Bedankt ! En jij beterschap met je buikgriep.. erg vervelend maar hoort erbij hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:16 schreef e-runner het volgende:
[..]
Ik lees wel het een en ander over lopen. Op het internet en af en toe wat boeken uit de bieb.
Verder probeer ik gewoon dingen uit. Ik denk dat je als je beter wilt leren lopen je jezelf goed moet leren kennen en hoe jij reageert op training. Ik heb wel gemerkt dat dit toch voor iedereen wel verschillend is.
Ik haal uit die boeken wat mij aanspreekt en maak daar een soort schema van.
Mis het lopen nu wel, maar ik heb nu pas twee dagen weer wat gegeten en voel me nog te slap.
De geest wil wel lopen, maar m'n verstand zegt dat het niet slim is.
Ik hoop morgen wel m'n lange duurloop te kunnen doen, maar ms maar niet weer de 30+ die ik gepland had.
Even zien.
Succus alvast Banaan, die 1 km trainingen zien er goed uit. Iets wat ik zelf na de marathon ook meer wil gaan doen om meer tempohardheid te krijgen.
Dan ligt het dus niet aan de intervaltraining, maar dat die beginners niet het juiste tempo pakken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:32 schreef computergirl het volgende:
bij interval training heb je grotere kans op blessures als ongetraind persoon. Moet je pas mee beginnen als je minstens een half uur kunt lopen
en wat voor jou de 'juiste' snelheid is is juist een van de lastigste zaken voor een beginner. Zat mensen die les een van Evy zich al helemaal over de kop lopen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:10 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik als beginneling denk dat het erop neer komt dat het voor iedereen persoonlijk is wat het beste is voor je lichaam. Het ligt er ook aan of je in het verleden al getraind hebt, of je een basisconditie hebt, of je er de lichaamsbouw voor hebt, etc.
Thanks!!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:11 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is diehopelijk niet te laat
Eens! Bij veel wedstrijden mogen ze ook eerder starten en dan loop je als subtopper de eerste kilometer langs al de 'gezellige' mensen die tijdens de wedstrijd met veel dingen bezig zijn maar vaak niet met hardlopen.quote:overigens begin ik me steeds meer te irriteren aan al die business lopers en voorzieningen hiervoorik krijg het idee dat de echte liefhebber van het hardlopen steeds meer wordt achtergesteld en dat lijkt me een slechte ontwikkeling.
Thanksquote:beide iig succes en hou jullie maaginhoud binnen he?
Gefeli!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:48 schreef Jojogirl het volgende:PR
1:03:43 Mooi parcours en het ging best ekker, maar die verrekte bottlenecks
Echt vervelend om zomaar ineens stil te staan. En ook bij de finish, net voor de tijdmatjes liep je gewoon tegen een muur op. Verder wel heerlijk weer (ik was wel weer te warm gekleed want op het Malieveld woei je uit je shirt) en lekker gelopen
Ambiance was niet zo, zo'n start en finish naast een tochtig veldje achteraf buiten het centrum is echt de grootste misser van het jaar. Wat is er mis met de Lange Voorhout?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:51 schreef beertenderrr het volgende:
Hoe was de ambiance vandaag? Was het een beetje leuk? Ze hadden het parcours aangepast en vraag me af of het er beter op is gewordenHet startschot is trouwens wel tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |