naar toe te gaan of voor mensen als StefanP, die door hun werkgever worden uitgezonden naar de VS.
pi_79305866
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:48 schreef Halcon het volgende:
FB28 dan.

Mensen die hier met 2 niet eens ´n hut van 120k kunnen betalen, hebben ook weinig in de VS te zoeken. Niet met een 1e woning en al helemaal niet met een 2e woning.

Het is interessant voor mensen met middelen die tijd hebben om er geregeld naar toe te gaan of voor mensen als StefanP, die door hun werkgever worden uitgezonden naar de VS.
Niks mis met een klein middenklasse huisje in upstate New York, leuk om een maand of 4 per jaar naartoe te gaan en over een jaar of 5 verkoop je het voor het dubbele
pi_79305926
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niks mis met een klein middenklasse huisje in upstate New York, leuk om een maand of 4 per jaar naartoe te gaan en over een jaar of 5 verkoop je het voor het dubbele
Daar is ook niets mis mee, maar niet interessant als iemand hier al geen huis kan kopen en minder interessant als iemand er maximaal 3 weken per jaar kan vertoeven.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:04:30 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79306207
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

DOEN! dan DAM! Dat is gewoon gratis geld wat jij hier ontdekt hebt!

Vreemd dat niet iedereen dit doet!
The End Times are wild
pi_79306354
Niet iedereen heeft geld om te investeren
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:09:50 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79306407
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet iedereen heeft geld om te investeren
Dan leen je toch? Als de prijzen in 4 jaar verdubbelen, plus het woongenot of eventuele huuropbrengsten, is dat echt wel verantwoord.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')