Deadmau5.quote:
Alleen in het geval met metal.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Alles wat fout is in jouw ogen is autistisch, zo wordt het woord niet speciaal meer G.
Zero is ook leuk.quote:
Simpele zielquote:
wa's da nou weer? Maar ik krijg van al die anti-metal pro-hiphop / dirtyhouse (quote:Op maandag 8 maart 2010 16:22 schreef Arn0 het volgende:
Ik las HereComesTheSun in plaats van HereComesTheKraken
Ik draag alleen McG en Circle of Gentlemen mang.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
wa's da nou weer? Maar ik krijg van al die anti-metal pro-hiphop / dirtyhouse () wel echt zo'n G-star, BjornBorg TMF jeugd beeld van een groot deel van de fokkers hier.
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
wa's da nou weer? Maar ik krijg van al die anti-metal pro-hiphop / dirtyhouse () wel echt zo'n G-star, BjornBorg TMF jeugd beeld van een groot deel van de fokkers hier.
Er is meer dan alleen G-star, BjornBorg of zwarte kleding in combinatie met vies lang haar.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Ik draag Diesel en G-star ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Speelt u schuiftrompet in dat nummer?quote:
Is dat een zeekoe?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
Misschien is dit een aardige overstap voor die metalfundamentalisten:
Misschien is dit een aardige overstrap voor die anti-metalfundamentalistenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn god... al die jaren, wat heb ik gedaan!? licht me in over de nieuwste mode Ozan, verrijk me.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen G-star, BjornBorg of zwarte kleding in combinatie met vies lang haar.
Modequote:Op maandag 8 maart 2010 16:30 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Mijn god... al die jaren, wat heb ik gedaan!? licht me in over de nieuwste mode Ozan, verrijk me.
Turkse muziekquote:
QFT.quote:
Gast, wat heb je gedaanquote:
Je zei 2x kanker in 1 zinquote:Op maandag 8 maart 2010 16:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Gast, wat heb je gedaanWat een kankerflikker met zijn matje en gladde kankerhoofd
Wat doe je mijn naam aan
Paupers die afgeven op ander soort paupersquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Je zei 2x kanker in 1 zinje bent gepromoveerd naar het niveau VMBO'er. Nu mag je officieel 2 bjornborg onderbroeken tegelijk dragen en je broek op je knieën.
Godverdommequote:Op maandag 8 maart 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast jij bent echt een loser, doe normaal.
Dit is veel beter zeker, rappers met skinny jeansquote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik met m'n vriendin, we gaan ruig doen op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |